Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi naprosto neodpovida obrazku. jedna se pouze o jeden tvar, ktery je navic z druhe strany plochy

    Reakce obchodu Dětský krámek.cz

    Dobrý den, Vámi objednané drahokamy jsou opravdu z jedné strany ploché, aby se daly využít na zmiňované dekorace, nalepení, mandaly,.. (dle popisu u produktu). Velmi mě mrzí, že jste si toho na fotce nevšimla a jste s tímto produktem nespokojená. K produktu jsem přidala další fotky, děkuji za upozornění, teď je to snad lépe viditelné.
    Máte samozřejmě možnost vrácení zboží, pokud s ním nejste spokojena.
    Ještě bych ráda ke komunikaci - každému zákazníkovi posílám zprávu já osobně, žádný automat, nevím tedy, jak bych mohla ještě více komunikovat. V sobotu dopoledne jste objednala, já v pondělí dopoledne poslala fakturu a informace o tom, že budu ten den předávat do rukou zvolenému dopravci, tak jsem také učinila. Nevím, co bych měla ještě více psát...

    Přeji hezký den.
    Daniela Kobíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodané zboží se zcela lišilo od produktu inzerovaného na stránkách obchodu, kvalitou a zejména vzezřením, místo ptáčka s hnědým bříškem a modrou hlavičkou dorazila oškubaná slepice s černou hlavou a polámanýma nohama

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvadi ze je zbozi skladem a skutecnost je, ze zbozi skladem neni.

    Reakce obchodu Dětský krámek.cz

    Vážená paní,
    u Vámi objednaného zboží bylo uvedeno - skladem u dodavatele, nikoliv skladem u nás. Jednalo se o hračky značky Grimm´s s kterými je to před Vánoci, věřte, velmi obtížné... a každý rok "frčí" něco jiného a nejde se dost dobře "předzásobyt" do e-mailu jsem se velmi omlouvala za vzniklou situaci.. i mě mrzí, že jsem nebyla schopna zboží dodat. Třeba Vás a Vaše děti potěšíme někdy příště... přeji hezký den. Daniela Kobíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    katastrofa

    Reakce obchodu Dětský krámek.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše hodnocení i přesto, že vaše objednávka byla vyřízena po telefonu a expedována v rámci předvánočních možností.