Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 26. října a zboží nedorazilo. Pokud si objednáte gravírování sklenic, tak vám nezbyde jiná možnost , než si připlatit nemalé peníze za dřívější doručení a nespoléhat na to, že obchod dodrží slíbenou dodací lhůtu do osmi pracovních dnů. Jinak půjdete na oslavu výročí s prázdnou krabicí.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží ještě nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V průběhu celého týdne jsem se nedozvěděla, v jaké fázi se moje objednávka nachází. Vzhledem k blížící se promoci ,při které jsem chtěla dárek předat, jsem docela nervózní.Proto moje nespokojenost.

    Reakce obchodu www.dekorant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Kontroloval jsem Vaší objednávku a vidím, že jste si zvolila dobu výroby skleničky s gravírováním do 6 pracovních dní a jako přepravce jste zvolila zásilkovnu, u které uvádíme, že doba doručení trvá 2 pracovní dny. Objednávku jsme se tedy zavázali doručit do 8 pracovních dní a momentálně nám zbývají ještě 4 pracovní dny. Tento termín doručení zvládneme dodržet. Pokud si přejete expresní vyhotovení objednávky, je nutné si tuto možnost vybrat při vytváření objednávky. Naši kolegové Vás již kontaktovali, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Mějte pěkný víkend
    Štěpán z Dekorant.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Sklenice jsou krásné, ale prosila jsem gravírování - nahoře vše nejlepší a dole číslovka. Bohužel vše je ve vrchní části sklenice. Přežiji to, ale moc spokojená nejsem. Mrzí mě to. Proč chtějí abychom popsali jak si to přejeme a pak na to neberou ohled.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji z důvodu kontaktování kdy zboží dorazí, napsali ze už to má přepravce, ale žádný přepravce nic nemá a my nemáme ani dárek pro tatínka tímto moc děkuji a proto nedoporučuji

    Reakce obchodu www.dekorant.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobenou komplikaci.

    Pokud si zákazník nezvolí expresní vyhotovení gravírování, trvá výroba 6 pracovních dní, jako uvádíme na našich stránkách. Kolega bohužel přehlédl, že Vaše objednávka obsahuje produkt s gravírováním a proto Vás chybně informoval, že objednávku zvládneme expedovat dříve, než bylo v objednávce uvedeno.

    Omlouváme se za nedorozumění a věříme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.

    Mějte se krásně
    Markéta z Dekorant.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobře zabaleno, samotné balení produktu taky pěkné
    • sklenice extrémně křehké, po prvním umytí jedna praskla
    • expedice až po více jak týdnu od objednání u zboží skladem - údajně se čekalo na dárek k objednávce ... stačilo by poslat email s informací o pozdním dodání
    • hodnocení produktu na eshopu se nezobrazuje

    Chtěl jsem přidat pouze hodnocení k produktu na eshopu, ale když se recenze stejně nezobrazuje, tak proč tam tu možnost mít? Nebo se zobrazují jen kladné recenze?

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dlouhá čekací doba zásilku stále nemám bez jednoho dne je to 14 dní byl to dárek musela jsem najít alternativu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi poškozené zboží !!

    Reakce obchodu www.dekorant.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste dostal poškozený produkt. Jelikož se o této skutečnosti dozvídáme až tady, na základě Vaší negativní recenze, nevíme, zda se jedná o výrobní vadu nebo došlo k poškození během přepravy. Objednávky balíme ověřeným způsobem, aby se během doručování nepoškodily. Pokud k tomu přesto dojde, zasíláme zboží obratem nové a to na vlastní náklady. V případě, že se na produktu nachází výrobní vada, produkt Vám obratem vyměníme.

    Kolegové Vás již kontaktovali, abychom situaci mohli vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Pěkný den Dekorant.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • špatný obrázek vázy na webu

    Přišela mi úplně jiná váza, než jsem si objednala... Psala jsem jim o tom, že mi přišla jiná váza, poslala jsem jim fotky té vázy a odpověď byla, že na webu byla špatně přiřazená fotografie vázy...!

    Reakce obchodu www.dekorant.cz

    Komplikace nás mrzí, jedná se o nový produkt, ke kterému byla špatně přiřazená fotografie. Paní Markovičové byla nabídnuta možnost vrácení produktu nebo 50% sleva na již zakoupenou vázu.

    Váš Dekorant.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    E-shop nekomunikuje, potvrdil objednávku, ale zboží nikde, telefon nedostupný, na mail nereagují...