Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka přišla jiné pani takže jsme si musely zásilky vyměnit a znovu zaplatit poštovné
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi úplne iné produkty ako som objednala, na e-mail nereagujú aj keď som im poslala tri, taktiež na messenger.

    Nikdy viac si od nich nič neobjednam a tento obchod NEODPORÚČAM!!!

    Reakce obchodu DEKORDORT s.r.o.

    Dobrý den,
    zaslali jsme Vám ten daný produkt, který jste měla v objednávce.
    Pokud Vám ale z nějakého důvodu nevyhovoval, máte samozřejmě možnost zboží do 14 dnů od doručení vrátit.
    DEKORDORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dva produkty dorazily v nepouzitelnem stavu. Čokoládová poleva byla slitá v jeden kus( původní měla mít tvar čoček) a ozdobné mrkve na dort rozlamane a slepene, totálně nepoužitelné na zdobení dortu. Na dotaz případné reklamace mi bylo arogantně řečeno že si nemám objednávat čokoládové polevy a ozdoby v létě.

    Reakce obchodu DEKORDORT s.r.o.

    Dobrý den, u Vámi objednaných čokoládových dekorací máme uvedenou informaci, že objednání produktu ve vysokých letních teplotách je pouze na vlastní odpovědnost.

    Přejeme hezký den.

    DEKORDORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic jsem si neobjednala

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bez předchozího upozornění mi byla pokrácená objednávka.

    Reakce obchodu DEKORDORT s.r.o.

    Dobrý den, v případě, že nemáme nějakou položku skladem ihned telefonicky kontaktujeme zákazníka. Pokud není možné se zákazníkem se spojit telefonicky, informujeme vždy zákazníka prostřednictvím mailu.
    Děkujeme za hodnocení a přejeme Vám hezký den.
    DEKORDORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • dobrá komunikace
    • zboží nebylo zabaleno v originálních obalech

    Nedoporučuji obchod.
    Z mého pohledu zboží nebylo kvalitní - složení neodpovídalo popisu zboží v e-shopu a navíc nebylo zabaleno v originálních obalech, ale v mikrotenových sáčcích a plastových krabičkách, přičemž v e-shopu bylo zboží zobrazeno v originálním (zataveném) obalu.

    Reakce obchodu DEKORDORT s.r.o.

    Dobrý den,
    není možné Vám zaslat zboží v originálním balení, když jste si objednala čokoládu belcolade o velikostech 1 kilo a 250 gramů, výrobce má totiž zboží baleno po 5 a 15 kilových pytlech. V tomto případě je foto pouze ilustrativní, aby zákazník věděl o jakou značku a typ čokolády se jedná.
    Děkujeme za hodnocení a přejeme Vám hezký den.
    DEKORDORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dorazilo rozbite

    Nektere zdobeni dorazilo polamane, rozbite.. Volala jsem a bylo mi receno ze je to chyba prepravce. Balik vsak poskozeny nebyl.... znovu uz neobjednam.

    Reakce obchodu DEKORDORT s.r.o.

    Dobrý den, mrzí nás, že k Vám balíček dorazil rozbitý. Bohužel nemůžeme nést odpovědnost za přepravce. Každou položku v balících pečlivě balíme, tak aby nedošlo k poškození. I přesto, že byla krabice nepoškozená, mohlo dojít k poškození obsahu nepřiměřeným zacházením balíku ze strany přepravce.
    Děkujeme za hodnocení a přejeme Vám hezký den.
    DEKORDORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod není spolehlivý, čokoládová kvítečka a čokoládová srdíčka mi byla doručena ve vybledlých barvách (ne tedy v barvách nabízených obchodem na jejich e-shopu, působí to na mne dojmem staré čokolády ) a v případě srdíček dokonce s prošlou expoziční dobou v délce více jak čtyři měsíce.

    Reakce obchodu DEKORDORT s.r.o.

    Dobrý den,
    zboží zasíláme našim zákazníkům vždy čestrvé a mrzí nás, že Vám připadala barva světlejší než je na obrázku.
    Děkujeme za hodnocení a přejeme Vám hezký den.
    DEKORDORT s.r.o.