• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DIA vánoční pečivo se letos moc špatně shánělo,proto jsme využili vaší nabídky.Pečivo došlo včas a v pořádku.Ve vašem obchodě jsem nikdy nebyla a toto byl náš první nákup.Nebudu proto hodnotit obchod,pouze dodané pečivo. Kokosové věnečky byly tvrdé ostatní pečivo nebylo chutné.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Dobrý den.

    Děkujeme tímto za Vaši zpětnou reakci. Vánoční pečivo odebíráme opakovaně od ověřených výrobců a v široké škále druhů. Mrzí nás tedy, že jste s vybraným typem pečiva nebyla spokojena. Ostatní zákazníci naši nabídku cukroví chválí a opakovaně objednávají již několikátý rok v řadě. S podobnými názory jsme se zatím nesetkali. Každý člověk má však jinou chuť, možná jiný druh by Vám vyhovoval více.

    Přejeme krásný a úspěšný nový rok 2018.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednala jsem si vice produktu a cca polovina nebyla skladem. Dodani veskereho zbozi by trvalo 2-3tydny. Dorazily mi muffiny s trvanlivosti tehoz dne,kdy byla dorucena zasilka.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Dobrý den.

    Velice se omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou a pochybením na naší straně se špatnou expedicí muffínů (špatná šarže).

    Zboží na hranici spotřeby rozhodně standardně nezasíláme! Nestojíme o reklamace! Jedná se o jednorázový exces.

    Zákaznici byl ihned po obdržení objednávky zaslán potvrzující e-mail s přesnými termíny dostupnosti chybějících produktů (dostupnost uvedena v e-shopu v popisu položky). Bohužel některé položky ze strany jednoho výrobce mají nyní výpadek z technologického důvodu se surovinou, dostupnost však uvedena.

    Se zákaznicí jsme se dohodli na následujícím postupu, který jsme ihned uskutečnili.

    Přijměte naší omluvu za nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou.

    Naše služby se neustále snažíme zlepšovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • delka dodani

    nic moc

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Omlouváme se zákazníkovi za vzniklou prodlevu při dodání zásilky způsobené čekáním na zboží, které bylo deklarováno že není skladem.

    Čekáme tedy na dodání od distributora, které se bohužel protáhlo.

    Zákazník však byl ihned po učinění objednávky o těchto termínech řádně informován a bylo mu nabídnuto vypuštění těchto položek. Nakupující si však přál vyčkat.

    Ještě jednou se omlouváme za prodlení vzniklé na straně dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedokáže dodat požadované množství

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Dobrý den. Omlouváme se zákaznici za nedodané zboží z důvodu výrazného neohlášeného pokrácení objednaného zboží ze strany výrobce. Po celou dobu jsme zákaznici informovali o stavu (lhůtách) objednávky a nabídli alternativní termín. Z podstaty prodávaného zboží (především potraviny - jasně daná životnost - datum spotřeby) nelze držet všechny výrobky ve velkém množství. Zasílat výrobky např. 2 dny před spotřebou nám vůči zákazníkovi nepřijde fér. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Personal je neochotny. Pracuje len od do a ani o minutu dlhsie, nesnazia sa zakaznikovi pomoct. Urcite neplati nas zakaznik, nas pan.
    • Jediny, kto pekne komunikoval, bol pan cez maily, ktory sa snazil o nahradu skody, zial zostal vo mne silnejsi pocit z osobneho stretnutia s neochotnou a neprijemnou pani v obchode.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Velice se zákaznici omlouváme za nedorozumění, které vzniklo. Ze strany prodavačky došlo k pochybení a komunikačnímu šumu. Zákaznice při vyzvedávání objednávky neuvedla její číslo, k čemuž ve výzvě k odběru vybízíme. Tím pádem došlo k záměně se zákaznicí výdejního místa Zásilkovny (provozované na stejném místě), která již v daný okamžik měla zavřeno. Došlo tedy k oboustrannému nedorozumění. Za nás se ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velký výběr
    • dobré ceny
    • přehledná nabídka
    • nereagují na mou objednávku již 10 dní

    Špatné. Odeslala jsem před deseti dny objednávku a nepřišlo ani potvrzení ani údaje k platbě, nic....dost mě to překvapuje :-( První nákup a zřejmě i poslední.Respektive pokus o nákup, žádné zboží ani údaje k platbě nedorazily. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Potvrzení objednávky včetně následné korespondence z naší strany bohužel skončilo zákaznici ve SPAM filtru. Kompletní objednávku si po telefonickém upozornění a až po odeslání dotazníku v pořádku vyzvedla na naší prodejně. Bohužel zákaznice následně nestornovala vyplněný dotazník.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, když nezasílají objednané zboží
    • Předražená doprava, zboží dodnes nezaslali

    zboží asi nemají,nebo nechtějí obchodovat. Akorát zdržují. Zboží si koupím jinde.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Děkujeme za Váš názor. Zboží bylo v den vyplnění tohoto dotazníku dodáváno ze strany České pošty. Zákazník si z nabízených možností dopravy (nejméně 4 přepravci) vybral ten nejpomalejší (cenný balík - doručování 3-5 dní) a bohužel i ten nejdražší. Zákazník své neoprávněné výhrady bohužel nevzal zpět.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré umístění v Praze.
    • Naprostý chaos.

    V prodeně s 10% přirážkou si s Vámi i popovídají. E-shop považují za přítěž.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Vážený pan M.H. uskutečnil objednávku 1.10. ve 13:05. Tentýž den v 13:17 byla zákazníkovi odeslána informace o tom, že zboží je připraveno k odběru (obě informace lze doložit). Zákazník si po celou dobu rezervace (7 dní) zboží nevyzvedl. Ze strany zákazníka muselo dojít při psaní recenze buď k záměně obchodu kde objednal nebo se jedná o snahu cíleně poškodit naší firmu. Čtenáři necháme na zvážení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není
    • Assortiment včas
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné jsem nepostřehl
    • nabízí něco co v konečné fázi nemá

    nic moc

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Děkujeme za úmyslně negativní komentář. Nechť si čtenář / zákazník udělá o pravosti tohoto hodnocení názor sám. Přejeme pisateli hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při osobním odberu byli prodejci sami prekvapeni cenou, kterou udavali na netu a chteli ji při zaplaceni navysit.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Děkujeme za zaslaný komentář. Zboží bylo připraveno tentýž den co zákaznice učinila objednávku. Ihned byla informována o tom, že je zboží připraveno k odběru a to v úplném složení (všechny položky). Odmítáme tvrzení, že za zboží byla účtována jiná cena oproti částce zobrazené v e-shopu. Zboží je připraveno s vytištěnou objednávkou a ceny jsou podle tohoto listu i účtovány! Ceny v kamenné prodejně se však mohou nepatrně lišit oproti e-shopu. Pokud je však učiněna objednávka e-shopem, platí e-shopové ceny! V případě, že si zákaznice ještě něco dokupovala oproti předešlé objednávce, mohlo dojít k nedorozumění ohledně ceny položky navíc. Pokud tomu tak bylo, omlouváme se, že jsme Vás zřetelně neupozornili.

    I tak děkujeme za Váš názor, tento výzkum děláme hlavně z důvodu zkvalitnění služeb.
    Jsme tu pro Vás!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalitní výrobky.
    • Polovina věci neni skladem a dlouha čekací doba naskladnění.. Takže veliké zklamání..

    Zboží co je psáno skladem tak není. Zákazník se vlastně nedozví při nákupu jak dlouho bude čekat a to je velký problém.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Omlouváme se Vám za nepříjemnosti spojené s Vaší objednávkou. Vzhledem k tomu, že se snažíme o to, aby zákazník dostal vždy co nejčerstvější zboží, naskladňujeme výrobky co nejčastěji tzn. může v určitých chvílích dojít i k výpadku na straně dodavatele. Může se tedy následně stát, že některý výrobek není v aktuální chvíli skladem. Na tuto věc je však zákazník upozorněn ihned po obdržení objednávky a snažíme se s ním celou věc dle jeho potřeb vyřešit. Tato záležitost je také uvedena na titulní stránce e-shopu: "V průběhu zpracování objednávky Vás budeme informovat o stavu vyřízení a případných lhůtách dostupnosti u zboží, které není v daný okamžik skladem.". Vzhledem k šíři sortimentu (více jak 3500 položek) a naší snaze maximalizovat skladové zásoby však nejsme schopni vždy mít celý sortiment skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • velký sortiment
    • špatná komunikace

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Mrzí nás tato reakce neboť ihned po obdržení objednávky jsme zákaznici informovali o termínu dostupnosti chybějícího zboží (linecké pečivo - vyráběné na "míru"). Zákaznice reagovala po třech dnech s tím, že chce zboží doručit následující den. Zboží již bylo na cestě a jednalo se o rozdíl 1 den. Následně zákaznice zrušila objednávku. Nám po této objednávce zbylo zboží, které jsme speciálně pro zákaznici objednávali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 3-och týrdňoch som tovar nedostal

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Zákazník si jako formu dodání zboží zvolil "Osobní odběr"! Ihned po obdržení objednávky jsme mu zaslali "výzvu k odběru zboží". Zboží bylo po celou dobu a to nadstandardně až do Vánoc připraveno k odběru (jednalo se o vánoční cukroví). Zákazník ani na druhou výzvu nereagoval!!! Ztráta tedy vznikla především nám a to za neprodané rezervované zboží. Nechápeme tedy tuto recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávka a doručení zboží bylo rychlé a bez problémů. Tady spokojenost. Horší to už bylo s kvalitou - objednala jsem si 16 druhů sušenek, z toho třem chybělo do konce spotřební doby pouhých 18 dnů, jedno balení končilo dokonce ten týden, kdy jsem zásilku dostala. Dvoje sušenky přišly rozdrcené.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Omlouváme se zákaznici za chybu, kterou učinil náš skladník při kompletaci objednávky.

    Sladník omylem neprovedl kontrolu expirace u všech položek. Za rozdrcené sušenky nese odpovědnost přepravce, u kterého má být tento fakt reklamován ihned po otevření zásilky.

    Uznali jsme naši chybu a za uvedené nedostatky jsme se zákaznici omluvili a nabídli, ještě před tímto hodnocením, řešení reklamace a to i s bonusem. Jsme připraveni za vrácené zboží ihned poslat náhradu či vyrovnání, přestože zboží nebylo po expiraci. Zakaznice však na tuto nabídku již nereagovala, což nás mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký sortiment bezlepkových, bio a jiných potravin.
    • Po objednávce neměli cca polovinu věcí skladem a čekám na ně již téměř 2 týdny, což vzhledem ktomu, že se jedná o bezlepkové potraviny, které jsou pro pacienty doopravdy nezbytné, činí obchdo pro mě prakticky nevyužitelný.

    Velký sortiment bezlepkových, bio a jiných potravin, který mě mile pekvapil. Po objednávce neměli cca polovinu věcí skladem a čekám na ně již téměř 2 týdny, což vzhledem ktomu, že se jedná o bezlepkové potraviny, které jsou pro pacienty doopravdy nezbytné, činí obchdo pro mě prakticky nevyužitelný. Nenabídli ani možnost vyzvednutí alespoň té části, která skladem byla dříve, takže zboží tentokrát vyzvednu, ale víckrát zde nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    Zákaznice si objednala bezlepkové výrobky, které jsou vyráběny na zakázku a pravidelně distribuovány v 14-ti denních cyklech. Vzhledem k tomu, že považujeme čerstvost těchto výrobků za prioritu, nemáme všechny výrobky skladem v dostatečném počtu a musíme vyčkat na pravidelný závoz. Zákaznice bohužel učinila objednávku na počátku tohoto cyklu. Na tuto skutečnost jsme ihned po obdržení objednávky zákazníka informovali e-mailem s přesným datem dodání výrobku. O principech tohoto systému objednávání co nejčerstvějších bezlepkových výrobků jsou zákazníci informování na našich stránkách i v e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V podstatě žádné
    • malý výběr sortimentu

    Reakce obchodu Dia-Bio-Racio-Bezlepek

    UPOZORNĚNÍ: JEDNÁ SE O CÍLENÉ NEOPRÁVNĚNÉ NEGATIVNÍ HODNOCENÍ ZE STRANY ZÁKAZNÍKA!

    Zákaznice si objednala zboží s platbou předem. Když bylo zboží přichystáno, byla zákaznici zaslána výzva k platbě za připravené zboží (kompletní objednávku). Místo provedení platby zákaznice z neznámých důvodů udělila negativní hodnocení, ve kterém uvádí cílenou lež! Zákaznice uvádí, že jí byla objednávka zrušena ze strany obchodu, což se rozhodně nezakládá na pravdě. Dále uvádí, že se zboží již neprodává, což je další nepravda – obě položky máme stále v nabídce a jsou k dispozici. Mezi slabiny obchodu uvádí zákaznice malý výběr sortimentu – naše společnost nabízí v e-shopu více jak 3 tisíce položek!!! Atd. Zákaznice od provedení své objednávky s naší firmou nekomunikuje. Vše samozřejmě můžeme doložit. Velice nás mrzí tato negativní reakce s cílem jasně nám uškodit.