Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Chybná cena u zboží, omluvili se mailem a nabídli jiné zboží, dražší.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den, ano byla to naše chyba. Dodavatel nesmyslně zdražil nějaký brusle v půlce sezóny, aniž by nás obchodníky informoval. Brusle jsme museli zdražit o 900kč. Pán mě objednávku na brusle za 1599,- museli jsem je zdražit na 2499,- a to je pořád cena o 10% než je doporučená cena výrobcem. Nabídl jsem mu tu samou značku, ze stejnou kvalitou a výbavou. za 1800,- které jinak prodáváme za 1999,- . Snažili jsme pro zákazníka udělat maximum. Hezký den. Bc. M Chantúr DEVIL SPORT.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena u položky, kterou jsem hledal
    • Objednávka z Mohelnice byla dodána úplně jinou firmou, zřejmě centrálním skladem, z Prahy
    • Balík dodal jiný dopravce, než jsem já vybral

    Pan Marcel Chantúr chtěl psanou recenzi, má ji mít.
    Nikdy víc si z Devil sport neobjednám. Ani krytku na ventilek.
    Mistr světa v aroganci je pan Chantúr. Objednávku předem zaplacenou potichoučku přepošle někam jinam, tam ji docela svižně zpracují a pošlou bez mého vědomí na adresu dopravcem, kterého já nemusím. Místo zaplacené osvědčené DPD mi to ti druzí poslali balíkem do ruky Českou poštou.
    Když jsem zavolal do Devil sportu s tím, že mi bude Česká pošta doručovat balík, který zřejmě bude můj, dozvěděl jsem se, že to tak zákazníkům pana Chantúra nevadí, když jim objednávku v rámci úspory nákladů pošle někdo jiný. Prý jsem první, komu to za 18 let provozování živnosti vadí. No někdo první být musí. A kompletního hodnocení mé osobnosti jsem se dočkal v následné komunikaci s panem majitelem.
    Naštěstí dodali, co měli.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den, zákazník zaplatil zboží, aby nečekal, nechali jsme mu to na přímo poslat ze skladu. Kdybych věděl jaký to bude problém uffff....Dodavatel má jenom jako kurýra Českou poštu. Se zákazníkem se nedalo bavit, pokládal mi neustále tel v půlce věty a ještě se tomu vysmíval a já jsem nařčen z arogance. Nakonec mi v sms děkoval za snahu. Snažil jsem se přes dodavatele sehnat číslo na kurýra, aby mu to dovezli v čase kdy je v práci. Než jsem se k tomu dostal zákazník, si to nechal dát do balíkovny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nemá skladem
    • ceny jsou neaktuální
    • arogantní komunikace

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den. Tak už je silný kafe. Tahle p. Farská prý z Mělnika si objednala dvoje brusle. Dvě objednávky po sobě. Tak jsem ji volal, jestli to je v pohodě a má to tak být. TEL NEFUNGOVAL. Psal jsem ji mail, že potřebuju správný tel. že ji to kurýr nedoručí, že se nedovolá. Za dva dny odpověděla, že se těšila na brusle a že ji nic nepřišlo, tak jsem ji psal znova, že potřebu dobrý tel. Nic. po týdnu napsala, že to už někde koupila. Po každý když jsem chtěl opravený tel, tak debatu stočila úplně nesmyslně někam jinam. Zkoušel jsem volat, několikrát jsem psal sms. Podotýkám absolutně slušně. Neměl jsem důvod být jak paní popisuje. Jsem úplně čekal, že to tak dopadne. Žádnou cenu jsme ji neměnili. Tahle paní lže a chce evidentně škodit. Bc. M. Chantúr DEVIL SPORT
    Po 10min tušení dopisuju. Aaaaaaaaa už jsem na přišel, to škodí p. Buer z předešlé recenze. Nasadil nějakou kamarádku, at vytvoří fiktivní objednávky, aby mohl škodit. Tak jsem na to přišel.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není skladem i když tak na Heurece i v e-shopu vypadá
    • brusle byly na webu prezentovány o skoro 2000,- levněji než je realita

    Objednal jsem si brusle po kterých dlouho koukám. Měli být skladem za krásnou výprodejovou cenu a místo toho se mi ozval p. Chantúr, brusle zdražil o skoro 2000,- a ještě se vymlouval, že to je nejnižší možná cena a může za to jeho nová kolegyně. Přece pokud zboží mám skladem, tak vím za kolik ho mám a mohu prodat. Způsob komunikace mi též přišel zcela mimo (tuhle recenzi jsem napsal i na zboží.cz protože mi dotazník přišel dříve) na to mi pan majitel napsal proč píši nepravdivou recenzi?!, že to je chyba dodavatele. Přikládám tedy způsob jeho komunikace níže. (Tak může za to kolegyně, nebo brusle vůbec nebyly skladem a může za to dodavatel?) Také jsem přečetl tady ty oslavné recenze a dále to už odmítám řešit, posouzení jejich podobnosti je už na každém. Pro mě
    Zdravím p. Buer mám novou kolegyni na ceny na eshop..upravovala stovky položek .spletla to ....už jsem to opravil....nastavil jsem nejnižší cenu...je to 5890,- za dvě hod se to propíše na web....nevím kdy to budete číst...Moc se omlouvám za komplikace...Děkuji za pochopení...Dejte vědět jestli objednávku rušíte nebo cenu akceptujete..Děkuji....
    S pozdravem
    Bc. Marcel Chantú

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den. Začnu od zadu. Vás trápí, že mám dobrý recenze??? .Tak, myslel jsem , že to brigádnice spletla, že prostě dělala špatně slevy. Pak jsem přišel, že dodavatel prostě zpátky zdražil novinky na který byla akce a nás obchodníky neinformovaly. Nicméně asi za den, nebo dva, jsem p. Bureovi napsal, že jsem dodavatele ukecal, aby mi pro něho nechali vyjímečně ještě starou cenu. Oni mi vyhověli a já mu napsal a nabídl mu to. To je vše. Pán ze slušnosti ani neodpověděl. Chápu, že jsme každý jiný. Ale tohle moc nechápu. Spíš to bude pán co se vyžívá v recenzích. Každý máme svoje hobby. S pozdravem Chantúr DEVIL SPORT
    Jo a na zboží psal, že mu nic furt nepřišlo a já mu ještě cca a týden před tou recenzi napsal sms, že jsem mu je sehnal. ještě za starou cenu, na kterou neodpověděl. Tak si milí zákaznici udělejte obrázek sami. Hezký den všem. i p. Buerovi.
    Takže, kdyby jsme to paní poslali a já nevolal, tak se nám to vrátí. A vlastně nic nebylo naši vinou. Jako za 17 let jsem poznal fakt tisíce zákazniků , já bych mohl dělat psychologa bez školy snad :), ale tenhle chlapík, tak to je hustá třída. To jsem opravdu ještě nezažil, takový zlo.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Sedačka nesedi u spodni časti/otvor je väčší ako tyč sedacký/cela sedačka sa viklá. Hňeď na začiatku mi spadla reťaz, manual nesedi na 4t,prava matica je krýtá čidlom snimača otáčok,obidva šponovacie šroby su na taký tlak maličke, bolo treba po povolení matíc do tlačiť hriadeľ kola na potrebnú vôlu retaze a utiahnúť golou matice.
    Nastavil som trysku volnobehu na otáčky , aby pri naštartovaní kolobežka ostala v kľude,stále mi to pri jazde s kopca zhasínalo, vyčistil som sviečku-
    zahadzaná sadzami, iskra pri kontrole na kostru funkčná.V kompresnom priestore,bolo vidno pod lampou , že benzín je dopravován.Ale aj tak mi nejde trvale nastartovať.
    Mám to dať nastaviť do servisu?
    Váš zakazník.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Zdravím, p, Zbončák. Trochu jste to popletl. děkujem za 100% spokojenost s našim obchodem. Ale Vy asi nedoporučujete výrobek. To jste měl zavolat, nebo napsat mail. zboží jsem Vám osobně dovezl na Slovensko. 20x jsme komunikovali po tel. Je to technika, nejsme výrobci, problém se vyřeší...Ti lidi neví ani o čem píšete :))))...Tohle je veřejný prostor pro hodnocení služeb a obchodů...Už jsem Vám volal.....S pozdravem Chantúr DEVIL.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobre ceny
    • Zbozi psane skladem, ale ani po 5 dnech neprislo. Nikdo se neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální ceny
    • Předprodej - zboží není skladem i když se tak tváří na Heurece i na stránkách
    • O nabízeném zboží nemají přehled

    Obchod nabízí mnoho zboží, které je údajně skladem, nicméně je skladem u dodavatele (možná). Navíc ceny na stránkách nejsou aktuální a po objednání došlo k významnému navýšení ceny a tedy stornu původní objednávky. Komunikace byla rychlá, ale vzhledem k tomu, že byla za účelem nápravy chybné ceny na straně e-shopu… nemohu soudit jak probíhá komunikace klasická. Přístup značně neprofesionální. Nakonec je výhodnější nakoupit jinde.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den. p. Malsová bohužel je doba kdy se zdražuje snad ze dne na den...Vidíte to kolem sebe dnes a denně...Prostě loni stály brusle tolik..Letos dramatický navýšení...a dělá se to ručně...Máme na webu 12000 položek...Napsal jsem Vám hned po objednání cena byla opravena...dokonce o 1500 min než je přímo od našeho dodavatele, aby jsme Vám aspon nějak vyšli vstříc...Chápu, že se nezavděčíme všem, snažíme se na úkor naší marže, vyhovět co nejvíce zákazníkům...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • Brusle jsem neobjednával,ale Lapačku pro syna,byla to druhá objednávka. Obchod lže s e skladovou dostupností a tím klame zákazníka.
    • první byla brusle pro syna více než před rokem a dopadla úplně stejně,myslel jsem si a uvěřil tomu,že to byla náhoda,ale ne nespolehlivý obchod a nikomu nedoporučuji!

    Já už nikdy z obchodu nic neobjednám,zkusil jsem to dvakrát a vždy to dopadlo stejně!!:-((

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den. Když se podívate, máme celkově dobrý hodnocení. Někdy když se něco prodá, je to poslední kus u dodavatele, trvá ve feedu časová prodleva s aktualizací...Hlavně ted před vánoci, kdy se prodává víc. Je to 1 nebo 2% na 100 objednávek. Snažíme se hned zákaznika informovat....Moc se za komplikace omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Ceny lepší než u oficiálního zastoupení
    • Píše skladem, po objednávce najednou zboží je v německu a dorazí za týden.....

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Zdravím, psal jsem Vám hned, že stahujeme z Německýho skladu. Mohl jste to stornovat a objednat jinde, pokud jste na to spěchal. . Na tohle by jste čekal u všech obchodníku, co dělaj powerslide. My ty sklad máme dohromady...Ale píšem, hned jestli je to hned na poslání, nebo čekačka..90% si počká..Hezký den DEVIL TEAM

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Podložka přišla odřená a obednal jsem si 15 puků a k podložce mělo přijít ješte pět a nedorazily

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Včera jsem pánovi volal, přiznal mi do tel, že puky dostal všechny. Sám jsem je počítal. Samozřejmě, ty desky, jak je to na sobě položený, jde to z fabriky, manipuluje se s tím, 3x to jde logistikou než to mám já..tak může mít deska z jedné strany jemný škrábanečky. Je to plast a velká plocha..Na funkčnost to nemá absolutní vliv. Stejně to leží jednu stranou na zemi. Pan mi řekl, že deska funguje super. Nechápu tyhle recenze. Měli jsme půl rok 100% hodnocení, to má málokdo, dostali jsme zlaté hodnocení a pak přijde někdo, kdo mi tady napíše něco a do tel mi řekne něco jinýho a lže..Lidi maji v povaze rády poškozovat druhý...Deska je u nás nejlevnější, puky zdarma moje volba k zákaznikům..no jo no...
    p. Simone Kožíku, přiště než něco napíšete si puky spočítejte...a tak nějak popřemýšlejte, než něco pustíte do světa...Já tyhle práci obětuju hodně času, aby byli zákaznici spokojeni...Stačí se podívat na ostatní recenze. Kdybych něco podělal, stát se to může, nejsem robot tak to beru, ale tohle se mi nelíbí...
    ..po pár dnech dopisuju jeden postřeh...mám tady ještě 5 desek a jsou od dodavatele přelepeny z obou stran lepící folii..takže pouze škodící zákazník..karma je zdarma...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba
    • absolutně neprofesionální komunikace obchodu

    Brusle jsem si nevyzvedl, protože jsem měl podobnou zkušenost, jako hodnotící přede mnou. Ona odpověď recenzentovi od pana Devila také stojí zato. No a aby toho nebylo málo, přidám text zprávy, která mi dorazila po nevyzvednutí bruslí:

    Co to ma znamenat? Si objednate brusle skoro za desitku za prvy jsem vam je objednal z nemecka za druhy me stoji doprava penize a za treti jsme psali mail ze to posilame..Kdyz uz nic mohl jste slusne odepsat..Jestli nemate co delat a nemate penize a hrajete si jen tak po eshopech tak nas z toho vynechte DEVIL.

    Myslím si, že tohle dostatečně stačí k tomu, aby si každý udělal obrázek, co jsou zač. Nějaké pozdravení, oslovení a slušnost? Kdeže.
    Reagovat na takovouto zaslanou zprávu nemá smysl, protože onen pisatel asi neví nic o dodacích dobách, o tom, že zákazníka nezajíma kde to eshop kupuje, kolik stojí doprava do ČR atd. Pokud se onen Devil s 12000 položkami skladem neumí vyrovnat s jednou nepřevzetou zásilkou, neměl by provozovat eshop a měl by zboží raději prodávat jen na prodejně, tam mu tohle nehrozí.
    Mimochodem, napárování zboží na Heuréku panu Devilovi také moc nefunguje, protože mám hodnotit zakoupené dětské kolečkové brusle a já si objednal dospělácké hokejové.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den, omlouvám se, ale napišu to natvrdo.
    Kdyby jste na zboží spěchal, máte tam poznámku, že na zboží spěcháte, že ho potřebujte do tehdy a tehdy..jedna věta která by vyřešila všechno...Na základě to ho bych Vám napsal bud ok, nebo to nestihne z Německa dojít..Já bych to neobjednal a nebo zrušil.. Jak jedna paní psala včera a objednala hokejový kalhoty, že je potřebuje do pátku..Má je zabalený a nachystaný...Psali jsme Vám mail, že na objednávce jsem začli pracovat, že Vám dáme vědět jak bude zboží nachystaný..Jak bylo nachystaný psali jsme mail, že je zboží poslaný ze sledováním zásilky...Ani jednou jste nekomunikoval.ani písménko...Nezlobte se, ale já to beru jako arogantní chování spíš od Vás..Napsal jsem Vám sms jakou jsem napsal..I obchodník je člověk a byl jsem naštvanej, protože šířka brusle fit 3 je docela speciální šířka na hodně širokou nohu..a objednali jsme pro Vás....Aprostě vše není třeba momentálně skladem..Máme web který ukazuje tuzemský a zahraniční sklad jako skladem...A když už teda jsme Vám to poslali, tak jste mohl slušně napsat, neposílejte to..Aspon tohle..Já jsem Vám nic neudělal..Jen jste čekal týden na brusle, co byly na cestě ze zahraničí...a že máme 12000 produktu to nemá nic společnýho jestli si zákazník objedná docela drahou položku, ví že si ji nevybere, nechá si ji poslat a vůbec nekomunikuje..Paradoxně až tady...S pozdravem Chantúr DEVIL TEAM
    PS. A že Vám poslala heureka dotazník na něco jinýho, v tom má bordel heureka, to není naše chyba. To se stává. Neházejte na nás věci, která nejsou v našich silách. Mě posílá heureka dotazník, na věci co jsem si měl koupit ve vlastní obchodě..To asi vysvětluje všechno..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba dodání

    Zboží objednáno ve středu večer. Z obchodu se ozvali v pátek že objednávkou začínají realizovat. A zboží mě dodali až v úterý.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den,
    1. Máme 12000 produktů na eshopu a když něco dojde, musíme objednat...
    2. Hokejka byla prodaná a od dodavatele nám zboží bylo ve stř. na čt už posláno, tak jsem musel počkat na další balík objednávek.
    3. Jestl jste spěchal, měl jste to napsat do poznámky...
    4. Byl tam víkend tak se to tím natáhlo..
    5. Všechny věci jste měl nejlevnější na trhu a to od nás...
    S pozdravem DEVIL.....

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výběr
    • Neví co napsat

    Už jsem na Devil sportu nakupoval a vše bylo ok a hodnotím poslední objednávku.Po odeslané objednávce mi bylo sděleno,že cena už neodpovídá skutečnosti a IT to není schopen opravit.Nešlo o tisíce,ale můj problém to nebyl.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pán druhy den zavolal.

    Hlavní objednane zbozi bylo podle www skladem. Pan druhy den volal, ze na eshopu byla chyba, ze zbozi bude az za mesic. Info na www, ze je zbozi skladem bylo pak jeste skoro tyden...

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den....to jste asi spletla...ano taška na webu jde vidět..ale pokud vlezete do produktu..status skladem se změnil na dotaz...A to přehraje robot automaticky do 24 hod ve feedu...Může se stat, že někdo koupí poslední kus před Váma...ale trvá nějaký čas, než se to propíše, že to již momentáně nejde objednat..Navíc tašky zas budou...proto je to na dotaz...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na zboží jsem čekal e-shop o tom informoval. Dorazilo v avizovaném termínu (jelo z německa). Nicméně s výrobní vadou. Rukavice (ennui blvd) měla (má) špatně přišitý suchý zip. Zboží bylo originálně baleno s jednoduchou možností kontroly stavu produktu.Ale je evidentní že jej nikdo nekontroloval před odesláním.Vada byla vidět na první pohled. Teď mám rukavice za 600kč poštovné a balné bylo 130Kč . A to je mám posílat zase někam na reklamaci kdy pak budu 30 dní bez rukavic.Smutné zbytečné komplikace je pro mě rychlejší zaplatit si za 100Kč opravu u profi švadleny na specializovaném šicím stroji. Protože mi E-shop do 4 dnů nebyl ani schopný odepsat na nalazený problém.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    DOBRÝ DEN...PSAL JSTE NÁM 20.01 V PÁTEK MAIL...VÍKEND MÁME ZAVŘENO..JE TO NA STRÁNKÁCH..DNES JE PO SVÁTKU PRVNÍ PRACOVNÍ DEN....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po této zkušenosti si pečlivě vyberu od koho nakupuju, takže jsem se poučil špatnou zkušeností
    • Použitá kazová páska

    Vyvarujte se tohoto arogantního obchodníka

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    ZDRAVÍM VŠECHNY..TĚŠIL JSEM NA TO, AŽ PŘIJDE TOMUTO PANOVI HODNOCENÍ NA MAIL..A TED OPRAVDU DOBŘE ČTĚTE....PÁN MI POSLAL NA MAIL FOTKU PÁSKY..PÁN INŽENÝR SE ŠPATNĚ ZORIENTOVAL V MÍRÁCH UVEDENÝCH V PRODUKTU.. PÁSKA MÁ MIRY 24MMX18M ŠÍŘKA PÁSKY A NÁVIN.. JE TO JASNÝ NE?? NEMUSÍM ROZEPISOVAT..NO.. ALE PÁN INŽENÝR VZAL METR A ZMĚŘIL METREM TEN NÁVIN OD STŘEDU PO OKRAJ..A NAPSAL ŽE TO NEMÁ 24MM..DĚLÁM HOKEJ OPRAVDU 15 LET ..PÁSEK SPORTSTAPE PRODÁM ZA ROK TISÍCE BEZ JEDINÉ REKLAMACE..JSEM NAPSAL, ŽE TO ZMĚŘIL ŠPATNĚ A ŽE POPLETL METRY A MILIMETRY..NAPSAL JSEM MU, ŽE MŮŽE PÁSKU ROZMOTAT A PŘEMĚŘIT A TO ASI UŽ BRAL HODNĚ VÁŽNĚ..ŽE JSEM DRZEJ NEBO TAK NĚCO...ALE JA TO MYSLEL V POHO...ALE PÁN CHTĚL Z TOHO VYBRUSLIT Z GRÁCII JAKO BOREC A POSLAL MI DALŠÍ FOTKU, ŽE SE PÁSKA TRHÁ...TO UŽ JSEM SE ZAČAL I TROCHU SMÁT...PŘIZNÁVÁM...OBČAS SE PÁSKA ROZJEDE..URVE SE KOUSEK A MOTÁ SE DÁL..TAKY ZÁLEŽÍ NA RUKÁCH..MĚ SE TO STALO MOCKRÁT..KDYBYCH VĚDĚL, ŽE JSOU PÁSKY ŠPATNÝ, NEBUDU TO TADY KOMENTOVAT...ANI TO NEŠTASTNÝ MĚŘENÍ, KTERÝ SE MŮŽE STÁT :)..ALE NEVADÍ..BUDU BOJOVAT, RVÁT SE S NEPŘÍZNI A NENECHÁM SE ZLOMIT....JSEM TU PRO VÁS.....
    PS. NECHTĚL JSEM TADY PÁNA OSLOVOVAT JMÉNEM, TAK JSEM POUŽIL TITUL..ALE PÁN MUSEL BÝT SI MYSLÍM HODNĚ ZLEJ, ŽE NEJDE DÁT MÍŇ NEŽ 10%...
    A NAVÍC KDO DOKAŽE ROZMOTAT NAMOTAT ZPATKY CELOU PÁSKU :) JAKO ABY BYLA POŽITÁ NEBO CO...TO JSEM NEPOCHOPIL VŮBEC...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní prodavač, který se neumí chovat k zákazníkům a absolutně k ním nechová žádný respekt.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Zdravím všechny..to je spíš..pro ty... kdo čtou recenze... at si udělají obrázek...tento zákazník nakoupil před 3 týdny respk. měl objednávku...přesně jsem věděl od koho ta recenze je..protože jsem za tři týdny neměl s nikým jiným žádný problém a to balíme denně balíky...takže vysvětlím..pán si objednal kolečka..za 460,- kusovky ...nebyl už takový počet tak jsem mu chtěl nabídnout za 490,- v krabičce...tak nám to prodává hlavní distributor..tak to máme na webu.. tak to je..ale o to nejde..pánovi jsem volal a psal dva dny o navýšení ceny o 30kč..bez reakce...nedělám to,..že bez souhlasu zboží pošlu... aniž bych si to se zákaznikem odsouhlasil..první můj dojem byl..že si nějakej školák něco objednal..a pak nereaguje..stává se to..a když se nám vrátí balík..stojí nás to dvoje poštovný....pán mi řekl že byl ve škole atd...pán s navýšením souhlasil..tak mu říkám at se nám nevrátí balík at bere tel..když bude mít třeba zmeš. tel at volá zpátky že to může být šofér..a nebo jestli radši nechce dát číslo na někoho kdo to má možnost líp převzít.. rodiče třeba..pán mi odpověděl... že si normálně objednává zboží... že nemá problém..jasně.. v pohodě..bylo to myšleno v dobrým...než jsem tohle stačil odpovědět pán mi řekl at mám klidný spaní a že nic nechce..ještě jsem mu psal sms jednou že to dělame prostě pro klid duše at je všechno v cajku...pak mě nařkl že mu tykám..tak mi začal tykat taky..když jsem mu napsal že si špatně přečetl sms..tak mi začal zpátky vykat..dělám to 15 let..sto lidi sto chutí..všem se člověk nezavděčí..umíme uznak když něco pokadíme...pošlem věci na naše náklady.. omluvíme se..i na tuhle recenzi bych odepsal..že to byla fakt naše chyba ..kdyby to tak bylo...jsem na tel o víkendech... na mailu snad 18 hod denně..máme za ty roky desetitisíce spokojených lidi..dnes si pán objednal hokejovou výstroj..že dostal doporučení..tak tohle je můj arogantní přístup...hezký den. Chantúr DEVIL SPORT

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nesoulad ceny na internetu a po objednání

    Obchodník mi jen oznámil, že cena na na netu je špatně a navýšil cenu. Následně mne uháněl o potvrzení nákupu za vyšší cenu bez jakékoliv snahy o vstřícnost.

    Reakce obchodu DEVIL SPORT

    Dobrý den...Prosím nelžete..Já nikoho neuháním..nikomu nic nenutím...Vám jsem napsal, že cena je opravena, že vám dám 200,- ..slevu....Na to jste mi napsal, že za ty peníze si to můžete koupit v obchodě.. Já vám napsal, že to máte bez poštovnýho a že u toho máte ještě jednu věc kterou máme nejlevnější na trhu...to bylo všechno..Dělám to 15 let a není můj styl někomu něco násilně nutit..To tady píšu veřejně...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.