Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Neochota

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Vážená paní Krystlova,

    na Vaši žádost jsme Vám zaslali návod k obsluze v PDF, načež jste se rozhodla odstoupit od smlouvy a produkt vrátit. Kolega potvrdil, že s Vámi po telefonu vše vyřešil a vysvětlil Vám, jak produkt vrátit.

    Děkujeme za recenzi.

    S pozdravem

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatný dopravce, obchod se odmlčel uprostřed komunikace.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    dne 15.4. jsme Vám zaslali informativní e-mail od přepravní společnosti o přesměrování zásilky zpět na adresu, následně jste již nic neodepsal. Bohužel se jednalo o pochybení přepravní společnosti. Můžeme Vám balíček zaslat jinou přepravní společností.

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží již zřejmě použité, obal kompletně poničený, roztrhano, vše zasláno v obrovské krabici prelepevano izolepou. Hrůza

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    na základě Vašich podkladů podáme oficiální stížnost vedoucímu skladu. V případě, že by s produktem bylo něco v nepořádku, prosíme o podání oficiální reklamace přes kontaktní formulář, nebo e-mail [email protected].

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží mi přišlo nefunkční a navíc o dva dny déle při první komunikaci(14.32024) mi měl přijít kód do zasilkovnu na zpětnou přepravu a dodnesniho dne vůbec žádná komunikace že strany obchodníka

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    objednal jste dne 11.3. a balíček Z 363 5444 757 byl doručen dne 13.3.

    Kód do Zásilkovny je zveřejněn nonstop na našich stránkách.

    https://cz.euroelectronics.eu/pages/odstoupeni-od-smlouvy-a-reklamace

    S pozdravem

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jinde v ČR není k dostání
    • Rychlé doručení
    • Žádná komunikace obchodu přes mail
    • Nejde nastavit výdejní místo zásilkovny. Mám Samsung S21 ultra. Posláno na jinou adresu a na storno a moji žádost o přidání odběrného místa nikdo nereagoval.

    V dnešní době Alzy atp.. je komunikace dost slabá o proti konkurenci.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    na Váš e-mail jsme odpověděli do 48h, pokud se jedná o urgentní problém, doporučujeme kontaktovat naši infolinku +420 483 519 910. Systém automaticky vygeneroval výdejní místo nejblíže k doručovací adrese. V případě odeslání anulované objednávky lze stornovat u kurýra, nebo objednávku nepřebrat.

    Zásilku lze přesměrovat na kterékoli z výdejních. Přesměrování trvá standardně 2-3 pracovní dny. Se žádostí o přesměrování se obraťte na infolinku Zásilkovny na tel. čísle +420 216 216 516, případně využijte jejich kontaktního formuláře.

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Na prodej byla nabíječka s 8 bateriemi ale poslali baz baterií. Po chatu mi bylo řečeno že to jsou 500 mAh a že mám napsat na mail. Tak jsem poslal mail, druhý s fotem co mě přišlo a třetí s kopií nabízeného ( prodávaného ) zboží. Do dnes jsem nedostal žádnou odpověď. Jinak se nechá koupit samotná nabíječka jinde levněji.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    kolega se s Vámi skontaktoval a problém vyřešil, bohužel byl produktovým manažerem nepřesně sestaven popis produktu. Pro upřesnění nabíječka baterií NC-800 je určena pro 8 baterií (to neznamená, že zahrnuje 8 baterií v balení).

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

    • Bez jediného slova omluby nebo vysvětlení byla moje objednávka zdrušena.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    prosíme o kontrolu e-mailové schránky, automat Vám odeslal zprávu o pozastavení objednávky z důvodu chybějícího produktu. Objednávka byla následně obnovena. Za komplikaci se velmi omlouváme.

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatečně provedené balení, zásilka byla velmi poškozena

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    za komplikaci se zásilkou se velmi omlouváme.

    Reklamaci jsme vyřešili do 24h, a sice dne 19.2. jste nahlásil reklamaci, a dne 20.2. Vám naše reklamační oddělení odeslalo nový produkt. Pevně věříme, že jste s ním spokojen.

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobré odpoledne. Koupili jsme ve vašem obchodě inhalátor. Použito dvakrát. Dnes jsem to zapnul jako obvykle, přes napájecí zdroj, ale nefunguje to. Rád bych vám ho vrátil na opravu. Řekněte mi, jak to udělat.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    reklamace u nás neřešíme přes recenze, ale přes e-mail [email protected], případně jsme dostupní na telefonu +420 483 519 910 (po-pá, 8-16 h), nebo můžete kdykoliv vyplnit online formulář v sekci Odstoupení od smlouvy a reklamace, kde je každý měsíc zaktualizovaný kód pro vrácení zdarma přes výdejní místo Zásilkovny.

    https://cz.euroelectronics.eu/pages/odstoupeni-od-smlouvy-a-reklamace

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Zboží stále nedorazilo dost nezodpovědné.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za prodlení v doručení, které způsobila přepravní služba Zásilkovna. My jsme zásilku odeslali včas, za normálních okolností by dorazila do max. třech pracovních dní.

    15. 12. 2023 09:37:51 Příjem zásilky na mikrodepu Nové Strašecí, Palackého 295.
    28. 12. 2023 08:52:20 Zásilka byla převzata řidičem a míří na depo

    Zásilku vidím jako doručenou, tudíž předpokládám, že je vše v pořádku.

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dobrý den zboží přišlo v pořádku jen když připojím bluetooth tak to hučí no prostě strašný prostě jste mi poslali vadnej výrobek což se mi moc nehodí neboť to měl být dárek

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    domluvili jsme se na vrácení zdarma a v termínu jsme odeslali nové zboží, aby stihlo přijít před svátky.

    Velmi se omlouváme za komplikace. Pevně věříme, že nový produkt bude v pořádku.

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodávky
    • Dodávka z Polska
    • Objednávka dodána částečně bez možnosti částečnost dodávky ovlivnit.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    nevíme, proč máme - za dodání z Polska, když objednáváte od polské firmy, což máme uvedeno v sekci O nás. :-)

    Pokud bylo s objednávkou něco v nepořádku, nebo Vám za Vámi zaplacené dopravné nebyla dodána celá objednávka z jakéhokoliv zavinění po naší straně, napište, nebo zavolejte. Zašleme Vám produkty na naše náklady.

    S přáním hezkého dne

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vše dorazilo v pořádku
    • Objednal jsem si Dvě totožné váhy a na jedné jsem vážil 100kg a na druhé 120 kg - tzn 20 kg rozdíl u dvou stejně nastavených vah - možná jen chyba produktu
    • ta co vážila více, tak po druhém šlápnutí v ní něco praskla, i když byla do 130 kg

    Možná jsem měl jen smůlu na produkt, obchod může být naprosto v pořádku.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    produkty můžete zdarma odeslat k nám na servisní oddělení, kde technik zkontroluje kalibraci a případně nahlásí vadu produktu přímo u výrobce. Pokud došlo k mechanickému poškození při nesprávné manipulaci, budeme situaci samozřejmě řešit s vedoucím reklamačního oddělení. Prozatím jsme od Vás vratný balíček neobdrželi.

    Děkujeme za recenzi.

    S pozdravem

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zásilka přišla poškozená v nepoškozeném obalu. Baterie pravěpodobně zabalená již poškozená.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    zašlete nám prosím fotografie balení, výplně a poškozeného produktu na e-mail [email protected]. Mohlo dojít k pochybení u nás, ale i u přepravní služby. Na základě Vašich podkladů zahájíme reklamační řízení.

    Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Nic
    • Nic neprislo

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    podle trackingu jste zásilku nepřevzal, a proto se vrátila zpět k nám.

    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=DR9404121470F#DR9404121470F-detail

    Děkujeme za recenzi.

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slušný výběr zboží

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    pokud se Vám náš výběr zboží líbí, nerozumíme, proč jsme obdrželi pouze 10 %.

    Děkujeme za recenzi.

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si pelech pro psa. Zboží neodpovídá ani v nejmenším obrázku.. rozměry nesedí, kvalita výrobku strašná.. materiál a provedení o tom ani radši mluvit nebudu.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Vážená paní Moniko,

    nabídli jsme Vám možnost vrácení zdarma přes Zásilkovnu (kód je zveřejněn na webu v sekci Odstoupení od smlouvy a reklamace), přičemž by reklamační oddělení zkontrolovalo stav balíčku a v případě potřeby by nahlásilo reklamaci přímo výrobci. Tuto možnost jste nevyužila a produkt jste si nechala. Mohlo se stát, že se jedná o vadný kus. Pelíšků jsme prodali desítky, některých druhů stovky a reklamaci na nesedící rozměry a kvalitu jsme ještě neměli.

    Možnost vrácení zdarma bez udání důvodu je na našem e-shopu 30 dní od převzetí produktu, ve Vašem případě do 25.9.2023.

    Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Není možná dobírka, byl jsem velmi nemile překvapen při vyzvedávání v Alzaboxu, když po zadání kódu nebylo možné provést platbu. Neustále se automat odvolával na instalaci příslušné aplikace, toto jsem provedl a nikde nebyla odvolávka na platbu. Zboží, které jsem nutně potřeboval na služební cestu jsem musel ponechat v Alzaboxu. Podotýkám, že běžně z Alzaboxu vyzvedávám a nakupuji na dobírku. Tato nepříjemná zkušenost mě od dalších nákupů odradila.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Vážený Roberte,

    dobírka možná je, dokonce je to nejoblíbenější způsob platby, který u nás klienti vybírají. Pokud si vyberete zaslání přes výdejní místo Zásilkovny do boxu, je nutné uhradit dobírku přímo v jejich aplikaci (více informací naleznete na stránce www.zasilkovna.cz).

    Pokud byl problém přímo s boxem, bohužel se nejedná o pochybení na naší straně. Včas jsme vyexpedovali i doručili. Příště doporučuji kontakt přímo se zákaznickým centrem přepravce, jistě by s Vámi problém na místě vyřešili.

    Děkujeme a doufáme, že u nás v budoucnu rád nakoupíte.

    S pozdravem

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo mi sděleno, že je nepřesná adresa, přesto, že mi na tuto adresu chodí balíčky už rok.
    • Chtěla jsem adresu potvrdit a to nešlo a nikdo se nenamáhal mi zavolat

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Vážená paní Krupičková,

    bohužel se v tomto případě jedná o pochybení přepravní firmy, která se s Vámi měla spojit a veškeré údaje doplnit - nás o vzniklém problému neinformovali.

    V systému vidím, že se balíček vrátil zpět k nám. Pokud byste měla o dodání zájem, neváhejte nás kontaktovat. Zajistíme, aby balík doručovala jiná přepravní firma.

    S pozdravem

    Tým Euroelectronics