Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zavádějící popis produktu

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, i když nás velmi mrzí, protože popisy k produktu byly v pořádku, případně budeme rádi, když se nám ozvete :)

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží už je přes dva týdny na cestě a od obchodu žádné zprávy.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den, od nás byla zpráva o odeslání objednávky, bohužel to, že se kurýru nedaří balíček doručit již nemůžeme ovlivnit.
    Z toho důvodu nás Vaše hodnocení velmi mrzí, protože nemá být směřováno na náš obchod.
    Již jsme se s Vámi a s dopravcem spojili a předali informace.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží my bylo doručeno a z dvou židliček jedná e zboku prasknuta, ale z tím vrácením nebo vymenov ani ne chci se s..... nemám na to čas.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    zde bohužel nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení pro náš obchod.
    Nemáme od Vás žádné zprávy ohledně poškozené židličky, pokud nemáte zájem využít Vaše právo vrácení zboží nebo výměny, mohli jsme nabídnout alespoň kompenzaci.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po několika mailech, kdy jsem upozorňovala na to, že mi ještě nepřišel balík, dostala jsem odpověď, že se už našel a měl špatně nalepenou etiketu
    ???????. nechápu... nicméně nyní prý už snad příští týden balík dorazí.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    bohužel tento problém jsme řešili s dopravcem. Problém se vyřešil a objednávka byla zaslána znovu.
    Velmi nás mrzí komplikace spojená se zpožděním doručení balíku.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Ani po týdnu jsem nedostala informaci o tom, že by zboží bylo alespoň odesláno.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    informace o odeslání je zasílána jakmile je objednávka připravena k odeslání. Ve Vaší objednávce se prováděly změny, proto odeslání mohlo trvat déle.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží nekvalitní,špatný popis výrobku,nešlo poznat kvalitu materiálu...

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den, pokud nejste s produktem spokojen, můžete využít možnost vrácení zboží ve 14 denní lhůtě od doručení.
    Pokud Vám chyběly nějaké informace k produktu, jistě je možné se na ně doptat nás a my je pro Vás zjistíme.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 9 dní od objednávky neposlali zboží.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    objednané zboží není skladem a čekáme na dodání. Informace, že zboží není skladem, byla vědoma při objednávání zboží a termín dodání ještě nebyl překročen. Již jsme se s Vámi skontaktovali a podali informace o termínu dodání :)

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno dříve, než původně e-shop avizoval při objednání.
    • Zboží, konkrétně kočárek, přišlo v pořádku ale velikost kočárku nebyla vyhovující. Kočárek jsem vrátila, e-shop vracení uznal ve 14 denni lhůtě odstoupení od smlouvy, ale peníze v řádném termínu,i přes opakovanou urgenci po email, na účet připsány nebyly . V tomto směru opravdu neprofesionální obchodník. Peníze do dnešního dne nemám. Zboží přijali 12.10.22. Budu nucena obratit se na ČOI a podat trestni oznámení. Protože 12500 kc opravdu neni málo peněz. Velké zklamání a NEDOPORUČUJI!!!!!!

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    14 denní lhůta pro vrácení skončila včerejší nedělí, přes páteční státní svátek 28.10. může být převod opožděný, za což se omlouváme.
    Zboží bylo převzato 17.10.
    Vaši vratku zkontrolujeme, ale očekávejte peníze v nejbližším čase.
    Mrzí nás toto nepříjemné opoždění.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo doručeno dříve, než původně e-shop avizoval při objednání.
    • Zboží, konkrétně dětská postýlka, přišlo poškrábané. Postýlku jsem vrátila, e-shop vracení uznal, ale peníze v řádném termínu,i přes opakovanou urgenci po telefonu, na účet připsány nebyly s tím, že jsou Česko-polský e-shop a z Polska ještě peníze neposlali. V tomto směru opravdu neprofesionální obchodník. Peníze do dnešního dne nemám. Velké zklamání a NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Vaše zkušenost se zpožděným vrácením peněz za postýlku nás velmi mrzí.
    Postýlku jsme přijali k vrácení a platba poté čekala na potvrzení na našem oddělení.
    Standardně je platba vyplacena zpět během 14 dnů.
    Pravdpodobně došlo ke zpoždění z některých procesů, ale jak vidíme, v den přidání této recenze byla platba již potvrzena a vrácena zpět.

    Zdraví
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatný obchod

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše zkušenost, nastal zde problém s doručením zásilky, který se nám ale podařilo vykomunikovat a následně vyřešit. Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Obchod je v polsku a vsechny reklamace posilate do Polska

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    opravdu nerozumíme Vašemu hodnocení.
    Vaše objednávka je neuhrazená a žádná jiná u nás nebyla realizována.
    Reklamace zákazník do Polska nezasílá, ale vyzvedává se produkt námi objednaným kurýrem a zasílá výrobci do servisu.
    Standardní postup.
    Stačí se příště zeptat nejdříve nás, aby se zbytečně nešířily nepravdivé informace.

    Děkujeme.
    Detskyhit.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    I přesto,že na stránkách bylo uvedeno skladem a já jsem zboží zaplatila, zboží nebylo k dispozici a přišel mi email,zda souhlasím se zasláním jiné barvy. Peníze mi byly vráceny.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se, objednávka byla provedena v odpoledních hodinách a ihned časně ráno další den jsme zasílali informaci o nedostupnosti barevné kombinace kočárku a nabídnutí jiných možností. Kočárek již skladem není a my se ještě jednou omlouváme za nejasnosti ohledně Vaší objednávky.

    Zdraví
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena

    objednala jsem autosedačku kterou psali že mají skladem. Je to 9 dnů a sedačku nemám ikdyž na internetu u ní mají uvedeno skladem odesíláme do 24h.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    moc nás to mrzí, chvíli trvalo, než se nám systém se změnou spároval. Poté bylo již v pořádku. Opravdu to nebylo nic, co by bylo uvedeno naschvál pro problémy.
    Omlouváme se za nejasnost.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Kočárek vadný už po 3 týdnech používání, přední kolečko se přestalo otáčet. Reakce obchodu :vyplňte reklamační list a pošleme k vám kurýra pro kočárek. Do 30 dnů dáme vědět. V čem se bude má dcera 30 dnů vozit je vůbec nezajímalo! Prostě polský šmejdi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kúpili sme si od nich surodenecky kočiar cybex gazell s, hneď po vybaleni zboží sme poslali jedno športové sedadlo na výmenu, lebo bolo trochu ohnuté..s výmenou nebol problém,poslali nám neskôr druhý kus.
    Horšie bolo keď sa nám asi po mesiaci používania kočiara (kde vozím zatiaľ len jedno dieťa) začal zasekávať rám kočiara -ručka ,plus to začalo škřípat ..poslali sme to hneď na reklamáciu..bolo mi napísané že prešla 14 dňová lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru takže to posielajú na reklamáciu..po pár dňoch napísali,že nevidia vadu a aby sme lepšie objasnili kde je problem...a po vyše 2 týždňoch odkedy sme nemali kočiar ..žiaden náhradný nám neposlali takže sme museli sedieť s bábätkom doma a čakať kedy kočiar dorazí, tak nám napísali že reklamácia sa zamietla a že nám pošlú kočiar späť...som strašne sklamaná a nahnevaná..najradšej by som ten kočiar vrátila ak by sa dalo..stal nemalé peniaze ,chceli sme poriadny kočiar pre naše detičky a stalo sa toto..určite neodporúčam a cítim sa okradnúta..

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše zkušenost a zároveň Vaše hodnocení - co se týká výměny ohnutého sedadla, výměna byla provedena naším obchodem, což je v těchto situacích samozřejmé. Bohužel nedokážeme ovlivnit stav produktů - jsou zasílány v originálních kartonech a nejsou před odesláním rozbalovány a kontrolovány - poté by se již nejednalo o nové zboží.
    Co se týká reklamace rámu, zde už bohužel nemáme vliv, rám kočárku byl zaslán na reklamaci do servisu Cybex, který reklamaci zhodnotil bohužel negativně a to jako mechanické poškození. Protože chyba v rámu se neukazovala vždy, servis potřeboval upřesnění vady kočárku...

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přijatelné ceny
    • Dodací doba
    • Komunikace

    Nemohu hodnotit jelikož mi ani po týdnu zboží nedorazilo, v den vytvoření objednávky mi byl zaslán e-mail, že je objednávka zpravována a od té doby ticho po pěšině. Žádné další info o tom zda již byla nebo bude odeslána, prostě nic. V zákaznickém účtu stále jen věta objednávka zpravována. No snad ještě dorazí, ale moc nedoufám.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den, paní Lenko,
    již jsme se s Vámi zkontaktovali prostřednictvím emailu.
    Velmi se omlouváme, v objednané sadě nebyl jeden produkt skladem.
    Z toho důvodu bohužel nebylo zatím možné odeslat objednávku.

    S pozdravem
    detskyhit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena
    • Komunikace

    Komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem evidentně nefunguje.
    Objednala jsem černý kočárek s tím, že je skladem u dodavatele, druhý den mi psal přímo dodavatel, že kočárek není a nebude, jestli budu chtít jiný. Bohužel tento mail spadl do spamu a já si ho všimla až po dvou týdnech (moje chyba). Takže peníze mi dva týdny leží u eshopu a žádné upozornění od nich na tento problém, když kupuji něco z daného eshopu chci tyhle věci řešit přímo s ním, ne s dodavatelem v cizím jazyce.
    Kdybych se do spamu nepodívala, tak by situaci neřešili vůbec a já byla bez peněz i kočárku.
    Za mě teda ne, komunikace katastrofa.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na website byla sedacka skladem, pote mi napsali ze skladem neni.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Autosedačka dorazila v jiné barevné kombinaci, než jsem si objednal.

    Reakce obchodu detskyhit.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za zaslání špatné barvy, zkontaktujeme se s Vámi a určitě není problém vyměnit za správnou barvu :)
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem
    detskyhit.cz