Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi dlouhá doba dodání.

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mě menší zpoždění zásilky. Vše jsem prověřil a Váš balíček několik dní ležel na depu přepravce. Důvod proč k tomu došlo je nejspíše plná kapacita výdejního boxu. Dnes by měla být zásilka doručena.
    Za vzniklé komplikace se omlouvám.

    S přáním příjemných dnů

    Michal - tým Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechno je velmi zdlouhavé.

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    omlouvám se za menší zpoždění o kterém jsem Vás informovala emailem. Dodací doba v mém obchodě není delší než 3 dny, ovšem nyní zasáhlo počasí u dodavatele a tak jsme nabrali zpoždění. Věřím, že příště budete moci hodnotit můj obchod a naše služby lépe.

    S pozdravem

    Lída - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již nikdy více! Nedodržení termínu, velmi špatná komunikace, ...

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení, které mě ovšem mrzí neboť Vaše objednávka je již několik dní připravena k vyzvednutí. Zde přikládám informace ke sledování zásilky:

    Zásilka byla přijata na cílovém výdejním místě Zbraslavice 125, Restaurace u České koruny.: 26.10.2023 11:25
    Zásilka byla odeslána na pobočku Zbraslavice 125, Restaurace u České koruny: 26.10.2023 07:35
    Zásilka byla připravena k odeslání na depu Zásilkovna, DEPO, Praha - Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.: 26.10.2023 03:47
    Zásilka byla přijata na depu Zásilkovna, DEPO, Praha - Štěrboholy, K Hrušovu 292/4.: 25.10.2023 13:25
    Internetový obchod předal informace o zásilce.: 25.10.2023 07:55

    Ode dne objednání ( neděle 22.10. ve večerních hodinách) jsme lhůtu plně dodrželi a věřím, že došlo jen v chybě v komunikaci mezi přepravcem a Vámi. Vše samozřejmě pečlivě prověříme.

    S přáním pěkného dne

    Lída - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost
    • ze svicnu se sype bily pisek

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mě, že svícen došel poškozen, protože všechny produkty před odesláním pečlivě kontrolujeme.
    Během dnešního dne se s Vámi spojíme a zajistíme nápravu.
    Krásné dny přeje Lída - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaplatila jsem , zboží nemám , čekám

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Ve Vaší objednávce se nachází produkty které jsou na předobjednávku což je i u produktu uvedeno a proto Vám objednávka zatím nedorazila.

    S přáním pěkného dne

    Lída - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poškozené

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Krásný dobrý den,
    moc děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mě, že produkt přišel poškozen. Občas se stane, že je při dopravě produkt poškozen a bohužel nemáme možnost toto nijak ovlivnit. Z emailu jsem dohledala, že kolega ihned po přijetí Vašeho emailu s fotografií založil reklamační případ a dnes je již nový produkt na cestě k Vám. Věřím, že tentokrát dopadne vše v pořádku a již příště budete moci hodnotit na 100%.

    Krásné dny přeje Lída-Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pečlivě zabaleno, rychle doručení

    Bohužel mi přišlo úplně jiné zboží, než jsem objednala. Potřebovala jsem ho na oslavu 20.3., vyzvedla jsem ho 19.3. a už nemám čas na reklamaci. Teď s tím bohužel budou jen starosti navíc - zboží musím balit, odesílat a tak dále. A to původní už navíc ani nepotřebuji.

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Dívala jsem se na Vaší objednávku a upřímně nevím kde se stala chyba, ale asi jsme trochu popletli velikosti za což se omlouvám. Starosti nechte na nás, rádi se o zpětné zaslání balíčku postaráme a Vy pouze předáte zásilku kurýrovi. Během zítřka Vás bude kontaktovat kolegyně, která zajistí vše potřebné.
    Ještě jednou se za chybu omlouvám.

    S přáním pěkného dne

    Lída - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký výběr
    • špatná kvalita
    • Cena výrobku neodpovídá kvalitě.

    Vybrala jsem si dva papírové ptáčky na zavěšení. Na fotografii vypadali velmi pěkně a tak jsem si dva objednala. Jsem velmi zklamaná kvalitou výrobku. Za cenu, kterou jsem zaplatila, jsem očekávala preciznější zpracování. Ptáčci jsou vyrobení z papírové tapety, která se odlepuje, tvoří nevzhledné bublinky, navíc byli ptáčci zkroucení, musela jsem je celé srovnat. Tady už nakupovat nebudu, cena výrobku neodpovídá kvalitě!

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že ptáčci nejsou podle Vašich představ.
    Nicméně samozřejmě je pro Vás vždy připravena možnost vrácení objednávky. V případě, že se rozhodnete využít tuto možnost, tak postupujte podle informací uvedených na stránkách obchodu.

    Děkuji

    Ludmila Prudíková - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • 2xurgence na dodani zbozi, i tak zbozi tyden po objednavce jestě nebylo ani vyeexpedováni, zbozi bylo avizovane skladem, u Vas do 2 dni

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vše hodnocení. Máte pravdu. Máme menší zpoždění za které se velmi omlouvám. Vše bylo způsobeno již velkým předvánočním náporem, avšak již jsem učinila potřebné kroky a navýšila naše kapacity. Dle mých informací bude Vaše objednávka doručena v úterý. Věřím, že i přes menší zpoždění bude radost převažovat.

    S přáním pěkného dne
    Lída

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodpovídalo fotografii

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mě, že produkt není dle Vašich představ. Bohužel musím oponovat neboť produkt je přesně jako na fotografii - https://www.deejada.cz/skleneny-svicen-sunja-s-led-svetylky/ .
    Nabídla jsem Vám bezplatné vrácení, které jste odmítla. Na spokojenosti mých zákazníků si dosti zakládám, avšak v případě, že nejste s produktem z jakéhokoliv důvodu spokojena a nevyužijete služby mého obchodu - bezplatné vrácení - tak celou situaci moc nechápu. V případě, že změníte názor a budete zboží chtít vrátit, tak ráda zajístím bezplatné vrácení.
    S pozdravem

    Lída

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I paid money but my order was canceled.
    I sent a message but owner didn’t reply.
    When will I get the product?

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Hi dear customer,

    we are not received your payment. Pleas can you contact our support team? Email [email protected] or phone + 420 606 143 011.
    Thank you
    Ludmila Prudíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednala jsem velikonoční skořápku a je lehce na hoře prasklá. Objednávala jsem třikrát z toho dva výrobky naprasklé.

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že výrobky dorazily poškozené. Snažíme se vždy zabezpečit produkty proti rozbití avšak někdy se stane, že nakonec ani to nepomůže. Ovšem vždy když se podobná situace stane, tak zasíláme ihned nové produkty. Tato možnost je připravena pro všechny naše zákazníky. Pokoušeli jsme se s Vámi spojit, ale bohužel neúspěšně. Prosím kontaktujte nás a my Vám rádi zašleme nové produkty.
    Děkuji a přeji krásný den
    Krásné dny přeje Lída-Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Bohužel nedoporučuji. Zakoupila jsem zde porcelánový svícen. Odeslání trvalo 14 dnů, ale myslím, že měli napsáno na stránkách, že je zastihl covid, takže to beru. Ovšem po 14 dnech jsem se dočkala jiného svícnu, bez jediného emailu "svícen nemáme, omlouváme se, vyberete si jiný?". Psala jsem tedy email, že poslali jiný. Jsou to 4 dny a žádná odpověď. Takže za mě absolutně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí mě, že došlo ke komunikačnímu šumu, jelikož jsem bohužel žádný email neobdržela, kdyby ano, tak vždy reaguji ještě ten samý den. Za dodání podobného svícnu se velmi omlouvám. Stalo se tak z důvodu velké podobnosti těchto dvou produktů a pouze jsme se přehlédli. Po telefonické domluvě jsem Vám nabídla možnost výměny zdarma a v případě, že se rozhodnete využít tuto možnost, tak samozřejmě vyřešíme vše k Vaší spokojenosti.
    S omluvou a přáním pěkného dne

    Lída - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Bohužel ptáček z mangového dřeva přisel praskly sice to není vidět.
    Váza je super.

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,


    děkuji za Vaše hodnocení. Mrzí, mě že ptáček dorazil poškozený a samozřejmě Vám ho rádi vyměníme za bezchybný kus. Bohužel i přes veškerou naší snahu ochránit produkty se občas stane, že dojde k poškození při přepravě a my nejsme schopni toto ovlivnit, ale vždy ihned zasíláme nový kus.

    S přáním pěkného dne
    Lída - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrý den, byla jsem dost zklamaná z kvality dřevěných domečků, opravdu hodně odbitá práce, vzhledem k tomu, že vystupujete jako designový obchod, tak mě to opravdu překvapilo...přišlo mi to jako nabídka prací z Domova důchodců, kterou jsem na facebooku viděla a takovéto domečky tam také nabízeli, ale za poloviční cenu, pak by mi asi ta nekvalita zboží tolik nevadila...:-(

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaší recenzi. Mrzí mě, že domečky nejsou podle Vašich představ.
    Nicméně samozřejmě je pro Vás vždy připravena možnost vrácení objednávky. V případě, že se rozhodnete využít tuto možnost, tak postupujte podle informací uvedených na stránkách obchodu.

    Děkuji

    Ludmila Prudíková - Deejada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží je hezké v nabídce obchodu, ve skutečnosti nehezké, levné materiály, už si u nich nic neobjednám.Špatná zkušenost. Objednejte raději na Westwing nebo Zalando lounge.

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi avšak ne zcela příznivou pro můj obchod. V mé nabídce nenajdete nekvalitní produkty a proto mě mrzí Vaše hodnocení. Po nahlédnutí do Vaší objednávky jsem zjistila, že jste zakoupila produkty Švédské značky Storefactory která se naopak vyznačuje svojí precizností a kvalitou. Nicméně samozřejmě je pro Vás vždy připravena možnost vrácení objednávky. V případě, že se rozhodnete využít tuto možnost, tak postupujte podle informací uvedených na stránkách obchodu.

    Děkuji

    Ludmila Prudíková - Deejada.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špejlí bylo o 7 ks méně a hodně z nich prohnutých a některé špatně seřízlé
    • Byly vcelku drahé, takže jsem očekával kvalitu. bohužel mi přišla 2 jakost.

    Reakce obchodu Deejada.cz

    Dobrý den,

    velice mě mrzí, že nejste s produktem spokojen a samozřejmě je zde možnost vrácení produktu a já Vám vrátím částku na účet. V případě zájmu o toto řešení kontaktujte zákaznickou linku nebo postupujte podle návodu, který je k dispozici na mých stránkách.
    Ohledně produktu mě mrzí, zda li bylo o 7 špejlí méně, bohužel nemám kapacity na kontrolu každého balíčku špejlí kde je 100 ks, což ale samozřejmě situaci neomlouvá a já se omlouvám. Ohledně jakosti, sama každý produkt vybírám a díky tomu mohu upřímně říci, že 2.jakost špejlí nenabizím ve svém obchodě.
    Jak jsem uvedla výše, můžete využít vrácení zboží.

    Krásný den přeje
    Lída-Deejada.cz