Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Doba dodání 5 dnů a ještě přišla jiná příchuť než jsem si objednal!

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle systému jste objednal u proteinů 2x příchuť čokoláda kokos, což je příchuť, která je u výběru předvolená. Občas to bývá tak, že člověk omylem třeba tento krok přeskočí. Už se nám to v minulosti stalo. Rádi Vám případně protein vyměníme, nebude to žádný problém. Stačí se s námi spojit na emailu nebo infolince.

    Co se dodání týče, tak objednávka byla vytvořena 17.2. a od nás ze skladu odešla 19.2., což byl jeden den zpoždění. Za toto zdržení se moc omlouváme. Poté už byla zásilka v rukou přepravce a tam už to neovlivníme. :-(

    Při jakémkoliv problému prosím ideálně volejte, ať Vám můžeme obratem pomoci.

    Omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po obdržení potvrzení o zaplacení obchod už neposlal nic...

    Stále čekám,že se ozvou a dají věci do pořádku.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme. Nevíme přesně, jakým způsobem se přihodilo, že objednávka neodešla. Hned dnes objednávku odesíláme a přidáváme větší množství vzorků jako naši omluvu. Nezlobte se.

    Pokud by se Vám ještě někdy nějaká komplikace přihodila, tak prosím volejte na naší infolinku a pokusíme se hned problém vyřešit. Ještě jednou se tedy za komplikace omlouváme.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    There is an issue in your system with transmitting the shipping address to the PPL carrier.

    I placed order #25POi06947, specifying the following delivery address:
    Dolni Novosadska 337/92, P3 Logistic Parks, Budova C, Suite 538986, 77900 Olomouc

    However, the PPL delivery service informed me that the package will be delivered to an incomplete address:
    Dolni Novosadska 337/92, P3 Logistic Parks, B, 77900 Olomouc

    A crucial part of the address, "Budova C, Suite 538986", is missing, which may cause issues with receiving the package.

    I kindly ask you to urgently contact PPL and provide them with the correct address. Please note that this is already the second occurrence of this issue when purchasing from your store. Last time, due to a similar problem, my order #24POi71427 was lost.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Hey Oleksandr,

    As we checked, you chose this address "Dolni Novosadska 337/92, P3 Logistic Parks, B" by yourself so PPL had the same adress you entered in our system.

    The parcel was delivered to you without any problem (at least as we checked through our system and PPL websites). If you are not satisfied with PPL, you can choose from different companies as we have many options to choose from. We apologize if PPL did any mistakes but unfortunately it is not our fault as we proceeded your order quickly and without any problem.

    If you have any problems with your order next time, please use our call centrum or send us an email directly to [email protected] so our team can help you as fast as possible. You can even use our social media and send us a message to instagram our facebook, where we can help you.

    We apologize for any inconvenience.

    Sincerely
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasílají místo objednané příchutě, jínou příchuť... již několikrát...a už se ani nesnaží omluvit... mají to na háku :(

    Zasílají jiné příchutě, bez pozdější sebereflexe...

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle objednávky by měly Breaky dorazit v příchuti jahoda, jablko se skořicí a banán. Pokud tomu tak nebylo, tak se moc omlouváme. Nemáme žádné zpětné vazby od ostatních, že by příchutě chodily opakovaně špatně. Mrzí nás to, jestli se tomu tak opravdu stalo. Napište nám na prosím na [email protected] nebo zavolejte na infolinku a určitě to spolu vyřešíme. "Na háku" to určitě nemáme. Ozvěte se nám tedy prosím.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Řidič dal nám ine zboží! Hnet jsem mu volala my dostali kzhinskij robot,a objednávky mnelisme úplně něco jiného já hned volala ,a on se ani ne imlovil , zboží v pořádku po druhou)))Ale dopřává na hovno nebo ten zisic.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás jestli došlo k chybě, ale za dopravce bohužel ručit nemůžeme. Chyba se může stát a určitě to řidič neudělal schválně. Jsme rádi, že se k Vám dostalo správné zboží a vše dobře dopadlo. Pokud byste příště měla nějaké komplikace, zkuste nám ozvat a zkusíme Vám pomoci.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo po době trvanlivosti
    • Druhé zboží taktéž

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud nastaly nějaké komplikace. Omlouváme se. Pokud se nejedná o výprodejový kus s označenou kratší expirací, tak by určitě zboží po době trvanlivosti přijít nemělo. Zkuste se nám prosím ještě tedy ozvat emailem nebo na infolinku. Nevidíme důvod, proč bychom tento problém nechtěli řešit.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nepřišlo vše

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám objednávka nepřišla kompletní, tak se nám určitě ozvěte na infolinku nebo email a vyřešíme to spolu. Omlouváme se, že došlo ke komplikacím.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Část zboží byla po expiraci, i přeš písemnou žádost o nápravu obchod mlčí..

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle toho, co koukáme, jste objednával expirační věci - tyčinky a nápoje. Tyto expirační věci jsou vždy na eshopu popsané s konkrétním datem expirace, aby nedocházelo k nesrovnalostem. Třeba tyčinky Mars procházely hned začátkem prosince, proto byla cena tak nízká. Případně zavolejte na naší infolinku a určitě to nějak vyřešíme a domluvíme se.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejpomalejší doručení co jsem kdy zažil

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí pokud zboží dorazilo později než bylo avizovano. Pokud by se příště něco podobného stalo, určitě se s námi spojte a uděláme vše, co je v našich silách, abychom to vyřešili. Budeme rádi, když nám dáte ještě šanci. Omlouváme se.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Čekat 4 dny na dodání zboží je moc. To je rychlejší dodáni ze zahraničí.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží nedorazilo včas. Děje se to velmi málokdy, ale bohužel se to tomu občas vyhnout nedá. Může to být více faktorů, jako chybějící zboží, problém s dopravcem atd. Omlouváme se a budeme se maximálně snažit, aby se to neopakovalo. Pokud byste někdy příště měl nějaký problém, neváhejte nám zavolat nebo napsat a zkusíme věc vyřešit.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Přehledný e-shop
    • Ceny
    • Velký výběr
    • Delší doba expedice oproti konkurenci

    Byl jsem dlouhodobě spokojen po všech směrech ale poslední objednávky měli delší dobu dodání, než bývá zvykem

    Při téhle objednávce schválně objednávám v úterý cca v 10 hodin dopoledne abych měl jistotu dodání do pátku, kdy jsem odjížděl pryč a potřeboval jsem to do té doby doma. Všechny položky byli skladem, přesto nepřišel ani jeden e-mail, že bude objednávka z nějakých důvodů zpožděna a mohl jsem ještě reagovat a objednat u konkurence. V pátek jsem tedy objednávku zrušil.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že se poslední objednávka zpozdila. Někdy to může být více faktorů jako je třeba chvilková nedostupnost zboží, dopravce, více objednávek a méně pracovníků.. Samozřejmě se nechceme na nic vymlouvat, vždy se snažíme, aby objednávka u Vás byla co nejrychleji.

    Co jsem se koukal na předchozí objednávku, tu jste objednal 9.7. a 10.7. jste ji měl v ruce. Tu ještě předtím jste objednával 10.4. a 11.4. byla u Vás. V těchto objednávkách žádný problém nevidím. Mrzí nás, že ta poslední se opozdila.

    I tak děkujeme, za recenzi a doufáme, že si k nám cestu ještě najdete. Kdyby kdykoliv byl nějaký problém, tak nám stačí zavolat, napsat a budeme se snažit Vám maximálně pomoci.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sedm dní od objednání , z toho pátý den od mailu, že zboží bylo expedováno. Na sledování zásilky je pořád, že zboží nebylo předáno dopravci. Takže zatím moc kladně hodnotit nemohu..

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle detailu zásilky od nás objednávka odešla, ale je chyba někde u dopravce. Zkoušela jste PPL kontaktovat? Pokud byste měla nějaké potíže zásilku dohledat nebo by Vám PPL dělalo problémy, tak se nám určitě ozvěte ideálně na infolinku a rádi Vám pomůžeme.

    Mrzí nás, že nám rovnou dáváte negativní hodnocení. Jednotlivé dopravce bohužel neovlivníme. :-( Neváhejte nám případně zavolat.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Jako vždy vše na 100%

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    moc nás těší, že vše bylo v pořádku a jste u nás dlouhodobě spokojený! :-)

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Už nejsou žádné slevy

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    bohužel nevíme, jak přesně to myslíte. Slevy nabízíme stále a každý týden máme nové velmi výhodné týdenní akce. Případně nám prosím napište do emailu [email protected] nebo zavolejte na infolinku, co Vám nevyhovuje a zkusíme se na to spolu podívat a domluvit se.

    Děkujeme

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem dostal ale trochu jinou než bylo uvedeno

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, pokud bylo něco v nepořádku. Případně nás prosím kontaktujte nejlépe na naší infolince 800 203 209 nebo na emailu [email protected] a rádi to s Vámi vyřešíme.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno, zaplaceno a ani žádná informace ani zboží

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    bohužel Vám takto přesně nedokážeme říct, kde se stala chyba. Moc nás to mrzí. Od nás balíček klasicky odešel, ale je možné, že Vám z nějakého důvodu nepřišla zpráva z pošty o možnosti vyzvednutí.

    Aktuálně nám balíček vrací z pošty a jsou následující možnosti: v tuto chvíli (relativně ihned) můžeme odeslat nový balík, ale bohužel bez výprodejových věcí, které máte v objednávce (již nejsou skladem), nebo počkat až se k nám balík vrátí a my ho obratem odešleme znovu.

    Pokud se někdy v budoucnu stane, že budete delší dobu čekat, tak je nejlepší se ozvat k nám na infolinku a kolegové z centrály Vám rádi dohledají, co se stalo a pomohou Vám s řešením.

    Omlouváme se tedy za komplikace a ozvěte se nám prosím na infolinku nebo do emailu o dalším postupu.

    S přáním hezkých svátků
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cca 11 dní po zakoupení nebylo zboží dodáno....

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    podle toho, co jsem dohledal, jste objednávku dělal 9.11., 10.11. (pátek) balík u sebe mělo PPL a 13.11. (pondělí) Vám byl doručen. Pokud nastal jakýkoliv problém a objednávku u sebe nemáte, tak se nám určitě ozvěte na infolinku nebo email a spolu to vyřešíme.

    Děkujeme
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba doručení i přez to, že bylo zboží skladem.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    to nás mrzí pokud zboží dorazilo později než mělo. Podle systému vidíme, že objednávka byla vytvořena 30.10., odeslána byla 31.1. a v rukou jste ji měl 1.11., což nám nepřijde jako dlouhá doba. Je samozřejmě možné, že to bylo trochu jinak a všechny správné informace nevidíme.

    Případně se tedy omlouváme za komplikace.

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • supr ceny
    • dodavka uplne na picu, furt jeste cekam

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    když se dívám na detaily přes číslo balíku na Zásilkovně, tak od nás odešlo vše včas. Spíš to vypadalo na nějaké zdržení u dopravce, kde byla docela dlouhá prodleva a teprve dnes to vypadá, že se zásilka doručuje na výdejní místo. To nás samozřejmě mrzi, ale bohužel už chyby dopravce ovlivnit nemůžeme. :-(

    S pozdravem
    Dafit.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobré VIP nabídky, ale když si neco objednáte, čekáte přes týden a to i na zaplacené objednávky. Konkurence dokáže doručit i do druhého dne.

    Reakce obchodu Dafit.cz

    Dobrý den,

    díváme se na data zásilky a objednával jste v neděli a objednávka byla expedována v úterý. Mělo by to být v pondělí, ale občas se stane, že po víkendu toho je opravdu hodně a menší zpoždění se stane. To se moc omlouváme.

    Potom už to bohužel bylo v rukou dopravce a tam nějaké prodlevy byly, bohužel Vám takhle nedokážeme říct proč a nechceme se zbavovat zodpovědnosti, ale rychlost konkrétního dopravce neovlivníme. Stávat by se to nemělo. Mrzí nás, že objednávka měla zpoždění.

    Děkujeme i tak za objednávku a věříme, že příště bude vše na 100%.

    S pozdravem
    Dafit.cz