• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    špatná komunikace

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    tři krát jsme měnili objednávku podle Vaších požadavek, a pak jste ji stejně nepřevzal.
    Pěkný den!
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • netuším
    • firma apeluje na tom ,cituji:
    • V případě vrácení zboží nebo zaslání na výměnu,nám zboží zasílejte v pevných obalech,aby nedošlo k poškození zboží!Nejlepší je krabice nebo obal, ve kterém vám bylo zboží doručeno.
    • Mě byl župan doručen v igelitovém pytli.
    • Po převzetí od ČP jsem zjistil ,že župan je poškozen.Na obalu jsem posléze našel nepatrnou dírku asi od přiloženého raménka.
    • Zboží jsem raději nereklamoval-kdo za to nese zodpovědnost??? Děkuji za poškozený župan a pokažené vánoce!!!!!!!!!!!!!!!

    Nepřebírejte zboží v igelitovém obalu !!!!!!!

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    poškození zásilky jste měl ihed reklamovat u České pošty, ta nese za přepravu zodpovědnost. Zboží bylo zabaleno v pevném poštovním obalu, sice igelitovém, ale s certifikací pro přepravu poštou.
    Zboží můžete vrátit do konce ledna, tak jako jsme garantovali při objednání.
    Pěkný den!
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednat si z domova

    Tento obchod bych nikomu nedoporučila povlečení které jsem si objednala bylo špatně ušité,přetažené švy!!Za tu cenu je to opravdu fušerácká práce!Nevrací jen proto že jsem švadlena a umím si to spravit.Jste pro mě opravdu sklamáním...dohlížejte na kvalitu zboží,než ho odešlete k zákazníkovi.Tohe by se opravdu stávat nemělo.Strnadová

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    povlečení bylo ušito v České republice, můžete jej vrátit.
    Dohlížet na kvalitu šití nemůžeme, zboží nešijeme, pouze prodáváme, originální balení nerozbalujeme.
    Pěkný den!
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doba dodání
    • Tento e-shop používá klamavé fotografie produktu, zatímco Vám bez upozornění, že jde pouze o ilustrační obrázek, zašle úplně jiné zboží
    • Po upozornění na obdržení jiného zboží reagují tak, že jste si ho objednali a nenabídnou vrácení zboží/výměnu
    • Arogantní jednání

    Objednala jsem si 2x povlečení z bavlněného saténu v barevném provedení světle hnědá a modrá barva, takové, jaké bylo na fotografii u nabízeného produktu. Zboží došlo poměrně rychle, ale bylo mi zasláno zcela jiné barevné provedení, a to v tmavě hnědé a černé kombinaci, o kterou jsem nestála a nebyla jsem upozorněna na tuto záměnu, a ani u produktu nebylo upozornění, že se jedná pouze o ilustrační fotografii. Na reklamační e-mail mi bylo odpovězeno velmi arogantně, že jsem si toto zboží objednala a takové mi poslali. Na to, že chci zboží vrátit, nebylo nijak reagováno. Prostěradla jsem si tedy musela nechat, i když vím, že ze zákona mám nárok na vrácení, po tomto jednání jsem od další komunikace odrazena a už nikdy znovu neobjednám.

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    lhát by se nemělo...
    Objednala jste si hnědé povlečení, hnědé jsme poslali:
    Saténové povlečení Notherdam 140 x 200 cm - Barva: Hnědá, Velikost: 140 x 200 + 70 x 90
    Vrátit zboží můžete podle zákona, bez udání důvodu, máme to napsáno i v obchodních podmínkách.
    Pěkný večer!
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi pěkná pyžama, jak pro dospělé, tak pro děti. Hlavně jsou pyžama stejná pro tatínky i syny a pro maminky a dcery. Což je výborný nápad.
    • 16.9.2015 jsem uskutečnila objednávku. Hned druhý den jsem ji zaplatila z účtu. 22.9.15 mi přišla zpráva, že čekají na platbu a číslo účtu bylo jiné, než na stránkách uvedené, tak jsem jim poslala výpis platby. Došlo potvrzení, že platba byla přijata. Bohužel do dnešního dne 28.9.15 nemám zásilku, ani žádné zprávy o ní.

    Zboží mi stále nedorazilo. Platila jsem ho druhý den na účet, ale za pár dnů přišla zpráva, že platba chybí. Po zaslání výpisu z banky, došlo potvrzení, že je platba přijatá, ale zboží stále nemám(12 dní od objednání a 11 od zaplacení).
    Možná dorazí, uvidíme.

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    Objednala jste si zboží, při kterém bylo napsáno "připravujeme", o čem jsme Vás informovali. Zboží dorazí tento týden, pak bude zasláno.
    Pěkný den!
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží jsem ihned odesílala zpět,ale dosud se mi nikdo neozval ani peníze mi nebyly vráceny.
    • Přestože dle obchodních podmínek jsem mohla zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu a zase do 14 dnů mi mají být vráceny peníze.K mé lítosti zatím nic

    Je mi líto zatím nedůvěřuji

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,

    28.05.2015 jste si zboží objednala
    29.05.2015 jsme zboží expedovali
    05.06.2015 se nám zboží vrátilo
    08.06.2015 jsme odeslali peníze na Vámi udaný účet

    Děkujeme za recenzi.

    Pěkný den!

    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • -nejsou zvýrazněny rozdíly v objednávání velikostí,
    • -není jasné, zda můžete bez problémů vrátit
    • zboží z důvodu nevyhovující velikosti,
    • reklamační řád je ryze pro potřebu prodávajícího - nesrozumitelný, tak , aby Vás
    • to odradilo od vracení zboží!!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevidím žádné výhody
    • Nedostatečná informace u zboží na stránkách e-shopu.

    Rozmyslet si nákup v tomto e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chtěla jsem jinou kombinaci než nabízí obchod a nebylo mi vyhověno. Prý se nedělá i když v jiných obchodech ano.

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    nerad, ale musím reagovat.
    Zákazníce si objednala plavky - Tankiny Lorin Dona. Plavky se nedělají v kombinaci jiný vrchní díl a jiný spodek, jako chtěla zákaznice, ale jsou nakombinovány už od výrobce.
    Jestli je v jiných obchodech nabízejí, doporučuji je tam zakoupit.
    Zboží od nás můžete kdykoliv vrátit, peníze pošleme obratem.
    Pěkný den!
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • doprava českou poštou, balík do ruky byl na poště!
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod bych nedoporučila hlavně z důvodu,že velikosti neodpovídají reálu.Jinak věci jsou pěkné a myslím,že i kvalitní,ale velikosti bohužel neodpovídají,což je dosti důležitá věc.

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    u každého produktu jsou k dispozici přesné tabulky od výrobce.
    Po kliknutí na žlutý metr se zobrazí.
    Mrzí mě, že Vám nesedí objednaná velikostí, můžete zboží vrátit, vrátíme Vám peníze.
    Pěkný den!
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nekvalitní zboží

    v pondělí jsme expres poslala zásilku zpět, kontaktovala slovenskou pobočku s tím, že se mi hned ozve a nic.

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    Nerad, ale musím reagovat na Vaší recenzi.
    Kvalita je subjektivní názor, my nekvalitní zboží neprodáváme.
    Froté župan Forex co jste si objednala, rozhodně není nekvalitní zboží.
    Zásilku jste zaslala zpět v pondělí, dnes je úterý, bohužel k nám ještě nedorazila. Až dorazí budeme to řešit.
    Hezký den!
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednavkovy system
    • zadala som 2objednavky na dve rozne adresy a obidve dorazili na jednu adresu. sklamanie!!!

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den paní Daniel Zmij.
    Mrzí mě Vaše nespokojenost, ale jak jsme si už spolu psali, obě objednávky jste zadala na stejnou adresu, žádnou jinou ani na svém kontě nemáte vytvořenou.
    Zboží jsme Vám expedovali v den připsání platby na náš účet, na adresu kterou jste zadala.
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neaktuální informace o nabízeném zboží na internetu

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    Zákaznice si objednala zboží 17.12.23013, kdy už pro předvánoční provoz není možné na 100% udržet aktuálnost skladu. Chyběla nám jedna položka z objednávky. Okamžitě jsme kontaktovali zákaznici a po dohodě s ní jsme objednávku zrušili.
    Systém odepisuje ze skladu zboží až po objednání. Vložením do košíku a jeho nepotvrzením i několik dní se může stát, že si objednáte zboží které v době vložení do košíku bylo skladem, ale se během doby do potvrzení objednávky vyprodá.
    Hezký den!
    Ing. Rigáň

    • Arogantní způsob komunikace.
    • Nedodržují vlastní obchdní podmínky.
    • Naprostý nezájem o zákazníka.

    Nedoporučuji pro přezíravé chování k zákazníkovi.
    Obchod nemá zájem na spokojenosti zákazníka.

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý večer,
    Pan Kvapil si napsal jako adresu na doručení POSTE RESTANTE. Na poštu zboží nedoručujeme, doručujeme jako Balík do ruky. Požádali jsme ho o upřesnění adresy, ale on trval na doručení na poštu. Proto jeme museli objednávku zrušit.
    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednala jsem si určitou barvu zboží a přišla mi barva jiná.
    • Kvalita zboží je nízká - bavlna průsvitná, froté zboží řídké.

    Pokud chcete luxusní zboží, objednávejte u jiného prodejce

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Kvalita zboží - resp. potisk

    Cenově rozumný obchod. Potisk vydrží 2 vyprání a bude dole.

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,
    nemáme reklamace na potisk od výrobce Vienetta Secret.
    Při dodržení doporučeného způsobu ošetřování - (prát na 30 stupňů, žehlit z rubu) - vydrží potisk neomezeně dlouho.
    Zboží můžete samozřejmě vrátit.
    Hezký den!
    Ing. Rigáň

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • I když obchod nabízí objednání bez registrace, objednat tak zboží nelze.
    • Obchod vůbec nekumunikuje e-mailem ani přes jejich záložku napište nám i při několika výzvách. Pokud má člověk štěstí a dovolá se, je odkázán na stránky na "můj účet" kde prý jsou všechny informace. Bohužel při výměně zboží tam již žádné informace o zásilce nedoplňují (zda zboží dorazilo v pořádku zpět, zda ho převzali, posílájí nové zboží, apod.).

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,

    Netuším kde vznikl problém.
    Zboží jde objednat i bez registrace, běžně to zákazníci dělají.
    Na všechny emaily odpovídáme, telefony zvedáme.
    Zboží jsme odeslali na druhý den po objednání, Českou poštou jako balík do ruky. Zákazníčka si sama změnila na "Uložení bez pokusu o doručení".
    Výměna zboží proběhla ihned po doručení k nám na výměnu. Zákazníčka měla zboží vyměněné na druhý den po odeslání na její poště. Vyzvedla si ho až na třetí den.

    Jestli jsme udělali chybu, tak se omlouvám!

    Ing. Rigáň

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nabízí zboží, které někdy není lehké sehnat v kamenných obchodech
    • Zakoupené noční košile vypadají ve skutečnosti úplně jinak než na obrázcích. Jedna je namísto jemně zelenkavé brčálově jedovatě zelená a obě jsou neskutečně široké, přestože mám normální, spíše plnoštíhlou postavu a při výšce 177 cm považuji velikost L za přiměřenou. Jelikož vrácení zboží by se z důvodu platby poštovného nevyplatilo, musela jsem košile nechat přešít.

    Obchod nemohu doporučit z výše zmíněných důvodů.

    Reakce obchodu Danaeshop

    Dobrý den,

    mrzí mě Vaše nespokojenost, ale košile - Domácí šaty Regina 205, co jste si objednala, jsou na stránce nafoceny v jedovatě zelené barvě. Ke každému produktu máme tabulku velikostí, je tam rozměr přes prsa i přes boky.
    Když jste byla nespokojena mohla jste vrátit zboží, byly bychom Vám poslali peníze i s poštovním.

    Hezký den!

    Ing. Rigáň