• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávka ze dne 11.3. není doposud tj. 20.3. vyřízena. Přijde mi to v dnešní době poměrně dlouhá doba. Přitom bylo psáno že zboží je skladem .
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je mi jasné,že majitel obchodu na svou obhajobu uvede pod můj příspěvek spoustu argumentů,tak podotýkám,že se jedná o člověka po telefonu velice ochotného,uznalého a sympatického,navíc pokorného a znalého slov omluvných.Snad souhra náhod,dovolené a následné zaneprázdněnosti údajného kolegy na údajné pobočce zapříčinila zrušení objednávky z mé strany.Když čtu recenze ostatních zákazníků,tak je pravděpodobné,že šlo opravdu jen o náhodu a vyšší moc rozhodla,že nejsem spokojeným zákazníkem tohoto obchodu,který tímto srdečně pozdravuji.

    Reakce obchodu cykloport

    Dobrý den pane Paleček.
    Nepotřebuji žádné argumenty.
    Podle mě jste popsal situaci tak, jak se odehrála a děkuji Vám za slova uznání.
    Jen bych doplnil, že dodání se z naší strany zpozdilo oproti domluvě o jeden den, jak správně píšete, bylo to z důvodu návratu kolegy z dovolené.
    Bohužel nestihl zabalit všechny zásilky tak, aby odešly v den jeho návratu.
    Objednávku jste zrušil ve chvíli, kdy jsme vám volali, že zásilka odejde následující den, načež se mi dostalo odpovědi, že si ji máme strčit někam.
    Jsem velice rád, že v recenzi oceňujete moji slušnost, protože být slušný, je v některých případech těžší než v jiných....

    S pozdravem,
    Marián Josefík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí na svém e-shopu kolo se slevou,loňský model, které vám pak neprodá, zavolá, že cena byla zadána špatně a že kolo je mnohem dražší. Po vyjádření nesouhlasu při druhém hovoru rovnou raději řekne, že ho nemá skladem a že ho nedodá a objednávku zruší. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu cykloport

    Dobrý den,
    vaši recenzi budu muset uvést trochu na pravou míru.
    Objednal jste si kolo v hodnotě 10 490, u kterého byla uvedena cena 1049 kč.
    Evidentně šlo o chybu a podle telefonátu jste zkoušel jak zareagujeme.
    Je to pochopitelné jednání. Kdo by to nezkusil když má to štěstí a narazí na něco takového.
    Volali jsme Vám s omluvou, že jde o chybu z naší strany a byla vám nabídnuta opravdu velká sleva.
    Trval jste ale na svém a začal vyhrožovat právníkem.
    Vydírat se opravdu nenecháme.
    Bohužel pro Vás, právo je po nastudování našich obchodních podmínek na naší straně.
    Mrzí nás vaše špatná zkušenost, ale kdyby jste přistoupil na kompromis, mohl jste mít doma perfektní kolo za skvělou cenu a nemusel jste psát zavádějící recenze.
    Takhle jste nedosáhl ničeho dobrého pro vás, ani pro nás.
    Jsme jen lidé a děláme chyby, kterým se samozřejmě snažíme vyhnout, ale jako lidé bychom se měli navzájem pochopit a být schopni se domluvit.

    S pozdravem,
    Marián Josefík

  • Jeste jsem nezazil,aby obchod psal zakaznikovi vytykaci mail,ze si dovolil zrusit objednavku,tady bych si nekoupil ani tkanicky do bot,nedoporucuju!!

    Reakce obchodu cykloport

    Dobrý den,
    objednal jste si přilbu na osobní odběr, druhý pracovní den po objednání byla přilba doručena na prodejnu a na email, ve kterém jsme Vás zvaly, aby jste si přilbu přišel vyzkoušet, jste odpověděl, že jste si stejnou koupil jinde, načež jsme jen velice slušně odpověděli, že je škoda, že jste nás o tom neinformoval dřív, nemuseli jsme přilbu objednávat.
    Mrzí nás, jestli se Vás to dotklo, ale věřte tomu, že žádný obchod z takových objednávek nemá radost.
    To jistě chápete.

    S pozdravem,
    Marián Josefík