-
Nedoporučuje obchod
dlouha doba doruceni pres mall
Reakce obchodu d-Zdravi.cz
Dobrý den,
bohužel jste objednával přes Mall.cz, my jsme předali jeho přepravci (We-Do) vaše zboží druhý den po objednání. We-Do není náš přepravce, stížnost na dlouhé doručení by teda měla spíše směřovat na Mall.cz nebo na jeho přepravce.
Náš e-shop se vesměs úspěšně snaží dodávat zboží zákazníkům během 1-2 pracovních dní.
Děkujeme za pochopení.
Ing. Libor Svatoň - jednatel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Zboží bylo nefunkční i po dodržení návodu
Reakce obchodu d-Zdravi.cz
Vážený zákazníku,
test na HIV, se kterým jste nebyl spokojený je jedním ze tří podobných testů, které používají národní specializovaná referenční pracoviště. Jedná se o výrobek kanadské společnosti BioLytical, a na náš trh je dodáván řadu let. Je samozřejmě registrován u SÚKL a má všechny potřebné evropské certifikace. Testy INSTi HIV jsou velmi spolehlivé (100% spolehlivost pro pozitivitu a 99,8% pro falešnou pozitivitu).
S neprůkazností u těchto testů se setkáváme velmi zřídka, a v naprosté většině případů se jedná o malé množství vzorku krve v testovací kazetě. Neprůkaznost může být teoreticky působena i jiným důvodem (zdravotní kontraindikace), ale doposud podobnou zkušenost nemáme.
Přeji Vám pěkný den.
ing. Libor Svatoň - jednatel d-Health. s r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Už týden čekám na zboží. Balíček měl přijít pondělí 26.07. a pořad nic.
Reakce obchodu d-Zdravi.cz
Vážená zákaznice,
vaší objednávku jsme obdrželi 21-07-2021 v 23:32. Následující den byla v poledne předána přepravci.
Viz: trasovací záznam od přepravce:
22. 07. 2021 12:07:05 Příjem elektronických dat k zásilce.
22. 07. 2021 12:07:10 Přiřazení trasovacího čísla externího přepravce: 3579821345.
22. 07. 2021 12:41:06 Příjem zásilky na podacím místě DEPO, Praha 6, Ruzyně, U Silnice.
23. 07. 2021 07:14:07 Příjem zásilky na expedičním depu Plzeň, Chebská 502/27.
29. 07. 2021 10:22:15 Výdej zásilky příjemci.
Proč vám to místo v pondělí přivezli až ve čtvrtek, to opravdu nevíme. Pokud by jste se na nás obrátila, určutě bychom to s přepravcem řešil. Rychlejší je samozřejmě se obrátit přímo na přepravce (trasovací číslo máte k dispozici v objednávce).
Nejsme si vědomi nějakého pochybení na naší straně, kvalitu služeb přepravce nejsme schopni nějak výrazně ovlivnit (max ho přestaneme používat tak, jako jsme již několikrát učinili), ale konkrétně s tímto přepravcem (Zasilkovna) žádné větší problémy nejsou, a případné nedostatky s nimi řešíme poměrně rychle.
Přeji Vám pěkný den.
ing. Libor Svatoň - jednatel d-Health. s r.o. -
Nedoporučuje obchod
krabice se zbožím byla rozbalená, takže poněkud postrádám diskrétnost, nevěděla jsem co všechno je součástí balíčku- návody v českém jazyce chyběly u jednoho z testů. Testy jako takové jsou výhodou pro každého ,kdo se potřebuje otestovat to ano, ale velká nespokojenost s cestou od prodejce k zákazníkovi
Reakce obchodu d-Zdravi.cz
Dobbrý den,
pokud byla krabice při převzetí rozbalená - zásilku jste vůbec neměla přebírat. My bychom vám poslali zásilku znovu a s přepravcem vvyřídili. Samozřejmě nás Vaše negativní zkušenost mrzí, ale za přepravu zásilky odpovídá přepravce (pokud nevezeme sami). Pokud by jste to reklamovala, mohli by jsme na to přepravce upozornit, takto nemůžeme dělat nic. Veškeré naše zásilky jsou vždy baleny pečlivě. Chybějící návod je ale naše chyba a omlouváme se Vám. Všechny návody lze ale stáhnout u jednotlivých produktů na našem webu.
Přeji pěkný den.
ing. Libor Svatoň - jednatel -
Nedoporučuje obchod
- když se ozví zodpoví otázky
- možná změním hodnocení až mi po 7 dnech od objednávky dojde zboží
- chat nefunguje témeř vůbec
- dopravce který 3x napíše v 7.20 ráno , že zboží nebylo možné doručit
Reakce obchodu d-Zdravi.cz
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše negativní hodnocení. Snažíme se reagovat na veškeré dotazy zákazníků co nejdříve, ale dost často se jedná o odborné dotazy, které konzultujeme s odborníky v dané oblasti. V online komunikaci na chatu máme rezervy, víme o tom - je nyní poměrně složité najít někoho alespoň trochu schopného přímé odborné komunikace, usilovně na tom pracujeme.
Většinu našich zásilek distribuujeme přes Zásilkovnu, máme s nimi poměrně dobrou dlouholetou zkušenost - ale občas se nějaký problém objeví. Vždy s nimi intenzivně komunikujeme a hledáme příčinu. Tak tomu je i ve vašem případě. Problém byl na expedičním skladě přepravce a zboží by jste měl zítra obdržet. Za komplikace se velmi omlouváme, i když to nejsme schopni moc ovlivnit.
Přeji pěkný zbytek dne.
Ing. Libor Svatoň - jednatel společnosti d-Health s.r.o. -
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Byl zaslan chybny navod k produktu
- Produkt nefungoval
Reakce obchodu d-Zdravi.cz
Dobrý den,
u každého produktu je vždy návod od výrobce (ze zákona v čekém jazyce). Pokud se domníváme, že je tento návod příliš stručný nebo nepřehledný (např. příliš malé písmo) přikládáme doplňující návod vlastní, přehlednější. V tomto případě bohužel došlo k záměně za jiný doplňující návod (podobného typu). Přestože zákazník měl dispozici originální návod, i tak se za pochybení omlouváme. Přijali jsme taková procesní opatření, aby již k tomu nemohlo dojít.
Obecně všechny diagnostické testy mají určitou míru spolehlivosti (vesměs 92-99%). Dodáváme testy pouze renomovaných (evropských, izraelských nebo japonských - zásadně nečínských) výrobců), které všechny mají příslušné certifikace a CE pro prodej na EU trhu. V ojedinělých případech může dojit k neprůkaznému výsledku (není jasný výsledek). Nejčastější přičinou bývá chybný postup nebo příliš malé (či velké) množství odebraného vzorku.
Falešná pozitivita nebo falešná negativita se vyskytuje zcela výjimečně a je vesměs spojena s nějakými dalšími symptomy v anamnéze testovaného.
Na míru spolehlivosti testů a na možné kontraindikace ale v našich popisech a návodech zákazníky vždy upozorňujeme.
Ing. Libor Svatoň
jednatel spočnosti d-Health s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Prestoze se objednava zbozi co "je" na sklade, dosla me zprava, ze dojde ke zpozdeni protoze zbozi neni na sklade, bez upresneni jak dlouhe to zpozdeni bude. Penize strzeny uz pri nakupu.
Reakce obchodu d-Zdravi.cz
Dobrý den,
u každého zboží je vždy uvedeno, zde je zboží skladem, případně očekávaná lhůta jeho dodání na sklad. Ojediněle se ale může stát, že během dokončení objednávky již zboží "vykoupí" jiný zákazník. Zákazník je pak e-mailem infomován, že požadovaná položka již není skladem. Je ale pravda, že informace o předpokládáné lhůtě dodání není v tomto e-mailu obsažena. Omlouváme se a opravíme.
Způsob platby je na rozhodnutí zákazníka (platba předem nebo dobírka). Má kdykoliv možnost od objednávky odstoupit a peníze neprodleně vracíme. V tomto konkrétním případě došlo ke zpoždění dodávky od výrobce (Velká Británie), ale zboží je již na cestě a očekáváme jeho dodání v řádu dnů.
Chceme, aby všichni naši zákazníci byli maximálně spokojení a velice mne mrzí , že tomu tak v tomto případě není.
Problém v tomto případě vidím zejména v nedostatečné komunikaci se zákazníkem. Polepšíme se.
Ing. Libor Svatoň
jednatel společnosti d-Health s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží jsem objednával s tím, že ho potřebuji dostat co nejdříve. Z toho důvodu jsem také zvolil expresní přepravu, u které bylo napsáno doručení do 24hodin od objednání, ale reálně zboží přišlo až za 4 dny
Zákaznická podpora mě sice informovala o tom, že nejsou schopni zboží doručit dle inzerovaného dodání. Následně pak ale žádným způsobem neřešili komplikace, které nám svým jednáním způsobili a přestali naprosto komunikovat. Pro další nákup nedoporučuji.
Reakce obchodu d-Zdravi.cz
Dobrý den,
vaší objednávku jste zadal v 4:15 v sobotu ráno a zvolil jste přepravu PPL (kde je garance dodání do 24 hodin). Již jste si ale nevšiml, že se jedná o dodání do 24 hodin v pracovní dny. Zásilka byla převzata PPL ihned v pondělí a převzal jste si ji v úterý. Z naší strany k žádnému pochybení nedošlo. Navíc jsme Vám to i mimo naší pracovní dobu e-mailem vysvětlili. Chápu Vaší nespokojenost, ale opravdu nejsme schopni o víkendu dodávat zboží mimo Prahu a okolí (ale nikde to také nenabízíme).
Přeji pěkný den.
Ing. Libor Svatoň - jednatel d-Health s.r.o.