Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Tvrdili mi, že obraz má háček na zavěšení, ale přitom se nedá zavěsit.
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
situaci s vámi řešila kolegyně
U rámu typu Phoenix od dodavatele Hamy se používají klipy pro zachycení zadní desky do rámů zároveň jako háček.
Mohlo tak vzniknout nedorozumění, že háček zcela chybí.
S přáním krásného dne
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
Produkty rámařství Dantil jsem neobjednával poprvé. Už v minulosti s nimi byly potíže a nyní pro jistotu stornovali moji objednávku z čiré pomsty za to, že jsem jim prve dal špatné hodnocení (viz přiložený výňatek z e-mailové komunikace s obchodem). Zejména poslední větu doporučuji všem kupujícím do pozornosti a zvážení, totiž že se nejedná o jediné rámařství. Spokojenost zákazníka u rámařství Dantik zjevně není na prvním místě. Zde ona příloha: "...věřte že pro vstřícné zákazníky se kterými se dá domluvit jsme schopni vymyslet ledacos. Problém je v tom že jste nám za poslední objednávku dal negativní hodnocení... Z tohoto důvodu nejsme schopni vyhovět Vašim požadavkům a bohužel ani tomu abychom rám vyrobili. Nemáme jistotu že opět nenastane nějaký problém z Vaší strany za který neponeseme vinu ale přesto budeme souzeni... Doporučujeme Vám obrátit se na konkurenci a zakázku si zadat jinde, nejsme jediní výrobci rámů na míru...."
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
pro vysvětlení celé situace by musela být uvedena celá konverzace i z vaší strany. Tomu tak v recenzi není a my takové informace zveřejňovat nebudeme.
Proto nemáme k celé situaci co říci. Stojí za námi celá řada spokojených zákazníků, kteří jsou důkazem, že náš přístup k nim není takový, jaký říkáte.
S pozdravem
Tým Dantik -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Plexi urezane krive a jeste k tomu o centimetr min.
Za tu cenu strasneReakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše recenze. Pokud byste nás o tom předem informovala např. emailem na [email protected], třeba by jste z našeho řešení byla překvapená. Kolegyně by s Vámi jistě ráda reklamaci vyřešila. Šlo o klip 36x49 v plexisklové variantě což je atypický rozměr, který k nám jezdí z externího skladu již zabalený, tady jsme chybu nemohli odhalit.
Děkujeme
S přáním krásného dne
Team DANTIK -
Nedoporučuje obchod
Jak mohu psát hodnocení, když jsem zboží ještě nepřevzal, resp. mi ještě nepřišla zpráva, že je připravené k odběru.
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
rámeček máte k vyzvednutí na prodejně Flora.
Doba prodlení vznikla z toho důvodu, že jste objednal rámeček na míru ve středu v noci, ve čtvrtek jsme na na ní začali pracovat. Na prodejny zavážíme vždy ve čtvrtek a v úterý večer. Vaše objednávka byla zařazena do výroby a byla v pořadí.
Rámeček byl do konce týdne vyroben, pouze se čekalo na závoz na prodejnu, proto vzniklo to prodlení, které je ale u tohoto typu dopravy běžné.
Pokud jste rámeček potřeboval dříve, doporučujeme zvolit vyzvednutí na Řepích (kde je přímo výroba) nebo doručení kurýrem po Praze. Tento typ dopravy je rychlejší. Všechny dodací lhůty máme napsané u všech doprav při jejich výběru.
Stačilo se pouze ozvat dříve a mohli jsme s Vámi domluvit alternativní způsob dopravy.
Věříme, že i přes to budete s rámečkem spokojený
S pozdravem
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
dnes mi volali a místo dořešení stavu mi bylo opakovaně sděleno bez možnosti vyjádření se, že došlo k pochybení
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
rádi bychom se vyjádřili k Vašemu hodnocení. K našemu pochybení nedošlo. Ihned po zjištění, že jste se vyjádřil ještě jinou recenzí k nákupu, Vás ihned kolegyně kontaktovala a chtěla s Vámi vyřešit situaci.
Na konci nákupu jste zvolil platbu online kartou. Ta se nezdařila, tudíž jsme Vám zaslali email s platebními údaji k objednávce. Na tento email a výzvy jste nijak nereagoval. Po kontaktování po prvním hodnocení (v tom bylo, že jste nedostal zboží) jsme se teprve dozvěděli, že jste chtěl platit na dobírku. Stačilo pouze poslat informativní email nebo zavolat a platbu bychom změnili a objednávku pro Vás dokončili. Takto jsme o této věci nevěděli a neměli šanci reagovat. Do telefonu jste ale tvrdil něco jiného a domluvit se na kladném vyřízení jste nechtěl (řešení by bylo poslat zboží na dobírku jak jste si přál).
Všechny vzniklé neobvyklé situace řešíme ihned, nejlépe telefonicky, aby jsme mohli ve všem vyhovět.
S přáním hezkého dne
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží dorazili docela rychle
- Na reklamaci obchod dosud nereagoval
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že se necítíte spokojena s Vaším nákupem u nás, a chceme se touto zprávou pokusit vyjasnit celou situaci a nalézt řešení.
Ohledně reklamace, kterou jste nám nahlásila, jsme byli překvapeni, že jsme nenašli Váš email s reklamací. Rádi bychom si vše přešli a vyřešili pro Vás nejlepším způsobem.
Také nás mrzí, že jste byla nespokojena s produktem, který jste si zakoupila. Vaše názory a připomínky jsou pro nás velmi cenné. Chceme Vám pomoci najít produkt, který bude vyhovovat všem parametrům.
Děkujeme
S přáním krásného dne
Team Dantik -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Sklo je tenké a prasklo>
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Sklo je náchylnější k rozbití než například plexisklo. Pokud došlo k nárazu nebo zmáčknutí, je možné, že sklo praskne.
Můžeme vám samozřejmě euroklip vyměnit za nový, stačí se ozvat na [email protected], kde s Vámi reklamaci kladně vyřídíme.
S přáním krásného dne
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Nekvalitním zabaleno, přišlo poškozené, prasklé plexisklo
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše recenze. O poškozeném balíčku se ale bohužel dozvídáme až nyní právě zde.
Při poškození balíčku řešíme ihned reklamaci a náhradu zboží.
Zprávu předáváme kolegyni, která se Vám obratem ozve, aby s Vámi vzniklou situaci vyřešila
Děkujeme
S přáním krásného dne
Team DANTIK
Aktualizace 22.5.2023
Spojili jsme se se zákazníkem a reklamaci jsme vyřešili (zaslání nového zboží)
Zásilka byla evidentně dle přiložených fotografií poškozena. Pokud zákazník takovou zásilku přijme, nedozvíme se o jejím rozbití a nemůžeme reklamaci řešit.
Snad je již vše v pořádku.
Děkujeme
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
Nabízí na svých stránkách co ve skutečnosti nemají
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
jednalo se o výprodejový kus zařizovacího předmětu, který již nebyl skladem. Systém bohužel nezaznamenal prodej výrobku a stále umožnil nákup zboží. Za toto nedorozumění se ještě jednou omlouváme.
Ještě tentýž den jsme Vás kontaktovali s omluvou a ihned jsme Vám vrátili celou zaplacenou částku. Řešení z naší strany proběhlo rychle a vstřícně.
Na základě této chyby jsme kontrolovali sklad a žádné jiné pochybení jsme nezaznamenali.
S pozdravem
Team Dantik -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Od 5.8. objednávka nedorazila... Na e-shopu info o dodání do 3 dnů... Je to 16 dní a nikdo nic, žádna komunikace, žádné info... Objednávám podruhé a tato objednávka mě opravdu dostala...
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
omlouváme se za způsobené komplikace. Řešíme s dodavatelem problém s nedostatkem jednoho z produktů, které jste si objednala. Nyní Vám nabízíme vhodnou alternativu.
O vzniklých potížích jsme však podávali informaci.
Doufáme však, že se situace co nejdříve s Vámi vyřeší a zboží bude doručeno v nejkratším možném termínu.
děkujeme
S pozdravem
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
Až po 6 dnech , kdy jsem urgovala dodání zaplaceného zboží, mi bylo řečeno, že vlastně zboží nemají.Nicméně je stále nabízeno na eshopu...
Reakce obchodu Rámování Dantik
Velice se omlouváme, skutečně se stalo, že tento grafický list se někde ztratil. Neprodali jsme ho, prodavačka ho má mít na prodejně, ručí za něj, ale nedohledali jsme ho. Proto se také pořád ze systému do webu propisoval jako na skladě. Na základě této zakázky jsme ale zahájili inventuru skladu prodejen. Ještě jednou se omlouváme, peníze jsme vám vrátili a pokud budete v budoucnu něco potřebovat. Určitě vám vyjdeme maximálně vstříc.
-
Nedoporučuje obchod
- Bohužel plexiskla byla dost poškrábaná
Reakce obchodu Rámování Dantik
*EDIT - Doopravdy byla na druhé straně ještě jedna folie, zákazník ji odstranil a euroklip je v pořádku *
Dobrý den,
u plexi euroklipů je nutné odstranit z obou stran folii, která jej chrání. Ta vytváří dojem velmi poškrábaného plexiskla.
Pokud jste odstranil obě folie a i přesto je plexisklo poškrábané, neváhejte nás kontaktovat.
V co nejkratší době Vám pošleme nové zboží
Děkujeme
S přáním krásného dne
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
Pomalé dodání objednaného zboží.
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace. Bohužel u Vaší objednávky vzniklo prodloužení z důvodu pozdějšího připsání platby na účet a její propojení se systémem.
Dále vznikají prodlevy v doručení z důvodu vládních nařízení, kterými jsme omezeni. Objednávku Vám TopTrans doručoval tři dny. Tuto dobu bohužel nejsme schopni ovlivnit.
Věříme, že příště vše proběhne v pořádku.
Děkujeme
S přáním krásného dne
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
doba dlouhá
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba
-
Nedoporučuje obchod
Zaplatil jsem 20 háčků na obrazy velikost 4 dorazilo 5 ks a 20 ks velikosti 5 dorazilo také 5 ks.Po urgování mi přišel balíček s háčky ale dobírka byla jako za celé zboží .Zásilku jsem samozřejmě nepřebral a od té doby si mohu nechát zdát o háčkách .
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
vzniklá komplikace nás velmi mrzí. Zboží jsme Vám co nejdříve odeslali, samozřejmě bez druhé dobírky.
Doufáme, že je již vše v pořádku.
S přáním krásného dne
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
- Přišel jiný rozměr objednaného euroclipu
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
velice se omlouváme za vzniklé komplice.
Vaše reklamace je již v řešení a co nejdříve Vám odešleme nový a správný euroklip na naše náklady.
S přáním krásného dne
Team Dantik -
Nedoporučuje obchod
Strašně dlouhá doba dodání čekám už 14dní, hrůza.
Reakce obchodu Rámování Dantik
Dobrý den,
omlouvám se, nechápu, kde se vaše zakázka takto zasekla, nebo ztratila.
Jdu to dohledat.