Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Příznivé ceny
    • Po týdnu zboží ještě nedorazilo
    • Nepřišel ani potvrzovací email, přestože bylo online zaplaceno.
    • Musela jsem ověřit telefonem
    • Zatím žádné info o stavu objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pouze zpráva o přijetí objednávky, od té doby nic
    • Zboží mají i nyní vedeno jako skladem, přesto po týdnu neexpedují, ani nedávají žádné informace o mé objednávce.

    Snad jsem pouze výjimka a objednávka jim někde "zapadla", ale za mě mi bohužel nezbývá než varovat ostatní potenciální kupující.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace
    • Nezvedání telefonu
    • Nerespektování obchodních podmínek
    • Zadržování peněz kupujícího

    Po vrácení zboží 5.4. a odstoupení od smlouvy mi stále nebyly vráceny peníze. Porušení smluvních podmínek obchodu, kdy peníze vracejí do 14 dnů a bohužel 23.4. stále peníze nemám.

    Reakce obchodu Krteček s.r.o.

    Dobrý den paní Kateřino,
    dne 19.4. to je v pátek po 14 dnech od přijetí vráceného zboží jsme Vám vystavili dobropis, který jste obdržela do e-mailu. Dnes již máte určitě peníze na svém bankovním účtu. Omlouváme se Vám za způsobené problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento obchod nedoporučuji do dnešního dne nemám kočárek ani peníze nikdy víc hrůza.

    Reakce obchodu Krteček s.r.o.

    Dobrý den paní Kamilo,
    Vaše platba provedená platební bránou byla refundována. Připíše se Vám zpět na bankovní účet, ke kterému je platební karta napárována. Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží po týdnu ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Žádná reakce nic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemeli zbozi na sklade a sdelili ze jim prijde az za 2 mesice

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Měli to, co jsem potřebovala a osobní odběr Praha 7.

    Při objednávce bylo u zboží uvedeno skladem u dodavatele, k odběru na prodejně za 3 dny. Bohužel 5. den jsem se dotazem dozvěděla, že zboží bude objednáno, až se sejde dost objednávek, takže bude až tak 8.-9. den. Pro někoho asi prkotina, jindy bych to také neřešila, ale když jsem zboží potřebovala v rámci 6-ti dnů, tak mne uvedení nesprávného termínu mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Výrobek byl v nabídce, ale není během 5 a více dnů dostat výrobek na sklad.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohuzel zbozi nedorazilo ani po dvou tydnech a urgencich.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionální vyřízení reklamace.
    • Disponují vašimi penězi do poslední chvíle a nerespektují zákazníka s žádostí o včasné zaslání peněz zpět na účet. Schválně peníze drží 14 dní aby poškodili zákazníka s odpovědí, že mají na vše čas.
    • Dlouhá únavná neporfesionální komunikace
    • Neobdržela jsem potvrzení do emailu a dobropis.
    • Arogantní přístup k zákazníkovi
    • Neprofesionalita

    S reklamačním oddělením jsem velice nespokojena. S žádostí o vrácení peněz na účet, mi bylo řečeno že mají čas. V dnešní době kdy zadání platby tvá asi dvě minuty, to beru jako naprosto neprofesionální. Ještě jsem se nesetkala s e-shopem, kterému by vrácení peněz zákazníkovi trvalo tak dlouho. Prosila jsem o kladné vyřízení 14 dní a nebylo mi vyhověno. Dnes je to 14 dnů a stále mi chybí 16000kč což je dost velký finanční obnos pro ženu na mateřské. Z vašeho e-shopu již nikdy nic neobjednám! Žádám tímto naposledy po dobrém, protože v dalším kroku budete kontaktováni mým právníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ještě nedorazilo a nikdo mi nezvedá telefon, ani nemám odpověď na mail .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodání na stránkách obchodu bylo uvedeno v rámci 3-5 dní, ale po týdnu mi ještě ani nepřišel email s potvrzením o odeslání objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zastaralé a nepřehledné stránky.
    • Zaplacené zboží (údajně skladem) nedorazilo ani po týdnu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 3.1.2024 dodací doba 2 až 7 dní stím že napíšou že bude dostupný až 1.2 ten den samozřejmě nic
    • Nekomunikují

    Lituji že jsem vybrala váš eshop. Psali jste mi že kočárek bude 1.2.2024 stím jestli počkáme. Příšerné chování když vám volám jak vypadá doskladnění kočárku ,který jsem objednala 3.1.2024 pán mi řekne že neví a že si mám zavolat na jiné číslo které mi dal. Tam mi to nikdo nezvedal. Psala jsem email nikdo mi neodepsal. Pak volal přítel paní slibovala že to zjistí a zavolá. Nikdo nezavolal. Hlavně že píšete dostupnost 2 až 7 dní. Nechápu co je vaším cílem. Rodím už za pár dní a kočárek díky vám nemáme. Kvůli vaší neschopnosti a aroganci. Teď bych měla řešit jiné věci díky vám mám před porodem akorát starosti. Nikdy víc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo, musel jsem se sám informovat o dostupnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo i když píšou dodací lhůtu 2-7 dní

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba naskladňování výrobků
    • Nekvalitní výrobek
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Už niekoľko dní má prepravca balík u seba, ale mne stále nedorazil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud zboží již nelze dodat nemělo by být uvedeno na stránkách obchodu jako dostupné.