Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po potvrzené objednávce bot a rukavic přišel jen strohý e-mail, že objednané boty právě prodali jinde. Slovo jako "omlouváme se" nebo "děkuji" byste hledali marně. Objednané rukavice neposlali. Nedoporučuji ztrácet čas s objednávkou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nelze vyměnit zboží
    • Po objednání nabízeného zboží přijde e-mail, jenž vyznívá tak, že je objednávka potvrzena a zboží připraveno. Po zaplacení přišel e-mail se sdělením, že zboží je již vyprodané.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ač je zboží skladem - skladem fyzicky není !!!!

    Objednal jsem dětské sandálky, zaplaceno předem na učet, následně mi bylo sděleno že ač bylo zboží při objednávání skladem, skladem není, a dostupnost neznámá, až na dotaz sdělena alternativa. nevyužito. zakoupeno v jiném eshopu dodáno do 3 dní. NEDOPORUČUJI

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • obchod je přehledný
    • komunikace

    Objednala jsem si zde boty. Po rozbalení balíčku mě překvapil silný a nepříjemný zápach bot. Jednalo se o velký nános impregnace, což mě docela překvapilo. Po dvou dnech jsem boty vytáhla z botníku a zjistila jsem, že každá bota má jiný odstín barvy. Jedna je sitě modrá a druhá zašedlá modrá. Tak že si myslím, že proto ta impregnace, která měla maskovat barvu. Čerstvě impregnované byli boty krásně modré a po zaschnutí je každá bota jiná. Moc mě mrzí, že jsem si boty zde koupila. Jelikož je měl syn hned na nohách a jsou již nošené, nemůžu zboží vrátit. Tady jsem nakupovala prvně a naposled :-(

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nízká cena
    • nekomunikují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízká cena, u některého zboží se neplatila doprava
    • obchod nabízí zboží, které je u výrobce dávno vyprodané. Špatná komunikace. Na zboží, které jsem si objednala a zaplatila, tak jsem po týdnu, kdy jsem se dotazovala, kdy objednávka dorazí, tak mě bylo zděleno, že je zboží vyprodané. Proč se na to tedy přišlo až po týdnu? To by měl obchod vědět snad v den vzniku objednávky, popřípadě druhý den!

    Obchod nedoporučuji, ještě jsem se s horším e-shopem nesetkala. Už víckrát nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • e-shop a kamenná prodejna dohromady, tím pádem zboží již nebylo a zbytečně jsem platila a čekala na peníze zpět
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatná komunikace- neinformovanost o nedostupnosti zboží

    pokud si objednáte zboží skladem, tak nákup doporučuji
    při objednávce zboží , které skladem není- prodávající neinformuje o nedostupnosti zboží a zašle fakturu jen se zbožím co má

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Námi požadované boty již nebyly k dispozici, tak nám byla nabídnuta možnost objednat u výrobce jiné, podobné.Na tuto nabídku jsem přistoupil + objednal další boty, které byly dostupné. Bohužel ale paní majitelka trvala na platbě převodem, nebyla mi umožněna platba na dobírku. Já ale odmítám platit e-shopu cokoliv převodem, takže předem, aniž bych držel v ruce balík. Možná se jedná pouze o nedorozumění, ale pro mne je tento způsob platby neakceptovatelný

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • komunikační
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velký výběr, rychlé dodání.
    • Pokud chcete zboží vrátit v zákonné lhůtě, paní komunikuje naprosto neprofesionálně, nakonec úplně přestala odpovídat na emaily. Peníze ale vrátila.

    Již zde nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezky zpracované webové stránky
    • V minulosti jsem byla s tímto obchodem spokojena, proto jsem se vrátila
    • Ne zrovna pružná komunikace
    • Nefér jednání při vracení zboží

    Obchod bohužel doporučit nemohu. Nebo jen v tom případě, že si paní majitelka uvědomí, že jednání se zákazníkem je důležité i v situacích, které pro ni sice nejsou příjemné, ale mají oporu v zákoně.

    Vracela jsem část zboží z mé objednávky ve 14-ti denní lhůtě (3.den od doručení -nepoškozené, originál zabalené). Je pravda, že jsem nakoupila v akci doprava zdarma, ale paní majitelka mi posléze vrátila částku za zboží poníženou o poštovné na věci, které jsem si nechala. Přesně s tímto odůvodněním.
    Na můj protest nereagovala. Nikde na internetu jsem se ještě s takovým jednáním při vracení zboží nesetkala.
    Vzhledem k tomu, že jsem si objednala čtyři věci a dvě jsem vracela, tak mi teď doma zbyly dvoje punčocháčky, které sice stály původně 80,- Kč/ks, ale takhle mě vyšly jedny na 130,- (když započítám poštovné 60,- zpět a 40,- Kč, které si paní majitelka dle mého neoprávněně uzmula).
    Takže objednávejte, ale nevracejte :-(.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nepřesné označení velikosti-špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nemá prodej zboží na dobírku ale pouze platbu předem