Přihlásit se a přidat příspěvek
  • POZOR PODVOD!!!
    Zrušili mi objednávku ale peníze nazpět mi bohužel nevrátili.
    Telefon nezvedají, komunikace emailem strohá a nic neřeší.

  • Obchod nedoporučuji. Objednal jsem do práce mutlikonektorové kabely na mobilní telefony, které potřebujeme, u zboží byl popis, že kabely podporují i datové přenosy, což je pro nás zásadní, bohužel kabely, které mi přišly, umí jen nabíjet. Dobře, stane se. Ale jak se obchod postavil k tomu, že na jejich náklady zboží vrátím? Strašná komunikace trvající týden a napsali, že to mám vrátit na své náklady. Nejde o ty peníze, ale jen o princip. První a poslední nákup.

  • Nekvalitní zboží, objednala jsem 15 kusů rozprašovačů na parfém, z toho 9 nefugovalo. Po kontaktování prodejce s reklamací mi bylo sděleno, že jelikož odstupuji od kupní smlouvy, musím hradit poštovné k nim. Prodejte nejspíš nezná pravidla při obchodování, v případě reklamace je prodejce povinen vrátit peníze nebo vyměnit zboží, bohužel již prodejte nekomunikuje a nereaguje na emaily. Rozhodně tento obchod nedoporučuji.

  • Prodávají nekvalitní braky a k reklamacím už předem se staví zamítavě. Hrozná firma , nenakupovat!

  • Podvod, podvod, podvod. Na fotkách ryba velká, mrskající se, přijde malá plyšová rybka. Stojan na mobil úplně jiný. Nekupovat, nahlásit České obchodní inspekci!

  • Pozor podvodny eshop! Zakupil som si čistič do uší a poslali mi krabicu v ktorej nič nebolo, plastoca krabice v ktorej mali byť násady a rukoveď chýbali. NEZDVIHNÚ TELEFONY PENIAZE UŽ NEUVIDÍTE.

  • Velmi mě zklamali.Pár věcí už jsem si u nich koupil a vše pohodě, až do té doby kdy jsem potřeboval reklamovat jedno zboží.Reklamace nevyřízena.Sice jsem přišel o malé peníze,zato už vím,že si od nich už nic nekoupím.

  • Dobrý den.
    také špatná zkušenost. Zatím jsem se nikam nedovolala. Zboží přišlo neúplné a vadné. Nedoporučuji.

  • Dobrý den,
    bohužel moje zkušenost s tímto obchodem je také velmi negativní. Objednala jsem vánoční dárek:
    Pronett XJ065 Bambusový stolek na notebook do postele 30 x 50 cm 579 Kč s DPH (478.51 Kč bez DPH)

    Tento produkt přišel s červotoči... Což jsme zjistili bohužel, až po třech měsících neustálého uklízení a hledání zdroje... Až jsme našli zdroj zespodu v tomto stolku. Tolik larev z toho vypadlo... Šílené... Nikomu bych to nepřála. Ochota zákaznického servisu nulová a ještě Vám řeknou, že to určitě nebylo z jejich stolku, ať si překontrolujete dům.

    Tohle bylo poprvé a naposledy, co jsem si od firmy Frever trade/darekvakci.cz něco objednala.

  • Teď zrovna řeším reklamaci také s paní Peterkovou - nefunkční vysoušeč vlasů. Reklamace byla uznána, nový fén je ochotna poslat, ale musím zaplatit poštovné. S tím nesouhlasím, žádala jsem vrácení peněz včetně poštovného. Také nemám daňový doklad. Počkám, jak to dopadne, zda paní Peterková pošle celou částku. Ikdyž osobně si myslím, že paní Peterková za to třeba ani nemůže......
    Na stránkách mají info, kam se obrátit, když se obě strany nedohodnou:

    Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: WWW.COI.CZ, WWW.ADR.COI.CZ; elektronický kontakt: [email protected]; telefon: +420 296 366 360) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

    • Tak poštovné jsem nakonec dostala

    • Tak poštovné jsem nakonec dostala

  • Dovolte se mi podělit o moji zkušenost s koupí osobní váhy. Na váze jsem se během týdenního užívání 2x zvážila (70 kilo). Při druhém zvážení osobní váha z bambusu praskla! Na mojí reklamaci mi neochotný servis sdělil, že mám zboží zaslat nazpátek (přičemž platím za poštovné já), ale že je možné, že bude reklamace odmítnuta z důvodu "mechanického pojištění"! Fotky jsem zaslala a je na nich evidentně zřejmé, nekvalitně vyrobené zboží v produkci. Jsem zklamaná a šokovaná. Jiné online Shopy by mi po zaslání fotek, ihned vrátili peníze na konto, ale tito??? Přístup úplně na bodu mrazu. Za mě už žádný nákup u této firmy nebude realizován. DÁVEJTE SI POZOR !!!

  • 10. 11. 2021
    Dobrý den, dnes mi dorazila zásilka- objednávka č. 6300 33 17 85. 7 x nůžky clever cutter. Neočekávala jsem nějakou prvotřídní kvalitu za ty peníze, většina nůžek funguje, aspoň zatím a budou dobrým pomocníkem v kuchyni. Dva kusy však musím reklamovat. Na jednech nůžkách chybí boční kryt a druhé jsou špatně řešené, vnitřní čast se dře s vnější, hůře se s nimi krájí, prikladam fotografie s poškozeným zbožím a prosím o včasné vyřešení reklamace, ideálně zasláním dvou funkčních kusů, vadné pošlu ráda zpátky na vaše náklady na poštovné.
    11. 11.
    Dobrý den,děkuji za zaslání. Velice nás mrzí tato situace. Rádi bychom toto vyřešili slevou ve výši 10% na každé nůžky. Pokud souhlasíte, prosím o zaslání čísla bankovního účtu pro navrácení částky.
    Omlouvám se za komplikace
    S přátelským pozdravem,
    Jana Peterková
    Dárek v akci
    11. 11.
    Dobrý den,nerozumím tomu, jak to myslíte.
    Reklamuji dva vadné kusy a prosím o zaslání dvou funkčních kusů a nebo vrácení plné částky, na vaše náklady mohu zaslat vadné kusy zpátky.
    Sleva problem neřeší.
    12. 11.
    Dobrý den,je nám líto, že máte důvod k reklamaci. Prosím o zaslání zboží na adresu uvedenou na faktuře s uvedením popisu závady a číslem objednávky. Zároveň nás informujte, zda požadujete výměnu zboží (pokud budeme mít skladem) nebo vrácení peněz (připište číslo bankovního účtu). Reklamace se nevztahuje na mechanické poškození či běžné opotřebení. Vše, prosím, připište k zásilce. Jestliže nebudou informace kompletní, nejsme schopni zpracovat Váš požadavek.Prosíme o zaslání na naši adresu. Doporučuji zaslat jako doporučené psaní/doporučený balík nebo přes zaslat.cz (tou nejlevnější variantou dle váhy a rozměru balíku). Je potřeba, abyste měli doklad o sledování zásilky s podacím číslem.Děkuji a omlouváme se za komplikace
    12. 11.
    Dobrý den, paní Peterková,
    opakovaně se vám nemohu dovolat.
    Co je míněno tím, že se reklamace nevztahuje na mechanické poškození?
    Balík mám poslat na dobírku?
    Chyba je na vaši straně, vy byste měli zaplatit za poštovné, obzvlášť v případě, kdy celková hodnota zakoupeneho zboží činí necelých 200 Kč, nemyslíte?
    Vše ostatní na balík připsat můžu a také máme tuto konverzaci s přiloženými fotkami jako důkazní materiál.
    13. 11.
    mechanické poškození se myslí , tak že produkt je poškozen Vaší osobou.
    V případě uznané reklamace jde poštovné směrem k nám naši tíži + vracíme částku na faktuře
    V případě neuznané reklamace jde poštovné k tíži zákazníka.
    14. 11.
    Dobrý den,
    děkuji za info.
    V pondělí 15.11. budu posílat doporučený balík.
    Je tohle prosím správná adresa?
    FREVER TRADE s.r.o.
    Na Nové 2521/10
    789 01 Zábřeh.
    Děkuji
    Dobrý den,
    ano je to správná adresa.
    15. 11. 2021
    Dobrý den, paní Peterková,
    Děkuji za potvrzení, doporučený balík dnes odeslán a měl by dorazit tento týden.
    V příloze posílám podací lístek - účtenku, stálo to 152 Kč, prosím o poslání této částky na číslo účtu uvedené v přiloženém listu.
    Děkuji
    Dobrý den,
    děkuji za informaci. Jakmile zásilka dorazí budeme Vás kontaktovat.Děkuji.
    S přátelským pozdravem,
    26. 11. 2021
    Dobrý den,
    psala jste mi, že jakmile dorazí zasílka, budete mě informovat, balík - reklamace dorazila 18.11 minulý týden, neinformovali jste mě, kde to vázne?
    Dobrý den,
    peníze Vám budou poukázány na Váš bankovní účet v termínu daném zákonem. Budeme Vás o všem informovat.
    3. 12. 2021
    Dobrý večer, paní Peterková,
    částka 198 Kč dorazila na účet, můžete mě tedy i písemně informovat a vyhodnocení reklamace?
    Jak jste psala: V případě uznané reklamace jde poštovné směrem k nám naši tíži + vracíme částku na faktuře.
    V případě neuznané reklamace jde poštovné k tíži zákazníka.
    Kdy se tedy dočkám vrácení částky 152 Kč za poštovné ? Účtenku jsem vám zásílala hned ten den.
    Byla bych ráda, aby byl tento případ, co nejdříve uzavřen k mé spokojenosti a tedy i k právům zákazníka.
    Ze zákona má být reklamace do 30 dní vyřízena. Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, platí, že mám právo na náhradu nákladů spojených s reklamací, typicky poštovné.
    Tak prosím o brzké vyřízení, nejpozději do 30 dnů.
    S přátelským pozdravem
    Dobrý den,
    reklamace byla uznána jako odstoupení od smlouvy.
    Tudíž jde poštovné k tíži zákazníka.
    6. 12. 2021
    Dobrý den,
    já jsem ale od smlouvy neodstoupila, výrobky byly vadné a já jsem žádala reklamaci, proto jsem je poslala na posouzení, jak jste mě žádala. Nedostala jsem žádné vyrozumění, takže si s tím laskavě dejte práci nebo se budu muset obrátit na právníka .Pokud vím tak se při odstoupení ze smlouvy vrací celá objednávka, já jsem vám poslala dva vadné kusy. Mám tedy nárok na náhradu poštovného. Navíc mi dluzite písemné vyrozumění o posouzení reklamace.Milá paní Peterková,
    nize zasílám ještě kopii dopisu, který vám byl zaslán v přiloženém balíku s reklamovanym zbožim, dopis začíná nadpisem " Reklamace zboží" , nikoli " Odstoupení od smlouvy". Slušně žádám o zaslání částky za poštovné 152 Kč, ( které v případě uznané reklamace jde k vaší tíži, jak jste mi sama sdělila) na můj ú

    • Milá paní Peterková,
      nize zasílám ještě kopii dopisu, který vám byl zaslán v přiloženém balíku s reklamovanym zbožim, dopis začíná nadpisem " Reklamace zboží" , nikoli " Odstoupení od smlouvy". Slušně žádám o zaslání částky za poštovné 152 Kč, ( které v případě uznané reklamace jde k vaší tíži, jak jste mi sama sdělila) na můj účet uvedený v dopise, dále písemné vyrozumění o průběhu reklamace. Účtenku naleznete v této konverzaci.
      Oceňuji vas přátelský a hlavně seriózní přístup a verim ze mě neklamete, tedy nezklamete ! :-)
      Prosím o brzkou odpověď, na úplně vyřízení reklamace už vám zbývá jen pár dní, držím palce, ať to stihnete.
      S ještě přátelštějším pozdravem
      Nadšená klientka eshopu darekvakci.cz
      Jana Vaverková

    • Toť moje zkušenost s eshopem darekvakci.cz. Pokud máte času na zbyt a chcete si mailem vyměňovat přátelské pozdravy s paní Peterkovou, je tento eshop ideální příležitostí jak toho dosáhnout :) Kéžby tu byla i možnost sdílet fotografie zboží, které mi bylo zasláno. Zboží ani neodpovídá obrázku, který je na webových stránkách a dle recenzí mají tuto zkušenost mnozí. Obrovská drzost zaslat zboží tak nuzné kvality, nemluvě o tom, že i obaly byly poškozené, s dírami, ale co je ještě horší způsob komunikace s klientem a řešení reklamace. Doporučuji se dalším poškozeným klientům obrátit na českou obchodní inspekci.

  • PROČ NEDOPORUČUJI TENTO ESHOP ?Moje zkušenost s tímto eshopem je velmi špatná, dorazilo mi zboží nuzné kvality - 7 x nůž Clever cutter , při čemž 2 z nich byly už při rozbalení balíku nefunkční, hned ten den jsem zaslala fotografie se zbožím emailem a žádala o výměnu či vrácení peněz, na info linku jsem se nedovolala, v emailu nereagovali na můj požadavek, bylo mi ale nabídnuto vrácení směšných 10 % z částky zboží, odmítla jsem a trvala na výměně či vrácení peněz, chtěli po mě poslat nefunkční výrobky zpět na prodejnu - sklad k posouzení reklamace ( i když z fotografií bylo poškození zřejmé), zaplatila jsem za poštovné, strávila na tom dost času, včetně psaní mnoha emailů. Emailem jsem se musela několikrát připomínat, až mi tedy bylo bez písemného vyrozumění o stavu vyřízení reklamace připsána částka za nefunkční zboží 198 kč zpět na účet, nikoliv však částka za poštovné 152 kč, ze zákona na to máte nárok, takže jsem dnes znovu psala email, kde to vázne... za týden to bude měsíc, což je tedy maximální lhůta pro vyřízení reklamace. Jednání s tímto eshopem je velmi únavné a myslím si, že tak trochu spoléhají na to, že se zákazník při představě, co by všechno musel při reklamaci zboží absolvovat a kolik času by mu to zabralo, raději uchýlí k tomu nad tím mávnout rukou a nechat to plavat. Já tedy ne, tak schválně... kdy mi dorazí částka za poštovné (dosahující téměř původní částky reklamovaného zboží) ?????? Takhle si pověst seriózního eshopu rozhodně nevysloužíte. Recenzi budu sdílet dále. S přátelským pozdravem. JV

  • Absolutně nedoporučuji. Nulová komunikace. Nikdo nebere telefony. Nikdo nepotvrdí přijaté zboží k reklamaci. Nikdo nepotvrdí jak reklamace dopadla. Nikdy více.

  • Nedoporučuji tento e-shop. Zboží již na první pohled po rozbalení působí velice nekvalitně, až fejkově. Zasláno poškozené, v neoriginálním obalu, daňový doklad k zakoupenému zboží nebyl nikdy dodán. Uvedený telefon nikdy nikdo nezvedne, takže komunikace s e-shopem žádná. Na e-maily po několika dnech přijde velice stručná a arogantní odpověď. Při požadavku na vrácení peněz se odvolávají na dobu stanovenou zákonem, ale sami zákony nedodržují - viz chybějící daňový doklad/účtenka k zakoupenému zboží. Opravdu se nenechte nalákat na nekvalitní levnější "Dárek v akci" a raději si připlaťte v kvalitním obchodě.

  • Určitě nedoporučují nakupovat v tomhle e-shopu, špatná komunikace (arogantní) zboží objednané za 250kc bohužel sem nestihl vyzvednout, vymahali Poe zaplatit náklady na přepravu 170kc !!! Tohle sem opravdu nezažil na žádném e-shopu, opravdu se podívejte na jiné stránky i za cenu vyšší ceny. O kvalitě když čtu recenze dost pochybuji takže jsme vlastně rád že jsme zboží nevyzvedl ale stalo mě to zbytečných 170 Kč!!! Na které vás upozorňuji z máte pouze 3 dny na zaplacení jako bych někde dluzil peníze, nechci se bavit o úrocich kdybych nezaplatil za týden z 170kc 1000kc. Nepřijde mi tohle v pořádku

  • Dobrý den, rozhodně nedoporučuji, telefony neberou, objednana látková skříň přišla bez nožiček a policky. Řeším od 20.3., na první e mail žádná reakce(byl zaslán vč. přesného popisu co chybi a foto skříně i návodu). Na reklamaci už odpověď byla a od té doby si dopisujeme - může stát skříň bez nožiček? pošlete znovu foto skříně, pošlete foto návodu a pod. Pokaždé jiný požadavek. Pokud chcete funkční zboží obraťte se na jiný e shop.

  • Dobrý den. Rozhodně nedoporučuji.
    Objednala jsem masážní pomůcku na hlavu. Byl to dárek pro kamarádku, sice ne hlavní, spíše taková drobnost, ale dárek to byl.
    Krabička došla pomačkaná (zasláno chytře v bublinkové obálce, už to hovoří za vše, když někdo pošle krabičku v bublinkové obálce). K zdeformování došlo určitě i během přepravy, všude ale přelepená izolačka byla již před odesláním, takže obchod dobře věděl.
    Jestli jsou jejich pracovníci zvyklí, takhle dávat svým známým dárky, jejich věc. Mě by ale bylo trapně a hanba.
    Vyfotila jsem a poslala email. Došla mně odpověď:
    Dobrý den,
    je nám líto, ale porušený obal nemá vliv na funkčnost. (při přepravě se občas obal poškodí, to je možné). Pokud by bylo zboží rozbité, je samozřejmě možné ho reklamovat.

    Chvíli jsem nevěřila svým očím a musela si to přečíst znovu. Paní Vaculová má očividně velmi pokřivený náhled a slušnost, estetika a nějaká, jak to nazvat, základní vlastnost, čím se lišíme od primátů, ji nic bohužel neříká.

    Jednalo se o 100 Kč, čert to vem. Ale dle odpovědi o peníze nejde. Prostě kupuji auto, že má drápance všude kolem, občas nějaká díra je fuk, hlavně, že jezdí a má 4 kola, ne?
    Oznámila jsem ČOI, bylo by vhodné provést v eshopu kontrolu.
    Nechvátalová

  • Nedoporučuji objednané zboží, které mělo být skladem mi nebyly schopny doručit do 8 dnů když jsem jim psal několikrát neodepisovali a dělali mrtvého brouka a nereagovali ani když jsem jim psal že jsem již 3x pro to šel a nebylo mi to vydáno nikdy také nereagovali. Tak jsem jim napsal že to mám dárek a když to nebude do pátku že to nechci opět neodepsali. Po pár dnech přišel email o že si to mám vyzvednout to jsem už nechtěl a teď mi přišlo tohle to mě pobavilo takže je rozhodně nedoporučuji. Ale to že já po nich nárokoval 3. cesty co jsem jel pro balik do města to nějak neřeší

    Vážený zákazníku,

    i přes naše upozornění, nám byla zpětně doručena Vaše nevyzvednutá objednávka č. 6200251301. Na základě Vašeho souhlasu s obchodními podmínkami, Vás žádáme o úhradu prokazatelně vzniklých nákladů ve výši 166,- Kč.

    Číslo účtu ČS: 3509628339/0800

    Číslo účtu FIO: 2101183917/2010

    Variabilní symbol: 6200251301

    Celková částka: 166,-Kč

    Prosíme o úhradu do 3 dnů a dodržení termínu k vyřešení této situace a ke smírnému řešení.

  • Nedoporučuji obchod objednával jsem dárek k narozeninám zboží skladem jak bude hned odesláno. Objednáno již vloni a nemám do teď . na
    telefon
    +420 725 317 318
    (Po–Pá: 06:00–15:00)

    To nikdo nezvadá jen to pořád vyzvání takže obchod nedoporučuji a lituji že jsme u nich vůbec objednával