• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Asi použitá sedlovka s rezavým šroubem

    Reakce obchodu Cyklo 69

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a velice se omlouváme za toto nedopatření.
    Každopádně Vás ujišťuji o tom, že sedlovka je zcela nová a nepoužitá.
    Měl jste se na nás obrátit rovnou ihned po obdržení zboží, abychom to zkusili napravit, každopádně i tak nám prosím na email ([email protected]) pošlete fotku onoho šroubu, abychom to mohli i tak analyzovat a vyřešit.
    Děkuji a pěkný den.
    S pozdravem Jiří Šír, Cyklo 69

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Doposud velmi dobre

    Reakce obchodu Cyklo 69

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, která pro nás nevyznívá příliš dobře, ale rádi bychom znovu uvedli, že Vámi objednané kolo (které nebylo v době objednávky vedeno jako skladem) bude bohužel dostupné až v srpnu. Rozumíme tomu, že tak dlouho se Vám čekat nechce a proto byla objednávka stornována. Termíny jsou bohužel tristní, víme o tom, ale pandemie se bohužel také podepsala na cyklistickém průmyslu, tedy také na dostupnosti většiny kola, a to nejen značky Specialized.
    Ještě jednou díky a pěkný den.
    Za Cyklo 69, Jiří Šír

  • produkt nebyl dostatečně popsán

    • Zboží , sedlo bylo znečistšěno ( uvedeno bylo jako nové odmontované ze sériového kola . Na E shopu uveden jako jeden kus k dispozici. Koupil jsem ho a pořád nabízíte 1 ks. Neseriozní a zavádějící info.

    Reakce obchodu Cyklo 69

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    To že sedlo bylo znečištěné nás mrzí, ale jednalo se o bílé sedlo s černými prvky a bohužel bílý povrch i v případě nového sedla není vždy 100% uchráněn proti znečištění, které vzniká především při zkušebních jízdách kola před prodejem. Každopádně proto bylo také sedlo nabízeno a prodáno se 40% slevou.
    Každopádně pokud se sedlem nejste spokojen, tak nám určitě můžete sedlo vrátit.
    Co se týče toho, že ho stále inzerujeme, tak to je pravda, ale u dostupnosti máme uvedeno "na dotaz", tudíž opravdu nikde netvrdíme, že ho skladem máme. Z naší nabídky bude dle plánu odstraněno.
    Děkujeme za pochopení.
    Za Cyklo 69 Jiří Šír.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Uvadzaju tovar, ktory niesu schopni dodat.

    Reakce obchodu Cyklo 69

    Dobrý den,
    děkujeme zákazníkovi za hodnocení.
    Na naši obranu bych jenom poznamenal, že objednané zboží jsme měli evidováno jako "Na dotaz", a bohužel v tomto případě se ho již pro zákazníka nepovedlo zajistit.
    Děkujeme za pochopení.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • U bazaroveho dětského kola byl popis "v perfektním stavu" a dozazilo nám kolo ze všech stran otřískané...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • znacku specialized
    • neochotnost vasich obchodniku

    uz nikdy nebudu nakupovat

    Reakce obchodu Cyklo 69

    Dobrý den,
    mohu se Vás za Cyklo 69 zeptat, jak konkrétně byli naši obchodníci neochotní?
    Předem Vám velice děkuji za odpověď.
    S pozdravem
    Jiří Šír, Cyklo 69

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabizi zbozi skladem a nema ho

    strata casu s objednavkou

    Reakce obchodu Cyklo 69

    Dobrý den,
    na tento komentář bych si jako zaměstnanec Cyklo 69 s.r.o. dovolil zareagovat.
    Ano, bohužel je to tak jak zákazník píše, zboží jsme skutečně na našem e-shopu uváděli jako skladem. Jednalo se o poslední kus, který bohužel existoval už jenom v účetním systému, ale fyzicky jsme ho bohužel nedohledali. Samozřejmě nás toto neomlouvá, ale z recenze zákazníka se jeví, jako bychom toto praktikovali u většiny zboží, ale tomu tak opravdu není! Toto opravdu byla vyjímka, která se tu a tam přihodí, jelikož není v našich silách (a nevím o nikom takovém) den co den provádět inventuru, která by zaručila správnost skladových zásob jak v systému, tak fyzicky naskladě.
    Samozřejmě jsme o této smolné situaci zákazníka ihned informovali a nabídli mu k zaslání zbývající položku z objednávky, na čež zákazník objednávku sám zrušil. Proto bych se ohradil proti tvrzení, že jsme objednávku zrušili my.
    Se zákazníky se snažíme chovat na rovinu a v případě podobných problémů se se zákazníky snažíme domluvit a maximálně jim vyjít vstříc, tak abychom v nich zanechali dobrý dojem. Bohužel v tomto případě se to zjevně nepodařilo.
    S pozdravem
    Jiří Šír, Cyklo 69.

  • Hodnocení bylo odstraněno na základě podkladů od obchodu.