Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koukám, že sem lidi píšou dost negativně, ale je to podle mě tím, že dobré zkušenosti málokdo má potřebu napsat, zatímco "vypruzelost" motivuje. Proto chci napsat, že jsem u DIGIPROFI objednal foťák, byl skladem, dostal jsem to, co jsem objednal, včas, za dobrou a deklarovanou cenu, komunikovali se mnou rychle a stejně to tak i dodali. Takže SPOKOJENOST, děkuji a přeji více dobrých obchodů a spokojených zákazníků. A pro ostatní: máte-li dobré zkušnosti s čímkoli, neváhejte o tom napsat nebo říct. Nadávání, buzerace a zloby je kolem až zbytečně dost. Milan

  • Marek: Vážený zákazníku, omlouváme se Vám ještě jednou za toto nedorozumění, ale myslíme si že jsme uděalali vše proto, aby Vám zboží dorazilo a navíc jste od nás obdržel kurýra a další dárek zcela zdarma. Ještě jednou se omlouváme za komplikace a věříme, že je nyní vše v pořádku.

    DIGIPROFI.cz

  • Koukám, že nespokojených zákazníků s Digiprofi.cz je tu víc.... nebo spíš víc než dost. Škoda, že jsem se nedřív nepodíval na reakce zákazníků než jsem objednal a nedostal co jsem chtěl... u DIGIPROFI.CZ
    Tak pozor. a raději jinde....

  • Důrazně VARUJI před praktikama digiprofi.cz Objednal jsem fotoaparát a čekal,po dvou dvech jsem nevydržel a volal,bylo mi sděleno,že ještě nic neposílají a že mi pošlou rozbalenou krabici s stejným fotoaparátem,ale z jiného kitu,kde chyběl jiný objektiv. Na začátku objednávky jsem osobně volal a dotazoval se , zda požadované zboží je skladem,byl jsem ujištěn, že skladem je a není problém dodat! Je neuvěřitelné, že něco takového se vůbec může stát!!!! slibují a neplní....

  • Ondra Kombajn: Dobrý den, odhlášení zasílání novinek můžete provést sám v dolní části newsletteru a nebo nám stačí jen zaslat e-mail a my Vás obratem odhlásíme. Odhlášení je tedy velmi snadné.

    Hezký den
    DIGIPROFI.cz

  • Pozor, DIGIPROFI.CZ spamuje. Nevím, jak jsem se do jejich spamlistu dostal, ale nemůžu se dostat z něho. Je to nepříjemné, otravují velmi vytrvale.

  • Veronika : Vámi objednané zboží, z daného nákupního patra bylo již zcela s určitostí vyprodáno jak jsme Vás informovali ihned po přijetí této zprávy od dodavatele, dané zboží nabízíme také od jiného dodavatele v jiném nákupním patře, který má cenu o něco vyšší. Alternativu jsme Vám také zaslali bohužel jste si přála objednávku zrušit. Tímto se Vám ještě jednou omlouváme za komplikace. DIGIPROFI.cz

  • Po objednani zbozi prisel mail, ze bude dostupne okolo 15, dnes dosel dalsi, ze vyprodali druhy vyrobek, ktery jsem mel v teto objednavce... Dosti tragicky pristup :-(

  • Po objednání zboží, které po telefonické dohodě bylo prý na skladě jsem po měsíci dostala email o zrušení obejdnávky, přitom v net obchodu Digiprofi bylo stále uvedené, že mají toto mé požadované zboží na skladě(1-5 kusů), jen za jinou cenu, než jsem původně objednávala. Takže nemám ve finále po měsíci čekání nic. Právě proto abych se tomuto vyhnula jsem objednávala telefonicky :-(

  • tommy11: Dobrý den, samozřejmě že neupravujeme feed pro Heureku, jelikož tento portál zakazuje jakoukoli úpravu nebo nepravdivé informace o skladových zásobách. Hezký den DIGIPROFI.cz

  • 'U produktu na Heurece uvadeno skladem, po kliknuti na e-shop uvedeno dostupnost 5 dni atp...vyzkouseno cca 10 produktu, u vsech stejne. To znamena, ze umyslne upravuji podklady (feed) pro heureku. U jednoho produktu by mohlo jit o nahodu, u tolika je to uz umysl s cilem mystifikovat zakaznika. Protoze cilem je ziskat konkurencni vyhodu nedovolenym zpusobem pred serioznimi eshopy, skoro bych to oznacil za podvod

  • Ahoj,koupil jsem v digiprofi.cz fotoaparát,po měsíci se objevila skvrna na displ.:reklamace proběhla RYCHLE bez komplikací.Chci tímto tento obchod pochválit za profisionalitu.

  • Na heurece uvádějí skladem, na svém webu Na dotaz. IMHO klamavé jednání :-(

  • Objednala jsem si presovač a napsali mi, že mi bude zboží doručeno do 5 pracovních dní. Nyní je to sedmý den, psala jsem i e-mail, ale žádná odpověď ... Pokud nepřijde do příštího týdne, tak si objednávám jinde, neboť rok čekat nechci.

  • Petr: Vážený zákazníku, ano uznáváme, že došlo u dodavatele k chybnému nacenění a bohužel tato chyba byla zaznamenána až při přijetí objednávky. Vaše objednávka však nebyla potvrzena a informovali jsme Vás o chybné ceně ihned jakmile jsme tuto zprávu obdrželi, bohužel není v našich silách denně kontrolovat ceny každé položky a v tomto případě došlo k technické chybě při nacenění výrobku, kterou jsme ihned odstranily. Omlouváme se ještě jednou za nepříjemnosti a děkujeme za pochopení.
    DIGIPROFI.cz

  • Totálě negativní příspěvek!!! Cena jiná v nabídce než prodávají sice mi mailem napsali o jiné ceně ale tohle se na netu nedělá kazí si renomé

  • Tento obchod me velmi zklamal. Objednal jsem mobil na sklade (vybral jsem tento obchod prave proto, ze ho meli na sklade a ja ten telefon potrebuju rychle) a po trech dnech, kdyz se nic nedelo, jsem zatelefonoval (az na mnohy pokus, po 4. hodine odpoledne nikdo telefon nebere). Odpovedi byl e-mail - storno objednavky, ze pry meli spatnou cenu.
    Moje vyhrady:
    1. Nulova komunikace. Kdybych nezavolal, asi bych cekal mesice.
    2. Nulova ochota vec vyresit. Proste objednavku stornuji

    Ztratil jsem tedy 3 dny a zacinam znovu.

    Proto bych chtel vsem doporucit, aby se tomuto obchodu vyhnuli. Ani zbozi na sklade neni u nich zarukou, ze zbozi opravdu dostanete.
    Myslim, ze prosadit se mezi stovkami e-obchodu zalezi na chovani se k zakaznikum, spolehlivosti a cenach. Tento obchod nesplnuje ani jednu. Ceny ma dobre jen v nabidce, stejne je ale neplanuje dodrzet.

  • Demonia111: Dobrý den, jaký mobil vlastníte ? Pokusíme se Vám poradit. DIGPROFI.cz

  • Prosím o pomoc mám tento mobil a mám zapnutou viditelnost vše ale nemám nidke talčitko odeslat pomoc bluethoot mam ho zaplý mam zaplou viditelnost vše ale nemužu posilat a když si pomocí bluethooth do mobilu mam prazdou pametovku 8GB a odesilam odesilam jede to a pak tuk odesilani neuspěšné a nejde mi nic poslat absolutně nic nevíte co s tím??? :(

  • Opakujem otazku:
    preco mam ja, ako zakaznik cakat na servis vyrobcu a uznanie reklamacie u neho, ak som v podstate miesto objednaneho a zaplateneho predmetu dostal podla mojho nazoru zjavne pouzity a poskodeny pristroj. V dobe mojej reklamacie ste mali podla vasich www stranok 50ks tohto vyrobku skladom, mohli ste mi ihned zaslat nahradny pristroj, tento postup ste mi mimo ine slubili.

    Co sa tyka dokladov u reklamacneho balicku mate pravdu, neboli prilozene (za oneskorene uznanie reklamacie u vyrobcu si mozem ciastocne sam), avsak vsetky informacie vratanie fotiek, popisu zavady i info o odoslani postov som predom avizoval vasemu reklamacnemu oddeleniu, ktore ma uistilo, ze mi bude obratom zaslany novy kus, necakal som teda ze nedodrzite slovo a miesto okamzitej vymeny budem cakat na autorizovany servis aj uznaju to co je na prvy pohlad jasne a ze islo o pouzite a znehodnotene zbozi...

    PS: platba (kompenzacia postovneho) stala nedorazila