-
- Jsou to strašní darebáci přišla jsem o 7000,-- Vysavač v záruce a můžu ho vyhodit. Upadlo kolečko. Reklamavala jsem jej 3 a chtěla jsem vrátit peníze. Začali mi vyhrožovat a pak přestali komunikovat. Obchod zrušen. Nepočítám ještě ani peníze o které jsem přišla za posílání zboží jsem a tam.
Nedoporučuji nikomu.
-
- nevite nekdo uz jsou ti lumpove v kriminalu?? nereaguji uz 2 roky, jak nekdo takovy muze podnikat?
je to bamda podvodniku
-
Někdy se může zdát,že chyba je ve firmě,může to být jinak než se nám zdá.Slyšel jsem,že prodejna byla vykradena neznámým pachatelem.Pojištěné zboží ukradli.
-
Na Digiplus je podane tresne oznameni pod č. j. KRPA-8196-1/TČ-2014-001313 prosím, připojte se. věc je v řešení policie. [email protected]
-
- NIC!!!!!
- Nebereou telegony, na adrese v Praze Chrudimská jsou neznámí, odstěhovali se. Poštu nepřebírají. Reklamovaný vysavač ležel na poště více jak měsíc a pak se vrátil.
Nejhorší internetový obchod jaký jsem poznala. Pokut budete dávat trestní oznámení, tak se přidám, přišla jsem asi o 7.000,-. U vysavače upadlo kolečko. Je v záruce a mohu ho vyhodit.
Pozor na ně, neposílejte žádné peníze!!! -
- nic
- Zakoupil jsem u Digiplus robot. vysavač, který jsem již 6x reklamoval,navrácení peněz nepřipadalo v úvahu,jelikož se nebyla stejná závada.Teď už nikdo zásilku nepřebírá a na telefonu je pouze hlasová schránka.Další ŠMEJDI na trhu.Opravu si budu muset nechat udělat na svoje náklady.
nenakupujte u těchto podvodníků
-
- všechny
- digiplus.cz
koupila jsem u digiplus.cz robot. vysavač, stále nefungoval a reklamace nebyla vyřešena v zákonné lhůtě. pro firmu zjevně není problém, že jim tam lux leží téměř půl roku i přes četné urgence. rozhodla jsem se proto odstoupit od smlouvy a to opakovaně. nikdo nereaguje, už ani věčně nedostupný p. Zíka a hlasová telefonní schránka. vzhledem k tomu, že se mi jedná o částku cca 7tisíc, nehodlám věc nechat jen tak a peníze vymáhat zpět soudní cestou, příští týden dávám firmě poslední šanci, zda nebude reagovat opět, zahájím řízení, případné podání trestního oznámení, medializaci a upozornění čoi. už jsem zjištovala potřebné kroky, čím více nás bude, tím lépe. případně pokud už jste někdo něco podnikal, určitě vyjádřím podporu a připojím se. bude nás více? piště prosím na [email protected]
-
- vůbec nic
- všechno
Zakoupila jsem u Digiplus robotický vysavač, který jsem chtěla reklamovat, ale zásilku nikdo nepřebírá.
Pan Zíka si změnil bydliště z Brna do Prahy, a ani zde nereaguje.
Díky jeho bezohlednosti jsme přišli zhruba o 6.000,- Kč! -
- Nic
- VAROVÁNÍ před DIGIPLUS.CZ:
- Kdyby jste měli zájem nakupovat u tohoto uvedeného internetového obchodu, tak to rozhodně nedoporučuji. Protože u nich nebudete mít možnost reklamovat zboží, lépe řečeno, reklamovat můžete, nicméně zástupci firmy budou dělat mrtvého brouka, byť uznají reklamaci jako oprávněnou. Mluvím z vlastní zkušenosti! Takže zvažte, zda se vám oplatí zde nakupovat, byť se bude zdát zboží cenově lákavé!
- Já si u nich koupil baterii do fotoaparátu, která když mi v záruční době vypověděla službu a reklamoval ji, tak přesto, že mi reklamaci uznali oprávněnou, odpověděli mi až po měsíci a to s tím, že mi pošlou novou. Což se ovšem nestalo a když jsem chtěl peníze, tak mi odepsali, že klidně, ale zákon jim neukládá dobu do které jsou povinni vám peníze poslat. Takže už je to pár měsíců a firma nereaguje a dělá mrtvého brouka.
- Takže jsem jim ještě dnes poslal email tohoto znění:
- Dobrý večer,
- za daných okolností, kdy stále nejste ochotni narovnat naše vztahy týkající se reklamace baterie do fotoaparátu, která mi byla uznána, se také zařídím po svém.
- Jelikož nechci, aby jiní zákazníci doplatili na takové parchanty zlodějské, jakými bezpochyby jste, budu na různých sociálních sítích varovat před koupi jakéhokoliv zboží ve vašem internetovém obchodě.
- Ta částka, kterou mi stále dlužíte pro mě není životně důležitá a rozhodně se bez ní obejdu, ale jde spíše o princip.
- Pokud je vám milejší nějakých podělaných cca 300kč, než JMÉNO FIRMY jaké máte u zákazníků, jen se tak chovejte i nadále.
- Věřím, že s takovou daleko nedojdete.
- A já si rád udělám čas a napíši pár článků do jistých blogů na internetu a samozřejmně o daném jednání informuji i ČOIku, protože takové jednání vůči zákazníkům si NESMÍTE dovolovat.!
- Pekarík R.
- Nejde o nijak velkou částku, naopak je to vcelku drobný obnos, ale o to více mě překvapuje jejich nemorální jednání...proto jsem se rozhodl varovat před takovými šmejdy. Takže je jen na vás, zda do rizika nákupu u nich půjdete.
Nenakupujte zde, pokud vysloveně nevyhledáváte starosti a problémy!
-
- Nic
- Všechno
Absolutně nespolehlivý internetový obchod, Objednávka potvrzena ale ani po měsíci a půl zboží nedodáno. i když zboží je uváděno skladem. Na e-mail nereagují prostě absolutní ztráta času.
-
- nic
- Po potvrzení objednávky poslali jiné zboží - posláno zpět dle podmínek pro vrácení zboží na jejich www stránkách 30.5.2013, do dnešního dne žádná odpověď ani reakce na další e-mail, na telefonu schránka.
Důrazně varuji před touto firmou!!!!! Doposud s internetovými obchody 100% spokojenost.
-
- nic
- do dnešního dne nedodali objednané zboží i když je zaplacené a peníze nikde.
NENAKUPOVAT A HNÁT JE DO VĚZENÍ
-
- nic
- Také potřebuji reklamaci... odeslán balík na prodejnu, následně se mi vrátil zpět a komunikace nemožná... co dělat? Špatné zboží doma a nemožnost reklamace...!!! Pozor na ně
.
-
- nic
- Neschopní reagovat na dotazy
Horší obchod jsem snad ještě neviděl, můžou si podat ruce s 3D living, to je to samé.
-
- zboží bylo doručeno. To je jediné +
- na i-mail nereagují
- dnes už nereagují ani na telefon. Schránka!
v březnu nakoupil.
Do dnešního dne nemám po reklamaci nic.
ani vadné, ani vyměněné, ani peníze.
po této zkušenosti Pozor na tento obchod. -
- Hledám další poškozené klienty za účelem společného postupu vymáhání pohledávek.
- V mém případě se jedná reklamaci, kdy firma dělá mrtvého brouka!!!!!!!
Nesolidní firma, v případě reklamace nikdo nebere telefony, na e-maily nikdo neodpovídá, dopisy nepřebírají!!!!!!
Jediné řešení soudní vymáhání a předání PČR...Reakce obchodu Digiplus.cz
Dobrý den, pane Krňoul, na stav reklamace se můžete stejně jako ostatní zákazníci dotázat emailem uvedeným na našich stránkách.
-
Nedoporučuje obchod
- Pokud zboží nemá na skladě neměl by se nejdříve vymlouvat na povodeň a následně,že jeho dodavatel zboží nedodal ale mít ho stále v nabídce
Před objednávkou je třeba zřejmě důsledná informace o objednávaném zboží
-
Doporučuje obchod
První nákup OK, u druhé došlo k zatopení skladu a zrušení objednávky, vše rychle oznámeno, objednal jsem jinde.
-
Nedoporučuje obchod
- neschopen řešit aktuální problémy včas.
-
Nedoporučuje obchod
- -výhody žádné,pasivita prodejce
- tento obchod není spolehlivý,nedělá čest internetovému obchodování
-všichni se zdaleka tomuto obchodu vyhnout,,,!!!
-obchodní inspekce - odebrat licenci