Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kdy konečně dostanu objednané zboží?
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Žádné informace o zboží a doručení.

  • Zboží bylo špatně zabalené a přišlo poškozené.
    A netušila jsem podle vašich stránek,že jste slovenská firma.
    Reklamace by byla zřejmě složitá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firma předvádí krmítko i s cenou v rámci reklamy, a když jsem provedl objednávku, neměli jej.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vodárna byla poškozená, byl rozbitý držák. Na funkci to naštěstí nemá vliv. Na reklaci obchod nereagoval. Chtěl jsem jen
    , aby mi poslali nový držák.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybné stavy skladu na on-line.

    Reakce obchodu DEMAshop

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše negativní recenze pro náš e-shop. Objednávku jste vytvořil 5. 1. 2024, v té době probíhala v naší firmě inventura a nemohli jsme vyskladňovat zboží, o čem jsme měli na e-shopu zvýrazněné oznámení i s informací, že začneme expedovat 8. 1. 2024. Tak se také stalo a od pondělí 8. 1. 2024 jsme postupně objednávky vyskladňovali, 9. 1. 2024 jste se dotazoval na stav Vaší objednávky, komunikovali jsme s Vámi. 10. 1. 2024 jste objednávku zrušil, komunikovali jsme s Vámi, ale trval jste na zrušení objednávky, což se také stalo. Samozřejmě, že skladové zásoby v době Vašeho objednávání mohou být jiné než stav o 4 dny později, při vytvoření Vaší objednávky však bylo zboží pro Vás již rezervováno, není proto pro Vaši objednávku podstatné, jaký stav zásob byl u produktu 4 dny po Vašem objednání.
    S přáním pěkného dne, DEMAshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo dodáno nekompletní. Balení pro přepravu bylo nedostatečné. Po vrácení zboží v rámci reklamace nemám od prodejce žádnou odezvu. Na zaslané e-maily není reagováno. Nedoporučuji tento e-shop.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si zboží, které bylo skladem už začátek prosince k Vánocům a doteď píší, že neni skladem? Ale už mám zaplaceno !
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednání uběhly necelé dva týdny a kromě automatického e-mailu o potvrzení objednávky mi nepřišlo nic dalšího. I přes negativní recenze jsem dala obchodu šanci, no pojistila jsem se platbou na dobírku, tak mě celková situace moc netrápí. Určitě doporučuji nakupovat jinde.

    • XXX

    Když jsem zjistil, že máte na Zboží.cz hodnocení pět procent, objednávku jsem zrušil a objednal jinde. Když mě přesto žádáte o ohodnocení, znamená ani nemáte přehled o stornech. Nelituji. Hodnocení pět procent asi nelžer.

    Reakce obchodu DEMAshop

    Dobrý den pan Karel,
    Vaše rozhodnutí plně respektujeme, v tom je dnešní doba skvělá, že máte možnost volby, velkého výběru a možnosti objednat, jaké chcete zboží a od koho chcete. Máte pravdu v tom, že na jiném portálu jsme v době Vaší návštěvy měli nízké hodnocení, v té době tam bylo 19 hodnocení – je to 19 více či méně nespokojených zákazníků za 6 let fungování našeho e-shopu, i pro nás je to smutné. Nejraději bychom měli všechny nakupující spokojené na 100 %. A i o tomto přesně je dnešní doba, rozhodli jste se na základě názoru 19-ti lidí z množství tisíc nakupujících, tyto recenze mohou být nápomocné, ale také nemusí vypovídat absolutně o ničem. Jsme firma, která je na trhu již 24 let, vážíme si všech zákazníků, kteří si u nás objednají zboží a snažíme se vyřídit objednávky tak, aby byli naši zákazníci spokojeni a vraceli se k nám. Jsme prozákaznicky orientovaná firma, snažíme se řešit vzniklé nejasnosti a problémy tak, aby byl nakonec zákazník spokojen. Mrzí nás, pokud se nám to vždy nepodaří na 100 %, věřte však, že děláme vše pro to, aby byl každý náš zákazník spokojen. Abychom uvedli na pravou míru i Vaše tvrzení "Když mě přesto žádáte o ohodnocení, znamená ani nemáte přehled o stornech." - o hodnocení Vás nežádáme my, ale Heureka samotná, která automaticky po 10 dnech od objednání zasílá nakupujícímu e-mail se žádostí o hodnocení a to nezávisle na tom, zda je objednávka vyřízena, ještě se vyřizuje nebo byla zrušena - je to logické, hodnotit e-shop mají právo všichni, i ti, kteří svou objednávku z jakéhokoli důvodu zrušili.

    S přáním pěkného dne, DEMAshop.cz

  • Bohužel zatím zboží nedorazilo. Zatim nikdo nenapsal, kdy můžeme zboží očekávat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi nedorazily a to mě mrzi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi bylo poskozene a nezakladalo se podle me objednavky komunikace na bodu mrazu pry mam poslat zpet a postovne bude platit kdo??? Ja jsem chtel jen zbozi ktere potrebuji a ne problemy ktere mam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží uvedené jako "skladem - ihned k odeslání" a po téměř 2 týdnech od objednání stále nedorazilo

    Uvidíme, až zboží dorazí, ale zatím velká nespokojenost s délkou dodací lhůty. Zboží uvedené jako "skladem - ihned k odeslání" a po téměř 2 týdnech od objednání stále nedorazilo. Chápu, pokud má eshop delší dodací lhůty, tak by to měl ale férově napsat a podle toho bych se rozhodl, kde objednám. Případně to alespoň rovnou napsat a ne čekat, až se ozvu já.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • The delivery time was quick.
    • The quality of the product is very poor. The first time we used the cage in the car the dog burst through the flimsy aluminium side bars and escaped into the back of the car. This was very dangerous as we were on the motorway at the time. Also the sharp edges of the bars could have pierced the dogs side causing fatal injury. The overall strength of the constructed cage is very low and would probably not serve as adequate protection for the dog in a crash. I am not impressed with this product and would not recommend it. Better to pay more for a stronger cage of better quality.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla 15.10 2023 ,na obchodě je zboží psáno 10kusu zahradní skleník a 10kusu otvírač oken a objednávka 24.10 2023 zatím nedorazila a vše bez komunikace prosím o vysvětlení.

    Reakce obchodu DEMAshop

    Děkujeme za Váš nákup na našem e-shopu. Za zpoždění odeslání objednávky se omlouváme. Zboží z Vaší objednávky bylo skladem u našeho dodavatele (tato informace je uvedena na našem e-shopu), který nám toto zboží dodal po delší době, než bylo avizováno.

    • u zboží,nebyla uvedena dlouhá nedostupnost.T.R.

    Reakce obchodu DEMAshop

    Děkujeme za Váš nákup na našem e-shopu. U každého zboží máme uvedeno, zda je skladem, na objednávku (dodání 1 až 3 týdny) nebo skladem u našeho dodavatele (dodání 3 až 10 dní). Při vytváření objednávky je třeba zkontrolovat si dostupnost zboží, která je uvedena na našem e-shopu, před vložením do košíku. I u zboží, které jste si objednal, byla uvedena dostupnost 1 až 3 týdny, kterou jsme dodrželi, zboží Vám bylo odesláno po 2 týdnech od vytvoření objednávky.

    DEMAshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již 2 týden čekám na zbozi a nikdo nereaguje ani na email ani nezveda tel.

    Zbozi, které bylo uvedeno skladem na skladě nejspíš nemají a s nikým není možné spojit se a zjistit, kdy bude zboží k dispozici.

  • Konkrétně nedoporučuji službu 123kuryr.sk. Logistika této dopravy, tak jak sleduji stav přepravy, je velice zdlouhavá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží čekám už týden a obchod nekomunikuje.