• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 13.12.2017 a zaplatil dle pokynů online platební kartou, platba proběhla v pořádku. Objednávku mi potvrdili 14.12.2017. 18.12. 2017 obchod objednávku ztornoval a od té doby nekomunikuje. Zboží nepřišlo a peníze nevrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi balík,ale byli v něm jiné pantofle.Jsou skoro stejné,proto si je nechám.Navíc při chůzi jedna pantofel vrže......

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den, velmi se omlouváme za tuto nepříjemnost. Pokud pantofle nevyhovují, můžete je samozřejmě reklamovat. Napište nám na [email protected] a my vám s reklamací pomůžeme. Děkuji a přeji krásný den.
    Tým DigiProfi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace vázne,žádná reakce na email, zboží nedodáno v lhůtě, kterou napsali.

    Nedoporučuji tento internetový obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednané zboží ještě nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    objednávka byla uhrazena 26.6.2017 a do dnešního dne, to je 8.7., nemáme žádnou informaci i když jsme jí e-mailem požadovali před týdnem.

  • Nedoporučuje obchod

    • je to jiz 14 dnů a platbu ještě nevrátili,telefon nikdo nebere, čili nekomunikují

    Neplatit předem!!!

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den,

    na tel. jsme v pracovní době od 9-17. O nedostupnosti zboží jsme vás informovali emailem 29.11. 15:55 a stornovalo objednávku. Peníze vám samozřejmě vrátíme, účetní to zřejmě teď před vánoci v takovém presu přehlédla.

    Omlouváme se a děkujeme za pochopení
    eOD.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • KAŽDÝ OBCHOD S DOBRÝM JMÉNEM ŘEŠÍ REKLAMACI ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ŘEŠÍ TAK, ŽE POŠTOVNÉ HRADÍ V TOMTO PŘÍPADĚ DODAVATEL A NE KUPUJÍCÍ, SETKALA JSEM SE S TÍM POPRVÉ A TUDÍŽ MI ZBOŽÍ VYŠLO NA TROJNÁSOBEK CENY PŮVODNÍ.

    NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den, paní Šmidlová,

    objednala jste u bot za 120,- velikost 38. Tu jsme také správně dodali. Zjistila jste, že chcete velikost jinou. V tomto případě, pokud nepochybíme, tak nám zákazník musí zboží zaslat na výměnu a uhradit poštovné. My poté zašleme jinou velikost.

    Poštovné je za částku cca 125,-, pokud bychom ji hradili 2x tedy i za Vás, tak bychom na vaší objednávce za 120,- byli ve vysoké ztrátě.

    Pokud by chyba vznikla na naší straně, tak samozřejmě zákazníkům zajistíme výměnu na naše náklady.

    Děkuji za pochopení
    Jaroslav Kabíček

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • - i když u zboží uvádí že je skladem, není to pravda
    • - zvolila jsem jinou přepravní společnost, než která zboží nakonec dodala
    • - dlouhá doba při vrácení peněz za nedodané zboží

    V obchodě jsem objednávala 2 ks zboží - u obou bylo uvedeno, že je skladem. Po zaplacení zboží jsem čekala kdy dostanu zprávu o odeslání zásilky. Po mém e-mailovém dotazu mi zavolali, že jeden druh zboží není skladem a že bude za delší dobu (v řádu týdnů), takže jsem si nechala zaslat jen 1 kus zboží. Zboží jsem chtěla doručit zásilkovou společností PPL - obchod tuto možnost nabízel. U PPL mi vyhovuje možnost telefonické komunikace přímo s řidičem a operativní řešení předání zásilky. Obchod ale poslal zboží přes DPD - tam se bohužel nemůžete domluvit přímo s řidičem, musíte jednat přes centrálu. Naštěstí byl pan řidič velmi ochotný a tak jsme operativně vyřešili problém s předáním zásilky. A do třetice - před 11-ti dny mi bylo slíbeno vrácení peněz a nedodané zboží. Zatím peníze nemám - budu doufat, že nejbližší pracovní den přijdou.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážená paní Doskočilová,

    velice se omlouváme za vzniklé komplikace, bohužel došlo k vyprodání Vámi požadované velikosti a dodavatel nám není schopen sdělit konkrétní informace naskladnění.

    Možnost doručení společností PPL byla k dispozici bohužel chybou systému, s daným přepravcem ji půl roku nespolupracujeme. V nabídce je pouze dodání prostřednictvím DPD nebo Českou poštou.

    Peníze Vám za nedodanou část budou odeslány k zítřejšímu dni na Vámi uvedené bankovní spojení.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme spokojenost s dodaným výrobkem.

    Hezký den

    Nikola Poláková

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádný
    • Komunikace

    Hrůza běs

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den,

    pane Slouka, objednal jste 2016-08-07 09:57 a byl jste informován okamžitě druhý den, že to zboží stáhl dodavatel z nabídky. Sdělili jsme Vám to v telefonu i emailu dne (08.08.2016 10:18). Myslím, že to byl velmi korektní postup a bohužel nemůžeme zato, že výrobce to stáhl z nabídky. Uvádíte tedy zcela nepravdivé informace.

    Jaroslav Kabíček

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo označeno, že je skladem a nebyla to pravda

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den,

    objednal jste zboží, kde firma Firma PRABOS má týden celozávodní dovolenou. Skladem to tedy má a informace byla správná, ale měla celozávodní dovolenou. Byl jste o tom okamžitě informován. Objednávku jste sám stornoval.

    Děkujeme za pochopení
    Jaroslav Kabíček

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nižší ceny než u konkurence
    • 1. Systémovou chybou je, že číslo objednávky bylo během dopravy změněno (v informační SMS se objevilo úplně jiné číslo), dokonce i cena se změnila, což ve své kombinaci NAPROSTO znemožňuje, aby zákazník poznal, že jde o jeho objednané zboží!
    • 2. Záměna zboží (něco jiného bylo vyfakturováno a něco jiného bylo dodáno) je v době čteček a čarových kódů pro mne zcela nepochopitelná.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku, velice se Vám omlouváme za toto nedopatření. Objednávky zasíláme vždy dále k vyřízení přímo dodavateli, který zasílá zboží přímo ze svého skladu viz. naše obchodní podmínky a proto se může číslo objednávky při expedici na uloženku změnit. Velice se omlouváme za chybně dodané zboží a mohu Vás ujistit, že jednalo pouze o nedopatření. Názvy těchto tabletů jsou zcela stejné a kolega na skladu bohužel přehlédl poslední písmeno a omylem zaslal jiný. Budeme Vás kontaktovat a vše samozřejmě vyřídíme k Vaší spokojenosti a zboží Vám vyměníme.

    Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    Suchánková Lenka
    DIGIPROFI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Termín dodání.
    • Komunikace.

    Nejhorší nákup, který jsem využil k vánočním nákupům.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku, zboží jste objednal dne 8.12. s platbou bankovním převodem my jsme Vám následující den 9.12. psali informaci, že zboží bude expedováno po přijetí platby. Dne 11.12. jsme Vám psali znovu, že zboží máme připravené k expedici, ale stále není uhrazeno. Až dne 14.12. jsme mohli objednávku expedovat na výdejní místo na základě přijetí platby. Ostavu objednávky jsme s Vámi komunikovali pravidelně protože jsme stále čekali na platbu.

    Pokud jste si přál zboží zaslat na dobírku mohl jste nás tedy o tom informovat. Vždy pokud zvolíte bankovní převod tak každý obchod čeká na přijetí platby. Pokud by jste zvolil dodání na dobírku mohli jsme zboží expedovat obratem.

    Dle kontroly na uložence jste si zboží také již vyzvedl dne 17.12. https://tracking.ulozenka.cz/3438172. Mrzí nás tedy, že náš obchod hodnotíte takto protože jsme udělali maximum.

    DIGIPROFI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zpožděná dodávka zboží
    • Krabice se zbožím byla pomačkána!
    • Nepravdivé údaje o termínu dodání zboží

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Dobrý den, je nám líto, že náš obchod hodnotíte takto, protože za zpožděnou dodávku zboží bohužel nemůžeme.

    Objednávala jste dne 16.11. a my jsme objednávku dne 18.11. expedovali. Dle naší telefonické komunikace jste nám navíc potvrdila, že se termín dodání zdržel díky řidiči, který Vám volal, že se nestihne dostavit a doručil Vám zboží až v pondělí dne 23.11. o tom my jsme neměli samozřejmě sebemenší tušení.

    Abychom tedy uvedli vše na pravou míru tak dodávka byla zpožděna díky přepravci, který nedoručil zboží v termínu. Není v našich silách kontrolovat každou expedovanou zásilku zda jí řidič přivezl včas.

    DIGIPROFI.cz
    Suchánková Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nemuzu byt spokojen ponevadz myslel jsem, ze v dodavce bude take dalkovy ovladac Magic Remote bez ktereho nejde dobre otevrit webove stranky. Musel jsem to koupit zvlast, cena ovladace je 1.000 kc, za lepsi cenu jsem mel jinde ten samy tv s ovladacem.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku,
    je nám líto, že nejste spokojen s dodávkou, objednávku jsme expedovali na Vaše přání přesně dne 26.10., aby jste zboží měl na adrese 27.10. u Vámi objednaného zboží neuvádíme, že je ovladač součástí balení. Zároveň jsme Vám zaslali tento odkaz http://www.lg.com/cz/televizory/lg-43UF6907 na výrobce LG, který také uvádí, že se ovladače dokupují samostaně. S tímto bohužel nemůžeme nic udělat.

    Děkujeme za pochopení.
    Suchánková Lenka
    DIGIPROFI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednal jsem originál Lenovo, dodána náhrada a uváděno jako kompatibilní. Prodejce se rozhodl, že když nemá skladem originál, tak mi zašle náhradu za stejnou cenu jako originál a já budu spokojen. Opak je pravdou.Pokud chtěl prodejce kompatibilní náhradu zaslat, měl mě kontaktovat o souhlas, upravit skutečnou cenu, která musí být podstatně nižší proti originálu.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku,

    zasílám odkaz na produkt, který jste si objednal: http://digiprofi.cz/baterie-do-notebooku/lenovo/ac-adapter-lenovo-pc-m58-usff-19.5v-7.7a-150w zde je jasně uvedeno, že se jedná o kompatibilní zařízení, které nahrazuje originál Part Number 54Y8838. Dále uvádíme také v technických informacích, že výrobce je Mobile-Energy nejedná se tedy o Lenovo originál. Nikde neuvádíme a nikdy jsme neuváděli, že nabízíme originál LENOVO.

    Je nám tedy líto, že hodnotíte náš obchod takto i přesto že jste si jen nepřečtl popis zboží správně!


    Hezký den
    DIGIPROFI.cz
    Suchánková Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Různé zboží na jednom místě
    • Špatná komunikace:zákazník-paní která vyřizuje objednávky-sklad

    Zmatek,sliby,neochota.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku,
    vytvořil jste si u nás dvě objednávky 1951673 a 1951667 následně jste psal, že si přejete objednávky sloučit do jedné a tuto informaci jsme také předali do expedice, aby Vám poslali balíčky v jedné zásilce, bohužel v expedici došlo k tomu, že se jedna objednávka již expedovala a ta měla být stopnutá ne depu v Hradci, tuto informaci nám v expedici potvrdili, ale bohužel se tak nestalo a balíčky se odeslali samostatně. Jednu zásilku jste si tedy už převzal a druhá zásilka s kávovarem je nyní na poště připravená k vyzvednutí. Zásilku si tedy můžete vyzvednout a poštovné Vám následně proplatíme, aby jste ho uhradil pouze jednou jak jste si původně přál.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za toto nedopatření.

    Suchánková Lenka
    digiprofi.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost

    Nesolidnost, nespolehlivost bez jakéhokoli vysvětlení!

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku, můžete nás prosím blíže informovat proč hodnotíte obchod takto? Dle prověření jste si objednal zboží, které není skladem a my jsme Vám hned po objednání 27.9. psali, že zboží bude doskladněno do 14 dnů.

    Děkujeme za informaci
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • že vás udržuje v naději, že zboží obdržíte
    • hodnotím, aniž bych obdržel zboží

    raději jinam

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku, po objednání jsme Vám zaslali e-mail, že Vámi objednaná baterie je nově zařazena v sortimentu a je to naprostá novinka, proto se dodání od dodavatele prodlouží na konec září a nabídli jsme Vám náhradu, která přijde okolo 2.9. a vy jste se zasláním náhrady souhlasil. Ve středu 2.9. jsme Vám zaslali e-mail, že objednávku budeme expedovat do pátku 4.9. a v tento den objednávka také odcházela, ale nedopatřením se stalo, že kolegyně zapomněla v pátek u Vaší objednávky potvrdit stav na expedováno, tím by jste dostal automatický e-mail, že je objednávka od nás odeslána a na cestě k Vám.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za komplikace a děkujeme za pochopení.
    DIGIPROFI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Důvodem nákupu byla příznivá cena za náhradní baterii do fotoaparátu i reference obchodu. Bohužel, objednané zboží i přes oznámení o připravenosti k osobnímu vyzvednutí v Praze připravené nebylo. Abych nemusel znovu absolvovat cestu do výdejního místa, zboží jsem na doporučení zaplatil s tím, že mi bude doručeno poštou, avšak dosud nedošlo.Někdy se chybička může vloudit a tak jen doufám, že zásilka v nejbližších dnech dojde.

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku, velice se omlouváme za toto nedopatření, samozřejmě hned v pondělí ověříme podle čísla zásilky kde se zásilky zasekla. Jako kompenzaci a omluvu od nás prosím přijměte 10% slevu. Ještě jednou se omlouváme a hned v pondělí Vás budeme informovat o dodání.

    Děkujeme DIGIPROFI.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nabízené zboží není na skladě

    nic moc

    Reakce obchodu DIGIPROFI.CZ

    Vážený zákazníku,
    ihned po objednání dne 5.6. jsme Vám zaslali e-mail, že jste objednala zboží, které není skladem (tuto dotstupnost jsme uváděli také přímo u produktu). Omlouváme se, ale bohužel není možné stejně jako u ostatních e-shopů držet všechny položky na skladu a některé se musí objednávat u dodavatelů. Z tohoto důvodu vždy uvádíme aktuální dostupnost přímo u produktu, aby ji zákazník viděl ještě před tím než zboží objedná.

    Děkujeme za pochopení
    eOD.cz