• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně nedoporučuji, ať už obchod dopadne jakkoliv. Řeším deku od listopadu, byla mi doručena deka snad na panenku a ne kočár Thule Urban Glide 2 (po měsíci, údajně covid ale těžko říct vzhledem k předchozím komentářům o těžké nemoci z jiného data). Vzhledem k rekonstrukci a stěhování mi reklamace trvala měsíc. Svojí deku jsem vyfotila spolu s kamaradcinou která byla správné velikostí (rovněž od DesignKana). Reklamaci uznali, ale od té doby, což je konec ledna nikdo nekomunikuje, nebere telefon a neodpovídá na Messengeru.. takže si to shrneme.. Dorazila deka po X týdnech která ani nebyla "Custom made", paní měla napsané že po připsání platby odešle do 7 dní. Přišla deka na panenku, reklamace a další čekání, takže 4 měsíce čekání, bez deky, peněz a vyjádření. Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi ráda bych objednaný fusak ohodnotila. Bohužel mi nebyl ani po 50 dnech od objednání stále doručen. Pakliže na fusak spěcháte, doporučuji jej objednat někde, kde jej mají skladem a nešijí jej na zakázku. Ačkoliv firma uvádí datum obvyklého doručení 30 dnů od objednání, nemusí tomu tak být. ‍♀️
    Na termín doručení se pak opakovaně přeptávám já, firma informace o zdržení sama od sebe neposkytuje, což je škoda. Člověk by aspoň věděl, s čím počítat a měl by pocit informovanosti. Takto stále nevím. Již 3. týden ujišťování, že bude objednávka brzy odeslána a... nic.