Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zákaznický servis...
    • Nepřehledné webovky
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nabízí za menší cenu než konkurence ale pak vám zavolají nebo napíšou že zboží za sjednanou cenu nemají a nabídnou cenu vyšší.

    Možná to byl jen můj případ ale pokud něco takového objednávám nechci dodatečně smlouvat o ceně.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • uvedené ceny neodpovídali skutečnosti

    špatně uvedené ceny, po několika dnech mě obchod kontaktoval, omluvili se a dohodli jsme se, že za takto vysokou cenu kupovat nebudu, komunikace dobrá, ale pár dní to trvalo, přesto nemohu hodnotit kladně

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod dobrý,ale úchyt na slunečniku na nic.Nedrží.Při většim povoléní se rozpadne.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbožíjsem si objednala,do dnešního dne jsem ho neobdržela ani mne nikdo nekontaktoval

    Reakce obchodu Dara kočárky

    Dobré by bylo zvednout telefon, když jsme asi pětkrát volali. nebo ho napsat správně do objednávky.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • poslali jiné zboží než jsem objednala, řešení?? no kdybych nebyla drzá tak jsem další poštovné hradila taky já, hrůza děs. Poté ještě zamněli objednat svoz aby si špatně doručený kus přijeli.

    Nespokojenost, učitě bude lepší si příště vybrat jiný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výhodný je pro lidi z Val.Mez. a okolí, protože si mohou zboží vyzvednout, popř. vrátit přímo v prodejně, navíc mají poblíž servis
    • Nepatří k nejlevnějším
    • Pokud si objednáte zboží z eshopu a chcete jej vyzvednout na prodejně, jde to. Ale např. objednaný kočárek Vám předvedou a rozloží za poplatek 300 Kč!

    E-shop je v pohodě, ale prodavačky v kamenné prodejně jsou protivné a člověk si připadá, že je to maximálně obtěžuje, když zákazník něco potřebuje.
    Špatná je také kooperace eshop-kamenná prodejna. Není možné si vše prohlédnout v prodejně a skoro to vypadá na nějakou rivalitu mezi těmito dvěma sekcemi, protože jakmile jsem se zeptala na dotaz ohledně eshopu, prodavačka se prakticky se mnou odmítla bavit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příliš mnoho neinformovaných prodavaček v prodejně.
    • Nesnesitelný zápach ohřívaného jídla v celé prodejně - nemyslitelné pro prodej novorozeneckého zboží.
    • Jedna prodavačka stále chodila za námi, připadala jsem si jako zlodějka. Nic jsem si nevybrala kromě internetové objednávky.

    Objednávka přes internet bezproblémová, telefonický kontakt výborný.
    Odběr kočárku jsme provedli osobně.
    Komunikace na prodejně nepříjemná. Zkazila celý dojem nákupu.

    Reakce obchodu Dara kočárky

    Dobrý den! Paní Holubová, Vaše reakce na návštěvu v naší prodejně mne mrzí, většinou se setkáváme s opačným názorem. Prodavačka, která Vás obsluhovala na prodejně akorát nevěděla, že máte objednávku přes internet, je třeba to ihned a zřetelně říci, protože na prodejně fungují úplně jiní lidé, než na "internetu". Z Vaší poznámky mi přijde, že Vám prodavačka nebyla schopná nic říci o zboží z prodejny, což si nemyslím. Zrovna u zboží, jako jsou kočárky(z nichž jste si jeden vyzvedávala).holky tráví se zákazníky hodinu až tři, než jim vše vysvětlí. Dokonce jako vstřícnost pro zákazníky z internetu jsme zrušili předávání zboží objednaného přes internet v originál krabici a zboží předvedeme, jako by bylo kupované na prodejně. Setkala jsem se i s tím, že na jiných prodejnách si musíte připlatit např. i 300,- Kč, aby vám zboží zakoupené přes internet předvedli. Jinak se nás většina ptá, co nám to tak na prodejně voní, už jsme jedné naší dealerce i sprej, který používáme objednávali, ale je samozřejmě možné, že si někdo v daný okamžik ohříval v kuchyňce jídlo a vy to ucítila, za což se omlouvám. Pokud je Vám nepříjemné, že za Vámi někdo chodil, mohla jste říci, prodavačky mají v náplni práce se lidem věnovat a poskytovat veškeré informace. Já osobně se zákazníků vždy zeptám, jestli chtějí s něčím poradit nebo se rozhlídnout a podle toho to funguje.
    S přáním pěkného dne Hradilová Ingrid

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Po telefonickém ujištění, že při akci nakup nad 444 Kč nebudeme platit poštovné i když se v konečné kalkulaci ukazovala, jsme stejně poštovné i dobírku platili. Takže špatná zkušenost

    Reakce obchodu Dara kočárky

    Pro bezplatné zaslání zboží je zapotřebí v objednávce zadat do poznámky heslo, které je k dispozici na našem webu. V opačném případě je poštovné účtováno. Ve Vašem případě tato podmínka splněna nebyla.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vypadalo to, že mají zboží, které jinde nemají
    • poslali zboží až po týdnu a ještě něco jiného, než jsem chtěla a navíc to nefunguje, jak má

    nic moc

    Reakce obchodu Dara kočárky

    Mrzí mě vaše reakce vždy se snažíme dělat pro zákazníky maximum. Škoda, že nepíšete něco podrobnějšího o vašem problému.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nekomunikují se zákazníky

    Reakce obchodu Dara kočárky

    Nevím co se stalo, ale odpověď jsme prokazatelně poslali e-mailem 13.7.2013 ve 14,19 hod.. Možná nečtete e-maily.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekomunikace
    • Neinformovanost

    Lituji, že jsem si tento obchod vybrala.
    Už dva týdny mají zaplaceno a zboží nikde, kdybych si ho objednala jinde, už bych jej dávno měla:-(

    Reakce obchodu Dara kočárky

    Dobrý den,velice mě zdržení mrzí a omlouvám se za něj.
    Vždy, když je nějaký problém s dodáním zboží, zákazníka informujeme telefonicky. Náš pracovník opoměl z důvodu novoročního shonu a invetury.
    I tak děkuji za recenzi.
    Dan Hradil

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani nevim jak obchod poradne vypada.Kdyz jsem vstoupila a u pokladny rekla,ze mam objednany kocarek, prodavacka co nas obsluhovala byla velice neprijemna az protivna a velice rychle nas po zaplaceni vypakovala zadni rampou pryc z obchodu aniz bychom ji dali duvod se takto chovat.Chtela jsem se podivat po prodejne a koupit jeste nejake veci, ale po takovem chovani uz do teto prodejny nikdy nevkrocim. Take informovanost teto prodavacky byla mizerna, protoze nam tvrdila, ze veskere papiry(zarucni list a navod) jsou v baleni, ale nebyly a o par dnu pozdeji a telefonatu mi je museli poslat postou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo odesláno, až po mém upozornění, že zboží je již týden objednané a zaplacené a nic se nedělo.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • relativně široký sortiment
    • blízkost
    • průměrná ochota a slabé znalosti personálu
    • nepružná komunikace
    • ignorace problémů - např. ventilky na kočárcích Dorjan - nelze nafoukat současnými cyklo pumpami, ani pumpa, ani duše, či vstřícnost nebyly v době mé reklamace na místě

    Nic mě neláká k dalšímu nákupu v tomto obchodě.
    Chtělo by to více orientace na zákazníka a řešení pro něj.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízké ceny
    • široký sortiment
    • V obchodních podmínkách se zavazují odeslat zboží do 3 prac. dní nebo informovat zákazníka o zpoždění. Toto nebylo dodrženo a zboží bylo odesláno až po 6 prac. dnech.

    Možná skutečně chyba (pozdní odeslání) nebyla na straně prodávajícího, ale kdyby mě informovali o zpoždění zásilky nebyl by problém. Takto jsem více jak týden nevěděla, zda mi bude zboží vůbec doručeno. Přestože zboží bylo lacinější než v ostatních obchodech, už bych si zde nic neobjednala.