Přihlásit se a přidat recenzi
  • 30 %

    • Cena
    • Nízká kvalita bot
    • Personál

    Za jejich ceny bych nečekal zázraky, ale ani boty kvality holešovické tržnice, které se za pár měsíců občasného nošení rozpadnou.
    Jako třešnička jednání personálu při reklamaci, kdy mě slečna prodavačka záměrně obelhala, aby se obchod vyvlíkl z odpovědnosti za svoje výrobky. Díky, už nikdy více.

  • 30 %

    • Cena bot
    • Boty za tak nízkou cenu logicky nemají dlouhou životnost.

    Pokud chcete obuv, která Vám vydrží delší dobu než 2 měsíce, zvolte prodejny jako jsou Footlocker, Footshop, Queens, nebo třeba Streesportline. Boty z těchto prodejen sice mají ceny bot poněkud vyšší, ale za to Vám vydrží mnohem delší dobu.

  • 10 %

    • nekupujte zimnú obuv v tomto obchode,lebo keď Vám bude pretekať po prvom obutí do snehu a budete ich reklamovať napíšu Vám citujem z reklamácie:,,,,nakoľko je obuv aj z textilného materiálu,obuv je určená do suchého prostredia,preto nieje dovod reklamovať proti premokaniu,,,,,ak si chcete spríjemniť včere doma v zimných topankách odporúčam nakupovať v deichmanne

    nemám viac,čo dodať

  • 10 %

    • modní
    • Špatná kvalita.
    • Boty vydrží max. 3 měsíce.
    • Reklamace mi nebyla uznána z důvodu opotřebení zboží způsobeného obvyklým užíváním.
    • Takže lidi...pokud si kupíte boty od této firmy...nesmíte v nich chodit.

    Boty z tohoto obchodu už nikdy, vlastně ani raději tkaničky do bot.
    Ještě bych pak byla poučena, že jsem za ně moc tahala.

  • 10 %

    • relativně vkusné
    • cena poměr kvalita
    • nízká odolnost vůči počasí
    • nemožnost reklamací
    • brzký rozpad při denním užívání
    • nekvalitní šití a další komponenty

    Mám několik jejich bot cca 7, úplně všechny se rozpadli velmi rychle v řádech týdnů. Poté co jsem se naštval a šel je reklamovat mi uznali pouze první reklamaci, následné byli zamítnuty dle ''odborného'' a ''proškoleného'' personálu prodejny. Dále to již k posouzení poslat nelze.

  • 10 %

    • Boty jsou pěkné
    • Ať jsem si koupil boty za 2000Kč nebo za 800Kč, kvalita je horší než v sekáči.
    • Boty nemám ani měsíc. Na nohách jsem je neměl ani 20x a obě dvě boty praskly ve stejném místě + se mi do podrážky zaryl kámen který nebyl ani ostrý. Celá podrážka je ošoupaná jakobych v ní prošel celý svět... a tomu říkaj trekové boty
    • Nemožná reklamace stylem: za vše si můžu sám asi neumim chodit..

    jednoznačně nedoporučuji.

  • 10 %

    • -nižší ceny oproti jiným prodejcům
    • -bídná kvalita
    • - boty se začínají rozpadat už po 2-3 měsících standardního nošení
    • - nerudné prodavačky zamítající reklamaci už na prodejně, do reklamace píší jako důvod - "nesprávné nošení", i když to neodpovídá realitě

    Rozhodně nedoporučuji.
    Koupil jsem boty dvakrát, pokaždé se začala rozpadávat již po pár měsících. Přestože jsem je využíval jen na chození po městě, obvykle se udělala díra v podrážce.
    Prodavačka v Ostravě-Třebovicích ihned reklamaci odmítla a jako důvod napsala nesprávné nošení, aniž by se zeptala, jak byly boty nošeny a používány.
    Celkově za malý peníz mizerná kvalita jak obuvi, tak personálu.

  • 10 %

    • nemožnost reklamovat boty
    • neochotná a arogantní prodavačka
    • nekvalitní zboží, nic nevydrží
    • poslední dobou řadím obchod do praktik "šmejdi"

    Chtěla jsem reklamovat boty koupené letos v květnu, které místo podrážky měly asi jen pěnu (prý na odlehčení obuvy), která se celá sedřela a boty se rozpadly. Prodavačka na kase reklamaci na místě zamítla s tím, že jsou boty obnošené (doslova řekla: že obuv jeví známky nošení), na to jsem odvětila, že si boty do vitríny nekupuji a že rozpadlou obuv po pár měsících nepovažuji za standard. Prý jsou vyškoleny k tomu, aby převzaly a vyřídily reklamace na místě. Následně přišla druhá prodavačka a argumentovala zcela stejnými slovy. Je mi jasné, jak asi takové školení probíhá.

  • 10 %

    • nic
    • arogance vyškolených? prodavaček;
    • boty na jedno použití
    • drahé kvalita nízká

    nakupovala jsem občas u Deichmanna pokud mi boty
    vyhovovaly i když po poměrně krátkém čase se mi taktéž
    udělala díra v podrážce a další závady u všech bot.
    Po zkušenosti kdy jsem reklamovala sandály nošené
    3 měsíce na prodejně Deichmann v Plaze v Plzni si už
    boty u Deichmanna nekoupím.
    Arogantní a nepříjemné prodavačky vyškolené asi k
    urážení zákazníků a k odrazení uplatnit svoji reklamaci.
    Toto urážlivé jednání dvou prodavaček 9.9.2017
    nevydržel v klidu sledovat manžel, který se do toho
    také vložil.

  • 10 %

    • Absolutně nic!!!
    • Cena neodpovídá kvalitně
    • Arogance prodavaček
    • Reklamace neexistuje ani když máte boty více či méně poškozené.

    Je jedno jestli si koupíte boty drahé nebo levné, všechny odejdou ve stejnou chvíli s jedním a tím samým problémem - DÍRA V PODRÁŽCE. Nemusíte s tím ani chodit po horách, stačí běžná cesta do práce a z práce a boty máte za pár měsíců v loji. Při reklamaci jsou na vás prodavačky drzé a vůbec se s vámi nemaj o čem bavit a s radostí vám předají kontakt na ČOI, která stejně nic nevyřeší. Také je úplně jedno kde v Ostravě jdete boty reklamovat...Byla jsem dvoje boty reklamovat ve dvou různých prodejnách v Ostravě a u obou byl ten samý odporný přístup. Raději koupit boty v Renu...Vyliskat všechny ty arogantní prodavačky co si myslí, že jejich posudek je asi jako posudek nějakého znalce...Tímto u mě Deichmann nadobro skončil :)

  • 10 %

    • Otřesný přístup k reklamaci. Reklamaci zamítne "školená" prodavačka na kase. Boty klidně můžete jít reklamovat za 2 dny a nikdo se s vámi nebude ani bavit.

    Otřesný přístup k reklamaci. Reklamaci zamítne "školená" prodavačka na kase. Boty klidně můžete jít reklamovat za 2 dny a nikdo se s vámi nebude ani bavit. Doufají, že se lidé nechají oškubat a nebudou kontaktovat ČOI ani soudního znalce. Toto byl můj poslední nákup v jejich řetězci.

  • 10 %

    • Cena
    • Neprevzata reklamace

    Nedoporučuji tento obchod. Boty popraskaly již po 3 měsících a reklamace mi nebyla převzata ani po předložení výpisu z terminálu. S touto firmou jsem nadobro skončila. Pokud nemám paragon, výpis z terminálu je dostačující důkaz o zakoupení zboží. Bohužel ne pro DEICHMANN!

  • 10 %

    • Zhola nic
    • Vše s nákupem spojené

    Po zakoupení obuvi zn. Landrover, se po 2 (slovy DVOU) dnech rozlepila podrážka na obou botách. Při reklamaci a požadování vrácení finanční částky, se se mnou prodavačka odmítla bavit s tím, že boty odešle na opravu. čekací doba na vyřízení 30 dní. Odmítla do reklamačního protokolu uvést, že o opravu 2 dny nových bot nemám zájem a žádám vrátit peníze. Po vyzvednutí opravené vady, se ještě týž den 1 bota znovu rozlepila. Už jsem nereklamoval, nemám na to nervy. Po dalším používání se během asi tak 3 týdnů rozlepil vnitřek pravé boty (používané pouze rekreačně a nikdy v mokru) a po dalších 2 týdnech následovalo rozlepení levé boty. Rekapitulace: prodavačka na vyhození a boty po cca 6ti týdenním používání taky. Horší botu jsem na noze v životě neměl a neochotu komunikovat u prodavačky jsem taky nezažil.
    Rozhodně NEDOPORUČUJI

  • 10 %

    • nic
    • nekvalitní zboží
    • vyhozené peníze
    • neochota k řešení reklamací

    proč jsme nakoupili v tomto reklamovaném médii obchodě?protože jsme uvěřili ve značku Deichmann.
    co je to záruka na obuv 2 roky?
    nedoporučuji zde cokoliv nakupovat

  • 10 %

    Arogantní prodavačky, když jsem chtěla zboží reklamovat, tak mi řekli, ať jsem vůbec ráda za to, že mi to na reklamaci vezmou - přitom se vada objevila po týdnu nošení bot v interiéru. Později mě další prodavačka obvinila z toho, že jsem si danou vadu způsobila záměrně sama! Neskutečné jednání se zákazníky, sama jsem pracovala v obchodě s obuví a kdybych si toto dovolila, tak mě šéfová na minutu vyhodí! Nikdy více..
    Perlička na závěr - prodavačky mají vychozenou nejspíše praktickou školu, při opisování kontaktních údajů začala na celou prodejnu hulákat, že to nesedí s údajem z OP... přitom se na místo trvalého pobytu dívala na místo narození... ;) když jsem ji na chybu upozornila, tak se mínila hanbou propadnout do země.

  • 10 %

    • nic
    • Nekvalitní obuv, ve které můžete chodit akorát doma.

    Neochotné prodavačky, které nevyřizují reklamace.

  • 10 %

    • Ikdyž nemají velikost bot na prodejně, pošlou ji poštou zdarma
    • Otřesná kvalita, boty nevydrží ani4 měsíce málo chozené, reklamace u nich neexistuje!!! Absolutně nedoporučuji

    Absolutně nedoporučuji

  • 10 %

    • Dříve se zde dobře nakupovalo.
    • Reklamovat nemá cenu, odlepena podrážka po 3 měsících nošení, je prý má chyba. Už jsem kontaktoval soudního znalce.

    Nedoporučuji, za poslední rok veliká změna k horšímu, z 5 zakoupených párů ročně v tomto obchodě, přecházím na 0.

  • 10 %

    • nic
    • sice pěkně vypadající, ale velice nekvalitní obuv

    Při reklamaci jsem dopadl stejně, jako spousta zákazníků, kteří se o své zkušenosti dělí zde na netu. Odborně proškolená prodavačka zamítne obuv s tím, že jste s ní přišli pozdě. Tento důvod je uveden u hodně lidí a je zřejmě doporučen v rámci školení prodavaček na odbornice. Firma Vám na stížnost na tento postup doporučí udělat si znalecký posudek a případně se soudit. Je s podivem, že tento způsob je zákonný a vy jako zákazníci, pokud nechcete své reklamaci věnovat čas a peníze, jste úplně bez šance. Jinak prodejna IGY České Budějovice. Zvažuji další kroky, myslím, že nikdo by ze mě hlupáka dělat neměl. Pokud nechcete mít bolení hlavy od kroucení nad touto skutečností, nakupujte jinde.

  • 100 %

    • cena
    • výborná kvalita
    • příjemné prodavačky
    • originalita (žádné fejky)
    • nádhera
    • nikde jinde nenakoupím
    • nenalezeno

    Miluji vty