• Nedoporučuje obchod

    Zvolena platba bankovním převodem. Přes žádost o zaslání faktury dodavatelem nereaguje.

    Reakce obchodu David Kučera

    Vážený zákazníku,

    děkuji za Vaše vyplněné hodnocení z Heureky.cz, které bylo z Vaší strany záporné. Vážíme si jak kladných, tak i záporných hodnocení, abychom naše služby nadále zlepšovali.

    Pro upřesnění.
    Faktura pro platbu předem Vám byla zaslána 2x. Poprvé, po obdržení a zpracování objednávky a následně po Vaší emailové urgenci, kdy jste uvedl, že jste nic neobdržel.
    Z naší strany proběhlo vše v pořádku. Pokud jste fakturu neobdržel (zřejmě z technického důvodu) a o zboží měl i nadále zájem, mohl jste nás telefonicky kontaktovat, abychom se dozvěděli, že jste stále žádnou fakturu neobdržel.

    Hezký den.

    David Kučera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nesedel odtieň farby

    Kúpil som fixky no nesedel odtieň farby

    Reakce obchodu David Kučera

    Vážený zákazníku,

    děkuji za Vaše vyplněné hodnocení z Heureky.cz, které bylo kladné i záporné. Vážíme si jak kladných, tak i záporných hodnocení, abychom naše služby nadále zlepšovali.

    Je mi líto, že jste byl s odstínem barvy nespokojen. Bohužel v mnoha případech odstín barvy nesedí z toho důvodu, že na poškozené místo se aplikuje větší množství barvy, než je potřeba.
    Doporučil bych na opravu menší či drobných poškození nasytit hrot tužky méně, aby k tomuto problému nedošlo a až následně dosytit pro opravu větších poškození nebo pro správnou funkci hrotu pro pozdější opravu.

    Děkuji DK.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží odesláno až za 3 dny po platbě, Zásilkovna, která běžně stojí 79 Kč si obchod účtuje 95 Kč, zboží omotáno pouze ve fólii..:(

    Reakce obchodu David Kučera

    Vážený pane Kardiáne,

    rád bych Vám poděkoval za vyplněné hodnocení dotazníku, zaslaný prostřednictvím Heureka.cz.

    Dovoluji si reagovat na Vaše slovní vyjádření a uvést vše na pravou míru.

    Píšete, že zboží bylo odesláno až 3 den po platbě. Mýlíte se. Objednávka byla přijata 8. 8. 2022 21:43 , faktura Vám byla zaslána 9. 8. 2022 v 8:58 a Vy jste platbu uhradil z Vaší banky až v odpoledních nebo spíše večerních hodinách nebo až ráno 10. 8. 2022, protože z tohoto důvodu byla platba do naší banky přijata 10. 8. 2022 po 12°°h.
    Svoz Zásilkovny probíhá každý den mezi 9-10h. Zboží bylo tedy odesláno následující den 11. 8. 2022, tedy 1 den od přijetí Vaší platby!

    Samotné zboží bylo zajištěno fólií proti otevření a vloženo do papírového kartonu proti poškození zboží, které také bylo zajištěno fólií a lepicí páskou. Zboží jste dostal neporušené a v pořádku. Nechápu tedy vaši nespokojenost.
    K ceně za dopravu od Zásilkovny je přičtena cena za obalový a lepící materiál. Ve Vašem případě cena dopravy stojí od Zásilkovny 86,44 Kč zbylá částka 8,56 spadá na zmíněný obalový materiál.

    To, že některý obchod si účtuje menší částku za dopravu, tak jak uvádíte, je pravda, ale to ještě neznamená, že platíte za dopravu méně, i když to tak na první pohled vypadá. Bohužel tomu, tak není. Jen jí zaplatíte ve formě zboží. Ale každý obchodník to má nastaveno jinak.
    Pokud Vám tedy cena za dopravu nevyhovovala, tak jste měl právo zboží nenakoupit a nakoupit tam kde je doprava levnější.

    Přeji hezký den.

    David Kučera

  • Nedoporučuje obchod

    Provozovatel mě nevybíravě vyrazil, když jsem si přišel zboží vyzvednout, protože jsem neměl nasazený respirátor.

    Reakce obchodu David Kučera

    Vážený pane Záhumenský,

    byl jste slušně požádán, abyste si nasadil respirátor nebo roušku a to 2x. Výzvu jste ignoroval. Poté Vám bylo oznámeno, že když si respirátor nenasadíte, tak musíte opustit prodejnu. Neshledávám v tom žádné nevybíravé jednání.

    David Kučera

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Bohužel objednávka byla zrušena.

    Reakce obchodu David Kučera

    Vážená paní,

    děkuji za Vaše vyplněné hodnocení z Heureky.cz, které bylo kladné i záporné. Vážíme si jak kladných, tak i záporných hodnocení, abychom naše služby nadále zlepšovali.

    Bohužel jsem nucen se ohradit, že jsme Vaši objednávku zrušili. Vaše objednávka nebyla zrušena.
    Pouze jsme Vás informovali o tom, že zboží (respirátor) které jste si u nás v daný moment objednala, bylo vyprodáno a není momentálně skladem.

    Nabídli jsme Vám, že Vaši objednávku můžeme nadále evidovat a v případě naskladnění Vás budeme informovat o dostupnosti zboží.

    David Kučera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    obchod má dobrý potenciál, jen ho musí obsluhovat někdo jiný než dosavadní persona. Obchodní podmínky si protiřečí s tím co se píše u produktů. Provozovatel si to ještě dokreslí podle svého.

    Reakce obchodu David Kučera

    Děkuji za Vaše hodnocení a komentář, ke kterému mohu pouze doplnit, že z Vaší strany by bylo vhodné si nejdříve přečíst veškeré informace u nabízeného zboží nežli přistoupíte k nákupu :-) .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Změny cen po potvrzení objednávky

    Majitel v tom má bordel...teoreticky je to na podnět ČOI - nedodržení smluvních podmínek potvrzené objednávky.

    Reakce obchodu David Kučera

    Vážený pane, žádný nepořádek v ničem nemáme. Ke změně ceny nedošlo. Dostal jste pouze jeden email s cenou za zboží + poštovné. Zřejmě jste si spletl hodnocení u jiného obchodu.