Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednávali jsem to 23.3. Dva dny to leženo na skladu když jsem se zeptat kde mam zboží tak mi odpověděli že májí hodně objednávek , když jsem jím řekl to je dobře ale kde mam zboží který leželo na skladu dva dny . Jsem byl trošku zklamaný že nejsou schopni odeslat objednávku . Když jsem jím napsal o přijetí platby a jejich odpověď byla mame moc objednávek jsem si nešimli . Když objednávám z jedné stránky ze zahraničí je to největší eshop na světě kde denně odesílají tisíce zásilek , tak mi to přijde do druhého dne a je to z Německa a mam to na adrese . A ještě telefonní infolice když jsem tam telefonoval tak jednička jefunguje zjistit stav objednavky , dvojka je pobočky a když jsem jim se dovolal tak mi řekli že to jde z Brna ne z Prahy , nebo potobně . Jsem velice zklamaný z tyto zkušeností od tohoto e-shopu . Měli by byt rychlejší na doručovaným ne 4 dny kde 2 dny to leželo na skladě na pobočce a nikdo neevidoval informace který jsem zapsal do poznámek . Už se mi stalo že zboží bylo zaplacený ale nebyli doručený ani nekomunikoval e shop semnou . Tak kvůli to píšu do poznámek tyto věci a koukám jestli je tam telefonní spojení na ten eshop . Když jsem jim psal email nerapovali vůbec . S produktem jsem spokojený . Můj první a poslední nakup na teto e-shopu . Už nikdy víc tímto e-shopem . Mají co zlepšovat . Moje zkušenosti s tímto e-schopem .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží je vadné budu ho vracet nebo žádat slevu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Odeslali špatnou velikost duší!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    4.4.22 jsem zakoupil 2 kola rascal 24, po cca 14 dnech jsem doobjednal originální stojánky rascal, které bohužel na kola nepasovaly a díky tomu jsem zjistil, že jsem obdržel kola se starším rámem. Kola byla v té době nejetá a navrhoval jsem výměnu za kola s novým rámem. Od smlouvy jsem již bohužel bez udání důvodu důvodu nemohl odstoupit, neboť uplynulo 14 dnů. Reakce obchodu byla dle mého názoru zcela neprofesionální, v podstatě mi oznámili, že je to můj problém, a že s tím nic dělat nemohou. Rámy jim dodávají v krabicích a dopředu neví, jaké rámy přijdou... U dětského designové kola v ceně 17990Kč za 1ks bych očekával, že zákazníka při koupi min. upozorní na skutečnost, že ačkoliv kolo kupuje nyní, jedná se o starší typ rámu. (pozn.stejné kolo v rodině již máme od 12/21 a rám je nový tzn. má fixačními prvky na stojánek). Tímto bych chtěl upozornit budoucí majitele Rascalů, aby si tuto skutečnost zkontrolovali při koupi - budou-li chtít dětem doplnit koli o originální stojánek rascal. Nebýt této skutečnosti, tak by nebylo kolu co vytknout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mizerné služby a zboží za vysokou cenu

    Začnu nákupem: volal jsem do prodejny v pondělí, že bych si pro kolo přijel ve čtvrtek, že vím přesně co chci, ať mi ho zarezervují: "Pane objednejte si to přes eshop, to bude nejlepší" (rozumí se pro prodávajícího).
    Předání zboží: za pultem nikdo, pak nějaký pán vyjde z dílny. "Dobrý den, měl bych tu mít Rascal objednáno přes eshop na jméno...." "Počkejte, kdo tu byl první?" - po prodejně se potulují asi čtyři lidé, všichni tu byli dřív, tak čekám..."tohle asi bude on, budete platit kartou?" Kolo opře o jiné kolo u vchodu. Platím kartou beru kolo do ruky a odcházím. Takhle vypadá prodej.
    Reklamace: doma zjišťuji, že kolo není vůbec seřízené a v podstatě se nedá otočit šlapátky. Tedy rohodně ne 3leté dítě, pro které je kolo určeno. Takže zpět na prodejnu: "Ono se to takhle dělá, protože se řemen vytáhne". "Ale pane v tom středu vrže a kola se taky neotáčí volně". " Tak my s tím zkusíme něco udělat"" OK vratte mi peníze, až s tím něco uděláte nebo seženete jiné, tak mi dejte vědět". "Zítra vám zavolám..." Tak to bych se načekal. Za tři dny jedu kolem. ...."vracel jsem vám kolo, podařilo se to nějak vyřešit?"" No jiné už není, ale seřidili jsme to." "To si děláte legraci, vždyť je to skoro stejné" " no tak já to ještě povolím"...." je to takhle dobrý?" "No snad, ale proč je na řídítku ten škrábanec?""tak já vám dám 500 slevu". Nemám už sil, platím beru kolo. Zadní kolo je prázné...
    Za týden: Ušlo přední kolo. Nemá čas někam jezdit, vyndám duši, utíká to u ventilku, kde je vlepen do duše. Jenom podotýkám, že jsem ho ani nepumpoval ani neupouštěl, takže asi výrobní vada. Zkouším to lepit, utíká to hned vedle...Jedu do prodejny. "Pane máme tady frmol, teď vám to neuděláme" Jenže, když dítě dostane kolo, tak na něm chce jezdit. Stačí že nemohlo tři dny přes velikonoce. Kupuji novou duši, abych se nemusel s nikým dohadovat.....
    DoDo - ( dodělej doma )- po výměně duše plášť nesedí ( moc neseděl ani předtím, kolo stále házelo). Na třetí pokus se mi daří, krom toho zjišťuji, že háže i ráfek. To už mě berou mory a začínám měřit a seřizovat, protože kolo jede šejdrem. Takže srovnat zadní kolo podle rámu. Tak tak to nejde, tak podle předního. Dobrý. Ale někde je problém. Vrch sedlové trubky je asi 2-3 mm mimo osu kol....Takže ten rám asi není úplně rovný. No neberte to za 12 tísíc....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V eshopu mají položky,které nejsou schopni dodat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som odrazadlo, o ktorom pisali, ze ho maju skladom, nakoniec mi napisali, ze ho nemaju a napisu, ked dorazi a ziadne dalsie info k tomu, ked som sa snazila dovolat, ani raz mi nikto nebral. Takze odrazadlo stale nemame, hoci aj po ich maily vyselo na internete info, ze ho maju skladom.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí věrnostní program. Kupujeme u nich 3 kolo a žádnou slevu pro věrné zákazníky nemáme. Kupuji tam proto, že je to nejblíže našemu bydlišti.

  • Nedoporučuje obchod

    Nemuzu hodnotit, protoze objedna bez reakce obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Syn si vzal samolepku , která jim ležela na stole. Při dotazu zda si jí může nechat záporná reakce že se dává pouze ke kolu... Ok koupě helmy za 2000 tis. jim je očividně málo. Takže si tu zaprášenou helmu (kterou se nikdo ani neobtěžoval utřít) koupím jinde...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chybějící komunikace od obchodníka
    • Nejasné dodání zboží

    Zboží mělo být dodáno v dubnu. Je půlka května a nic. Žádný email od prodejce nedošel. Když volám tak to přijde příští týden (už měsíc). Moc tomu v dnešní době nerozumím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi stale nedorazilo, i kd. bylo skladem, tudiz jsem zaplatila CC, doufam, ze brzy jiz dorazi,Petrs

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nemohla jsem zaplatit master card ktera je z USA..

    nemohla jsem zaplatit master card ktera je z USA...nechapu proc...Nejenom, ze mi nesla online z USA, ale pak ani dceri v Ceske republice. Normalne s touto kartou platim mnoho veci v Cechach, mel to byt darek pro vnucku a diky tomu, ze mi karta byla zamitnuta, tak neni jak jinak abych ji kolo zaplatila, takze hledame jinou webside, kde sehnat stejne kolo. Pokud mate zajem, abychom ho koupili u vas, tak mi napiste a muzeme se jeste domluvit.
    Nebo se spojte s dcerou -+420 720 762 899 /Veronika Korinkova/

    S pozdravem Ptacnikova Hana,

    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Woom2 přišlo neseřízené, s osmičkou na zadním kole, nevycentrované, s přetaženým řetězem, který škrtal o plastový kryt. Otvor na imbus krytu řetězu byl vyžmoulaný. Na telefonním čísle v eshopu nikdo nebere telefon. Za servis jsem zaplatila v našem servisu 1200,- a syn konečně může jezdit... bylo toho víc špatně, náš servisák jen nevěřícně kroutil hlavou, že tohle dokáže někdo někomu prodat. Vzhledem k situaci, kdy dětská woom kola nejsou skladem jsem zvolila raději opravu v servisu...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednával jsem dětské kolo a bylo mi sděleno, že bude seřízené. Přišlo ale seřízené tak, že kola drhla o brzdy a navíc nebyla úplně rovná.
    Vzal jsem kolo do cykloservisu, kde už ho seřídili správně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka po telef.upřesnění ,protože blatníkyč.4 nebyly a stojánek koupil otec Vnučky,chtěl jsem poslat jen blikače a brašničku.Dodnes nic nepřišlo i přes dvojí ubezpečeni v telefonu,že to dojde do vánoc.Nelíbí se mi neserioznost.Blatníky jsem zajistil v č.4 ještě do vánoc.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Aspoň rychle komunikovali.
    • Chtěl jsem koupit dětské kolo. Byl jsem v pražské prodejně. Kolo vybral, bylo mi řečeno, že je skladem v Brně. Chtěl jsem ho objednat. Bylo mi řečeno, že to na prodejně nejde, že musím v eshopu. Objednal jsem v eshopu. Následně mi přišel email, že kolo není skladem a jestli chci objednávku zrušit. Volám na prodejnu co se děje, vysvětlili mi jako malému dítěti, že to znamená, že kolo není skladem v Praze, ale v Brně ano, což v emailu teda nikde nebylo, ale dobře.. Následující den mi volali, že kolo není ani v Brně, že ho prodali někomu jinému a že neví kdy a jestli kolo vůbec bude...... Možná jen ojedinělá lapálie, ale každopádně dost divné jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    • Velice omezena pracovni doba. Omezena komunikace telefonem. Necteni emailu a do dnesniho dne nedoruceni zaplacene jmenovky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vybral jsem dostupné zboží na jejich stránkách na netu a objednal. Přišlo mi potvrzení objednávky a platební údaje. Zaplatil jsem neprodleně. Následně mi přišel od nich mail, že zboží není, bude možná až v zimě, nebo příští sezónu. Mám si zvolit jinou variantu. Nerad jsem tak učinil, protože peníze již byly odeslány. Potom bylo dva dny ticho, ani potvrzení objednávky. Tuto jsem tedy stornoval a objednal zboží jinde. V podvečer tohoto dne mi přišlo potvrzení objednávky. Snažil jsem se volat na jediné uvedené číslo, avšak marně. Napsal jsem proto znovu storno mailem a ještě následný pracovní den jsem poslal jejich storno formulář, který se dá od nich stáhnout ovšem v Pdfu, takže bez tiskárny a skeneru je k ničemu. Následně mi přišla faktura a oznámení o předání zboží dopravci. Volal jsem znovu na brněnskou prodejnu a řekl, že toto jsem ještě nezažil. Prodejce odpověděl, že vše je jednou poprvé. Přístup k zákazníkovi jak za socialismu!
    Potom se mi povedlo spojit se s prodejnou v Hradci Kr. ze které zboží odešlo. Prodejce byl zdvořilý, omluvil se za kolegy a slíbil nápravu. Zboží jsem tedy obratem on-line odmítl a čekám na vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží které jsem si objednal na webu nebylo označené jako nedostupné, přesto mi obchod odmítl objednat u dodavatele.

    Lenost!