Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Arogance
    • Cena
    • Kvalita
    • Výmluvy pro neuznání reklamace

    Arogantní přístup při reklamacu od začátku vedený s cílem reklamaci odmítnout s argumenty negramotného neandrtálce. Při pokusu o reklamaci rozedřeného vnitřku bot a díře vzniklé pouhým nošením a odřením o polec(pouze za 4 měsíce) se na nás obrátili s argumentem že toto je na botách běžné

  • 10 %

    • Arogantní personál, potíže s reklamací

    Prodejna Děčín:
    U bot měsíc používaných se rozepínal boční zip při chůzi. Boty jsem přinesla k reklamaci suché, čisté v původním obalu.
    Prý nedostatečně vyčištěno, i přes komentář, že bílá podrážka nebude po použití jako nová.
    Nakonec se paní prodavačka rozhodla reklamační formulář vyplnit, ale přes můj nesouhlas zaškrtla opravu zboží - výměnu zipu. Odmítla jsem podepsat formulář a žádala vedení. Vedení k zastižení nebylo. Chtěla jsem jednání přerušit. Prodavačka bez mého vědomí do originálu formuláře dopisovala informace o tom, že jsem při sepisování reklamace odešla z prodejny a pod. Když jsem chtěla formulář z bločku odtrhnout sama, vytrhla mi ho z ruky a dokonce mi sebrala můj mobil ležící na prodejním pultu. Na mou výzvu mi nakonec vydala mobil i originál nepodepsaného formuláře.
    Poslala jsem stížnost na vedení společnosti, přes zákaznický servis, jiné spojení není, ale z obchodního rejstříku jsem si informace našla. Nafotila obuv, zmuchlaný formulář a popsala situaci. Zatím bez odezvy.

  • 10 %

    • Žádná
    • Nevracejí peníze

    Deichmann už nikdy. Boty se po 14 dnech rozpadly. Ale deichmann vám je nevymění, ani vám nevrátí peníze jako jiné obchody. Deichmann vám ty boty pošle opravit. Takže nejen že jste měsíc bez bot , ale už vlastně nemáte boty nové ale opravované. Tím vlastně odpadá smysl nakupování v tomto řetězci protože slepované boty koupím i v sekáči.

  • 10 %

    • Reklamace obuvi

    Dnes jsem byla reklamovat damske boty za 1200 Kč a musím řict že jsem celkem klidný clovek ale to co mi řekla prodavačka je vrchol! Obě boty měly prodřeny paty uvnitř a ona mi na to řekne ze to nic není a ja v nich chodit nemohu jelikož to tlačí. Pokud je to vada jejich materiálu proč nepřijala reklamaci v klidu, me totiž její kecy okolo absolutně nezajímá! Ja prodávala taky obuv a v zivote by me nenapadlo komentovat zakaznikovi co je nic a co je moc! Chtela bych te pani vzkazat: pokud Vas ta prace nebavi mela by jste ji zmenit a ne bavit se arogantnim tonem se zakaznikem. Me ucili totiz nas zakaznik je nas pan! Tohle by jste si mela pamatovat! V tomto obchode bych uz nekoupila ani tkaničky a nedoporucuji sem vubec lezt...

  • 10 %

    • Doručení rychlé
    • Nekvalitní boty

    !! Pozor jestli máte v plátu tyto boty zakoupit!!
    Tom Tailor tenisky koňakové barvy přikládám artiklové číslo Deichmannu 13131998 rozhodně nedoporučuji.

    Boty za 1300kč jsou nejhorší co jsem kdy viděl, škoda že nelze přidat foto k této recenzi. Boty vypadají pěkně na pohled, obutí také v pořádku, ale jak uděláte pár kroků, hned zjistíte jak je bota nekvalitní. Pod vložkou se nachází nadstavovaná podrážka, která v žádném případě není celistvá a pevná.
    Je hezky vidět jak se kroutí, když zatlačíte na nějaké místo podrážky rukou. Nejednalo se jen o můj pár bot, zkontrolovány i jiný pár bot úplně stejného druhu a byly stejné.
    Boty z lidlu za 250kč jsou 1000x kvalitnější než tyto.
    Bohužel už v minulosti byl problém s boty z Deichmann, tímto nákupem s Deichmann končím, očividně kvalitu bot co prodávají moc neřeší.

  • 10 %

    • Arogantní personál
    • Problémy při reklamaci

    Nejhorší prodejna je Daichman v Šumperku, hlavně paní vedoucí arogantní jednání, už po třetí reklamuji stejnou obuv a řekla že ji nechá zaslepit u obuvníka prostě hnus.

  • 20 %

    Dechmann už nikdy více!!!Zakoupené bačkory po necelých čtyřech měsících úplně k nepoužití.Na obouch bačkorách žralok,podrážka celkově úplně ochozená že místy chybí.Při reklamaci dvě krávy které se ptají jaká je na nich závada,když odpovím že asi všechno tak bačkory prohlíží.Nakonec mi poví že reklamaci neuznávájí,když se zeptám jestli takhle mají vypadat bačkory po necelých čtyřech měsících, odpoví že je syn asi špatně nosil.Povídám to je snad vtip,to se na ně měl jenom koukat.Úž nikdy více.Obratím se na českou obchodní inspekci.

  • 10 %

    Kúpila som gumáky do dažďa, do ktorých pri druhom použití začala tiecť voda. V predajni sa ma predavačka spýtala, či som ich používala v daždi, tak som odpovedala, že áno, keďže sú to gumáky. Reklamáciu mi neuznali s tým, že vadu nenašli. Mám teraz doma gumáky, ktoré nemôžu ísť do dažďa. Nikdy viac tento obchod.

  • 10 %

    • levné boty
    • reklamace

    26.11.2023 jsem manželce objednal boty, které jsem musel ihned zaplatit. Do dnešního dne, tj. 6.12.2023 nemám boty, ani peníze. Boty poslali jinde, než bylo požadováno, nápravu nechtěli zařídit, musím čekat, až výdejní místo vzálené od původně požadovaného 100 km, boty vrátí do skladu Daichmana, a pak mi možná v průběhu 14 dnů vrátí peníze na účet..!! Již nikdy Daichman. Neochota a výsměch při rešení problémů, které sami zavinili.

  • 10 %

    • Zamietnutie reklamácie
    • Nízka kvalita topánok

    Po dvoch mesiacoch používania topánok z tohto obchodu, sa na jednej topánke vpredu odlepila podrážka.
    PUMA topánky v hodnote 70€ som reklamovala, reklamáciu neuznali a prišla mi odpoveď, že rozsah poškodenia obuvi je ovplyvnený nevhodnou údržbou a ošetrovaním zo strany zákazníka. Topánky pritom vôbec nie sú zničené od bežného používania, len jednu chybu majú, že sa odlepila podrážka. Nestalo sa mi také niečo ani pri úplne lacných topánkach, len pri týchto z Deichmannu. Toto podávam na SOI a nech si s touto bandou darebákov urobia poriadky, pretože ako tak čítam, je tu množstvo negatívnych recenzií. Možno je aj moja chyba, že som topánky nereklamovala skôr a ostali v skrini, ale do budúcna to budem riešiť urýchlene. V skratke, je to "šmejd" z Deichmannu.
    Neodporúčam tento obchod.

  • 10 %

    • Nízká kvalita
    • Zamítnutí reklamace

    Po 2 MĚSÍCÍCH se mi rozpadly u bot úplně plastové části pat. Reklamace na místě zamítnuta po asi 10s zkoumání bot s tím, že za to můžu já, že jsem určitě boty užíval, jak se nemá. Že paní má podobných bot několik a nikdy se jí to nestalo. Nikam to ochotná poslat není, že se mám obrátit na ČOI (díky za instrukci).

    Koupil jsem si v poslední době v Deichmannu dvoje boty, oboje vydrželi pod 3 měsíce.

    Děkuji tudíž za “skvělou” zkušenost a do Deichmanna nikdy více!

  • 20 %

    • Reklamovala jsem obuv a prodavačka mi řekla, že obuv byla moc nošena a že reklamaci neuznává. Mohu si prý stěžovat na ČOI.
  • 10 %

    • Nekvalitní obuv

    Po dvou měsících používání dětských zimních bot seslapana pata a neuznana reklamace.

  • 10 %

    • Mají velký výběr
    • Boty zde prodávány jsou jen reklamní a značkový tah. Koupil jsem si Boty a cca po dvou měsících se mi udělal díra na porážce u obou.
    • Druhé Boty cca 5 měsíců stejný problém
    • Prodavačka byla arogantní, obvinila mě že jsem to udělal vlastní chybou.
    • 3 boty 2 roky stejný problém + odlepení podrážky

    Pokud budete boty nosit 2 krát do týdne tak si je kupte ale nedoporučuji, vůbec.

  • 10 %

    • ochota při nakupování
    • neochota při reklamaci

    Bohužel odchodní politika řetězce je jasná,,, aby prodal,ne aby jsme ty boty nosili.
    při reklamaci mi bylo sděleno ,že boty jsem měl nosit nejdříve doma abych na závadu přišel
    Přijde mi to, jako když si někdo koupí auto a může jezdit jen v garáži ,aby si neohrozil záruku.

    nedoporučuji

  • 10 %

    • nic
    • nepříjemná prodavačky
    • prodavačka nadala ze platila boty tisícovkou
    • malý výber bot
    • mala kvalita bot neodpovída cen

    nedoporučuji
    šantovka olomouc

  • 10 %

    • Nic.
    • Nekvalitní obuv
    • Arogance prodavaček(v prodejně Třebíč)
    • Nepřesné informace
    • Špatný přístup k reklamacím
    • Levné boty se vám pěkně prodraží

    Prodej nekvalitní obuvi. Prodejna Třebíč. Koupeny boty Landrover pro syna, nošeny dva až tři týdny do školy. Došlo k odtržení sešitých částí jazyka a vypadala velká část chlupů na vršku obou bot. Již při reklamovaní bot arogantní jednání paní prodavačky, která mou paní utvrdila, že je zde deset let a ví přesně, že ztráta chlupů je od kalhot (po 14-ti dnech). Podle mého musí být na reklamaci školený odborník. Ještě jsme byli naštvaně upozorněni, že nevolají, nepíši SMS ohledně vyřízení. Když jsme boty šli vyzvednout, nestačili jsme se divit, jak "kvalitně " boty opravili. Jazyk sešili overlockovým stehem, jazyk je pomačkaný, křivě sešitý, no s prominutím hnus. Aby to zachránili, udělali to samé i na druhé nerozbité botě. Prý to dělal odborník, taková degradace obuvnického řemesla a zvláště v Třebíči, která byla obuvnictvím vyhlášená. Na výměnu boty neměli a prý už nezjistí jak to bylo původně. Z regálu jsem jim donesl tu samou botu, jen jiné barvy. Na to mi paní prodavačka oponovala, že to je jiná obuv. Číslo artiklu stejné až na poslední číslo, které značí odstín. Ale hold tomu nerozumím. Podal jsem dotaz na ČOI, jak postupovat, ale pochybuji, že se něco změní. Soudit se nemá cenu. Byla moje hloupost zde něco kupovat, ale chybami se člověk učí. Škoda, že nemohu zaslat fotografie pro pobavení. Rozhodně NEDOPORUČUJI, ale v jiných pobočkách se můžou chovat k zákazníkům lépe. Je to o lidech.

  • 20 %

    Boty nic nevydrží, personální arogantní, na reklamaci můžete rovnou zapomenout

  • 100 %

    Sortiment odpovídá ceně :)

  • 10 %

    Boty po par dnech rozparane plus jedna bota spatne sita .Nedalo se v tom chodit .Reklamace na miste vyrizena arogantni prodavackou .Nove boty se nedaji nosit opet problem na prodejne 3 prodavaci s arogantnim chovanim .A co me nejvic dostalo byla otazka prodavacky proc boty nenosim doma?! Prosim ?! To myslela vazne .Reklamace zamitnuta s tim ze jsem zvolila spatne cislo bot ! Opet udivene koukam !Uz tam nikdy nevkrocim !Plzen Bory