Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    19.2.2018 mi bylo mailem od odesilatele sděleno, že zboží bylo předáno dopravci.
    Dopravce PPL mi avízoval převzetí, ale v zápětí byla tato dodávka stornována s evidence PPL. Po telefonickém dotazu na dispečink PPL mi operátorka vyhledala tutu zásilku se sdělením, že ji vrací odesilateli se škodním zápisem. Čekal jsem tedy na reakci obchodu, ale marně. Žádná komunikace se nekonala.

    Reakce obchodu darka-shop.cz

    Jedná se o zboží z Německa jsou zde složitější dodací lhůty.
    Zboží jsme doobjednali a odeslali.
    Darka Company

    • 2 x jsem napsala na uvedený e-mail , protože zboží kvalitou absolutně neodpovídá kvalitou. Nikdo na e-maily nereagoval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace se zákazníkem

    Špatná komunikace se zákazníkem.Pokud si po týdnu od objednání zboží
    nezavoláte na stav objednávky tak jste v nejistotě.Zboží bylo zaplaceno předem a dodávka trvala deset dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguje na reklamaci
    • Nevrací peníze

    Reakce obchodu darka-shop.cz

    Dobrý den,
    jakmile se zásilka vrátila, tak Vám byly minulý týden zaslány peníze na účet zpět.
    Jinak Vám děkujeme za recenzi.
    S přáním hezkého dne
    Darka Company s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Požadované zboží bylo včas vyexpedováno a dopraveno k vyzvednutí do uvedené zásilkovny Zlín, Jižní svahy 2. segment
    • Zásilkovna Zlín Jižní svahy 2. segment v uvedenou pracovní dobu měla zavřeno, bez uvedení důvodu. Navíc dopátrat se , kde vůbec sídlí je práce pro detektiva. Chybí informační tabule k přístupu do výdejny. Jedna tabule v etáži, kde výdejna sídlí je nalepena na dveřích, které když jsou otevřené. tak informaci nezobrazují, vidět je pouze rubová strana tabule. Z výše uvedeného důvodu bylo možné vyzvednout zásilku až po třech dnech, po uplynutí státních svátků 5.-6. července, t. j. 7. 7. 2017.

    Pokud možno vyvarujte se zasílání zboží do zásilkovny Zlín, Jižní svahy 2. segment.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Koupil jsem Thai Mu Long Zhu čaj "Dračí perly s jasninem" čaj je dobrý ale mel sem takový čaj od jiného výrobce a vůbec necítím skoro žádnou jasminovi příchutí.

    • Nejen nabízí, ale i si nechá zaplatit zboží, které vůbec nemá skladem. Dost otřesná drzost!

    Vřele nedoporučuji!!

    Reakce obchodu darka-shop.cz

    Dobrý den,

    jelikož se jednalo pouze o jednu položku, která momentálně nebyla skladem, byly peníze IHNED vráceny na Váš účet.

    Vaše hodnocení je poněkud přehnané.

    Darka Company

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Som nespokojná lebo objednávku som zaplatila a tovar mi nedošiel. Tvrdia,že peniaze nedošli,aj ked banka preverila platbu a tá bola zrealizovaná.

    Reakce obchodu darka-shop.cz

    Dobrý den,

    žádali jsme Vás o zaslání výpisu z účtu, abychom zkontrovali, že byly peníze zaslány na náš účet. Toto potvrzení jste nám stále nedodala, proto Vám nemůžeme do dnešního dne zboží odeslat.

    Darka Company

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace.

    Už nikdy nebudu opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neochota a nezáujem personálu

    Tovar som si bola vyzdvihnúť osobne. Bohužiaľ adresa, kde sídlia je skomplikovaná označeným a,b,c...za to síce obchod nemôže, ale pri volaní na kontaktné číslo z potvrdzovacieho mailu som sa dovolala na 6ty!!! pokus a pani bola zo mňa silne otrávená. Tovar mi na recepciu priniesol jej manžel a tváril sa veľmi obdobne. "Mamé pořád nějaká jednání, nemůžeme být na telefonu" - to ma naozaj dojalo. Tento obchod nemá záujem o zákazníkov, ktorí si prídu vyzdvihnúť zásielku osobne. Kvalita tovaru a balenie boli ale v úplnom poriadku...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • do faktury se přenáší jiné ceny, než jsou uvedené na eshopu
    • prodejce uvádí skladem zboží, které nemá skladem
    • prodejce nedodal kompletní objednávku, neodpovídá na emaily, nevrátil peníze, přestal komunikovat

    Dobrý den,

    v eshopu jsem nakoupila již vícekrát, při předchozích nákupech jsem byla spokojena. Bohužel po poslední objednávce jsem zklamaná a obchod Darka Company NEDOPORUČUJI.

    První problém se ukázal již při zadávání objednávky. Ceny produktů uvedené na stránkách neodpovídají těm, které se objevují ve faktuře. Prodejce tvrdí, že chybu v systému opravil.

    Fakturu s opravenými cenami jsem uhradila předem na bankovní účet 11.4.2016. V sobotu 16.4.2016. dorazil balík, v zásilce byl vložen ručně psaný dopis s informací, že v balíku chybí 2 objednané produkty.
    Byla mi nabídnuta možnost počkat na sklizeň, nebo vrácení peněz.
    19.4.2016 jsem kontaktovala prodejce s prosbou o vrácení částky na účet.
    Do 23.4.2016 jsem neobdržela odpověď, kontaktovala jsem tedy prodejce znovu.
    Dne 25.4.2016 mi prodejce odpověděl a vysvětlil celou situaci. Dal mi také příslib, že situaci vyřeší přednostně příští týden, tedy v týdnu 2.5.2016 - 6.5.2016.
    K datu 5.5.2016 jsem neobdržela žádné informace, jak se situace vyvíjí. Peníze nedorazily, kontaktovala jsem tedy prodejce znovu 10.5.2016.
    Do dnešního dne 16.5.2016 jsem neobdržela odpověď ani částku za chybějící produkty z objednávky.
    Obchod Darka Company NEDOPORUČUJI.
    Prodejce nekomunikuje, nemá zájem řešit problémy, které vznikly v důsledku neaktuálních informací o skladových zásobách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Exotické položky v nabídce
    • Neschopné zaměstnance (či majitele), kteří řeší objednávky a komunikují se zákazníkem. Úroveň psaného projevu je slušně řečeno velmi nízká...

    Má zkušenost s tímto eshopem je taková, že v jejich nekorektním jednání lze nalézt prvky nekalé obchodní praktiky...viz níže. Ve finále byla doba strávená výběrem zboží, realizací objednávky a následnou komunikací s pracovníkem eshopu jen ztrátou času.

    V posledním kroku objednávky si eshop přirazil cca 100,- za "DPH 21%", přestože v košíku žádné zboží s touto sazbou nebylo! Po upozornění jsem byl ujištěn, že se jedná o chybu. Tato položka měla být před expedicí odečtena.

    To, že se volající se mnou, jako se zákazníkem přel, že na faktuře, kterou mi v pdf poslali, položka "DPH 21%" není, aby nakonec prohlásil, že se na to vlastně dívá v jiném systému, je už jen absurdní detail.

    Následoval telefonát s informací, že cenu omylem neupravili a zboží předali dopravci, ale že to ihned napraví, zásilku stáhnou a pošlou se správnou fakturou.

    Nestáhli, dopravce se pokoušel zboží s nesprávnou cenou opakovaně doručit (však co kdyby byl doma někdo neinformovaný a navýšenou cenu zaplatil...).

    Nyní jsou to cca 3 týdny a zboží s opravenou fakturou stále nedorazilo. Otázkou zůstává proč, když stačilo u zásilky, která se jim vrátila jen vyměnit fakturu a opět poslat?! Jedná se o další z mnoha pochybení nebo neměli v úmyslu správně naceněné zboží vůbec posílat? To už je teď každopádně jedno - objednávku jsem stornoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemohu posoudit-zboží jsem ještě nodostal
    • Nemohu posoudit-zboží jsem ještě neobdržel

    Vůbec nemá smysl si tam něco objednávat,když vám nic nedodají
    Nemohu doporučit ze shora uvedených důvodů

    • Děláte dost závažné chyby, levá ruka neví, co dělá pravá

    Není možné spolehnout se, že budete fakturovat cenu,kterou uvádíte na vašich stránkách

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena a osobní odběr
    • Kvalita vybraného zboží

    Objednané zboží(French press 800ml) po rozbalení vypadal jako by již byl používán, či dokonce požkozen a po opravě znovu dán k prodeji...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá cena
    • Přehlednost stránek
    • Nulová komunikace, zboží nedorazilo

    Rád bych se pletl, ale nechápu, kde je chyba. Zboží je objednané na dobírku a nic. Pouze 27.12 2015 mmně poděkovali za objednávku, proč však zboží nedorazilo nevím.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Objednávku mi připravili přednostně, když jsem jim zavolal, že je to nutné a předali kolegyni.
    • Perfektní komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při odběru na vrátnici (vůbec ne v kanceláři, s žádným personálem e-shopu jsem se osobně ani neviděla) si můžete vzít vzásadě jakoukoli bedýnku,pokud paní řeknete správné jméno. Darka shop to vůbec nemá podchycené!
    • Komunikace mizerná, lokace naprosto neoznačená, výdejní místo je v zásadě recepce u Prototypy, na první osobní předání jsem jela zbytečně, nikdo tam nebyl a telefon nezvedali, majitelé byli totiž na dovolené a zástup prý nemocný. Nesouhlasily se zasláním zboží poštou jako náhradu za moji zbytečnou cestu.

    Naprostá neprofesionalita. Nedoporučuji, 0/10.

    Reakce obchodu darka-shop.cz

    Vzhledem k tomu, že je poštovné 39,-kč a na místě určeném není obchod, došlo ke zrušení odběrního místa v akci.
    Jsme rádi, že jste spokojena s kvalitou zboží CHIA semínek v bio kvalitě za cenu téměř poloviční.
    Velmi pochybné hodnocení a navíc zmatečné.
    Darka Company

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Při osobním odběru si jdete vyzvednout zboží do úplně jiné společnosti a ještě k tomu na společnou vrátnici pro několik společností dohromady. Raději osobní odběr nenabízet.

    Reakce obchodu darka-shop.cz

    Pokud je pro někoho složitý osobní odběr v komerčním areálu kdy je vždy více firem, pak je možno zaplatit dopravu za 39,-Kč.
    Darka Company

    • příznivou cenu, spoustu sortimentu - ovšem nabízet může, jenže.....
    • Na uvedené kontakty (e-mail a telefon obchodního zástupce) nemá cenu ani se pokoušet o komunikaci - absolutně nereagují

    Zboží bylo objednáno 25.06.2015 na voucher od Slevomatu
    30.06. volala PPLka v dopoledních hodinách o doručení
    03.07. jsem volal PPLku proč nebyl doručen balík, bylo mi sděleno, že se balíček rozpadnul a bude odeslán zpět odesílateli a ten vystaví reklamaci a bude mě informovat kdy znovu pošle balíček...
    po 3 týdnech sem zkusil napsat 1. mail; za další týden 2. mail a zkusil 2x volat (1x v 10hod, a 1x v 15hod) a nic
    v dalším týdnu jsem to opakoval a pak už jsem to nevydržel musel jsem se obrátit na podporu Slevomatu, ten domluvil opětovné zaslání balíku a po 14ti dnech nic opět nepřišlo, znovu Slevomat zakročil a zas nic - nikdo nezavolal natož aby něco přišlo...

    Zkrátka: po rozpadu bálíčku jsem čekal, že se někdo ozve - stát se může všechno => výsledek?! žádný, musel sem se furt pídit já a nakonec sám Slevomat

    Slevomatu vždy tvrdily, že balík pošlou/poslali - a vono nic!!

    Nakonec i Slevomatu došla trpělivost vrátil peníze

    Z mé strany Darku nedoporučuju - mě předvedla jak se správně obchod chovat nemá...