-
Dobrý den,
píši sem, protože jsem byl velmi nadšen, jakým způsobem byla vyřízena má reklamace!
Za mne tedy jednoznačně: DOPORUČUJI!
Značně se divím, jaké jsou některé reakce - nejedná se snad o konkurenci? Jednali takoví zdejší přispěvatelé se stejným obchodem jako já?
Normálně recenzemi neztrácím čas, ale této čas věnuji rád!
Situace:
- honor 9 (cca 20 měsíců) - vypálené pixely - skoro to není vidět, ale přesto je to značně nepříjemné
- raději jsem předem volal (při představě, že strávím nějaký čas s náhradním starším mobilem a že budu muset vše na mobilu nastavit tak, jak potřebuji a reklamace nebude uznána...) a byl jsem ujištěn, že na tuto celkem běžnou závadu se reklamace samozřejmě vztahuje. Ok, jdeme na to...
...2)tovární nastavení (mobil musí být odemčen) - 1)vzorový email přímo do servisu - druhý den, v pátek, 4)přijede (bezplatně) kurýr ke mně domů a nalepí štítek (já mobil jen 3)bezpečně zabalím (bez vypisování adres...)...
...no a za 6 dnů, tj. ve čtvrtek ráno přijde sms od kurýra a v poledne mám již mobil nainstalován zpět!
Tedy za mně: bezvadná komunikace - rychlost - mobil krásně spraven (kromě nového displeje i nová záda a rám (o které jsem ani nežádal))! Co více si přát?
Tento obchod doporučuji - již jsem od nich koupil 2 mobily! Jen tak dál! -
Už nikdy tento obchod,objednal jsem displej a přišel polámaný,tak jsem ho ještě ten den reklamoval. Samozřejmě reklamace neuznaná protože jsem to prý reklamoval pozdě.Tak nevím kdy to reklamovat když ne hned, asi jsem jinej.
-
V únoru jsem si objednal telefon, který mi neschopná PPL ani po týdnu nedokázala doručit takže jsem byl nucen si ho koupit jinde. Máme červen a milá Dexa po mě vymáhá částku za poštovné a vyhrožuje soudy. Pokud si chcete ušetřit nervy rozhodně se tomuhle eshopu vyhněte obloukem!!
-
Bohužel také nemohu doporučit tento obchod (DEXA.CZ), jehož provozovatelem je společnost TelCall s.r.o., která také provozuje obchod MOBIL-BAR.CZ.
Mobilní telefon CUBOT Cheetah 2 3GB Ram 32GB Gold, zakoupen včetně pojištění proti poškození na 2 roky. Telefon byl poprvé reklamován z důvodu nefunkční poloviny displaye, reklamace uznána telefon opraven, druhá reklamace telefon nelze zapnout, telefon opraven, ale reklamace neuzána z důvodu neodborného zásahu zákazníkem do telefonu, toto jsem odmítl, nemám sebemenší důvod zasahovat do telefonu v záruce s pojistkou proti poškození, třetí reklamace telefon opět nelze zapnout - opraveno, čtvrtá reklamace telefon nelze zapnout dle obchodních podmínek mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Reklamace neuznána, závada se neprojevila. Zaměstnanec prodejce je velmi vstřícný, argumentuje to my ne to servisní středisko. Nicméně telefon mám zakoupený od konce dubna a už strávil celkem cca 4 měsíce na reklamaci. Nyní čekám na telefon, který opět nebude po pár dnech fungovat a já zrealizuji již pátou reklamaci, kterou díky přístupu servisního střediska musím pečlivě zdokumentovat. Není nad pozitivní přístup k zákazníkům. Takto opravdu ne. -
NEDOPORUČUJI UŽ NIKDY VÍCE. Dostala jsem od této společnosti mobil od partnera jako dárek k vánocům 2016, vydržel 9 měsíců :-(. Až u třetí reklamace jsem alespoň obdržela průvodní dopis,jinak absolutně bez komunikace. Nikdy jsem nic podobného (naštěstí) nezažila, Hrůza.
-
rozhodně tento obchod NEDOPORUČUJI,telefon po 2 měsících začal zlobit,po odeslání k reklamaci na adresu dodavatele,vás emailem upozorní o nutnosti zaslat reklamované zboží jinam (dle reakce prodávajícího ,jsem nebyl sám)tímto to pro firmu končí,tisíce emailů a doprošování se,běhání po poštách a hledání kde máte reklamovaný telefon(na adrese prodávajícího, poštou nikdy nikdo nezastižen)
můj názor na prodávajícího - prodám jako překupník a zákazníku čágo .... -
Měl jsem z tohoto obchodu S4, G3,G4,S3 Neo a vždy proběhla u těchto telefonu reklamace bez problémů. Takže nechápu tady lidi co tady nadávají. Poslední reklamace byla u G4 a za 14 dní byl telefon zpět z Německa. Vyměněn displej, rámeček i dotyková vrstva. Přišel mi mail i sms abych si telefon vyzvedl a to stejné bylo i u ostatních telefonů. A příště si tam koupím telefon znova.
-
daniel.rosocha: Pane Rosocho podle čeho usuzujete, že jsme podvodníci? To, že se Vaše reklamace řešila více jak 30 dní nemá s podvodem absolutně nic společného. A navíc jste po ukončení reklamace na tom vydělal, dostal jste za reklamovaný telefon o 2 třídy vyšší model iPhonu. Je mi Vás hrozně líto, musíte trpět nějakou psychickou újmou na zdraví, protože těch několik hovorů s Vámi o tom vše nasvědčuje. To, že se do telefonu představím pouze svým příjmením a ne celým jménem je přece naprosto dostačující. Už se docela těším, až bude se mnou zahájeno trestní stíhání z důvodu, že se nepředstavuji do telefonu tak, jak by jste chtěl Vy.
-
Před Vánocemi jsem v tomto obchodě kopil mobilní telefon Samsung Galaxy Xcover 3 VE. Ten sice dorazil na místo výdeje velice rychle, ale byl zabalená jen v pytlíku z bublinkové fólie, takže krabička byla celá pomačkaná. Další překvapení mě čekalo po rozbalení. Přístroj byl evidentně již rozbalený, fólie na displeji byla nakřivo a všechny obaly byly přelepeny obyčejnou lepenkou. Po zapnutí byla v telefonu nastavená polština a v sms byla dokonce přijatá konfigurační zpráva od polského O2. Nebýt to dva dny před Vánocemi, přístroj bych okamžitě vrátil. Teď čekám, jestli bude fungovat, jak má a uvidíme. Obchod tím pádem bohužel doporučit opravdu nemůžu. M. Šejnoha
-
Tomáš Krpec: Také jsem s nimi skončil. Je to neskutečné! Daniel Rosocha
-
TELLCALL s.r.o. aneb DEXA.cz aneb MOBILNÍ TELEFONY jak se vydávají manželé Benešovi z Petřvaldu, působící v Ostravě jsou podvodníci Souhlasím s pánem ze Slovenska, mám naprosto stejnou zkušenost. Dan
-
Podvodné jednání, arogance, paní Benešová se vydává pokaždé za jinou firmu. Byla podáno trestní oznámení.
-
Koupila jsem si tu telefon Sony Xperia Z1, s nákupem jsme byla spokojená, bohužel už ne s telefonem. Po 4 měsících užívání jsem ho dala reklamovat, přestala fungovat GPS, nevydržel nabitý ani den, špatná připojení přes bluetooth, vypínal se kvůli přehřívání, takže pro mě nepoužitelný. Telefon jsem měla chráněný celou dobu jak tvrzeným sklem, tak silikonovým obalem, je pravda, že k reklamaci jsme ho dávala s rozbitým zadním sklem (ale kdo telefon zná, ví z jakého materiálu je zadní kryt baterie vyroben) popraskal, aniž by mi spadl a aniž bych já si vůbec všimla kdy se to stalo. Reklamaci nevyřídili kvůli popraskanému zadnímu sklu a že do prý voděodolného telefonu natekla voda. Tak bych chtěla vidět toho odborníka, který tam tu vodu našel. Opravdu hodně trapný důvod. Navíc, když jsme si tel pak nesla do servisu kvůli aspon opravě GPS a řekla jim příběh, tak se divili, že telefon mám ještě v záruce, že se u nás dávno neprodává, takže asi určen pro jiný trh. Nespokojená jak s telefonem, takovou hrůzu bych od Sony nečekala, tak s obchodem. Telefon jsme zahodila a koupila si jinde Lenovo, jsem spokojená.
-
Jsem opravdu vytočená!!! Koupili jsme před půl rokem telefon Samsung Galaxy s6. Koupila jsem to příteli, protože tento telefon sama mám ze značkové prodejny. Po chvíli se mu poškrábal vzadu fotoaparát, což mě se nestalo za rok, co svůj telefon mám (a to mi padá co chvíle). Mobil začal fotit rozmazané a škaredé fotky. Po tom, co jsme ho dali do autorizovaného servisu Samsung na opravu, nám bylo sděleno, že telefon je repasovaný!!! že byl původně bílý a je sestaven z několika neoriginálních komponent!!!!!!!!! Z TOHOTO OBCHODU UŽ NIKDY!!!!!! Oprava nás vyšla na 3500,-Kč, tedy kdybych toto tušila, raději si opravdu za telefon připlatím u nějakého prověřeného prodejce!!!
-
Jsem naprosto znechucen. Telefon jsem měl necelé dva roky. Po odeslání na reklamaci mi po delší době přišla sms o přijetí. Žádná další komunikace neprobehla. po měsíci přišel balíček s tím že mi dané zboží nevyreklamují, že někde v německu zjistili že se do přístroje dostala voda a po následné oxidaci se na to nic nevztahuje. Když jsem si zavolal zda někde mohu vidět snímek té oxidace nasměrovali mne na německé stránky kde jsem se dozvěděl leda velký ho***. Jsem si jist že jsem nikde s telefon nespadl do vody či neutopil. Pracuji jako plavčík tak by mne zajímalo zda to má nějaký vliv.. každopádně s obchodem dexa jsem nadobro skončil
-
Rad bych Vam pridal recenzi, protoze vse probehlo naprosto v poradku. No nejak to uplne nejde ;)
-
Rád bych změnil recenzi, kterou jsem uvedl dne 24.7.2016
Všechno bylo vyřešeno k mé spokojenosti. Po oznámení, že mi byl zaslán jiný mobil než který jsem objednal jsem byl ihned kontaktován obchodem s tím, že mi bude obratem telefon vyměněn za správný. Celá transakce proběhla do tří dnů. Takže rád píšu VELKOU SPOKOJENOST S OBCHODEM. a OMLOUVÁM SE ZA ASI ZBRKLOU RECENZI. -
jak dlouho u vás trvá vyřízení reklamace?
-
Po roce a 3/4 se mi na telefonu pokazil vibramotor, na displayi se mi udělal barevný flíček a celý display pulsoval při přelaďování na jinou BTS. Prodejce zajistil perfektní opravu při zachování vodotěsných vladtností, a to do 12 dnů i s poštou, přestože telefon trpěl poměrně zvláštní kombinací vad, která by jistě často byla jinou kombinací než prodejce Dexa a výrobce Sony klasifikována jako fyzické poškození, ke kterému však nedošlo. Díky.
-
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat na telefon Huawei P8, zajímá mě z jaké je distribuce a zda podporuje všchna pásma LTE používané v ČR - 800, 900, 1800, 2100 a 2600 MHz.
Děkuji za odpověď.