Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První problém s volantem autíčka, řešila jsem telefonicky. Absolutně neochotný arogantní vulgární pán, položil telefon. Dle něho se s volantem nesmí zatáčet, takže autíčko asi na okrasu. Opravili jsme, po čase všechny kola popraskané, oloupané. Od reklamace jsem upustila. Bylo mi to i po telefonu řečeno, že reklamaci pán neuzná a to auto ani neviděl. Byla bych bez auta i peněz.

    Reakce obchodu Dětská elektro autíčka

    Dobrý den,
    Ověřeno zákazníky máme dlouhodobě na 100%. Veškeré dotazy řešíme ochotně, rychle a s maximální snahou vyhovět.
    Spokojenost našich zákazníků mluví za vše. Náš technik je profesionál a za 7 let jsme neměli jedinou reklamaci, která by skončila
    sporem. S technikem jste řešila téměř před rokem, pokud jste nebyla spokojená, mohli jsme v klidu dořešit.
    Dita Sailerová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není návod v českém jazyce, v dílech přébývá drátek se dvěma identickými koncovkami, které nejsou popsané v angl. návodu. Po nabytí nelze uvést do provozu. celkově velká nespokojenost.

    Reakce obchodu Dětská elektro autíčka

    Vážený zákazníku,
    jak Vám uvádíme v emailu i ve specifikaci zboží, u každého produktu je ke stažení podrobný focený návod ke stažení s českými
    popisky. Pokud si zákazník neví rady ani dle návodu, můžete kdykoliv požádat o radu přímo našeho servisního technika, který je ochotný pomoci i o víkendech. Z Vaší strany jsme nezaznamenali jediný pokus o kontaktování, tudíž Vaše negativní hodnocení považuji za neoprávněné.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • na internetu je to přehledné a mě vyhovovalo,že to bylo rychlé
    • byla to velká skládačka pro velmi zručného kutila,to mě moc zklamalo,myslela jsem,že to bude jen na krátké dodělání a ne spousta igelit.sáčkůs dílama a několik hodin práce