Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednáno 26. října a zboží nedorazilo. Pokud si objednáte gravírování sklenic, tak vám nezbyde jiná možnost , než si připlatit nemalé peníze za dřívější doručení a nespoléhat na to, že obchod dodrží slíbenou dodací lhůtu do osmi pracovních dnů. Jinak půjdete na oslavu výročí s prázdnou krabicí.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží ještě nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
- V průběhu celého týdne jsem se nedozvěděla, v jaké fázi se moje objednávka nachází. Vzhledem k blížící se promoci ,při které jsem chtěla dárek předat, jsem docela nervózní.Proto moje nespokojenost.
Reakce obchodu www.dekorant.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu.
Kontroloval jsem Vaší objednávku a vidím, že jste si zvolila dobu výroby skleničky s gravírováním do 6 pracovních dní a jako přepravce jste zvolila zásilkovnu, u které uvádíme, že doba doručení trvá 2 pracovní dny. Objednávku jsme se tedy zavázali doručit do 8 pracovních dní a momentálně nám zbývají ještě 4 pracovní dny. Tento termín doručení zvládneme dodržet. Pokud si přejete expresní vyhotovení objednávky, je nutné si tuto možnost vybrat při vytváření objednávky. Naši kolegové Vás již kontaktovali, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
Mějte pěkný víkend
Štěpán z Dekorant.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Sklenice jsou krásné, ale prosila jsem gravírování - nahoře vše nejlepší a dole číslovka. Bohužel vše je ve vrchní části sklenice. Přežiji to, ale moc spokojená nejsem. Mrzí mě to. Proč chtějí abychom popsali jak si to přejeme a pak na to neberou ohled.
-
Nedoporučuje obchod
Nedoporučuji z důvodu kontaktování kdy zboží dorazí, napsali ze už to má přepravce, ale žádný přepravce nic nemá a my nemáme ani dárek pro tatínka tímto moc děkuji a proto nedoporučuji
Reakce obchodu www.dekorant.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu a omlouváme se za způsobenou komplikaci.
Pokud si zákazník nezvolí expresní vyhotovení gravírování, trvá výroba 6 pracovních dní, jako uvádíme na našich stránkách. Kolega bohužel přehlédl, že Vaše objednávka obsahuje produkt s gravírováním a proto Vás chybně informoval, že objednávku zvládneme expedovat dříve, než bylo v objednávce uvedeno.
Omlouváme se za nedorozumění a věříme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci. Děkujeme za Vaši trpělivost a pochopení.
Mějte se krásně
Markéta z Dekorant.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobře zabaleno, samotné balení produktu taky pěkné
- sklenice extrémně křehké, po prvním umytí jedna praskla
- expedice až po více jak týdnu od objednání u zboží skladem - údajně se čekalo na dárek k objednávce ... stačilo by poslat email s informací o pozdním dodání
- hodnocení produktu na eshopu se nezobrazuje
Chtěl jsem přidat pouze hodnocení k produktu na eshopu, ale když se recenze stejně nezobrazuje, tak proč tam tu možnost mít? Nebo se zobrazují jen kladné recenze?
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
dlouhá čekací doba zásilku stále nemám bez jednoho dne je to 14 dní byl to dárek musela jsem najít alternativu
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném e-shopu.
-
Nedoporučuje obchod
Přišlo mi poškozené zboží !!
Reakce obchodu www.dekorant.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste dostal poškozený produkt. Jelikož se o této skutečnosti dozvídáme až tady, na základě Vaší negativní recenze, nevíme, zda se jedná o výrobní vadu nebo došlo k poškození během přepravy. Objednávky balíme ověřeným způsobem, aby se během doručování nepoškodily. Pokud k tomu přesto dojde, zasíláme zboží obratem nové a to na vlastní náklady. V případě, že se na produktu nachází výrobní vada, produkt Vám obratem vyměníme.
Kolegové Vás již kontaktovali, abychom situaci mohli vyřešit k Vaší spokojenosti.
Pěkný den Dekorant.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- špatný obrázek vázy na webu
Přišela mi úplně jiná váza, než jsem si objednala... Psala jsem jim o tom, že mi přišla jiná váza, poslala jsem jim fotky té vázy a odpověď byla, že na webu byla špatně přiřazená fotografie vázy...!
Reakce obchodu www.dekorant.cz
Komplikace nás mrzí, jedná se o nový produkt, ke kterému byla špatně přiřazená fotografie. Paní Markovičové byla nabídnuta možnost vrácení produktu nebo 50% sleva na již zakoupenou vázu.
Váš Dekorant.cz -
Nedoporučuje obchod
E-shop nekomunikuje, potvrdil objednávku, ale zboží nikde, telefon nedostupný, na mail nereagují...