-
Nedoporučuje obchod
- dlouhá dodací lhůta
Reakce obchodu DetailingPro
Dobrý den, nerozumíme negativnímu hodnocení. Objednal jste si zboží v hodnotě 109 Kč a zvolil platbu platební kartou. Platbu jste bohužel neprovedl a nereagoval jste ani na naši snahu Vás kontaktovat e-mailem a telefonem, kde jsme nabízeli řešení situace. Dodací lhůty máme krátké. Zboží odesíláme obratem, ale až po zaplacení objednávky, pokud zákazník zvolil platbu předem (platební kartou). Pro Vaši spokojenost jsme bohužel víc udělat nemohli...
-
Nedoporučuje obchod
- Nulová komunikace
- Od objednávky je to 10 dní, zboží nedorazilo a informace z obchodu jsem také neobdržel.
Reakce obchodu DetailingPro
Dobrý den, Vaši objednávku jsme expedovali následující den po objednání. Bohužel, zásilka se ztratila po cestě, ale po Vašem upozornění jsme na to zareagovali a obratem odeslali zboží znovu.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku nevyřídili ani po několika týdnech a vůbec se neozvali.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží ani po 10 dnech nedorazilo
Reakce obchodu DetailingPro
Vážený zákazníku, Vaši objednávku jsme dosud neexepedovali, protože jste zvolil úhradu předem (GoPay) a dodnes neuhradil. Pokusíme se Vás kontaktovat a domluvit nápravu.
-
Nedoporučuje obchod
Nedodali zboží a neinformují kdy dodají dnes 10.12., objednávka 29.11.
-
Nedoporučuje obchod
- kedysi funkčný eshop s kvalitným tovarom, dnes scam
- nereaguje dva týždne na emaily
- telefón nedvíha, keď zdvihne, povie, že "mám jednání, bež do řiti ty hňupe" a nič sa opäť nedeje -tovar nedodaný, emaily neodpove
SCAM, nenakupovať- žiadna komunikácia, tovar neodosiela
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bez oznámení důvodu stále nedorazilo. Nemám tedy víc co hodnotit.
Reakce obchodu DetailingPro
Dobrý den, Vaši objednávku jsme vyřídili obratem, v den přijetí. Bohužel balíček s objednávkou nebyl doručen vinou České pošty (viz sledování zásilky https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR2313408951U). V době, kdy jste psala recenzi, jsme o této skutečnosti nevěděli a bohužel nemohli začít věc řešit.
Prosíme zákazníky, aby při jakýchkoliv problémech nejprve kontaktovali naše oddělení péče o zákazníky, které vždy udělá vše pro vyřešení problému a maximální spokojenost zákazníka. Děkujeme.