Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednal jsem si vetrak do PC, ktery byl podle eshopu skladem, druhy den mi prijde email s prostym oznamenim, ze zbozi neni k dispozici, aniz by byla snaha nabidnout mi nejakou alternativu a kdyz jsem se ozval, tak mi poslali 3 navrhy, ale uplne jinych parametru, takze nepouzitelne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zrušili objednávku, peníze po urgencích nevrátili, telefon nezvedají....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na zkoušku jsem objednal 2 zařízení od tp-linku, protože eshop měl slušné ceny.
    Po víkendu přišlo storno objednávky, údajně z důvodu, že těsně přede mnou někdo zboží vykoupil a dodavatel skladem další nemá. Čemuž úplně nevěřím, ale nevadí. Obchod zatím nový, tak možná nějaké zbytečné chyby jsou. Slušně odpověděli a omluvili se..

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zbozi, ktere bylo psano skladem bylo odeslano za tyden a na zakaznicke podpore v dobe vypsane jako pracovni nikdo nezveda telefon.

    Reakce obchodu Digilama

    Dobrý den,

    předem se Vám velice omlouváme za zdržení se zasláním zboží, z důvodu, že zboží bylo na našem externím skladu a také
    z důvodu státního svátku a uzavření prodejny dne 29.9.2023 se tímto bohužel vše opozdilo.

    Děkujeme Vám za Vši zpětnou vazbu a věříme, že pokud se rozhodnete do budoucna využít opětovného nákupu na
    našem e-shopu, tak to bude již vše bez komplikací.

    Tým Digilama

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo ani po týdnu od objednání odesláno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereálná dostupnost
    • zadržují peníze

    Objednával jsem zboží skladem, avizováno s dodáním do druhého dne, ale neměli. Bojím se i o peníze, do dnešního dne, skoro 10dní mi ještě nedorazili, příště určitě jinde..

    Reakce obchodu Digilama

    Krásný den přejeme,

    tato situace nás velice mrzí. Bohužel objednávku, která je zaplacená ze dne, který je uveden 4.4.2023 v systému neevidujeme.
    Z tohoto důvodu je možné, že vzniklo nedopatření. Prosím o zaslání čísla objednávky na [email protected], abychom vše prověřili a dali do pořádku.

    Předem děkuji

    Digilama.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi až po čtyřech dnech od potvrzení objednávky (po urgenci) napsal, že zboží nemají a nedodají.

    Reakce obchodu Digilama

    Krásný den přejeme,

    tato situace nás velice mrzí a není naším standardem. Bohužel došlo k okolnostem, které jsme se snažili vyřešit,
    co nejdříve to šlo.

    Omlouváme se Vám tímto ještě jednou za způsobené komplikace a věříme, že na nás zcela nezanevřete.

    Děkujeme Digilama.cz

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerovali ovladač skladem, ve skutečnosti ho neměli a objednávku zrušili.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerce zboží, které nemají, jako SKLADEM. Musel jsem zrušit objednávku, peníze vráceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neobjednávajte, nedoporučujem.
    • Žiadna komunikácia, ignorácia.

    Telefón som objednala pre syna k narodeninám. Tovar mali skladom a z eshopu mi prišiel potvrdzujúci email o prijatej objednávke. Keď ani po týždni telefón neprišiel zavolala som im, že kedy to pošlú. Pani mi oznámila, že telefón už predali, nemajú ho a ani nebudú mať. Nič mi neoznámili, musela som zavolať ja...a riešiť to rýchlo u iného predajcu, ktorý už jednal seriózne. Takto dnes eshopy nejednajú. Dobre, že som objednala na dobierku a nie platbou predom. Kto vie, ako by som vymáhala peniaze od tak neseriózneho obchodníka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neplatí co mají napsané, 3 dny dodání se změnilo na 12 dní