• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Úplně jiná barva,...než sem objednal,...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dožadoval jsem se urputně návodu k použití, ale zcela bezvýsledně.

    Reakce obchodu DetskaAuticka.eu

    Vážený pane Linhart, děkuji za Vaše hodnocení. Jako prodejce dětských autíček jsem udělal jednu obrovskou chybu - přibral jsem před několika měsíci i další sortiment. A proto, ikdyž prodávám dětská autíčka již 8 let a mám tisíce spokojených zákazníků, najde se nyní vždy někdo, kdo není spokojený. Tak jako ve Vašem případě, kdy jste zakoupil TELESKOPICKÝ ŽEBŘÍK a několikrát jsem Vám odpovídal, že návod je přímo na žebříku a poté ještě jednou návod posílal emailem. A jako prodejce jsem vždy udělal maximum pro spokojenost zákazníka. Nicméně pokud potřebujete návod na žebřík a nestačí Vám ten, který jsem vám poslal, chápu to a rovnou říkám, že jste měl žebřík v rámci 14 dnů vrátit, jelikož pokud nevíte jak jej použít, byť přes zaslané informace, samozřejmě to pro Vás může být nebezpečné a nechci abyste se zranil. Rovněž zvažuji odstranění tohoto sortimentu z nabídky, jelikož se nejedná o dětské autíčko a toto negativní hodnocení nedělá dobré jméno mě, ani obchodu eshopu který byl od začátku specializován na elektrická autíčka a prodejem TELESKOPICKÝCH ŽEBŘÍKŮ jsem udělal, jak jsem předeslal výše, zřejmě chybu.

    Pokud žebřík neumíte bezpečně používat, raději mi napište a žebřík vraťte, než riskovat úraz. Peníze rád vrátím, alespoň když budu vědět, že je můj zákazník v bezpečí.

    S pozdravem

    František Vagaský
    DetskaAuticka.eu
    8 let prodejce ELEKTRICKÝCH AUTÍČEK PRO DĚTI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla vpohodě, také hned odpověděli emailem když jsem k produktu chtěla ještě něco přiobjednat. Bohužel po měsíci kdy se objevila závada a potřebovali jsme náhradní díl, obchod nereaguje na emaily a telefon mají nedostupný. Nakonec jsme díl objednali v jiném obchodě. Tento obchod vřele nedoporučuji, u nich už nikdy víc nic neobjednám. Když objednáte je vše v pohodě a zboží doručeno, jak se jedná o reklamaci tak nereagují. Vyhnout se obloukem tomuto obchodu.Dávám půl hvězdy jen proto, že mi ta půlka nejde smazat!

    • Nebere telefony a neodpovídá na emaily....

    Obchod nedoporučuji,nedodání zboží..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabídku
    • Komunikace dodadí lhůty voláte a není odezva

    Raději si tam dojeďte a z očí do očí nakupujte

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    objednali jsme detsky trakturek, sice s objednavkou problem nebyl, ale kdyz jsme zbozi rozbalili a traktor slozili nejel. komunikace po tel naprosto nulova cislo bylo docasne nedostupne. Po dukladnem ohledani a zjistovani proc traktor nejede jsme prisli na to ze ani jeden el. drat nebyl priletovany. Nastesti sikovne rucicky pritele traktor uvedly v provoz a snad ditko s toho bude mit radost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již jsem psal třikrát o fakturu. Elektroauto jsem obdržel 22.12.2015 a 21.3.2016 ještě nemám fakturu.Třikrát jsem již kontaktoval prodejce, že ji potřebuji.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • bezvadná a rychlá komunikace
    • velký výběr
    • inzeruje na svých stránkách modely,co nemá k dispozici

    nemohu příliš objektivně posoudit,ale objednala jsem nabízené zboží,které jsem nedostala z důvodu,že nebylo,tudíž jsem docela zklamaná,ale komunikace byla výborná,jinak obchod je to asi dobrý

    Reakce obchodu DetskaAuticka.eu

    Vážená paní Stanislavo Tolba Aly,

    děkuji za Vaše hodnocení mého obchodu. Mrzí mě, že jsem nemohl Vaši objednávku vyřídit k Vaší spokojenosti. Bohužel jste objednávala poslední kus silniční minimotorky v zeleném provedení za cenu 1099,-Kč.

    Obratem jsem Vás informoval o skutečnosti, že zelené provedení si ten den vyzvedl osobně jiný zákazník a nabídl jsem Vám jiná barevná provedení i jiné modely. Z široké nabídky modelů a barev jste si bohužel nevybrala, takže jsem objednávku na Vaši žádost stornoval.

    Tuto informaci píši především pro další zákazníky, kteří u mě chtějí jakékoliv vozítko koupit. Jestliže je skladem uveden poslední kus je vždy ideální si dostupnost ještě ověřit - stačí email. Toto doporučuji při nákupu v jakémkoliv eshopu, který má uvedenu skladovou dostupnost v kusech nebo informaci, že se jedná o poslední kus / kusy.

    Předejdete tím případným problémům s vyřízením objednávky a následným negativním hodnocením (které vždy zamrzí).

    Děkuji a přeji pěkný zbytek dne.

    František Vagaský
    DetskaAuticka.eu


  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • doprava
    • lžive informace u produktu

    Reakce obchodu DetskaAuticka.eu

    Vážená paní Kalembová, děkuji za Vaše hodnocení. Abych uvedl věci na pravou míru - pro budoucí zákazníky, dovolím si na Vaše hodnocení reagovat. Kupovala jste motorku Viper střední za 1380,- přičemž v popisku bylo napsáno, že motorka obsahuje "otočný regulátor hlasitosti", což byla špatná informace. Otočný regulátor je pouze u velkého Vipera. Mrzí mne, že byla v popisku chyba a omlouvám se za to.

    Mrzí mě také, že tato drobná chyba vyústila v toto špatné hodnocení. Přitom stačilo mě ihned po rozbalení zásilky kontaktovat a vše bychom uvedli do pořádku (kompenzací nebo výměnou za velký model). Jsme jen lidé (kteří občas chybují) a vše je na vzájemné domluvě. Každý slušný a rozumný obchodník se zákazníky komunikuje. Proto bych doporučil při příštím nákupu (v jakémkoliv eshopu) v případě nespokojenosti nejprve kontaktovat obchodníka. Ten má tu moc se zákazníkem vše dořešit k jeho spokojenosti. Děkuji a přeji Vám krásný zbytek dne.

    František Vagaský
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodáni
    • v balení nebyl záruční list ani učtenka, po oslovení obchodu, jsem již nedostal žádnou odpověď

    špatná komunikace

    Reakce obchodu DetskaAuticka.eu

    Vážený pane Urbánek, děkuji za Vaše hodnocení, byť ne moc pozitivní. Po kontrole systému jsem zjistil, že doklady nebyly řádně generovány. Tuto záležitost řeším zpětně a všem zákazníkům pro jistotu posílám doklady znovu. Za komplikace se omlouvám. Váš email z 15.12. jsem zapomněl v předvánočním shonu odbavit, za což se omlouvám. Nicméně pokud by nastal jakýkoliv problém, bylo jej samozřejmě možné řešit i bez faktury. Jsme přeci lidé a případná domluva není problém. Mrzí mne proto Vaše nízké hodnocení kvality komunikace a celkové hodnocení obchodu, zvláště pokud šlo pouze o takovou drobnost. I tak Vám děkuji a přeji krásné svátky, ať vozítko dobře slouží. František Vagaský