Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel objednávka nebyla kompletní, a obchod odmítl vrácení peněz za chybnou položku nebo opětovné zaslání z toho důvodu, že pan, který to vyřizoval, pořád tvrdil, že 100% balík obsahoval všechny položky a nic nechybělo. Šlo o částku cca 50 Kč.

    Reakce obchodu www.cyklocontent.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí mě problém s vašim nákupem na našem e-shopu. Jednalo se o malou, levnou položku - zvonek na kolo, která byla zabalena v bublinkové folii a vy jste ji přehlédli a pravděpodobně omylem vyhodili. To se stane. Přesto jsem vám nabídl vrácení peněz zpět, což jste odmítli. Jsem STÁLE připraven vám těch 49,- poslat zpět, stačí nás kontaktovat.
    Hezký den,
    Jan Nečas

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží stále nemám. Dopravce mou zásilku doručil na jiné výdejní místo, kam se však během své pracovní doby nestihnu dostat. S ohledem na neflexibilní pracovní dobu jsem si zvolila doručení do sběrného boxu. DPD jsem dnes kontaktovala s žádostí o nápravu, ale mé žádosti nebylo vyhověno. Jsem tedy z nedodržení smluvních podmínek velmi zklamaná a připadám si podvedená.

    Reakce obchodu www.cyklocontent.cz

    Vážená zákaznice,
    mrzí mě, že dopravce DPD změnil doručovací místo. Bohužel v případě plného sběrného boxu všichni dopravci přesunou zásilku na nejbližší možné místo. My jako prodejce to bohužel neovlivníme. Chápu vaše rozhořčení, omlouvám se vám za způsobené obtíže. Pochopitelně vám vrátíme celou vaši platbu.
    S omluvou
    Jan Nečas