Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží údajně skladem objednáno 10.11 dnes je 17.11 a stále ho nemám , příště si připlatím 100 korun a objednám ho jinde učí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodali jste zboží ve stavu v jakém ho prezentujete.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží nebylo dobře zabalené a dorazilo poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nereaguje napsal jsem že chci stojany dva ne 1 asi minutu po odeslání objednávky nikdo na to nereagoval hodně arogantní

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Konvice je nebezpečná, tak nevypíná se. Vracím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za dva dny klekly dvě minutky !

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zkušenosti nemám, první nákup. Už dvě minutky přestaly fungovat, chystám se na vrácení !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikovali vůbec , objednávka byla již čtvrtý den bez reakce i přesto že zboží bylo skladem.....,info linka k ničemu, nemožné se dovolat,jen přiblblá muzika a pak po cca 25 minutách odpojen hovor... opakovaně...obj. jsem zrušil a díky už nikdy více ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo ani žádný kontakt jen dotazník od heureka.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Více než po týdnu nemám zpětnou vazbu na e-mail odeslány v den převzetí , uvnitř poškozené zboží .

    Mizerná komunikace na e-mail.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • mimo ČR

    Není zde prostor pro ohodnocení produktu. Produkt přišel poškozený,
    po okamžité reklamaci se zatím nikdo neozval, tedy nevím čí je to problém, jestli e-shopu nebo dodavatele...
    Stojany rozhodně nedoporučuji k u p o v a t , jsou malé, velmi lehké, ihned se kácejí, i když jsou na 120lt pytle, s ohledem na menší rozměr stojanu není prostor pro využití celého objemu pytle.....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží dorazilo brzy po objednání
    • Po rozbalení jsem zjistila, že boží bylo poškozené a myslím, že v neoriginálním obalu.

    Zboží za poměrně vysokou cenu, bohužel zničené.
    Určitě se nestalo při dopravě, obal byl neporušený.
    Přijde mi nefér posílat od prodejce poškozené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Chybí český návod.
    Prosím zaslat odkaz ke stažení.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Celkem rychlé doručení
    • Špatně nastavené podmínky vrácení zásilky

    Nefunguje vrácení zásilky přes zásilkovnu zpět, nutí vás posílat zpět poštou doporučeně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunguje bez napájecího kabelu.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    prosím o podání oficiální reklamace, zatím u Vaší objednávky žádnou neevidujeme.

    S pozdravem

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    • Neochota

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Vážená paní Krystlova,

    na Vaši žádost jsme Vám zaslali návod k obsluze v PDF, načež jste se rozhodla odstoupit od smlouvy a produkt vrátit. Kolega potvrdil, že s Vámi po telefonu vše vyřešil a vysvětlil Vám, jak produkt vrátit.

    Děkujeme za recenzi.

    S pozdravem

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatný dopravce, obchod se odmlčel uprostřed komunikace.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    dne 15.4. jsme Vám zaslali informativní e-mail od přepravní společnosti o přesměrování zásilky zpět na adresu, následně jste již nic neodepsal. Bohužel se jednalo o pochybení přepravní společnosti. Můžeme Vám balíček zaslat jinou přepravní společností.

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží již zřejmě použité, obal kompletně poničený, roztrhano, vše zasláno v obrovské krabici prelepevano izolepou. Hrůza

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    na základě Vašich podkladů podáme oficiální stížnost vedoucímu skladu. V případě, že by s produktem bylo něco v nepořádku, prosíme o podání oficiální reklamace přes kontaktní formulář, nebo e-mail [email protected].

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží mi přišlo nefunkční a navíc o dva dny déle při první komunikaci(14.32024) mi měl přijít kód do zasilkovnu na zpětnou přepravu a dodnesniho dne vůbec žádná komunikace že strany obchodníka

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    objednal jste dne 11.3. a balíček Z 363 5444 757 byl doručen dne 13.3.

    Kód do Zásilkovny je zveřejněn nonstop na našich stránkách.

    https://cz.euroelectronics.eu/pages/odstoupeni-od-smlouvy-a-reklamace

    S pozdravem

    Tým Euroelectronics

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jinde v ČR není k dostání
    • Rychlé doručení
    • Žádná komunikace obchodu přes mail
    • Nejde nastavit výdejní místo zásilkovny. Mám Samsung S21 ultra. Posláno na jinou adresu a na storno a moji žádost o přidání odběrného místa nikdo nereagoval.

    V dnešní době Alzy atp.. je komunikace dost slabá o proti konkurenci.

    Reakce obchodu cz.euroelectronics.eu

    Dobrý den,

    na Váš e-mail jsme odpověděli do 48h, pokud se jedná o urgentní problém, doporučujeme kontaktovat naši infolinku +420 483 519 910. Systém automaticky vygeneroval výdejní místo nejblíže k doručovací adrese. V případě odeslání anulované objednávky lze stornovat u kurýra, nebo objednávku nepřebrat.

    Zásilku lze přesměrovat na kterékoli z výdejních. Přesměrování trvá standardně 2-3 pracovní dny. Se žádostí o přesměrování se obraťte na infolinku Zásilkovny na tel. čísle +420 216 216 516, případně využijte jejich kontaktního formuláře.

    S pozdravem


    Tým Euroelectronics