Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupila jsem vnučce naušnice (2290kč)se zapínáním balónek. Jedna naušnice ok,druhá bohužel ne. Balónek ztratila. Objednala jsem novy za 390kč. Balónek opět ztratila. Poslala jsem tedy naušnici zpět. Po dohodě s Danfil. Přišel mi mail,že je naušnice v pořádku a že si máme opět koupit nový balónek a sledovat,jestli se opět nebude uvolňovat. V tom případě to máme zase poslat zpět. Nevím tedy,jestli třeba paní učitelce ve školce řict,ať sleduje vnučky naušnici(asi nemá určitě nic lepšího na práci). A podotýkám,že zaslání naušnice zpět stojí 129kč. To máme 2x390 a když to opět bude padat tak 2x129. Příště si hodně rozmyslím takový nákup. Jsem z Prahy a pobočku v Praze nemají.

  • POZOR NA HMOTNOST ZBOŽÍ NA STRÁNKÁCH FIRMY A SKUTEČNOU VÁHU ŠPERKU, KTERÝ OBDRŽÍTE.
    Mám velmi nemilou zkušenost a ráda bych všechny zákazníky upozornila, aby si pečlivě kontrolovali zboží od této firmy. V tomto týdnu jsem objednala pro dceru dva produkty. Zlatý řetízek, u kterého byla na stránkách uvedena váha 1,78g. Porovnávala jsem s různými e-shopy a vzhledem k poměru váhy/délky jsem nabyla dojmu, že řetízek bude přiměřeně silný. Bohužel došel velice jemný řetízek s váhou 1,2g (tedy o třetinu nižší váha). Tuto váhu uvádí prodejce i na faktuře. Dále jsem objednala přívěšek. Váha šperku je uvedena na stránkách 1,56g a dle faktury mi právě přihází šperk s váhou 0,8g (tedy poloviční váha). S firmou jsem hned komunikovala, dočkala jsem se omluvy a zboží budu vracet. Nicméně z mého pohledu se jedná o klamání zákazníka a celkovým přístupem firmy jsem zklamaná.