Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Mirka: Dobrý den, dle naší komunikace jste tedy kuchařku obdržela a je vše v pořádku. V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit.

    Děkujeme a přejeme pěkný den.
    DIGIPROFI.cz

  • : Dobrý den,ani ve spamu jsem neměla.Díky

  • Mirka: Dobrý den, určitě jsem Vám zasílala kuchařku ne email vše samozřejmě překontroluji. Nemůžete ji mít třeba ve SPAMU? Děkuji

  • : Dobrý večer,bohužel jsem do dnešního dne kuchařku neobdržela.Tak moc prosím o zalání.Děkuji

  • Mirka: Dobrý den paní Mirko, kuchařku jsem Vám zaslala do e-mailu, také Vám děkujeme za objednávku. Přejeme pěkný den.

  • Dobrý den,ještě jednou moc děkuji za slev.kupon k fritéze Philips.Přeji krásné sváteční dny a mnoho spokojených zákazníků v roce 2013.
    Ještě malá prosbička.Mohu poprosit také o českou kuchařku.Děkuji Zvolánková

  • Jana: Dobrý den, omlouvám se za pozdější reakci, kuchařku od Phlipsu Vám kolegyně již před několika dny zasílala do e-mailu, obdržela jste ji? Prosím zašlete nám zprávu na [email protected]

    Děkuji mnohokrát

  • Mirka: Dobrý den, omlouváme se za toto prodlení, bohužel platnost kupónu byla časově omezena a platila pouze do 9.11., omlouvám se ale nemohu vůbec Váš e-mail nikde dokladat, prosím na jakou adresu jste dotaz psala? Pokud máte o fritézu stále zájem můžeme se pokusit pro Vás ještě jeden slevový kupón vytvořit. Zašlete nám prosím e-mail na [email protected]

    Pěkný den.
    DIGIPROFI.cz

  • Dobrý den, zakoupila jsem ve Vašem IT fritezu PHILIPS HD 9220-( velká spokojenost s vyřízením objednávky). Jen mne mrzí, že přiložená kuchařka není v češtině.Je to velká škoda , kniha s recepty je opravdu krásná, na kvalitním papíře, barevná, přehledná...Zatím jsme tedy ochutnali jen něco málo,hranolky opravdu výborné.V kuchařce však vidím mnoho dobrot, ale recepty neumím opravdu přeložit.Je možnost zaslání těchto receptů v ČJ ? Prosím o odpověď. Děkuji.

  • Dobrý den.Měla jem zájem o koupi frit.hrnce Philips(černý),ale když jsem ho chtěla objednat tak černý nebyl bohužel skladem a nyní když skladem je tak mi to ukazuje že kupon není platný.Už jsem psala 2x email,ale bohužel nikdo mi neodpověděl.Nevím tedy proč tam vyskakuje okno s 1000 kuponem,když nelze použít.Chtěla jsem objednat kolem 9.11.Mirka

  • DIGIPROFI.CZ: Dekuji za perfektní vyřešení problému, obchod s tímto přístupem nemohu jinak než doporučit. Děkuji mnohokrát a těším se na příští nakup, Vendelín Brázda

  • Vendelín Brázda: Vážený zákazníku, jsme rádi, že se nám podařilo vše vyřešit k Vaší spokojenosti, ale dle zaslané objednávky jsme doručili zboží, které jste objednal viz. potvrzení objednávky. Pravděpodobně došlo k nějakému nedopatření a do nákupního košíku jste vložil zboží, které jste neměl v úmyslu nakoupit, nicméně zboží tedy dle naší dohody zašlete zpět a my Vám vrátím celou částku včetně dopravy.

    Věříme, že toto nedorozumnění Vás neodradí od případného dalšího nákupu :-)

    Hezký den přeje DIGIPROFI.cz

  • Dobrý den,

    s mojí objednávkou č. 850335 se vyskytl problém. A to poměrně značný. Byl mi doručen akumulátor (http://1url.cz/NJ6u), namísto budíku (http://1url.cz/BJ61). Žádným emailem mi objednávka potvrzena nebyla, tedy až do expedice jsem neměl možnost zjistit, že neposíláte budík, nýbrž akumulátor. Objednávka byla provedena správně, netuším, jak se vašemu systému něco podobného povedlo, ale nepřipadá mi správné, aby za vaši chybu platil zákazník. S pozdravem, Vendelín Brázda

  • Vojtěch Ludvík: dle informací z reklamačního odd., byla vaše reklamace vyřízena dne 8.8..

    Hezký den přeje DIGIPROFI.cz

  • Vojtěch Ludvík: vámi reklamované zboží je aktuálně na reklamačním odd. na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů, ale my se samozřejmě vždy pokoušíme vrácení vyřídit co nejdříve, v tomto týdnu Vás budeme informovat o vyřízení reklamacei. Děkujeme za zaslání a čísla objednávky.

    Osobně se pokusím celou záležitost urychlit.
    Hezký den DIGIPROFI.cz - Suchánková Lenka

  • : č. objednávky 1040702
    sluchátka jsem posílal nazpět 20. nebo 23. července

    mobil mám : +420 602 766 185

  • Vážený zákazníků, zašlete nám prosím číslo objednávky a případně také datum kdy jste zasílal reklamaci zpět. Obratem vše prověříme, jelikož 30 denní termíny pro vyřízení reklamace plníme musíme tedy prověřit kde nastala komplikace. Případně nám zašlete na e-mail [email protected] své telefonní číslo a my Vás budeme obratem kontaktovat pro upřesnění informací.

  • Jak tu každému odpovídají... a najednou ticho! Strašné je to s vámi!

  • U Digiprofi jsem si koupil sluchátka Sound Blaster Tactic 3D SIGMA, po pěti dnech přišli poštou... postupoval jsem podle návodu, ale když jsem je vyzkoušel nešlo levé sluchátko (zkoušel jsem všechno možné, ale nic) :( Proto jsem je reklamoval a poslal nazpět, po jednom a půl měsíci přišli ! Mohu vám říct, že jsem byl červený vzteky když jsem se dočetl že NEBYLA NALEZENA ŽÁDNÁ PORUCHA A ŽE FUNGUJÍ TAK JAK BY MĚLI!!!!!! Přitom pořád nejdou !!!! Nevím co mám dělat... 1 000 korun v zadku! A další měsíc a půl čekat nehodlám... TAK ŘEKNĚTE CO MÁM TEĎ DĚLAT!?

  • Milan: Vážený zákazníku,
    jsme rádi, že jste byl s nákupem u nás spokojen a velice si vážíme Vaší kladné recenze, kterou jste nám zaslal.

    Těšíme se na vaší další návštěvu a přejeme Vám hodně jak pracovních tak i osobních úspěchů.

    DIGIPROFI.cz