Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím co mám hodnotit ,do dnešního dne jsem objednané neobdržel ani žádné ifo

    Reakce obchodu Czechnymph.cz

    Dobrý den Petře,

    Vaše objednávka ze dne 29. srpna byla odeslána 10. září - na některé zboží máme v CzechNymph vypsán čas doručení do 14 dnů, do naší časové lhůty jsme se tedy vešli. Heureka rozesílá dotazníky spokojenosti zhruba 10 dnů po objednání zboží u prodejce, jedná se tedy o případ, kdy Heureka zareagovala rychleji, než byla Vaše zásilka odeslána.

    Doufáme, že nyní je Vaše zásilka v pořádku ve Vašich rukou a jste s ní spokojený. Kdybyste měl v budoucnu dotaz ohledně zpracování, odesílání nebo doručování zásilek, neváhejte se obrátit přímo na nás. :-)

    Amálie za tým CzechNymph

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neskutočne dlhé čakanie na zásielku.

    Reakce obchodu Czechnymph.cz

    Dobrý den, Miloši,

    Vaše objednávka ze soboty 18. 3. byla předána službám pošty již v pondělí 20. 3. Je pravda, že pošta zásilku odeslala až ve středu 22. 3., ale již od pátku 24. 3. by měla být podle našich informací uložená na Vaší poště.

    Z naší strany tedy došlo ke zpracování a odeslání zásilky v první možný pracovní den. Příště doporučujeme využití služeb Zásilkovny, u nich se na rychlost doručení dá spolehnout. :-)

    Amálie za tým CzechNymph

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Samostatne kusové zvolené nymfy mi prišli v iných veľkostiach ako som ja zvolil, veľkosťou mali byť 20 a reálne prišli na háčikoch cca 14 - 16 čo ma veľmi sklamalo

    Reakce obchodu Czechnymph.cz

    Dobrý den,

    za tuto chybu se omlouváme, nezachytili jsme špatné kódování produktu u výrobce. Reklamaci samozřejmě řešíme k vaší spokojenosti!

    Hezký den,
    Lenka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zlatohlavý tungstenový blešivec zeleno-olivový, vel. 8 neodpovídal barevně fotografii na webu

    Reakce obchodu Czechnymph.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení a velice nás mrzí, že jen tato vámi popsaná skutečnost stačila k nedoporučení našeho obchodu a pouze 30% hodnocení. V takových případech záleží hlavně na našem dodavateli - vazači, který barvy mušek občas obmění v závislosti na dostupných materiálech a z naší strany není reálné na takové drobné nuance pokaždé okamžitě reagovat! Naštěstí ryby - oproti lidem - tyto drobnosti příliš neřeší! ;-)

    Hezký den,
    Aleš

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Slušné a rychlé jednání. Chybí lepší popis barev peří, většinou jsou příliš tmavé - doplnit původní popis. Např. Polish Stripped Peacock Quill - zlatě olivová + TMAVÁ, bažantí ocas - olivová + TMAVÁ obarvená přírodní /ne z odbarveného/.

    Reakce obchodu Czechnymph.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, zpětnou vazbu k popisu našeho zboží a věříme, že "nedoporučení" našeho e-shopu bylo při vašem 70% hodnocení pouze mylným pře-kliknutím! U barev se vždy snažíme o co nejvěrnější popis, máme i v plánu mít barevnou škálu u každého výrobku nafocenou, ale vše není v našich okamžitých silách a rovněž záleží i na dodavatelích - barvy často mění a není reálné na to pokaždé okamžitě reagovat - děkujeme za pochopení! Budeme se těšit na další "setkání" s Vámi v našem e-shopu

    Přeji Vám pěkný den,
    Aleš

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    cast zbozi spatne kvality plus dalsi cast pro mne nepouzitelna nesplnuje plovaci vlstnosti ..na webu jen zevrubne informace a produkt je odlisne kvality nez obecne platne vlastnosti.

    Reakce obchodu Czechnymph.cz

    Dobrý den,

    v tomto případě sám víte, že toto hodnocení našich služeb přišlo dříve, než jsme na Váš problém stihli vůbec zareagovat. Jakmile jsme s Vašimi starostmi byli seznámeni, okamžitě jsme sjednali nápravu v podobě bezproblémového navrácení částky za produkty, se kterými jste nebyl spokojen. Jsme velice rádi, že jsme vše vyřešili k Vaší spokojenosti - o což se snažíme vždy, když se vyskytne nějaký produktový problém, který bohužel nejsme schopni vždy úplně ovlivnit. Spokojenost zákazníka je pro nás na prvním místě a vždy se snažíme vyjít co nejvíce vstříc! Pevně věřím, že jsme toto dokázali i Vám! :-)

    Přeji vám pěkný den,
    Aleš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriozní postup. Cenu dopravy (5EUR) vygenerovanou systémem eshopu zamítli a nastavili 8,9EUR.
    • Potvrzenou objednávku nesplnili s tím, že to, co potvrdili, nemají.
    • Kecy, že chtějí být nejlepší, jsou směšné. Adamov
    • sky je na rybách a slepice mu to řídí.

    Vyhněte se tomu kšeftu.

    Reakce obchodu Czechnymph.cz

    Gejzo, určitě máme jako e-shop své mušky, ale vždy se naše nedostatky snažíme vyřešit ke spokojenosti zákazníků. Omlouvám se za to, že jsme ve vašem případě chybu udělali, ale upřímně, po těch všech vulgarismech, které jste poslal na náš email, tak budeme jen rádi, když už se naše cesty rozejdou. Pavel A.