Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Neseriozní jednání - věci skladem nemají, nakonec ani nedodají a když po nich chcete zpět peníze, tak hrají mrtvého brouka. Velice nedoporucuji

  • Dobrý den, kdy bude zprovozněn internetový e-shop?? děkuji

  • Nedoporučuju!!! Sice mi poradili jaké díly mám objednat abych měl kompletní zadní kolo na trekingové kolo,ale dodávka trvala 10 dní,i když vše měli skladem a to po urgenci na kterou mi odpověděli po čtyřech dnech!!!Jeden díl došel nevyhovující a ani po pěti dnech se nebyli schopni domluvit na výměně.Telefon nevezmou,na mail odpoví až druhý den a to ještě nepřesně,Problém neřeší jeden člověk,ale přehazovali si mě jak horký brambor.Nikdo samozřejmě nic neví,historii mailů si nepřečtou.Došla mi trpělivost si s nimi dopisovat.Díl jsem vrátil a objednal jinde.Druhý den jsem ho měl doma.
    Miloš Pitra

    P.S.
    Schválně uvádím celé jméno aby si NDP zase nestěžoval na anonymní reakce.

  • Bohužel,musím potvrdit zkušenosti mnoha zde v diskusi a obchod
    NEDOPORUČUJI!!
    Zboží avizují skladem,a skladem nemají,od objednávky je to dnes 13 dní a zboží stále nemám.Slibují že v pátek,poté v pondělí nejpozději v úterý odešleme,dnes je středa a nic.
    Nereagují na e-mail,ani opakovanou reklamaci telefonicky,přislíbí že zjistí a do 5 minut zavolají,ale kašlou na to zvysoka.Komunikace opravdu úděsná,dnes provedeno storno objednávky,objednáno jinde.

    Martin.

  • Renata Hajná: Dobrý den,

    fotografie u produktů jsou pouze ilustrační. Barva bohužel nemusí souhlasit, protože někteří dodavatelé dají produkt více na světlo a také záleží na nastavení monitoru. Pokud produkt neodpovídá představě zákazníka ať už velikostí či z jiného důvodu je možné zboží odmítnout či do 14 dnů od zakoupení ho vrátit.

    S pozdravem team NDP

  • Dnes jsem dostala a hned odeslala dotazník o spokojenosti s NDP, zapomněla jsem uvést, že barva uváděná na stránkách nesouhlasila se skutečnou, to bych chtěla dodat, bohužel nevím, je-li tato cesta správná.
    Dík za pozornost, Renata

  • Dobrý den,

    při objednávání zboží jste souhlasil s obchodními podmínkami ve kterých je také uvedeno:

    "Sklady jsou umístěny mimo výdejnu a jen určitá část zboží je na výdejně. Na výdejně neustále držíme skladem cca 10% naší nabídky. Zbytek je v našich mimopražských skladech nebo u našich dodavatelů."

    U produktu, který jste si objednal byla uvedena dodací lhůta 24 - 48 hodin. Dodací lhůtu jsme tedy dodrželi podle podmínek, které jsou stanoveny na webových stránkách.

    S pozdravem, team NDP
    Losi:

  • Pro paní, která psala vyjádření k mé recenzi:

    Potvrzení objednávky
    Nákupní dům Praha [[email protected]]
    Komu:

    15. května 2013 10:47

    Změna stavu objednávky (připravena)
    Nákupní dům Praha [[email protected]]
    Komu:

    17. května 2013 12:02

    Ano, recenze není podložená. Kopie e-mailů se přiložit nedá a ani to by asi tomuto neserioznímu obchodu neotevřelo oči. Zboží jsem měl dle kopie záhlaví z korespondence skutečně připravené druhý den, neboť v tomto roce 16. květen nebyl.

    V e-shopu uvádíte klamavé informace a ve vyjádření k mé "nepodložené" recenzi bezostyšně lžete.

  • Obchodu jsem udělil negativní hodnocení protože si pletou hodinky a holínky. Zboží, které je skladem, skladem ve skutečnosti není. Prý je to běžná praxe e-shopů, což dle mých zkušeností rozhodně u těch seriozních neplatí. Takže výmluvu "lžeme zákazníkům, protože ostatní e-shopy lžou také" neberu. Záhy mně volala pracovnice e-shopu, aby mi vysvětlovala takové nesmysly, jako že když si objednám zboží ve 21:00, není v jejich silách připravit k vyzvednutí do druhého dne. Škoda že se napřed nepodívala na datum a čas doručení objednávky. Zjistila by, že jsem ji odesílal v pracovní den kolem 10:34. Náš nepříjemný rozhovor ukončila perlou "KDYŽ SE VÁM TO NELÍBÍ, NAKUPUJTE JINDE". Děkuji za radu, ale zachovám se přesně opačně. Pod virtuálními účty budu objednávat jako o život, ale vyzvednutí velkoryse přenechám zákazníkům, kteří si pod slovem "skladem" představují, že zboží je k dispozici ihned. Pokud se takto přidá více nespokojených zákazníků, některé položky nakonec skladem opravdu budou. :-)

  • Také i já jsem udělala objednávku v tomto e-shopu. Chápu vytíženost e-shopů v předvánočním období, na tohle se dá relativně připravit.
    Chybělo mi potvrzení objednávky, neboť první zpráva o objednávce není potvrzení objednávky. Tuto zprávu jsem neobržela ani po e-mailové urgenci, proto jsem po více jak týdnu objednávku stornovala a zboží objednala jinde, kde mi zboží během půldne poslali. Během pár hodin po stornu mi od NDP přišla zpráva, že zboží bylo odesláno.
    Musím říci, že nakonec k oboustranné komunikaci došlo.
    Chtěla bych navrhnout (z toho co jsem si přečetla v diskusi a z mé zkušenosti), spíše než skladem bych napsala skladem u dodavatele, některé e-shopy tuhle formulaci používají a člověk ví, že distribuce bude trvat déle.
    A pokud zpráva o objednávce není potvrzením, tak bych očekávala, aby zákazníkům chodilo i to potvrzení objednávky.

  • Souhlasím s níže zaslanými příspěvky. Zboží je deklarováno k dodání do 3 dnů a já na něj čekám už téměř měsíc. Komunikace veškerá žádná. Normálně se do takových recenzí nezapojuji, ale nyní považuji za nutné varovat ostatní zákazníky.

  • Tento obchod rozhodně NEDOPORUČUJI !!!
    Doporučuji NIC ZDE NEKUPOVAT !!!
    VELMI DLOUHÉ ČEKACÍ LHŮTY.
    Zboží nejdříve mají, pak nemají a tak to jde dokola.
    Toto není solidní obchod.
    Nedostojí svým slibům a závazkům !!!
    Tomuto obchodu se zdaleka vyhnu velkým obloukem !!!

  • Plně souhlasím s "ZHNUSENÝM ZÁKAZNÍKEM"

  • S pobavením čtu ty vaše výmluvy na dopravce u negativních recenzí, kde si lidé stěžují na to, že zboží ani po týdnu či deseti dnech nemají stále doma a komunikace s vámi je na bodu mrazu. Problém samozřejmě není na straně České pošty jak píšete, ale u vás, protože vy většinu zboží skladem nemáte, ostatně, už jsem to tady psala několikrát.

    Já jsem letos objednávala u několika e-shopů, jako dopravce výhradně Českou poštu a objednávky mi teď postupně docházely v rozmezí 2-4 dnů. Ano, je to možné proto, že zboží v těch obchodech měli skutečně skladem a ne jako u vás, kde jste slovo "skladem" zdefraudovali na přesně opačný význam. Proto jsem se také rozhodla, že si na vás budu stěžovat jak na Heuréce, tak na Zboží.cz, protože trvale obelháváte zákanízky! No a my si také nemusíme všechno nechat líbit, že?

  • Dobrý den,

    vzhledem k nesmyslným a neopodstatněným útokům od anonymních recenzentů na provozovnu Nákupní dům Praha, dále již nebudeme reagovat na příspěvky v této diskuzi.

    Seriozním zákazníkům (, kteří užívají pravé jméno) rádi vždy pomůžeme. Vyjádřit se k nákupu v NDP můžete vždy po nákupu zboží a to po obdržení dotazníku od nákupního rádce Heureka.

    s pozdravem team NDP

  • Tato diskuse týká NDP, čili vás, tak nevím, proč do toho zatahujete i jiné eshopy. Jestli jinde lidi podvádí stejně jako vy, mne v tuto chvíli nezajímá, protože nákup jsem udělala u vás a na zboží pak čekala 10 dní a to bez jakékoliv komunikace, kdy by mi bylo napsáno, že ke zdržení dojde.

    A to, že nemáte žádnou objednávku pod jménem Jaroslava je naprosto irelevantní s ohledem na to, co se zde řeší. Ostatně, proč myslíte, že bych měla na internetu v diskusích vystupovat pod svým pravým jménem?

    Pro mne jste podvodníci, protože klamete lidi jak na svém eshopu, tak zde, přidáváním si kladných recenzí (jsou lehce rozpoznatelné od recenzí skutečných zákazníků). Stejně vám to ale nepomáhá a upřímně se divím tomu, že s 50% ještě můžete mít Ověřeno zákaníky. Nevím, na kolik to má Heuréka nastaveno, ale je to ostuda!

  • Jaroslava: Dobrý den,

    není žádným tajemstvím, že většina eshopů nemá skladem zboží, které referuje jako "zboží skladem". K tomuto problému dnes čelí více a více zákazníků. Bohužel k tomu dochází kvůli větším ekonomickým nárokům od dnešních zákazníků. Uskladnění zboží není zdarma. Garažoví prodejci tlačí cenu na minimum a spousta jiných a daleko peprnějších důvodů proč tomu tak je si každý inteligentní člověk dokáže najít sám. Ale k věci.

    Žádnou objednávku pod vaším jménem jsme skutečně nenašli. Navíc "zákazník" může jak jste podotkla vyplnit formulář zaslaný firmou Allegro Group. Na základě těchto recenzí lze vždy najít zákazníka, který tuto recenzi vyplnil a dodatečně se omluvil či zjednal nápravu to ve vašem případě opravdu nešlo. Snažíme se zákazníkovi vždy vyjít vstříc. Pokud se tak nestane či nestalo, pak se moc omlouváme. Nejsme dokonalí, ale snažíme se k tomu dostat. Veříme, že s věcnými připomínkami např. z Heureky se naše služby neustále zlepšují.

    V našem elektronickém obchodě, výdejně ale i kamenné prodejně si můžete zboží nejen objednat, vyzkoušet (pokud nesedí stáhneme ze skladu větší či menší velikost) ale i osobně reklamovat, nebo třeba jen prohlédnout. Za tyto služby neůčtujeme žádný poplatek, který je většinou spojen s tkzv. garáž-prodejem.

    Oblečení, sportovní zboží, hračky atd. máme (efektivně prodávané) zboží skladem a to v našich extérních skladech a z menší části i na výdejně / kamenné prodejně. Zboží je na výdejně druhý den pokud si zákazník zboží objedná do jedenacti hodin.

    Elektroniku nedržíme momentálně skladem. Z tohoto důvodu máme nastavenou dodací lhůtu na 3-5 dní.

    Veškeré zboží má dostupnost a dodací lhůtu. Dostupnost je od toho, aby informovala zákazníka o tom zdali je zboží skladem a dodací lhůta je od toho, aby zákazník věděl, kdy bude nejpozději zboží připraveno k osobnímu odběru nebo bude expedováno.

    O každém kroku informujeme zákazníka emailem. U osobních odběrech každému zákazníkovi telefonujeme a pokud se nedovoláme tak jsme nedávno spustili službu SMS info kdy zákazník je informován smskou o připravenosti zboží k osobnímu odběru.

    s pozdravem všeho dobrého

    team NDP

  • Nevím na co si hrajete, ale stačí si přečíst recenze na váš obchod a moje jak vy říkáte "neopodstatněná domněnka" se stává realitou. Vy prostě nemáte skladem většinu sortimentu, který nabízíte a ne jen elektroniku a až na základě objednávky zákazníka objednáváte u dodavatele.

    A co se týče mojí objednávky u vás, na základě čeho jste ji nedohledali, podle křestního jména zde uvedeného, když nic jiného k dispozici nemáte? To vám stačí křestní jméno na dohlednání? Bože, vy jste tým sedmilhářů a uděláte lépe, když už raději budete mlčet, protože co odpověď, to perla!!!

  • Dostal jsem jine zbozi, nez jsem objednal a nedostal odpoved na mail. Mizerie.

  • Jaroslava: Dobry den,

    neni v nasi moci zde rozepsat co mame v nasem sklade a co je u nasich dodavatelu. V zasade nedrzime v nasem sklade elektronicke zbozi.

    Do ted jsme se neprofilovali jako nejlevnejsi obchod, pokud jste ziskala tento mylny dojem, pak se omlouvame.

    Nikde jsme nedohledali Vasi objednavku. Vase reakce je pouze neopodstatnena domnenka.

    team NDP