Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sedm dní od objednání , z toho pátý den od mailu, že zboží bylo expedováno. Na sledování zásilky je pořád, že zboží nebylo předáno dopravci. Takže zatím moc kladně hodnotit nemohu..

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle detailu zásilky od nás objednávka odešla, ale je chyba někde u dopravce. Zkoušela jste PPL kontaktovat? Pokud byste měla nějaké potíže zásilku dohledat nebo by Vám PPL dělalo problémy, tak se nám určitě ozvěte ideálně na infolinku a rádi Vám pomůžeme.

    Mrzí nás, že nám rovnou dáváte negativní hodnocení. Jednotlivé dopravce bohužel neovlivníme. :-( Neváhejte nám případně zavolat.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Jako vždy vše na 100%

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    moc nás těší, že vše bylo v pořádku a jste u nás dlouhodobě spokojený! :-)

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Už nejsou žádné slevy

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    bohužel nevíme, jak přesně to myslíte. Slevy nabízíme stále a každý týden máme nové velmi výhodné týdenní akce. Případně nám prosím napište do emailu [email protected] nebo zavolejte na infolinku, co Vám nevyhovuje a zkusíme se na to spolu podívat a domluvit se.

    Děkujeme

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem dostal ale trochu jinou než bylo uvedeno

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud bylo něco v nepořádku. Případně nás prosím kontaktujte nejlépe na naší infolince 800 203 209 nebo na emailu [email protected] a rádi to s Vámi vyřešíme.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno, zaplaceno a ani žádná informace ani zboží

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    bohužel Vám takto přesně nedokážeme říct, kde se stala chyba. Moc nás to mrzí. Od nás balíček klasicky odešel, ale je možné, že Vám z nějakého důvodu nepřišla zpráva z pošty o možnosti vyzvednutí.

    Aktuálně nám balíček vrací z pošty a jsou následující možnosti: v tuto chvíli (relativně ihned) můžeme odeslat nový balík, ale bohužel bez výprodejových věcí, které máte v objednávce (již nejsou skladem), nebo počkat až se k nám balík vrátí a my ho obratem odešleme znovu.

    Pokud se někdy v budoucnu stane, že budete delší dobu čekat, tak je nejlepší se ozvat k nám na infolinku a kolegové z centrály Vám rádi dohledají, co se stalo a pomohou Vám s řešením.

    Omlouváme se tedy za komplikace a ozvěte se nám prosím na infolinku nebo do emailu o dalším postupu.

    S přáním hezkých svátků
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cca 11 dní po zakoupení nebylo zboží dodáno....

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle toho, co jsem dohledal, jste objednávku dělal 9.11., 10.11. (pátek) balík u sebe mělo PPL a 13.11. (pondělí) Vám byl doručen. Pokud nastal jakýkoliv problém a objednávku u sebe nemáte, tak se nám určitě ozvěte na infolinku nebo email a spolu to vyřešíme.

    Děkujeme
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba doručení i přez to, že bylo zboží skladem.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    to nás mrzí pokud zboží dorazilo později než mělo. Podle systému vidíme, že objednávka byla vytvořena 30.10., odeslána byla 31.1. a v rukou jste ji měl 1.11., což nám nepřijde jako dlouhá doba. Je samozřejmě možné, že to bylo trochu jinak a všechny správné informace nevidíme.

    Případně se tedy omlouváme za komplikace.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • supr ceny
    • dodavka uplne na picu, furt jeste cekam

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    když se dívám na detaily přes číslo balíku na Zásilkovně, tak od nás odešlo vše včas. Spíš to vypadalo na nějaké zdržení u dopravce, kde byla docela dlouhá prodleva a teprve dnes to vypadá, že se zásilka doručuje na výdejní místo. To nás samozřejmě mrzi, ale bohužel už chyby dopravce ovlivnit nemůžeme. :-(

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobré VIP nabídky, ale když si neco objednáte, čekáte přes týden a to i na zaplacené objednávky. Konkurence dokáže doručit i do druhého dne.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    díváme se na data zásilky a objednával jste v neděli a objednávka byla expedována v úterý. Mělo by to být v pondělí, ale občas se stane, že po víkendu toho je opravdu hodně a menší zpoždění se stane. To se moc omlouváme.

    Potom už to bohužel bylo v rukou dopravce a tam nějaké prodlevy byly, bohužel Vám takhle nedokážeme říct proč a nechceme se zbavovat zodpovědnosti, ale rychlost konkrétního dopravce neovlivníme. Stávat by se to nemělo. Mrzí nás, že objednávka měla zpoždění.

    Děkujeme i tak za objednávku a věříme, že příště bude vše na 100%.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Odleva v doručení, i když mi operátor přes telefon slíbil úplně jiné informace, toto sestava již několikrát nejsem spokojen s lhůtou doručení

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle historie balíku nám přijde, že vše probíhalo v pořádku, avšak mýlit se samozřejmě můžeme a v tom případně se omlouváme. 20.7. (čtvrtek) jste objednal, 21.7. (pátek) si balík převzal GLS a hned po víkendu v pondělí 24.7. byl balík doručen.

    Pokud došlo k nějakým komplikacím nebo zpoždění, tak se omlouváme. Vždy se snažíme o co nejrychlejší doručení.

    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Akce 1+1 extrifit protein za dobré peníze
    • proteiny mi došly až za týden, po objednání mi neposlali ani do 3 dnu fakturu nebo o tom, že kde je problém. Musel jsem napsat stižnostní email, než mi to vůbec poslali…

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    objednávku jste udělal v úterý 4.7. Bohužel hned na to byly dva státní svátky, během kterých sklad nepracuje. V pátek po svátcích byla objednávka expedována a v pondělí poté doručena.

    Omlouváme se tedy za mírné zpoždění, ale bohužel to zapříčinily státní svátky.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal jsem jiné zboží než jsem objednal!!!

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    pokud se tak opravdu stalo, tak nás to moc mrzí. Samozřejmě Vám rádi zboží vyměníme a pošleme správné. Stačí se nám jakkoliv ozvat (infolinka, email, messenger, instagram) a domluvíme se.

    Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem proteinové tyčinky. Žádné nedorazily. Komunikace obchodu nula.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    vím, proč se toto přihodilo. Objednal jste dvě proteinové tyčinky v hodnotě 66 Kč, na které jste uplatnll slevu (věrnostní body) 66 Kč. Výsledná částka byla teda 0 Kč. Objednávku jste měl v plánu vyzvednout na naší pobočce, ale objednávky vytvořené k vyzvednutí osobně se dají platit pouze dopředu (kartou / převodem). Tím, že jste měl nákup v hodnotě 0 Kč, Vám pravděpodobně nedal systém pokyn k platbě (asi ani nemohl, když to bylo 0 Kč) a tudíž se objednávka tváří jako neuhrazená a proto nebyla odeslaná na pobočku.

    Bohužel nelze vytvořit objednávky za nulovou hodnotu. Zkusím o tom napsat vedení, zda by to bylo možné nějak vyřešit, aby Vás to příště dále nepustilo. Zároveň napíšu kolegovi z IT, aby Vám zpátky přičetl věrnostní body, o které jste tím pádem přišel.

    Omlouvám se za komplikace a děkuji za pochopení
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vyzkoušel jsem poprvé. Schválně udělaná větší objednavka. Při urcite částce objednavky bude dárek v hodnotě nad 1000,- Kč . A ono nic .. teda pokud 2 sáčky proteinu nestojí 1000

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    máme dva tipy dárků: 1) k objednávce do 999 Kč 2) k objednávce nad 999 Kč. Bohužel jste si to špatně vynaložil. Není to dárek v hodnotě 1000 Kč, ale dárek k nákupu nad 1000 Kč (999 Kč konkrétně).

    Mrzí nás, že jste to špatně pochopil.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím mi nic nedorazilo

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle sledování balíku přes Zásilkovnu jste si objednávku vyzvedl včera (17.5.) ve večerních hodinách. Omlouváme se pokud email o recenzi dorazil dříve, než došlo k převzetí objedávky. Pokud byste příště měl jakýkoliv problém tak neváhejte zavolat na naši infolinku nebo napsat na sociální sítě Facebook či Instagram.

    Děkujeme a věříme, že vše bylo v pořádku.
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • při výdeji v obchodě jsem narazil na velice nepříjemnou paní

    Nákup v pořádku, ale paní v obchodě v Metropoli Zličín byla nepříjemná.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    tak to nás moc mrzí. Omlouváme se za to a budeme dělat vše pro to, aby se situace už neopakovala.

    Děkujeme za Váš nákup.

    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    čekám už týden a zatím neposlali ani email o potvrzení platby, natož aby něco přišlo

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle systému se objednávka tváří jako neuhrazená, tudíž ani neodešla ze skladu. Zkuste se prosím ozvat na naší infolinku (dnes je státní svátek a bohužel nejsou lidé ze skladu v práci, abych zjistil více) a kolegové Vám určitě pomůžou s vyřešením. Pokud se stane příště něco podobného, klidně se hned ozvěte a dáme to spolu do pořádku.

    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do doby dokud byla možnost platby na pobočce vše věž problémů,teď musím platit ihned a tempo pripravenosti objednávky už je šílená ..

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám chybí platba na místě, ale bohužel to bylo nutné kvůli velmi častým stornům - nevyzvednutí zásilek od zákazníků a tím mnoho práce navíc víceméně zbytečně. Zatím se nám tento způsob ověřil, i když chápeme, že pár zákazníků to odradit může a je nám to líto vůči těm poctivým. Snad to pochopíte a i tak budete nakupovat u nás.

    Objednávku jste vytvořil 14.3. a naskladněna byla 16.3.. Většinou se to stihne hned ten následující den, ale bohužel se občas něco přihodit může ať už je to velké množství objednávek, výpadek nějakého výrobku nebo nějaký lidský faktor. Moc nás mrzí, že se objednávka o den zpozdila, snad se to už příště nestane. Budeme pro to dělat maximum.

    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodávka byla rychlá a podle očekávání

    Při balení bylo použito neuvěřitelné množství plastů. Každá položka byla zabalena zvlášť do plastové fólie, pak do bublinkové fólie a nakonec do lepicí pásky. V krabici jsem měl deset položek a trvalo mi více než 15 minut, než jsem výrobky z neuvěřitelného množství plastů zachránil. Samotná vnější krabice měla také téměř celý povrch pokrytý lepicí páskou. Když jsem byl se sundáváním všech plastů hotov, zjistil jsem, že společnost DaFit použila v tomto jediném balíčku více plastů, než kolik jich běžně spotřebujeme za týden v naší čtyřčlenné domácnosti.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zabalení nebylo podle Vašich přestav. Kolegové se vždy snaží, aby výrobky byly v krabici zafixované a nelítaly sem a tam při přepravě. Zrovna u másel, které jste objednával, je to důležité. Chápu, ale jak to myslíte a zkusíme s tím něco udělat. Dám kolegům na sklad vědět.

    Mějte se hezky
    Dafit.cz

    • doručovací doba šílené.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že objednávka dorazila za delší dobu než je obvyklé. Podle sledování balíku na zásilkovně, jste objednávku vytvořil 21.2. a zásilku si převzal 24.2.. Většinou to bývá ještě o 1-2 dny rychlejší, ale bohužel se může stát, že je hodně objednávek, zpozdí se dopravce a tak. Je tam bohužel hodně faktorů. Omlouváme se tedy za mírné zpoždění a věříme, že příště už to bude v normě.

    S pozdravem
    Dafit.cz