Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    • Jakožto pravidelný zákazník vaší pobočky ve Starém Městě oceňuji velmi profesionální přístup vašich prodavaček vždy dobře naladěných a ochotných pomoci. Reklamace a rady vyřizují vždy s ůsměvem a k mé plné spokojenosti. Děkuji a přeji hezký den a na všech pobočkách takové prodavačky.
  • 10 %

    • Nic
    • Nepříjemný personál
    • Výmluvy při reklamaci
    • Arogantní jednání
    • Nekvalitní obuv
    • Nekalé praktiky obchodníka
    • Manipulativní chování

    V lednu 2019 jsem si koupila zimní boty. Po pár nošeních se mi rozlepily, Reklamovala jsem do půl roku, boty mi byly zalepeny. Nyní se mi rozlepily na jiném místě. Nosím je letos asi měsíc. Podle mého se jedná o vadu materiálu.
    Prodavačka mi reklamaci rovnou zamítla s tím, že se špatně zouvám. Když jsem řekla, že asi proto byly tak levné, tak mi odpověděla, že cenou to není. Když jsem řekla, že na jiných botách se mi stejná vada nikdy neudělala, tak mi zase řekla, že to byly určitě dražší boty. Naprosto si ve svých argumentech protiřečila.
    Celé mi to připadalo jako manipulování se zákazníkem - je to vaše chyba, vy v tom špatně chodíte, vy se špatně zouváte. Odmítla mi boty poslat na posouzení nebo na opravu - prý to může zamítnout od pultu. Také mi řekla, že nejsou výměňovna rozbitých bot za peníze.
    Papír o zamítnutí reklamace jsem podepsala v domnění, že boty půjdou na posouzení či opravu, protože se mě začala najednou ptát na kolonku "způsob vyřízení reklamace požadovaný spotřebitelem" a nabízela možnosti (vrácení kupní ceny, dárkový poukaz, výměna zboží). Takže jsem si začala myslet, že boty půjdou na posouzení nebo opravu nebo že mi reklamaci nakonec vyřídí. A hned mi dala reklamační list k podpisu. Bohužel jsem si ho již nepřečetla. A prý si mám stěžovat na čoi - dostala jsem i kontakt na papírku. Evidentně jsou na toto připraveni.
    Nyní mám rozbité boty tak leda do hrobu, cítím se zesměšněná a zmanipulovaná. Otřesné chování. Už u nich nikdy nekoupím. A to jsem v minulosti byla velmi spokojená. Nyní u nich rozhodně neplatí "náš zákazník, náš pán".
    Už snad ani nejde o peníze, ale o princip a slušné chování a ochotu se domluvit.

  • 10 %

    • celkem slušný výběr

    velmi špatná reklamace. Koupila jsem boty, celokožené za 1300, prodavačka mi nejdřív řekla, co bych chtěla od umělé kůže, pak uznala, že jsou kožené ale reklamaci mi neuznala. Prý špatně chodím, a to, že se utrhla bota od podrážky, tak za to můžu já, protože se neumím vyzouvat. Klidně vyřídím na ČOI. Rozhodně nedoporučuji a už tam nikdy nic nekoupím. Nacvičený monolog, za každou neuznanou reklamaci pravděpodobně odměna.

  • 40 %

    V obchodě jse si koupila krásné boty. Ale za ani né pět měsíců se mi boty rozpadly. Vcelku se mi rozpadly. Odlepila se mi ůplě podrážka.

  • 10 %

    Absolutně nulová vstřícnost vůči zákazníkovi!
    Při reklamaci se k Vám chovají jako byste byli úplní pitomci, mlátí okolo sebe argumenty, které jsou naprosto mimo mísu, hlavně aby Vás přesvědčili, že si za rozbitou botu můžete sami. (To, že se během chvilky rozbijí snad každé boty, to snad ani zmiňovat nemusím.) Jednoduše řečeno se špatně obouváte, zouváte a nebo dokonce moc chodíte v botách, které jsou vycházkové!
    Na prodejně s Vámi sepíší papír, který, jak nakonec zjistíte, je úplně k ničemu, protože Vám během chvilky prodavačka, která je už při prvním prohlédnutí rozhodnutá, že Vám reklamaci zamítne, reklamaci zamítá s úsměvem na rtech a prohlášením, že máte výhodu v tom, že na reklamaci nemusíte čekat měsíc, protože to nikam neposílají. Prodavačky jednoduše vycvičené udělat z vás blbce a umlátit Vás argumenty, proč reklamaci nelze vyhovět.
    Deichmann rozhodně nedoporučuji a doufám, že je už konečně někdo skrz tyhle jejich prapodivné praktiky klepne přes prsty!!!

  • 20 %

    Objednala jsem si boty na internetu ale poslali mi o číslo větší. Objednávala jsem číslo 38 a prisly mi boty s číslem 39. Boty k nicemu a ještě zbytečná starost.

  • 10 %

    Koupil jsem přítelkyni botky k šatům. Po ani ne 2 měsících podrážka jak kdyby žádná nebyla! Kurva kdy ČOI zasáhne proti těmhle šmejdům? Daichmann NiKDY!!! Zmrdi zaseaní!

  • 10 %

    • Téměř vždy neuznání reklamací

    Nekvalitní obuv, vydrží jen sezónu.
    Arogantní a povýšené jednání pracovníků prodejny při reklamací ( prodejna ve Vysokém Mýtě).

  • 10 %

    • neochotný personál
    • opětovné zničení bot
    • hloupé výmluvy při reklamaci
    • nekvalitní boty

    Koupila jsem si tenisky ve Valašském Meziříčí v domnění, že mi vydrží nejméně 2 roky. Proto jsem si koupila dražší. To jsem ale nevěděla, co mě bude čekat za problémy.
    Ihned po prvním nošení jsem měla puchýře do krve na malíčku. Zjistila jsem, že je tam špatně zašitá látka obuvi. Šla jsem to tedy reklamovat, NEÚSPĚŠNĚ. Řekli mi, že je to má vina, že mám divné malíčky a že ten záhyb látky mají všechny boty této značky a že jsem si je měla vyzkoušet. Podotýkám, že jsem si je vyzkoušela a po obchodě jsem chodila zhruba 30 minut. Tak jsem odešla se sklopenýma ušima.
    Po asi 3 týdnech se mi ale odloupla podrážka. Takže opět jsem vyrazila do stejného obchodu, kde už byla ochotnější paní. Poslala je na zalepení. Čekala jsem 1 týden na opravu a teď po 2 DNECH, opět rozlepená podrážka.
    NIKDY SI TADY NEKUPUJTE BOTY, JESTLI CHCETE NĚCO POŘÁDNÉHO A NE NĚJAKÉ ŠMEJDY, CO SE VÁM ROZPADNOU DO 2 MĚSÍCŮ, NAKUPUJTE JINDE.
    Jedna prodavačka mi dokonce sdělila, že boty sice mají záruku na 2 roky, ale že když to přesáhne 6 měsíců, už Vám nevrátí peníze a hledají velmi "INTELIGENTNÍ" výmluvy.

  • 10 %

    • Žádná není
    • Neochotný personál
    • Výmluvy při reklamaci
    • Prodavačky školeny jak zamítnout reklamace

    Před rokem jsem si koupil za 1600,- Adidas boty. Po roce byly vevnitř totálně roztrhané a rozlepovala se podrážka.

    Když jsem přišel na prodejnu boty reklamovat, rázem úplně jiný přístup. Hned jak jsem boty položil na pult, bylo mi řečeno, že boty jsem vypral, jezdím na "skejtu" a nezavazuji si tkaničky.

    Je zvláštní, že na všech prodejnách mají tyto stejné výmluvy, nejspíš je to někde učí na školení. Po této zkušenosti nikomu nedoporučuji si zde boty kupovat. Za tu cenu seženete lepší a jinde se k Vám nebudou chovat jako je kusu hadru :)

  • 10 %

    Nedoporucuji pobocku Letnany. Arogantni a sproste jednani prodavacky a starsiho pana ze security. Nejen, ze pri prichodu nepozdravi, ale divaji se, ze je prichodem obtezujete. Zakaznici prede mnou zanechali neporadek, ale ja pri odchodu byla nazvana prasetem a ze po sobe neumim uklizet atd... Diky takovemu jednani k zakaznikovi do teto prodejny jiz nevstoupim! Chtelo by vybirat pracovniky, ktere takova prace bavi a ne ze jim dela problem odpovedet na pozdrav ci dotaz.

  • 20 %

    Topánky sú pekné len na pohľad. Kvalita otrasná. Do roka sa topánky úplne rosypali, aj mne aj manželovi. Na viacerých miestach prederavené, popraskané, odliepala sa podrážka. Pri reklamácií nám bolo povedané, že sme ich nesprávne používali. Asi boli len na výstavu nie na nosenie. Museli sme ich vyhodiť. Ale aby som úplne nekrivdila, deťom tam topánky ešte občas kúpim.To však len preto, že mi z nich aj tak do pol roka vyrastú.

  • 10 %

    • Vzhledově pěkné boty
    • Slušný výběr obuvi
    • Kvalita obuvi neodpovídá ceně
    • Personál zamítne reklamaci sám na místě
    • Vadu bot si zaviníme sami jejich nošením venku

    Letos 18. 1. jsem koupila zimní boty v prodejně DEICHMANN ve Svitavách. Měla jsem je potřetí na nohou a po desetiminutové chůzi byly boty zevnitř zcela promočené. Nechodím závějemi, ale občas musím projít „rozsolenou břečkou“.
    Navštívila jsem prodejnu DEICHMANN v České Třebové a chtěla jsem boty reklamovat. Paní prodavačka mi reklamaci zamítla s odůvodněním, že jsem je málo postříkala sprejem na boty od nich, protože těm botám nic není a že mi z tohoto důvodu reklamaci zamítá. (Řečený sprej na obuv jsem opakovaně používala.) Moje argumenty neuznala.
    Toto je moje druhá negativní zkušenost v prodejně DEICHMANN v České Třebové. První byla asi před 5 lety, kdy jsem měla problém s jarní polobotkou, s podpatkem. V opravně obuvi mi tenkrát sdělil švec (s letitou praxí), že oprava bude složitá, finančně nákladná a že mi doporučuje boty neopravovat. V prodejně DEICHMANN v České Třebové mi paní prodavačka reklamaci neuznala, ale prý mi to opraví na moje náklady. Tak boty skončily v popelnici, přestože jsem je měla jenom párkrát na nohou a nosila jsem je méně jak půl roku od zakoupení. Prodejnu v České Třebové jsem od té doby nenavštívila.
    Nejsem spokojená s chováním paní prodavačky v prodejně v České Třebové. Pokud je nošení zimních bot v zimě za běžných podmínek podmíněno používáním spreje na boty od nich, měl by být přikládán k botám zdarma, a ne aby si ho zákazník musel za nemalý peníz opakovaně kupovat a zvyšovat jim tím obrat.
    Vada bot se projevila do šesti měsíců od jejich zakoupení, mám za to, že boty byly vadné již při převzetí. (Nosila jsem je 1 měsíc!) Paní prodavačka se mohla pouze domnívat, že boty jsou v pořádku, že jsem nepoužitím spreje zavinila jejich promočení a neprokázala mi opak. Zřejmě jsem si zakoupila zimní boty, které nemohu nosit venku a paní prodavačka má rentgenový zrak, když mi řekla, že těm zimní botám nic není. Prohlédla je zvenku, nepodívala se dovnitř a reklamaci hned na místě zamítla, bez konzultace s někým jiným. Dost mě to rozčílilo. Jsem v důchodu a musela jsem si zakoupit v jiné prodejně boty jiné, což je útrata navíc. Pro mě jako důchodkyni znatelná.
    ....
    Šla jsem reklamovat boty do prodejny DEICHMANN ve Svitavách, kde jsem je zakoupila a byla jsem mile překvapená. Je zajímavé, že zde mi reklamaci paní prodavačka uznala jako oprávněnou a hned na místě mi nabídla, zda si vyberu boty jiné, nebo budu chtít peníze hned. Na jeden problém jsou dva rozdílné názory a rozdílný přístup k zákazníkům. Závěr si zajisté učiní každý sám.

  • 10 %

    Nekvalitní obuv, při reklamaci neochota. Mam od nich dvoje zimni boty.Po záruce se zacala loupat barva. Do druhých zatekalo, při reklamaci mi bylo řečeno, že nejsou na chození v mokrém počas
    í,že to je textilní obuv. Takže reklamace neuznana. Ceny vysoké, kvalita žádná. Takové obchody by se měli zrusit.

  • 10 %

    • Katastrofální servis
    • Neprodávají boty, pouze jakési ozdoby do výlohy

    Při reklamaci mi bylo sděleno, že obuv byla nošená, z toho důvodu nemůže být uznána reklamace. Katastrofální servis.

  • 10 %

    V únoru 2018 jsem zde zakoupila boty Adidas za 1 199 Kč. Po několika měsících se mi začala trhat vrchní část boty. Boty jsem včera odnesla do prodejny na reklamaci, kde mi arogantní paní prodavačka reklamaci okamžitě zamítla s odůvodněním, že je to přirozená změna materiálu, kterou jsem způsobila tím, že jsem nosila kalhoty. Trvala jsem na odeslání reklamace k výrobci, ale bylo mi sděleno, že paní je plně kvalifikovaná na posuzování reklamací. Výsměch všem zákazníkům, kdy prodavačka rozhoduje o vyřízení reklamace.

  • 10 %

    • Otřesná kvalita bot

    Na první pohled kvalitní kožené boty za 850 korun, po půl roce(!) běžného nošení prasklá, sedřená a odlepující se podrážka, prošití je pouze nafejkované, vnitřní výstelka i vložka prodřená atd. i od Vietnamců vydržely víc.

  • 10 %

    • Nekvalitní výrobky
    • Přístup personálu
    • Arogantní jednání
    • Povýšený přístup
    • Velmi "proklientské"

    Prodejna Svitavy. Arogantní a povýšené jednání pracovníků prodejny při reklamaci. Boty po několika hodinách nošení mají propadlou oblast pod patou. Reklamace neoprávněná a výsměch prodavačky. Deichmann už nikdy více a obzvláště ten ve Svitavách. Ono ani tak nejde o neuznanou reklamaci jako spíš o přístup personálu, který je tristní.

  • 10 %

    • Kvalita
    • komunikace
    • cena
    • jednání

    Tento obchod je katastrofa. Kupovala jsem si zde boty za 800,-. Boty jsem na sobě měla třikrát a hned podruhé se mi odloupl kus semiše. Kvalita neodpovídá ceně. Při reklamaci mi bylo sděleno, že na vině jsem já, že jsem tou botou úmyslně jela po zemském povrchu, což by mě nikdy nenapadlo. - nekvalitní obchod, nulová domluva. Zde už si nikdy nic nekoupím. Nedoporučuji.

  • 10 %

    Jednání prodavaček (konkrétně České Budějovice Géčko) je námět pro tragikomedii. Jedna mi tvrdila, že se boty rozlepily, protože jsem je prala (nikdy by mě takové boty nenapadlo prát), pak ji napadlo, že to bude způsobeno tím, že jsem je neimpregnovala v přesných intervalech, jak je uvedeno v instrukcích (ještě by tam měli napsat doporučení, že si má každý dělat čárky, kdy v botách chodil, a až jich bude 14, naimpregnovat!!!). Takže zákazníka čeká kolečko, pokud se nechce vzdát - dojet do Deichmanna, nechat boty zalepit, čekat 2 týdny, než to bude, párkrát se v botách projít, znovu do Deichmanna, čekat dva týdny... a takhle třikrát, než dostane peníze zpátky. V případě dětské obuvi to ani nestihnete, protože dítěti mezitím povyroste noha. Nejhorší je ta tvořivost prodavaček, kdyby se jen omluvily, že to bohužel jinak nejde, nerozčílilo by mě to jako ta jejich nebetyčná hloupost.