Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Každá dodaná těsnící šňůra jiná..obě krátké.Pro zajištění dvířek otopu dost důležité!!!Zase další amatéři.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tepr po týdnu od zaplacení zásilku odeslali do toho svátek takže zboží které mají skladem obdržím skoro za 14 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po čtyřech dnech od objednání zboží jste mně laskavě informovali o tom, že dané zboží nemáte. No to je rychlost.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi melo byt skladem na centralnim skladu, ale je to tyden a nikdo se ani neozval. Na telefonni cislo uvedene v objednavce se neda dovolat, stale pry vsichni obchodnici vyruzuji zakazniky, kteri se dovolali pred Vami.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží nemají skladem, ani u dodavatele.

    Takřka před půl rokem jsem vytvořil objednávku na nabízené zboží, ale dodnes jsem zboží neobdržel a pokud nepočítám reakci obchodu na můj dotaz ohledně objednaného zboží, obchod nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nemají.

    Nabízí zboží,že ho mají na skladě ,odešlou hned a potom píší že zatím nedorazilo asi 9 dnů ,nemají ho ve skladě. Na vrácení peněz prý mají 14 dnů,kam pospíchat že ? Milan

    Reakce obchodu Díly na kotle.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a rád zde upřesním naší komunikaci, myslím si, že to hovoří za vše. Páska nebyla skladem, to jste viděl už při objednávce a já Vám ihned v sobotu odepsal, že se podívám, zda nemáme ještě něco skladem na prodejně. Následně jste objednávku zrušil.


    "Zdraví ,ve čtvrtek jsem si objednal u Vás pásku na potrubí a jen jste poslali ,že je to zaplacené.
    jestli to nemáte na skladě a do 23.9.2022 to nepřijde,tak bych to musel objednávku zrušit,potřebuji to na chatu kam odjíždím.Děkuji za pochopení a prosím odepište co a jak.Milan Antal Zápy 179 mob.602304048

    Info dilynakotle <[email protected]>
    so 17. 9. 14:04 (před 5 dny)

    Info dilynakotle <[email protected]>
    17. 9. 2022 14:04 (před 5 dny)

    komu: machalupar

    Dobrý den,

    podívám se v pondělí, zda ještě něco máme skladem.

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    S přáním hezkého dne

    Michal Štarman


    [email protected]
    19. 9. 2022 9:41 (před 3 dny)

    komu: mně

    Zdravím ,posílám Vám č.ú.225060522 / 0300 kam prosím poslat vratku peněz za sil.pásku s dopravou : 396,-KČ .
    Děkuji.Milan Antal Zápy 179

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 7 týdnech čekání objednávka zrušena, obchod sám od sebe neinformuje.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    příšerná doba...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nebylo možno definovat a objednat těsnění k přírubě, ani na poradenském portálu mi nepomohli
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Reklamoval jsem náhradní díl, reklamace byla uznána ale peníze mi prý vrátit nemohou, mám si prý v té ceně koupit nějaký náhradní díl. Teď jsem si objednal díl na Vaillant v ještě nižší ceně než mi měli vrátit (slušně jsem je písemně požádal o zaplacení dílu z reklamace) ale přišel mi díl i s fakturou a musel jsem ji zaplatit. ŠMEJDI

    Tak se slušný obchod nechová.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Žádná informace o termínu dodání zboží. Na některé díly čekám dodnes.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    První objednávka byla v nejlepším pořádku, ale druhá byla objednaná 11.4. a dnes je 2.6. a stále čekám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje a zboží nepodal vůbec nekomunikuje nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po potvrzeni objednavky a nasledne expedici se nic 5 dni nedelo po telefonatu kdy pani slíbila ze hned zavola kde je problem se nikdo neozval nasledne email ze objednavka byla zrusena
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nemam zboží nemohu hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí zboží,které nemají.

    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Díly na kotle.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Nabízíme zboží, které není vždy skladem. Pokud objednáváte zboží je tam uvedena skladová dostupnost a u Vaší objednávky byla položka uvedena (na objednávku) to znamená, že je nutné zboží objednat a pak následně dodat.

    S pozdravem
    Michal Štarman

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po více jak měsíci nebyli schopni dodat. Ruším objednávku.

    Reakce obchodu Díly na kotle.cz

    Dobrý den,

    bohužel nejsme schopni dodat zboží, které nemáme skladem a ani výrobce jej stále nemá. Dokážeme doporučit pouze náhradu, více pro Vás opravdu udělat nedokážeme. Situace je taková, že některé díly nejsou a to třeba i mnohem déle než jenom měsíc.

    Samozřejmě mě mrzí toto hodnocení, ale nejsme výrobce dílů a někdy ta dodací doba je opravdu dlouhá.

    S pozdravem
    Michal Štarman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Neskutečné dodací lhůty.Některé.
    Co máme říkat konečným zákazníkům,kteří nemají TUV a otop?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze obrázek a kod jinak je nic nezajímá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Koupíte zde ND, ke kterým se bez servisní smlouvy s konkrétní značkou jinak nedostanete.

    Zboží někdy neodpovídá - nesedí, laxně označeno, prodejce nevrací peníze za nesprávně doručené zboží, nutno vybrat jiné zboží a to prodejce dodá až po několikerých urgencích. Často prodej stejného dílu pod jinými cenami.