Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nezodpovedajú na mail, neskoré doručenie

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Dobrý den, Evo,
    vaši objednávku jsme odeslali druhý pracovní den po obdržení platby, což považuji za rychlé. Objednala jste sice 12.2., ale 14.2. jste dělala doobjednávku, kterou jste chtěla připojit k objednávce. Čekali jsme do druhého dne, než jste doobjednávku zaplatila - nezaplacené objednávky neposíláme. Tedy platbu za obě objednávky jsme dostali až 15.2.. 17.-.18.2. byl víkend a hned 19.2. v pondělí ráno váš balíček odvezl přepravce.
    Email jsme dohledali - jeho obsahem je zpráva, že jste nám uhradila objednávku. Na takové emaily neodpovídáme, ani není třeba nám je psát, stejně musíme počkat, až penízky skutečně dorazí, nelze v tomto důvěřovat zákazníkovi, nezlobte se.
    Snad máte již balíček doma a jste spokojena, jako ostatní naši zákazníci.
    Přeji pěkný den, Renata.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslední komunikace s obchodem byla v den objednání, zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Děkujeme za hodnocení, byť nás mrzí, že je tak špatné. Objednávku jsme přijali 20.11. v 8:36, platila jste převodem, k napárování tedy došlo následující den, 21.11. - v úterý. Platby převodem jsou nejpomalejší, vždy se párují až následující den, jak je uvedeno u nás na stránkách. Objednávku jsme odeslali až pátý pracovní den, což není standart a za to se omlouváme. V době Black Friday výprodeje, který u nás probíhal, se doba odeslání balíčků prodlužuje právě na těch 5 dní. Ale nic nebrání tomu nám zavolat nebo napsat, že na balíček spěcháte, vždy zákazníkům vyhovíme a přednostně balíček vychystáme.
    To, že nemáte od nás žádnou komunikaci, je zřejmě způsobeno Vámi chybně uvedeným emailem v objednávce, nyní jsem to prověřovala a ve stavech odeslání emailů je chybová hláška, pravděpodobně z důvodu neexistujícího emailu. Snad budete alespoň spokojena s látkou, i když vám dorazila o dva dny později, než je u nás standart. Ještě jednou se omlouváme a přejeme poklidný předvánoční čas. Renata z de-park

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velký výběr vzorů
    • Kvalitní látky
    • Nabízí další kombinace barev k barevné látce,které bohužel odstînem úplně nesedí…lepší by bylo nenabízet

    Dle recenzí jsem čekala supr látku vyladěnou do každého detailu.Kvalita látky je dobrá,jen opravdu nechápu,že někdo do produktové fotky nasází jednobarevné látky pro doplnění,aby si člověk dokoupil látku stejného odstínu jako v barevné látce.Pod produkt dají, tyto barvy,že je doporučují,ale pak vám přijde látka,která barevně nesedí!ano tyrkysovou mají krásnou,ale k normální modré opravdu moc nesedí…bohužel tento problém není díky barevnosti monitoru…čekala bych více profesionality…ne jen využití možností grafického programu

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Paní Marie,
    děkujeme za recenzi, bohužel nemohu souhlasit. Zakoupila jste si látku Úplet - barvičky - duhy modré . K němu doporučujeme celkem 6 jednobarevných úpletů, jejichž barvy jsou TOTOŽNÉ s barvami v potisku duhy. Mezi nimi i tyrkysová. Stejná tyrkysová, jako je proužek v duze. Na eshopu, v detailu zboží Úplet - Barvičky - duhy modré - máte VŠECHNY barvy nafocené pospolu, položené na úpletu, abyste si vybrala tu, která lahodí vašemu oku. Můžete tedy dopředu vidět, jak kombinace vypadá. Za mě ladí všechny, do puntíku. Škoda, že sem nemohu vložit fotku, aby si člověk udělal názor sám. Nicméně, koho to zajímá, může kouknout do odkazu. https://www.de-park.cz/uplet-barvicky-duhy-modre-p23713/#gallery
    Látku můžete bez důvodu vrátit, obratem vrátíme peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neskutečně dlouha doba dodani

    Přišel mi dotazník, zda doporučuji obchod, ale zboží ještě nedorazilo..

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Žaneto, objednávku jsme přijali 17.5. v 13:59 a odeslali 19.5. v 13:16, tedy necelé dva dny po obdržení platby. Již od 20.5. na vás objednávka čeká v Zásilkovně, převezměte si ji prosím, než se nám vrátí. Veškeré info máte v mailu a ve zprávách v mobilním telefonu (uvedla-li jste správné telefonní číslo). Nic víc k tomu nemám, přeji pěkný den. Renata

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velký výběr kvalitních látek,ceny dobre za dobrou kvalitu. Dobrá komunikace. Za mě spokojenost.

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Jarmil, děkujeme za hodnocení, máme radost. S tím "nedoporučuje obchod" to zřejmě bude jen překlik, že? Mějte se.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nádherné látky to bezesporu, ale při komunikaci s obchodem jsou problémy. Zákazníků je dost, zboží nedostatkové a dle vyjádření obchodu si jinde nemáte šanci koupit, co mají oni a na tom staví.

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Paní Gabrielo, nezbývá, než se k vašemu hodnocení vyjádřit. Nechápu, proč u nás neustále objednáváte, když z každé objednávky velkou část vracíte. Když jste tak nespokojená, proč se neustále vracíte? Nejspíš ostatní eshopy nenabízí služby jako my, tedy vrácení peněz za nastříhané látky, obratem a to u vás děláme opakovaně již několik týdnů. Komunikujeme to s manželem, který za vás objednávky vyřizuje, zkuste s ním promluvit. Komunikace z naší strany je - troufám si říci - výborná, o čemž svědčí všechna hodnocení na Heurece, mrkněte. To, že napíšete zprávu přes chat na stránce, odhlásíte se, aniž byste zanechala email pro odpověď, není naše chyba, jak jsem vás informovala telefonicky. Přeji, ať najdete, co hledáte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obě látky úplně jiné než na fotce, modrá jak na sepraných teplácích a motýly nejsou 3D a jsou podstatně větší než na fotce a i odstín jiný

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Martino, děkujeme za zpětnou vazbu.
    Látka kopretiny se jmenuje Kopretiny na džínově modré, což není tmavě modrá. Co se týká motýlů - jedná se o 3D tisk od velkého Evropského výrobce, netroufám si to zpochybnit. A že jsou větší než na fotce? Tak samozřejmě, to je přece princip fotografie. Také nejste na fotce stejně velká jako ve skutečnosti. Pokud nejste s látkami spokojena, můžete je obratem vrátit /neprané, nežehlené a nerozstříhané/. Vrátíme vám peníze.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pestrost barev a kvalita materiálu v lepší půlce k ohledu trhu - uvidím co udělá při nošení
    • Týden jsem čekal na objednávku (po recenzích sem myslel že po platbě kartou bude expedován následující den. Kdybych se neozval myslím že bych balík ještě neměl

    Příště budu objednávat minimálně měsíc dopředu aby mi látky stihli přijít.
    Původně jsem byl z dlouhé dodací doby naštvaný ale když se mi dostal so ruky materiál tak se to vyvážilo :)

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Pavle, velmi se omlouváme za opravdu dlouhou dodací lhůtu, která u nás není v žádném případě častá. Objednávky většinou odesíláme do dvou pracovních dnů. Jak jsme avizovali na fb, společnost comgate měla výpadek a to se bohužel přeneslo do našeho automatizovaného systému a objednávky s platbou comgate se neřadily do kategorie "připraveno k expedici". Příště se to nebude opakovat. Díky za zpětnou vazbu, Renata.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dost dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Dobrý den, Lado.
    Vaši objednávku jsme přijali ve čtvrtek, 14.1. ve 21:08 večer. Odeslána byla v pondělí, 18.1., ve 12:23hodin, což je druhý pracovní den. Dle mého je taková rychlost vyřízení spíše nadstandartní oproti jiným eshopům. Mrzí mě, že jste nespokojená. Nadále se budeme snažit o maximální rychlost vyřízení a spokojenost zákazníka.
    Hezký den
    Renata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - látky jsou kvalitní
    • - ceny
    • - náplety a látky nejsou ve stejných odstínech
    • - jednání majitelky

    Sama už tam nakupovat nebudu, proto nemůžu ani doporučit. Jedna z látek zapustila barvy. To samozřejmě není vina prodejce látek, proto jsem ani nedávala reklamaci. Jen jsem hledala radu a pomoc, zda je možné ještě nějak látku zachránit a jestli nebylo takových zákaznic víc (prý nebylo). Přišly výmysly, výhrůžky a zesměšňování. Stejnou látku jsem pak zakoupila jinde - levněji (o 40,- Kč/m) a po totožném vyprání byla stejně pěkná - jako bez vyprání. Možná to bylo ojedinělé, ale mě to mrzí dodnes.

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Nevím, jaké výhrůžky, výmysly a zesměšňování máte namysli, ničeho si nejsem vědoma. Pomlouvala jste veřejně náš eshop na největší šicí fb skupince /přes 80tis. členů/ kvůli kvalitě látky, aniž byste poslala reklamaci či se zamyslela, zda chyba není na vaší straně. Jen jsem se k tomuto způsobu hanění vyjádřila. Stovky komentářů pod vaším pomluvačným příspěvkem na fb jasně hovoří v náš prospěch, což mě velmi potěšilo. Zpětně vám proto děkuji za reklamu. Vidím však, že hořkost ve vás stále převládá, když hodnotíte celou "kauzu" po pěti měsících. Snad se vám bude lépe spát a už to budete moci celé uzavřít, tak jako já, již před pěti měsíci. Pěkný den, Renata. PS: Nechápu, jak můžete napsat do pozitiv nákupu "kvalita látek", když níže píšete, že látka zapustila barvy. To jen na okraj.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • delší dodací doba skladových položek
    • některé látky méně kvalitní
    • malý výběr nití

    Expedice zboží trvala 3 pracovní dny, ačkoli zboží bylo skladem a na stránkách byla avizována možnost dodání již další pracovní den. Obchod nedal ani avizo, že se dodací doba prodlouží.
    S kvalitou dodaného jarního softshellu jsem nebyla spokojena - na krajích látky vzorek žíhání jakoby "utíkal", myslím, že by toto zboží mělo být prodáváno spíše jako druhojakostní.
    Toto byl můj první nákup u de-parku a nic moc, příště budu nakupovat raději u obchodů, se kterými jsem měla lepší zkušenosti.

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Dobrý den, Renato.
    Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme přijali 4.5. a 6.5 byla expedována. To, že se zdrží u dopravce, bohužel neovlivníme. Buďme k sobě prosím trochu tolerantní, dopravci zažívají obrovský nával balíčků v této době, hovoří se o sezoně, která počtem zásilek převyšuje předvánoční čas. Nití máme asi 80 odstínů, jarní softshell, který prodáváme, je nejkvalitnější na trhu, lepší zatím žádný výrobce nenabízí. Snad najdete, co hledáte.
    Pěkné dny plné radost ze šití.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Poměrně rychle dodani
    • Zaslali poškozenou děravou látku, odmítli poskytnout slevu nebo výměnu. Požadovali zaslání zpět a vrácení peněz a to se jednalo o 0.5 m.. takže jsem to nechala být ale jejich přístup me od dalšího nákupu bezpecne odradil

    Velký obchod, velký výběr , velice špatný přístup k zákazníkovi..

    Reakce obchodu de-park - prodej designových látek a galanterie

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nespokojena s omluvou a vyřízením reklamace, která probíhala následovně.
    Po obdržení balíku jste zavolala a sdělila problém. Nabídli jsme vrácení peněz včetně poštovného v případě zaslání látky zpět - vy jste však požadovala vrácení peněz a ponechání látky zdarma, což bohužel není možné. Výměna též možná není, neboť to byl poslední kus látky, více nemáme. Vaší reakcí bylo, že zašlete zpět celou objednávku a žádáte vrácení peněz, čemuž rádi vyhovíme. Stále však čekáme na balík, abychom peníze mohli vrátit. V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat, jsme tu pro vás.