• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé zaslání.

    Předražené zboží vzhledem k jeho kvalitě. Jako z Číny :-(. Nejraději bych většinu vrátila, ale vzhledem k tomu, že jsem ho, abych si ho prohlédla, rozbalila ze zatav. fólie, zřejmě to už nebude možné...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Světla svítila první den do rána a pak už se každý den rozsvítila na kratší dobu,po pěti dnech svítí tak 3 hodiny,takže vlastně úplně k ničemu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Po objednávce zboží jsem dostal šok, když manželka koupila den na to TO SAMÉ škrabátko u Vietnamců za 25 ! korun. Dejte si na tento obchod velký pozor! Jsou to prakticky seriózně se tvářící šmejdi. Ještěže jsem nezaplatil předem, jak to mám jindy ve zvyku. No držel nade mnou nějaký ochránce ruku. S podobnou zlodějnou jsem se už dlouho nesetkal. Možná to bude tím, že nakupuji převážně v zahraničí....
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží sice dorazilo včas, ale obaly byly pomačkané, jak kdyby to někdo vytáhl z popelnice. Jelikož to byl dárek, tak jsem se dost styděla to vůbec předat.

    Reakce obchodu Dárky z netu

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené potíže. Pokud nejste se zboží spokojena, máte samozřejmě nárok na reklamaci s tím, že veškeré náklady na reklamaci Vám budou proplaceny , nebo k Vám zašleme kurýra, který zboží vyzvedne. Zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, pokud dojde během přepravy k poškození zboží, stačí se na nás obrátit a celou záležitost vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Jakub Štěch

    Dárkyznetu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    z boží je vadné, autíčko nefunguje, budeme ho reklamovat

    Reakce obchodu Dárky z netu

    Dobrý den,

    mrzí nás, že je zboží nefunkční. Prosím napište nám na e-mail: [email protected] a my reklamaci obratem vyřídíme.

    S pozdravem Jakub Štěch
    Dárkyznetu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ceny
    • zbozi, ktere bylo skladem melo byt druhy den na vydejnim miste. K vyzvednuti na vydejnim miste az po 10 dnech. (22.12 kde jsem musel cekat 1 a 1/2 hodiny venku ve fronte)

    darky uz budu kupovat po zkusenosti jinde

    Reakce obchodu Dárky z netu

    Dobrý den,

    za způsobené nepříjemnosti se velice omlouváme. Bohužel chyba byla na straně České pošty, která doručila zásilky pro výdejní místa s pětidenním zpožděním.

    S pozdravem Jakub Štěch

    Dárkyznetu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vybraní si zboží z pohodlí domova, solidní jednání paní Křížkové z intern.obchodu
    • špatná komunikace mezi obchodem a výdejním místem

    internetový obchod zřejmě v pořádku, ale špatná komunikace mezi obchodem a výdejním místem

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod je v pořádku, magické ufo stojí za prd, jelikož jde o sprostý trik

    Reakce obchodu Dárky z netu

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že zboží neodpovídá Vaší představě. Samozřejmě máte nárok na vrácení zboží. Pokud chcete tuto možnost využít, kontaktujte nás prosím.

    S pozdravem Jakub Štěch
    www.darkyznetu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Při speciální akci, navíc před Vánoci, nemá dostatečné skladové zásoby a člověk je nucen objednat jiný typ (barvu) zboží než jaké původně chtěl a to i přesto, že v akci byly inzerovány všechny typy a všechny barvy-po zakoupení poukazu však člověk příliš na výběr neměl-zklamalo mě to a znova bych nenakoupila.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • levné zboží
    • velmi špatná komunikace-chtela jsem zboží vyzvednout v našem městě v Ulozence,firma inzerovala, ze to jde a ze pokud se zboží objedna do 21.12., zarucují doručení do Vánoc.ještě, ze mne napadlo si to telefonicky ověřit,protože jsem zjistila, ze doručování Pres Ulozenku úplné zrušili a jediný způsob dopravy tak byl Pres PPL-cili 4krat dražší.nevědět to, tak mi dárek určitě před Vánoci nedorazí. tuto zkušenost budu určitě tlumocit i na slevomatu, pres který jsem voucher na produkt prodávaný hodnocenou firmou koupila.

    tuctovy obchod se špatnou komunikaci a neochotou řešit věci, ať už zavinene ci nezavinene, ve prospěch zakaznika

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost
    • špatně popsaná velikost předmětu, dárek byl maličký

    dobrý obchod,jen pozor na velikost předmětu :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nedodržení objednávky.
    • Místo červeného pytlíku zaslán černý i když v objednávce i v potvrzovacím e-mailu byl uveden červený.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodání bylo rychlé, co oceňuji, jelikož to bylo v předvánočním čase.
    Bohužel se antigravitační autíčko po 20 minutách pokazilo a už se nedá zapnout. Ráda bych zboží vrátila, nebo vyměnila za jiný kus. Byla bych ráda, kdyby ste mi poskytli informace o spusobu vrácení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Teď už vím, že žádné.
    • Napíší do dvou pracovních dnů a myslí týden.

    Myslela jsem, že mi to ulehčí práci, ale byly s tím daleko větší starosti, než zajet ve špičce do centra, zaparkovat tam a prodrat se davem lidí. Stálo mě hodně zbytečných nervů to čekání jestli dárek vůbec dorazí. Objednala jsem ho 14.12. a dorazil 22.12. to opravdu nejsou dva pracovní dny. Také by nikoho nenapadlo, že pokud si něco objednáte na dobírku, musíte poštovné zaplatit předem......A to už ani nemluvím o tom, že bych se nic o stavu objednávky nedozvěděla, kdybych obchod osobně neurgovala o objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nečekal bych, že mi bude doručeno zboží v otevřený krabičce, která byla uvnitř a je jasně vidět zásah neodbornou osobou na zboží, které jsem si objednal. Vrátil bych ho, ale byl to dárek k narozeninám a neměl jsem chuť ho vracet zpátky. Moje zkušenost, jednou a naposled...

    Reakce obchodu Dárky z netu

    Dobrý den,
    pokud Vám přišlo zboží v otevřené krabici, tak ho rozhodně nepřebírat ! Od nás odcházelo naprosto v pořádku, jelikož před zabalením a následnou expedicí je zboží důkladně kontrolováno. Pokud bylo zboží i obal poškozen, pak je třeba říci, že je jednoznačně chyba na straně přepravce. Za vzniklé problémy se omlouváme.