Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Velký výběr zboží na stránkách
- Milá telefonická komunikace
- Málo zboží "skladem", a to, co je "dostupné do týdne" není naskladněno ani po 14 dnech od zaplacení objednávky - bez vysvětlení/proaktivity pro zvýšení spokojenosti rozmrzelého zákazníka. Na opakující se dotazy, kdy bude zboží expedováno, pouze opakující se odpověď "až bude odesláno, budete informováni".
- Jen pro trpělivé
- Nekomfortní vyhledávání na obsáhlých stránkách (absence řazení)
Zatím jsem zboží neobdržela (objednáno a uhrazeno 08/01, takže prozatím převažuje nespokojenost, zvlášt z neurčitých odpovědí obchodu v rámci e-mailové komunikace. Telefonická komunikace oproti tomu velice přátelská, avšak bez vysvětlení, jaký je tedy status objednávky. Rozhodně není pro ty, co jsou zvyklí v dnešní době na převažující standard "dnes objednáš, do dvou dnů máš doma".
Reakce obchodu detskyraj.cz
Dobrý den, omlouváme se za prodlevu s vyskladněním. Vaše zboží skutečně je charakteru "do dvou dnů mít doma". Je to také obvykle náš standard, což bychom rádi předvedli na příští objednávce, pokud bychom dostali druhou šanci. Rádi na ni individuálně poskytneme dopravu zdarma.
-
Doporučuje obchod
- Skvelé ceny, super ochota a komunikace
- všem jen a jen doporučuji
Jen mohli autosedačku do krabice zabalit, vzali asi z obchodu a dali do krabice…., mohla se ušpinit apod.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Komunikace
- rychlost dodání
- Výběr zboží
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Komunikace, cena, kvalita