-
Nedoporučuje obchod
Odsouhlasená objednávka ,vše vyřízeno a za 2dny mě napsali,že objednávka nemůže být vyřízená,zboží přijde z Francie až někdy po novém roce. Měli by si pohlídat zboží skladem.Bylo to velké zklamání.
Reakce obchodu darecky-z-evropy.cz
Dobrý den,
myslíme si, že velké zklamání může být na obou stranách, hlavně na té naší. Bylo by dobré, aby recenze nebyly zaujaté a zákazníkům dávaly smysl při výběru zboží a obchodu. Vaše hodnocení trochu nechápeme a navíc je v rámci slušného chování potřeba věci uvádět kompletně, pravdivě a bez různých emocionálních přibarvení. Vyložme se tedy objektivní a hlavně doložitelná fakta na stůl.
1) Zboží jste si objednala 19.12. 2024 v 0:24, jednalo se o toaletní vodu Fragonard, která byla vyprodaná a na stránkách u popisu produktu stála informace, že je zboží toho času momentálně nedostupné. Veškerou komunikaci z naší strany jste ale (zřejmě asi záměrně) ignorovala, včetně zprávy o naskladnění a snaze domluvit se telefonicky na předání, či jiné alternativě. Volali jsme Vám několikrát z našich dvou telefonů - bez efektu.
2) Stránky (resp. administrace) zasílá automatické odpovědi a potvrzení objednávky, což znamená, že se jako majitel obchodu dozvíme z administrace, že máme objednávku. Nicméně odpověď s momentálním vyprodáním Vám byla odeslána 19.12. 2024 ve 13:13. Informace o zprávě po dvou dnech je tedy lživá. Jako důkaz o Vaší lži zasíláme níže kopii mailu z 19.12. 2024.
3) Naším cílem je poskytnout zákazníkům originální, kvalitní a málo dostupné zboží z evropských zemí a zejména s tamním původem a výrobou, které nelze koupit v tzv. centráčích, nebo u velkého e-shopu se vším. Jedná se často o limitované výrobky, různou maloseriovou výrobu a zejména parfémy a mýdla mohou časem degradovat. Je pro nás nepřípustné prodat našim zákazníkům zkažené mýdlo, nebo vůni. Podle toho si dovážíme zboží z Francie po menších várkách, aby nám neleželo dlouho na skladě a nezkazilo se tak. Před Vánoci se vody velmi rychle vyprodaly a díky delším dodávkám se hromadný závoz prodloužil na dobu po svátcích.
Děkujeme Vám za radu ohledně naskladňování, pokud pracujete ve stejném oboru, a déle než 10 let, rádi se od Vás přiučíme.
4) Takže tolik k Vašemu velkému zklamání a skutečnostech, co ho mohlo způsobit. Zákazníci a čtenáři dobře vidí poměr pozitivních a negativních recenzí a Vaše recenze je naší první a jedinou negativní za naše 11-ti leté fungování. Vědomá koupě vyprodaného zboží, lež, ignorace naší snahy o komunikaci a potom stížnost na to, že má obchod nějaký produkt před Vánoci vyprodaný, nám nepřijde jako férové jednání.
Níže již slíbený mail z 19.12. :
FORS CZ a.s.
19. 12. 2024, 13:13
Re: [Dárečky z Evropy] Objednávka 0201601144
Dobry den, je nám velmi líto, ale jak je uvedeno na našich stránkach, toaletní voda volná i v taštičce, je toho času nedostupná, další dodávka z Francie bude bohužel až po Novém roce, letos byl opravdu enormní zájem, moc se omlouváme, s pozdravem za Dárečky z Evropy,
Lenka Bílkova -
Doporučuje obchod
Velmi rychlé dodání do druhého dne.
Reakce obchodu darecky-z-evropy.cz
Děkujeme za Vaší objednávku a také za pochvalu :-).
Budeme se těšit a jsme s pozdravem,
Tým Dárečky z Evropy. -
Doporučuje obchod
- Super rychlost + dobré ceny. Spokojenost
- O žádné nevím
Reakce obchodu darecky-z-evropy.cz
Moc děkujeme za objednávku, snažíme se, aby to tak bylo :-).
S pozdravem,
Tým Dárečky z Evropy -
Doporučuje obchod
- Richlost spolehlivost
-
Doporučuje obchod
- příjemné jednání a rychlé doručení
-
Doporučuje obchod
Krásné zboží
-
Doporučuje obchod
Co se týče vůně, je dokonalá. Servis firmy hodnotím tak na 50%. Komunikace sice rychlá a jakoby vstřícná. ALE - vůně, která byla uvedena skladem, nakonec skladem nebyla. Vzhedem k drahému poštovnému - firma nenabízí levnější variantu (zásilkovna, balíkovna) jsem volila osobní odběr. Potřebovala jsem vyzvednout v úterý, což nebylo možné. Musela jsem tedy jet do Prahy znovu ve čtvrtek. Vzhledem k tomu, že také prodávám svoji práci přes internet, nemůžu říct, že jsem s tímto 100% spokojená. Pokud něco nemám skladem a zákazník na to musí čekat, zasílám automaticky na své náklady. Protože si svých zákazníků vážím.
Reakce obchodu darecky-z-evropy.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaší objednávku a následnou zpětnou vazbu. Rádi bychom ale v rámci naší férové firemní kultury uvedli několik skutečností na pravou míru.
1) Vzhledem k tomu, že se jednalo o právě naskladněnou novinku, o kterou byl mimořádně velký zájem, byla dostupnost vody v prvních dvou týdnech prodeje omezená. Je tedy pravda, že se bohužel stal fakt, kdy voda byla na stránkách vedená jako skladem, nicméně než proběhla aktualizace, voda již byla DOČASNĚ nedostupná, což se bohužel u Vaší objednávky stalo. U představení novinky, o kterou je velký zájem, se bohužel může stát, že se zboží vyprodá rychleji, než proběhne aktualizace, nebo se vyprodá i to zboží, které ještě na sklad ani fyzicky nedodalo. Pokud tedy podnikáte na internetu a byl o Vaše zboží opravdu velký zájem, pochopila byste to.
- Za tuto skutečnost jsme se Vám omluvili (vícekrát), vodu jste objednala 15.2. (čtvrtek) a teprve až po naší zprávě, že se tato skutečnost stala, jste teprve náš mail zareagovala s tím že jste si ji chtěla vyzvednout v úterý 20.2. Voda na náš sklad byla přijata ve středu 21.2. což bylo pouze o jeden den později, vyzvedla jste si ji v pátek 23.2.
2) Rádi bychom ale uvedli pravdu na pravou míru tento fakt - bohužel šíříte lživou informaci (nevíme důvod), že náš E-shop nenabízí levnější přepravní službu Zásilkovna / Balíkovna. Službu Balíkovna samozřejmě nabízíme, (kdokoliv se může na našich stránkách jednoduše přesvědčit o pravdě) jak při platbě dobírkou, tak na účet. Toto skutečně není pravda a ostatně naši zákazníci tuto službu využívali již v loňském roce.
3) K již vytvořené objednávce, která je v administraci stránek spárována s účetním systémem pod konkrétním číslem - tedy fakturou a odvodem DPH, musí vše účetně odpovídat tak, jak bylo vytvořeno v objednávce. Vyúčtování za dopravu od přepravních společností v poměru počtu odeslaných objednávek a osobních odběrů z objednávek by tedy neodpovídalo, resp. účetně by vypadalo to tak, že si posíláme soukromé zásilky přes firmu, které nemůžeme doložit objednávkou (zde osobní odběr), nebo by neodpovídal počet zboží na skladě. Možností by tedy byla reklamace (případně zrušení objednávky a nahrazení novou se službou Balíkovna, či s cenou nad 2500 kč, kdy mají naši zákazníci jako bonus dopravu zdarma vždy), toto asi jako podnikatel na internetu víte.
S pozdravem,
Bílek -
Doporučuje obchod
Rychlé vyřízení, vše ok, děkuji
Reakce obchodu darecky-z-evropy.cz
Děkujeme za pochvalu naší práce, snažíme se :-)
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Objednávala jsem poprvé. V neděli ráno objednáno, v úterý ráno v pořádku doručeno.
-
Doporučuje obchod
- Rychlost,spolehlivost
-
Doporučuje obchod
v pohode
-
Doporučuje obchod
perfektní komunikace, vstřícnost, rychlé vyřízení
Reakce obchodu darecky-z-evropy.cz
Děkujeme moc, jsme rádi, že má naše práce smysl a dělá našim zákazníkům radost.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nabídka luxusního zboží
- rychlé dodání
- milá komunikace
-
Doporučuje obchod
rychlé doručení
-
Doporučuje obchod
- Rychlé doručení
-
Doporučuje obchod
- velmi rychlé dodání zboží, jsem naprosto spokojena
-
Doporučuje obchod
Skvělá komunikace, nakupují zde již podruhé a můžu jen doporučit.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nakupuji po několikáté a opět proběhlo vše v naprostém pořádku.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Příjemná komunikace, rychlé doručení, super. Jiřina
-
Doporučuje obchod
spokojenost