-
Dobrý den,
dovolím si s Vámi nesouhlasit, mnou uvedené informace jsou pravdivé, telefon jsem v době objednávky 5.4.2014
objednával na základě Vámi uvedené dostupnosti skladem ve Vašem e-shopu, pokud jste dostupnost změnili až
později,tak to nejsem schopen dokázat.Telefon jsem vybíral podle hlavního kriteria a to dostupnosti a ceny, protože jsem
11.4. odjížděl mimo ČR a telefon jsem nutně potřeboval.
Po mém tel.dotazu dne 7.4. ohledně mého stavu objednávky mi bylo sděleno, že moje objednávka bude prověřena a budu tel.informován o stavu objednávky.Po cca 2 hod mi bylo tel. sděleno, že telefon NOKIA Lumia 1020 Black v současnosti nemáte skladem, že se vyprodal a nejdříve bude za cca 14 dnů a na základě tohoto sdělení jsem objednávku zrušil.
Těžko bych si objednával telefon, který potřebuji do určitého data doručit s dostupností 14 dnů.
Možná by bylo vůči zákazníkovi lepší uznat svoji chybu, přijde mi to férovější, než někoho obviňovat z uvededení
nepravdivých údajů.
Dále Vás žádám o uvedení mojí reakce na Vaši odpověď k hodnocení Vašeho e-shopu.
S pozdravem Ladislav Pur
-
Má někdo zkušenosti s reklamací mobilu z EU distribuce? Popřípadě jak se obchod chová v tomto hledisku. Děkuji
-
Reakce na odpověď z Dexy p. Paluch
za svým názorem co se týče závad si stojím, (mám je zdokumentované) navíc jsem vam zasílal i foto, kde je vada viditelná. Proč bych si měl vymýšlet závady a zbytečně si zvýšit náklady a ztrácet drahocenný čas zasíláním zboží zpět. Dávám vám za pravdu je lépe zrušit smlouvu bez udání důvodu, mohl jsem si ušetřit nařčení z výmyslů.
Druhý kus jste mi nemohli obratem zaslat údajně proto, že jste si museli v servisu ověřit, zda mnou vracený přístroj není poškozen (sdělila Lenka Benešová mailem 21.1. že se jedná o standartní postup a jsou to i slova vašeho pracovníka, který tel. reagoval na mé zrušení smlouvy, protože jsem po týdnu nové zboží nedostal. Jemu jsem tel. souhlasil, že může použít rozbalené příslušenství z prvního tel. a ještě tentýž den nový přístroj odeslat. Je s podivem, že píšete o nedostupnosti na skladě. Mailovou komunikaci mám, takže než něco napíšete ověřte si to, nepůsobí to dobrým dojmem, když pravá ruka neví co dělá levá.
Neměl jsem na mysli nedostupnost vašeho tel po 17 hod, (taky to nemám rád) ale během dne a za tím si rovněž stojím, ověřil jsem si to 7 a 10.2. dopoledne.
Peníze připsány na můj účet 10.2. Nepamatuji si, že by převod mezi bankami trval 6 dnů
--
-
Chtěl bych se zeptat, jestli má někdo zkušenosti s reklamací telefonu s ČR distribucí v tomto obchodu? Chci si během svátků pořídit Lumii 920 a rozmýšlím, kde ji za solidní cenu koupit, aniž bych toho pak nelitoval, když tak čtu diskuze a vidím, jak někteří prodejci berou zákazníky při reklamacích na vidle..
-
mobil-bar.cz:
Asi laxní, ne laický, že ? -
Měli jste někdo problém že některé mobily nejsou z české distribuce?
-
Jsem velice (mile)překvapen rychlostí vyřízení objednavky.V pondelí večer jsem vyplnil a poslal obj.a druhy den byl telefon na poste na druhem konci republiky.Kdyby šlo všechno takhle rychle.Prostě naprostá pohoda.Hned jsem doporučil známému.Díky
-
Martin Strolený: Vážený pane, na Vaše jméno ani Vaši emailovou adresu žádnou objednávku do dnešního dne neevidujeme, takže jste od nás ani žádné zboží očekávat nemohl.
-
Honza: Pane Kožuchu,
jsem jen lidé a i Ti přece chybují. Chybička se vloudila, za což jsme se Vám omluvili, vrátili peníze a popisek upravili. To přece ještě neznamená, že máme laický přístup, ne? -
Už nikdy více. V pondělí jsem si objednal Samsung Galaxy Nexus, na stránkách měli CZ distribuce, ovšem když mi telefon včera dorazil, zjistil jsem že mi nejdou žádné aplikace z Google Play. Tak jsem ihned napsal na oba emaily (www.dexa.cz, www.mobilbar.cz - ze které mi telefon přišel) Bylo mi divné že jsem si objednal telefon u jedné společnosti ale přišel od druhé. Dnes jsem se dozvěděl že měli na stránkách chybu a že se jedná o EU distribuci. Tudíž mi nezbývá nic jiného než telefon vrátit. Rozhodně tuto společnost nedoporučuji pro její laický přístup k organizaci společnosti.
-
jsem spokojená,jen mě zarazilo proč internetová dom.stránka a brožurka je v polštině,je tedy mobil vyroben v Polsku?
-
Jedna z nejhorších prodejních společností, se kterou jsem se doposud setkal. Objednal jsem si telefon a během tří dnů mi nepřišla žádná zpráva, potvrzení objednávky, vyexpedování nic. Na moje následné poptávky a urgování též žádná reakce. Ve chvíli, kdy jsem si telefon objednal byl skladem, druhý den už nebyl. Celkově tuto společnost NEDOPORUČUJI za její opovrhování zákazníky. Určitě najdete mnoho lepších a kvalitnějších e-shopů nežli tento, kde na Vás s prominutím hodí bobek.
-
Koupil jsem mobil v tomto obchodě před půl rokem, vše naprosto ok a rychle doručeno. Koncem října mi nějak začala haprovat baterie, poslal jsem mobil na reklamaci a mohu říci, přístup na jedničku - komunikace skvělá, mobil jsem měl doma za dva týdny a baterka ok. Doporučuji!
-
jednou jsem tam nakoupil - mobil. Druhý den jsem jej měl doma. Z mé strany spokojenost. Libor
-
Máte někdo zkušenosti s tímto obchodem popř. s reklamací?