Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Dne 2. 10. 2023 jsem objednala a zaplatila přes bankovní účet zboží. Dne 5. 10. jsem ještě nedostala žádnou zprávu o stavu objednávky. Po tel. domluvě mi bylo sděleno, že zboží bude odesláno. Dne 9. 10. ještě nemám zprávu, že by bylo zboží připraveno k vyzvednutí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod uvádí dane ceny, poté po 13 dnech oznámí, že objednavku zruší, že se spletl v ceně.
    • lživé informace

    Po týdnu čekání žádný kontakt, reakce obchodu.
    Zboží mělo být skladem
    objednávku zruším, v dnešní době tohle fakt néé

    Reakce obchodu DF BYLINY

    Dobrý den,
    od 2.1. do 22.1. probíhaly v našich expedičních skladech inventury. O této skutečnosti byli všichni zákazníci předem informováni - jak na webu, tak v průběhu objednávky v nákupním koši a to červeným písmem. V této době jsme neodesílali zásilky a nebyla k dispozici kontaktní linka - všichni jsme počítali zboží na skladech a "papírovali".
    Vaši objednávku č. 21825273, platba na dobírku, vytvořenou v našem eshopu 5.1.2023 jsme dnes vyexpedovali, neboť jsme od Vás neobrželi žádný email o zrušení této objednávky.
    Ještě jednou Vám děkujeme za objednávku. V případě dalších dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat.
    S přáním hezkého dne
    Marek Novotný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji, nereagují na email telefon vypnutý a zásilka nikde.

    Reakce obchodu DF BYLINY

    Dobrý den,
    od 31.8 do 19.9.2021 jsme měli firemní dovolenou, zásilky jsme nezasílali a kontaktní linka nebyla obsluhována. Tato informace byla prezentována na webu, byla součástí kopií objednávek zákazníků - potvrzení objednávek přicházející na jejich email.
    Vaše zásilka Vám prostřenictvím Zásilkovny byla dodána.
    Děkuji za pochopení!

    S přáním hezkého dne

    Marek Novotný
    odd. péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát jsem psala na e-mail, v jakém stavu je moje objednávka, bez odpovědí.
    Tento e-shop už nepoužiji.

    Reakce obchodu DF BYLINY

    Dobrý den,
    na webových stránkách jsme prezentovali naší firemní dovolenou od 29.5. do 13.6. 2021. Pro vstup na naše stránky byl nutný souhlas zákazníka s tímto sdělením a rovněž se souhlas uložil do objednávek.

    Vaše objednávka byla ze dne 31.5.2021 a proto Vám nikdo na Vaše emaily neodpovídal.

    Dne 14.6. jsme Vaše emaily vyřídili a na základě Vašeho požadavku peníze za 1 ks výrobku vrátili zpět na účet.

    S přáním hezkého dne

    Marek Novotný
    odd. péče o zákazníky

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zboží bylo prošlé

    Reakce obchodu DF BYLINY

    Dobrý den,
    nezaznamenali jsme od Vás žádný email, či telefon s reklamací. Zboží máme od výrobce "čerstvé" a vždy expedujeme nové šarže. Tuto informaci se dozvídáme až z hodnocení obchodu.
    I tak děkujeme za Váš příspěvek.
    S přáním hezkého dne Marek Novotný