Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    rád bych pouze varoval potencionální kupující, že ačkoliv má digiboss.cz jako motto "vše skladem", potvrdilo se co psali ostatní kupující: toto tvrzení není pravdivé, vše skladem nemají. V neděli jsem zakoupil mobilní telefon, který byl na webu uveden jako skladem. V průběhu pondělí se na webu objevilo "Toto zboží nadále není možné koupit". A dnes (v úterý) přišel email se stornem objednávky z důvodu "vyprodání skladových zásob u dodavatele". Zboží tudíž skladem očividně nebylo a neplatí tedy ani, že mají "vše skladem".

    V obchodních podmínkách má digiboss.cz uvedeno:
    "Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem"
    Toto chování je z jejich strany dle obchodní podmínek tedy korektní. Nicméně marketingové motto "vše skladem" je značně zavádějící. Zvlášť přihlédnu-li k faktu, že toto není očividně první případ, kdy se tak stalo, viz negativní recenze zde na Heuréce.

    • Dobrý den,

      v době Vaší obj. (před cca třemi týdny), jsme prováděli změnu nastavení eshopu Digiboss.cz. Veškeré námi nabízené zboží bylo skladem. To však neznamená, že jej máme skladem přímo u nás, ale může to být také zboží, které náš dodavatel uvádí jako "skladem" a je zároveň schopen takové zboží ihned odeslat. Bohužel i tak se mohlo stát, že v datech se zboží tvářilo jako "skladem" ačkoli jej měl dodavatel již vyprodané. Týká se to většinou zboží, u kterého je skladová zásoba nízká nebo jde vyloženě o poslední kusy. Než se tato skutečnost projeví v datech na eshopu, může to trvat několik hodin. Proto se zboží jeví jako dostupné, ačkoli to tak již ve skutečnosti není.

      Pochopitelně se Vám však omlouváme, za vzniklé komplikace a nepříjemnosti. Z celkého hodnocení je však zřejmé , že celková spokojenost s eshopem (98%) je u zákazníků značná, čehož si velmi vážíme.

      Pro další dotazy jsem Vám k dispozici na : [email protected]

      Lukáš Zasadil
      Digiboss.cz

  • POZOR na podvodne jednani eshopu. Zadal jsem odstoupeni od KUPNI smlouvy do 14 dnu a odeslal na adresu bohuzel obycejnou postou. Prodejce si zasilku neprevzal a posta mi jej vratila zpatky. Pokus o vyreseni problemu na infolince, kam se nemuzete dovolat dopadl tak, ze arogantni operatorka chtela dukaz. Dukaz o tom, ze posta vratila zasilku nestacila... Pozor na reklamace - posilejte doporucene, at mate dukaz. Jiny neuznavaji. A takhle se vyhybaji zodpovednosti. Nejde nastesti o velkou castku, jen par stovek, ale tohle je katastrofa@

    VYHYBEJTE SE TOMUTO PRODEJCI.

    • Dobrý den,
      Vaše zkušenost nás mrzí. Reklamace však standardně vyřizujeme a zásilky přebíráme (i nedoporučené). V tomto případě se muselo jednat o pochybení pošty, protože nemáme důvod nepřebírat balíky.
      Denně k nám jezdí stovky balíčků a není reálné, abychom si vybírali, které převezmeme a které ne.
      Pokud by náš eshop jednal podvodně, tak by zde bylo takových příspěvků mnohem více.

      Pavel Bárta
      digiboss.cz

  • Dobrý den,
    s tímto obchodem mám také špatné zkušenosti.Chtěl jsem po 2letech (vyšlo to přesně na den od koupě) reklamovat štípačku a nikdo na e-mail nereaguje.Smůla?Kvalitní zboží nebo obchod?

    • Dobrý den,

      píši jako zástupce společnosti NWT a.s., která provozuje eshop Digiboss.cz od 1.5.2019. Jsme si vědomi situace, kterou společnosti Profisys a.s. zavinila a i nám přináší stále nemalé komplikace. Pamatuji si, že jsme spolu telefonicky hovořili na zákaznické lince Patro.cz (570 570 170). Bohužel řešení Vaší situace je možné pouze skrze autorizovaný servis, případně jako placený servis. V předchozím příspěvku naleznete také naše oficiální vyjádření k situaci ohledně společnosti Profisys a.s.

      NWT a.s. provozuje několik eshopů z nichž nejstarším je Patro.cz (na trhu 22 let). U objednávek realizovaných na eshopu www.digiboss.cz od 1.5.2019 Vám garantujeme plný zákaznický servis včetně vyřízení reklamací v záruční době.

      Děkujeme za pochopení.

      Lukáš Zasadil
      vedoucí oddělení péče o zákazníky

  • Banda zlodějů tohle! Člověk chce poslat zboží na reklamaci a oni vám napíší, že zboží bylo zakoupeno u Profisys a že je to nezajímá. Jak jako nezajíma, když zboží bylo zakoupeno na jejich stránce. Radši si koupit zboží jinde.!

  • Vážený zákazníku společnosti Profisys a.s.,

    níže Vám přinášíme vysvětlení situace vzniklé kolem e-shopu a domény www.digiboss.cz.

    Společnost NWT a.s. od 1.5.2019 převzala do provozu doménu www.digiboss.cz, na které od tohoto data provozuje svůj e-shop, který nabízí především černou a bílou elektroniku, mobilní telefony, počítače a hardware.

    Společnost NWT a.s. neodkoupila žádný majetek, závazky, pohledávky ani část společnosti Profisys a.s., není tedy jejím právním nástupcem.

    Z toho důvodu neexistuje právní nárok uplatňovat požadavky na reklamace a proplacení dobropisů, které vznikly z obchodně právního vztahu mezi Profisys a.s. a Vámi jako koncovým zákazníkem, u společnosti NWT a.s.

    Jsme si vědomi, že tato situace je pro Vás velmi nepříjemná a NWT a.s., jako současný provozovatel domény www.digiboss.cz, se Vám bude snažit pomoci s řešením reklamace jako takové. V případě, že máte doklad o pořízení zboží, tj. fakturu, jsme schopni Vám poradit na jaký autorizovaný servis se můžete obrátit.

    V případě, že fakturu o pořízení zboží nemáte, NEMÁME ŽÁDNOU MOŽNOST jak tento doklad z databáze Profisys a.s. získat. Pak přichází v možnost pouze placená oprava, kterou však není nutné realizovat v autorizovaném servisu.

    V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat na některé z našich poboček, bude Vám taková reklamace vrácena, protože není možné založit reklamaci na zboží, které jsme Vám neprodali a nemáme v databázi Váš nákupní doklad.

    V případě dotazů jsme Vám k dispozici na mailu: [email protected]

  • Digiboos.cz dne 20.12.2019 měl na seznamu, googlu nabídku na telefony Readme 5 - 4GB128GB za 34Kč a Realme 8GB/128GB za 34Kč . Vše zdokumentováno, vyfoceno, včetně objednávek. Provedl jsem po třech objednávkách, neboť jsme velká rodina. Hned dopoledne byly všechny objednávky stornovány ze stran společností s tímto odůvodněním: ---Vaše objednávka byla na základě vyprodání skladových zásob u dodavatele či Vašeho požadavku stornována. Pokud byla objednávka již uhrazena, bude Vám částka vrácena zpět na Váš bankovní účet. Za případné komplikace se Vám velmi omlouváme. ----Jenže jak jsem objednával, tak postupně ubýval počet, vše zdokumentováno, takže nemohlo být vyprodáno! Rezervace u dodavatele musela probíhat. ------Nakonec vylezlo z manažera Jiří Nesázala - NWT a.s , jež provozuje společnosti toto ---- Vaše objednávka byla stornována z důvodu technické závady automatického nacenění zboží, přičemž cena produktů byla zjevně chybná, neodpovídající. Pracujeme na odstranění příčiny, nabídka značky Realme je stažena z prodeje. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení.--- ----Takže žádné vyprodání zboží, ale chyba na straně obchodu, která zákazníka nemusí zajímat a ten by měl dostat objednané zboží., pokud je obchod seriózní a staví se tak i e-shop DIGIboss.cz. Navíc ty lži, kterými krmí zákazníky za nedodané zboží jsou nechutné pro zákazníky. Perlička. Stejnou nabídku měl i druhý obchod společnosti NWT a.s. Patro.cz, kde jsem dopadl s 3 objednávkami stejně. K takovému chování k zákazníkovi by vůbec nemělo docházet u seriózních e-shopů a ty by měly objednávky splnit, zvláště pokud chyba byla na jejich straně. Tak asi budou i s dokumenty nejen na Primě ...:-) Přemýšlím o Youtuberech Kovy a Král, kteří mají stovky milionů shlédnutí. Podobná kauza českých e-shopů jim zvedne ohromně sledovanost. :-)

    • Vážený,

      jednalo se evidentně o zřejmou chybu v ceně produktu, což je uvedeno v obchodních podmínkách, které jste jistě četl, protože jste je u každé objednávky odsouhlasil.

      Vám dorazil "obecný storno mail", který je generován při stornování objednávky. Následně Vám také obchodník podal informaci o situaci ke které došlo a omluvili se za chybu.

      Zřejmě i proto jste celou situaci "dokumentoval".

      Pochopitelně nás celá věc velmi mrzí, omlouváme se za ni a nemělo by k ní docházet. Nicméně je na ni myšleno v obchodních podmínkách

      Pokud chcete situaci řešit dále, můžete mě kontaktovat na mail: [email protected] případně na telefonu: 702153551.

      Lukáš Zasadil
      Vedoucí péče o zákazníky

  • Zdravím,

    a doufám že toto bude dostatečné varování pro všechny kteří zvažují nákup přes tento e-shop. Na jaře 2019 jsme, přes tento eshop zakoupili elektrickou koloběžku, objednávka i nákup proběhl v pořádku. Po měsíci jsme koloběžku reklamovali - důvod špatná baterie, první reklamace proběhla dle zákona, dodržení 30 dnů , kdy odpověď došla 30 den.Koloběžka jezdila cca14 dni a opět stejný problém. Poté jsme zaslali znovu k reklamaci, kdy ji Digiboss uznal s tím že nám zašlou peníze zpět. Tento email o uznání a vrácení peněz přišel 18.9 a také přišel email s dobropisem, kde jsme měli uvést číslo účtu a podepsaný dobropis bud oskenovat nebo zaslat jim na uvedenou adresu. Podepsaný a vyplněný dobropis jsme následující den poslali a OD TÉ DOBY STÁLE NEMÁME PENÍZE ZPĚT. Přestože splatnost dobropisu byla ten den kdy jsme ho zaslali na zpět. Po měsící dopisování s portálem který vlastníkem Digibossu jsem znovu zaslali dobropis doporučeně. Dnes je 3.11 2019 nikdo s námi nekomunikuje, jsme - 7000,- a nemáme ve finále ani koloběžku. Dobře si proto zvažte nákup přes tento eshop. Jana

    • Dobrý den,

      společnost Profisys a.s. (IČ: 25817591) , která byla provozovatelem e-shopu www.digiboss.cz do 30.4.2019, nese odpovědnost za veškeré závazky vzniklé do tohoto data včetně. V případě dotazů k závazkům vzniklých do výše uvedeného data můžete psát na mail: [email protected]

      Od 1.5.2019 převzala provoz domény společnost NWT a.s.. Také my vyvíjíme tlak na společnost Profisys a.s., aby svým závazkům dostála. Zašlete mi prosím číslo Vašeho dobropisu a já se osobně pokusím kontaktovat zástupce Profisys a.s.

      Více bohužel není v naší moci.


      Lukáš Zasadil
      vedoucí péče o zákazníky
      Patro.cz - Digiboss.cz

  • Moc mne mrzí, že nemohu na tento obchod napsat veřejnou recenzi a proto doufám, že aspoň v diskuzích si to někdo přečte. Objednávka vytvořená u obchodu Digiboss je pro mě asi ta nejhorší zkušenost, kterou jsem zažil. Obchod na stránkách uvádí zavádějící informace a proto na jejich stránce nikdy více nenakoupím.
    Abych uvedl o co se jedná, hledám zde přes Heureku zboží, které potřebuji doručit co nejdříve je to možné, a tak volím nabídku od obchodu Digiboss, kde Heureka uvádí, že zboží je skladem. Pochopím že se třeba někde může stát chyba a na Heurece mohou být například zastaralé informace, ale v tomto případě tomu tak není. Otevřu stránky obchodu a hurá, zboží je opravdu skladem a teď ta nejlepší část, kterou si nejspíš na stránky napíše každý kdo prodává věci na internetu "expedujeme do 24 hodin". Neváhám a objednávám a jsem rád, že se mi můj problém podařilo vyřešit. Uplyne 24 hodin a ejhle, obchod opravdu něco dělá ! Obchod byl natolik schopný, že mi po 24 hodinách pošle e-mail, ve kterém potvrzuje moji objednávku. Pokud se však začtu, vidím že předpokládaný termín expedice je 27. 8. 2019!!! V tu chvíli jdu na stránky obchodu a hledám chybu, kterou jsem při objednání udělal a co tam nevidím, zboží, které jsem si objednal za 4 154,- Kč je najednou uváděno o necelých 1 500,- Kč dražší avšak stále s odesláním do 24 hodin. Raději ani nemluvím o komunikaci obchodu, který mi pro jistotu ani na můj e-mail neodpověděl.
    Pokud mám doporučit nějaký internetový obchod, Digiboss to rozhodně nebude a doufám, že takovýmto "Ověřeným obchodům", u kterých čekáte profesionální přístup, se brzy podaří svým chováním přívěst ke krachu.

    • Dobrý den,

      bohužel ke stálému vývoji eshopu Patro.cz a Digiboss.cz, dochází také k chybám ve skladové dostupnosti a cenám zboží. Akutálně nabízíme přes 300.000 produktů a chyby v systému máme. Statisticky je v desetinnách procenta, bohužel ve vztahu k zákazníkovi je to vždy špatně. V žádném případě nebyl náš úmysl Vás jakkoli poškodit jako zákazníka. Velmi nás mrzí, že jsme vás motivovali zkušeností s naším eshopem až k takové reakci.

      V přápadě, že budete chtít celou situaci probrat více do detailu a případně dojít k obsoustranné spokojenosti, jsem Vám k dispozici.

      Lukáš Zasadil
      Patro.cz/Digiboss.cz
      tel.: 702153551

    • oprava: *bohužel vzhledem ke stálému vývoji ...

  • Vážený pane Zasadile,

    musím reagovat na Vaši odpověď mé recenze ohledně následného nevyžádaného hovoru ohledně spokojenosti s nákupem.

    Uvedl jste, že jsem měl možnost hovor odmítnout. Hovor jsem možnost odmítnout neměl, protože Váš zaměstnanec vůbec na začátku nesděluje, proč vlastně volá. Místo toho paní četla předpřipravený text doslova jak automat. Když konečně vyplynul důvod hovoru (domyslel jsem si), tak jsem ji chtěl zastavit, že nemám zájem pokračovat, nicméně mě nenechala domluvit a pokračovala dále ve čtení předpřipraveného textu.

    Ano, mohl jsem hovor položit, překřikovat se s ní, ale nemám to ve zvyku. Kdyby někdo normálně zavolal a zeptal se, nekomunikoval jak automat, tak rád odpovím. S roboty na telefonu si ale vážně nepovídám.

    • Vážený pane Adámek,

      děkuji za reakci a zpětnou vazbu. Operátora upozorním, aby dal zákazníkovi na začátku hovoru prostor k vyjádření, zda s hovorem souhlasí či nikoli. Naši kolegové z EMEA jsou profesionálové, tedy mě překvapuje, že jste tuto možnost nedostal. Za vzniklou situaci se Vám omlouváme.

      Lukáš Zasadil
      Vedoucí zákaznické péče Patro.cz/Digiboss.cz

  • Velká nespokojenost, k dnešnímu dni je to čtrnáct dní co jsem zasílal dobropis. Dnes nikdo neodpovídá na email nikdo nebere telefon který je uveden na dobropisu nic.

    • Dobrý den,

      společnost Profisys a.s. (IČ: 25817591) , která byla provozovatelem e-shopu www.digiboss.cz do 30.4.2019, nese odpovědnost za veškeré závazky vzniklé do tohoto data včetně. V případě dotazů k závazkům vzniklých do výše uvedeného data můžete psát na mail: [email protected]

      Od 1.5.2019 převzala provoz domény společnost NWT a.s.. Také my vyvíjíme tlak na společnost Profisys a.s., aby svým závazkům dostála.

      Lukáš Zasadil
      vedoucí péče o zákazníky
      Patro.cz - Digiboss.cz

  • Nespokojenost s obchodem.
    Nabízejí zboží a píší že je skladem přitom ho nemají. Dlouhá doba doručení, ikdyž jsem si připlatila za dobírku, aby to bylo expedováno co nejrychleji tak jsem na balíček čekala týden. Nedoporučuji.

    • Dobrý den, prosím napište mi číslo objednávky a prověříme ji. Velmi se Vám omlouváme za nestandardní termín doručení.

      Lukáš Zasadil
      Digiboss.cz

  • objenal sem si velkou lednici i s prepravou. Lednice sice dorazila, ale vyskytl se problem s prepravni firmou pri predani. Komunikace s obchodem od te doby spatna, nemaji snahu vyresit nic. V dnesni dobe kdy je takovych obchodu plno rozhodne nevidim duvod si u nich jeste jednou neco objednat, za me rozhodne nedoporucuju

    • Dobrý den,

      prosím zašlete nám číslo objednávky a další potřebné informace na mail [email protected]. Bohužel nechodí upozornění, že zde byl přidán podnět a vždy je pro rychlé řešení vzniklé situace lepší kontaktovat nás na telefon nebo uvedený email.

      Tým Digiboss.cz

  • Vyřízení reklamace rychlé . Dávám za 1* Zboží doručeno v pátek , v sobotu e.mail komunikace s p. Zavřelem , v Pondělí vše vyřízeno .

  • Dobrý den,
    dnes jsem zjistil, že jste na prodejně od 1.2.2019 změnili (zkrátili) otevírací dobu tak, že běžný pracující (8:00 - 16:30) už nemá šanci se k Vám do obchodu pro zboží zastavit. V sobotu také zavřeno, takže bohužel budu muset změnit dodavatele IT na TSku nebo Mall a v krajním případě na zelenou svini. Ti pochopili, že když lidi dělají 8:00 - 16:30, nestihnou za 25min projet celé Brno ve špičce :-(
    Mrzí mě to, protože i reklamace byly u Vás příjemným zážitkem. Bohužel když většinou objednávám věci do 500,- tak mi to poštovné udělá značnou část a nevyplatí se. Navíc když bydlím za rohem od prodejny...
    Držím palce, ať Vám to jde dál, ale pro mě je bohužel ta jedna hodina v podvečer zásadní.

    S pozdravem

    Michal Zapletal

    • Dobrý den, pane Zapletal,

      pracovní dobu jseme zkrátili z toho důvodu, že počet zákazníků je mezi 17:00 - 18:00 naprosté minumum a nechceme kolegy na prodejny zbytečně držet. Určitě na Váš podmět zvažíme jestli neupravit dobu alespoň do 17:30. Případně je vždy možná domluva, pokud napíšete, že přijedete pro zboží např. 17:15, tak tu na Vás rádi počkáme.

      Tým digiboss.cz

    • Dobrý den,
      tuto statistiku máte samozřejmě určitě správně a je opravdu možné, že tam moc lidí navečer nechodí. Spíše mě právě zajímalo, kdo chodí do prodejny mezi 8:00 a 9:00.
      Kamarád má obchod s elektrem (trošku jiný sortiment, ale na podobném místě) a ze stejného důvodu otevírá v 10 a končí v 18:00, protože mu tam ráno nikdo nechodil.
      Ale jak říkám, já si rád dražší věci objednám s dopravou a levnější jinde, kde se můžu zastavit po cestě z práce.
      Za Vaši odpověď moc děkuji a stále u Vás budu s radostí nakupovat :-)

      S pozdravem

      Zapletal

  • Obchod Digiboss zásadně nedoporučuji.
    V originálním obalu Samsung Micro SDCX 128Gb EVO Plus mi podstrčili kartu jinou. Na toto jsem přišel až selhání karty při první použití. Druhý den jsem šel zboží vrátit. Napřed mne ujišťovali, že je karta jen v druhé možné barevné a popisné mutaci. Když byli upozorněni na to, že je barva i odřená a karta není funkční, tak připustily, že je i jiná než jsem zaplatil. Přesto, že jsem je upozornil, že při detailním pohledu na spodní hranu obalu je zřejmé kudy bylo do obalu vniknuto již před řádným otevřením, tak se záměny, obvinili zákazníka. Možnost vrácení zboží při nákupu na IČO neakceptují. Reklamační řízení proběhlo neprodleně, cituji: „Dobrý den, zboží jste si převzal včera v 10:29h a to osobně na naší prodejně v Brně. Dané zboží neneslo žádné známky poškození, ani poškození originálního obalu. Toto zboží jste si převzal bez jakýkoliv výhrad. Dnes jste přinesl k reklamaci zboží poškozené, navíc zcela jiných specifikací než včera zakoupené. Z tohoto důvodu je Vaše reklamace zamítnuta. Vaše zboží je připraveno k vyzvednutí na prodejně Brno. S pozdravem, Jan Zavřel“
    Jinak řečeno: Právo na vrácení zboží nerespektují. Deset zlatých pravidel pro jednání v obchodním styku neznají. A narušení originálního obalu umě zamaskovali.
    Jaromír Vašíček

    • Dobrý den, pane Vašíček,

      byla Vám prodána nová originálně zabalená SD karta.
      Druhý den jste žádal o vrácení z důvodu nefukčnosti, ale přinesl jste zcela jinou a očividně dlouhodobě používanou kartu.
      Proto jsme Vaši reklamaci museli zamítnout.
      Věříme, že došlo pouze k omylu z Vaší strany a karty jste pouze zaměnil.

      Tým digiboss.cz

  • Dobrý den,
    Chtěl bych alespoň touto cestou poděkovat obchodu Digiboss a konkrétně panu Zavřelovy za kladné vyřízení mé reklamace.
    Nejen, že reklamace byla vyřízena kladně, ale s bleskovou rychlostí a to navíc v období Vánočních svátků kdy mají obchody již zavřeno. Přičtu li k tomu, že se mi (mou vinou) nepodařilo na 100% doložit všechna potřebná data pro reklamaci, obchod se zachoval na dnešní dobu naprosto neuvěřitelně a vrátil celou požadovanou částku.
    Reakce byla okamžitá, nikdo se semnou nehádal, nechtěl původní obaly, reklamní oddělení převzalo samo iniciativu a já na chvíli zapochyboval zda můj nákup byl proveden v rámci ČR
    Proč to ale píšu. Víte ty peníze bych snad i oželel, ale je to po dlouhé době e-shop kde si opravdu považují zákazníka a dělají byznys tak jak se dělat má – tj. v rámci pravidel vše pro jeho spokojenost.
    Kvalitu obchodu totiž nepoznáte podle toho, že v něm nakoupíte zboží a oni vám jej dodají, ale podle toho jak se chovají v případě reklamace. A zde musím majitelům tohoto e-shopu gratulovat k již výše zmíněnému pracovníku reklamačního oddělení, který velkou měrou přispívá k celkovému obrazu a hodnocení obchodu zákazníky, kteří se stejně jako já budou v případě spokojenosti rádi vracet.

    Milan Repa

  • Dobrý den, tímto bych chtěl poděkovat za vyřízení reklamace dronu Mavic Pro. Reklamace proběhla bez jediného problému, výborná komunikace a místo opravy jsem obdržel nový dron. Reklamaci vyřizoval pan Lukáš Malchárek a je vidět, že je to člověk na správném místě. Děkuji pane Malchárku! S přátelským pozdravem Lukáš Vošmík

  • S dodáním objednaného zboží jsem byla velmi spokojená, stejně jako s ochotou odpovědět na moje otázky ohledně sortimentu a používání výrobku.

  • Tento obchod vůbec nedoporučuji. Na základě reklamace bylo zboží z Autorizovaného servisu posláno opět nefunkční, musela jsem zasílat zpět a opět čekat. Po čase zboží vykazovalo opět závadu . Autorizovaný servis ji nenašel a vrátil zboží i se závadou, která se opět projevuje. Opět mám zaslat zboží zpět na posouzení. A čekat, že mi ho opět vrátí zpět i se závadou. Žádala jsem o výměnu zboží , či navrácení peněz a odstoupení od smlouvy. Bez reakce. Nikomu opravdu tento obchod nedoporučuji, Vše je ok do doby, než se zboží projeví jako vadné a Vy reklamujete.

    • Dobrý den,
      všechny reklamace se v dnešní době řeší přes autorizované servisy, takže je v podstatě úplně jedno jestli jste nakoupila v našem eshopu nebo kdekoliv jinde. Vaše reklamace by byla řešena úplně stejně, jelikož by ji řešil stejný autorizovaný servis. To, že nedoporučujete náš obchod na základě této zkušenosti je tedy naprosto irelevantní.

      Tým digiboss.cz

  • Doporučuji všem se vyhnout těmto překupníkům velkým obloukem, v případě vaší oprávněné reklamace se budete muset domáhat svých práv pouze soudní cestou ... Digiboss nikdy více ...

    • Vážený zákazníku,

      Vaše reklamace byla zamítnuta na základě vyjádření autorizovaného servisního střediska. Toto servisní středisko má autorizaci pro provádění záručních i pozáručních oprav reklamovaného výrobku.
      Reklamace byla vyřízena dle platné legislativy ČR.

      Tým Digiboss.cz