• Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávku zrušil obchod bez jakékoliv komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrátil peníze na účet.
    • Zrušení objednávky jsem zjistil že se mi vrátily peníze na účet.

    Nabízí zboží dostupnost 3-5 dní a nedodá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože jsem zboží vybral z aktuální nabídky, obchod mi po objednání a zaplacení oznámil až po několika dnech, že už s dodavatelem nespolupracují a zboží mi tedy nedodají. Naštěstí mi alespoň vrátili bez problémů a docela rychle peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedodáno a obchod nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Peníze za objednávku byly vráceny bez jakéhokoliv vysvětlení. Až po dotazu bylo sděleno, že obchod přestal spolupracovat s firmou, kde byl vyroben náš produkt.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naštěstí jsem neplatil predem
    • Dodání údajně za 3 dny nicméně skoro po 2 týdnech žádný update
    • Na chatu na webu který se svatí jako on-line nereaguji, na mailu také ne
    • Obchod nejspíš nefunguje a někdo jen zapomněl vypnout web, jinak si to nedokážu vysvětlit
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nefunguje,telefon nikdo nezvedá,na email nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba neprošla ani napotřetí, na chatu nikdo nereagoval, telefon uvedený na stránkách k řešení potíží zvonil, ale nikdo nezvednul.
    JD

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchodník nekomunikuje, neodpovídá na e-maily, nezvedá telefon.
    • Zboží mělo dorazit do 3 dnů, uplynulo 8 dnů a stále nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje
    • Objednal jsem si na Webu dřez a zaplatil kartou, přišla odpověď: Zvolili jste online platbu pomocí zabezpečené platební brány GoPay. Dle zvoleného způsobu online platby a jeho výsledku se Vaše objednávka č. 1202100081 nachází ve stavu:
    • objednávka čeká na zaplacení - zvolili jste např. platbu převodem a čekáme na převod peněz na náš účet.
    • objednávka je zaplacená - zaplatili jste např. platbu kartou
    • objednávka je stornovaná - zrušili jste online platbu na platební bráně
    • Žádný termín dodání dodnes. Poslal jsem dotaz mailem pčřed 2 dny - žádná odpověď. Jiří Mařík

    Nevýhoda - nekomunikuje

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatné informování o objednávce a jejím stavu
    • Dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mám zaplacené, nedorazilo, v obchodě neberou telefon.
    Dejte si na tento obchod pozor, nic neplaťte předem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Prodejce nekomunikuje /tel., mail/, nebyla potvrzena objednávka s termínem dodání. dodáno až po 14 dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na strankach prodejce bylo zbozi skladem. Musela jsem ho ihned zaplatit a v mailu u potvrzení jsem obdržela informaci, ze bude vyskladneno do 3dnu. Po několika dnech/spis 2tydnech jsem psala maily, zprávy na tel.c. (na volání nereagovala) v jakem stavu je objednávka. A pak z ničeho nic jsem mela penize zpet na ucte a az pote informaci, ze na stránkách je napsáno - zbozi neni skladem. Coz tak pri objednani opravdu nebylo. Nedovolate se nikoho...jen mejte trpelivost a nevzdavejte se!

    • jsou to podvodníci, pozor, nedoručují zboží
    • jsou to podvodníci, pozor, nedoručují zboží

    nic neobjednávat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem kuchyňské dřezy, přišla mi faktura, po jejímž uhrazení mi přišel mail, že zboží v dané barvě se nevyrábí. Objednala jsem jinde, navíc za mnohem lepší cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba proběhla1.4.2020, dodnes (14.4.2020) jsem své zboží stále neobdržel!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    do dnešního dne nebyla objednávka vyskladněna, a na můj meil ohledně zeptání se na ni, se nereaguje.

  • Tímto objednávku ruším Děkuji Malý