Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Vstřícnost personálu
    • Faktura v balení
    • Žádný problém v komunikaci

    Obchod s pěknými cenami a vstřícným personálem. Objednával jsem 5ks židlí a bez problému mi byly doručeny do druhého dne. Ještě se milá paní ubezpečovala, jestli platí obě objednávky, jelikož jsem nedopatřením uvedl špatný počet a ochotně mi je spojila do jedné, abychom platili pouze jedno poštovné.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Včasné a předem dobře avízované doručení!
    • Nic se nenaskytlo.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení
    • Webovky jsou jako z 90. let. :-)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychle dodání zboží

    Rychle a seriózně řeší přání zákazníka .

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Moc pěkné zboží za výbornou cenu jsem více než spokojená, doručení proběhlo bez problémů. celkově velmi příjemná zkušenost. obchod doporučuji i jiným zákazníkům
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • rychlost dodání a cena
    • chyběly některé součástky...

    Reakce obchodu designovezidle.eu

    Dobrý den,
    moc se za toto ještě jednou omlouváme. Ano, kupoval jste dvě židličky, které jsme měli na focení produktů a proto židličky byly ve slevě a bylo to u nich i napsáno, že byly použity na focení a bohužel se při rozkládání stalo, že jsme nedopatřením nepřibalili šroubky a krytku, včera jste nás o tom informoval a obratem jsme Vám nabídli kompenzaci, kterou jste přijal.
    Náš zákaznický servis opravdu funguje, že se stane chyba, tomu se vyhnout nikdy na 100 % nejde, ale u nás chyby obratem řešíme a vždy vyřešíme ke spokojenosti zákazníka.
    Jen jste se mohl ozvat hned, ještě předtím, než jste psal tuto recenzi, jistě by pak naše hodnocení bylo mnohem vyšší.

    Děkujeme za obchod

    tým NEOSEAT

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost
    • Dobrá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velmi rychle vyřízená objednávka

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Bezproblémový nákup, se zakoupenou židlí jsem spokojen.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Skvělé rychlé dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    vše bylo ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost doručení
    • výhodné ceny
    • široký sortiment
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé doručení
    • dobrá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ceny
    • Dobý výběr
    • Rychlé odeslani zboží
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Velký výběr.
    • Pěkné ceny.
    • Rychlost.
    • Neobdržela jsem informace o zásilce. Žádné číslo ke sledování zásilky, nebo která společnost mi ji přiveze. V den kdy mi kurýr volal, že je před domem a že zásilku přivezli jsem samozřejmě doma nebyla, protože jsem o ničem nebyla informována. Naštěstí zásilku převzala moje maminka.

    Reakce obchodu designovezidle.eu

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, chyba se stala na naší straně, do přepravní služby nebyl omylem vložen Váš email. Jsme moc rádi, že se podařilo díky Vaší mamince vyřešit.

    Děkujeme moc za Vaše pochopení

    za tým NEOSEAT

    Miroslav Borovička

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše ok

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení, do druhého dne
    • Vynikající zákaznický servis
    • Super ceny i výběr

    Židli jsem objednal v pondělí, v úterý už byla doma. Po složení a dvou dnech sezení jsem si všiml vady na sedáku. Nafotil jsem, popsal problém a přišla mi pouze odpověď, že mi odeslali nový sedák! Zrovna u tohoto typu zboží je ponákupní zákaznický servis velice důležitý. Výborný zákaznický servis, takhle to má vypadat. Děkuji.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychle a pozitivni reseni reklamace
    • Vstricna komunikace
    • Zidle se neda vyzkouset

    Jako u vseho, tak i u zidle plati, ze by bylo lepsi ji predem vyzkouset. Jinak obchod vse odeslal vcas. Dokonce za nefunkcni podhlavnik behem par dnu poslali novy v ramci reklamace.