Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel přepravní služba nedodržela prodloužený termín a zboží vyzvedla v den prodloužení ihned ráno. Odpolene v místě zboží již nebylo. Prodejce byl informován a učinili jsme novou objednávku dle instrukcí, ale naúčtoval manipulační a další poplatky téměř 200,-. S obdobným jednání jsem se nesetkal. Obchod rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážená firmo Spectrum Brands s.r.o. z Brna
    Trochu hodně nám lžete...
    Objednali jste si zboží do Zásilkovny, které jste si včas nevyzvedli a zboží se nám vrátilo zpět.
    Vytvořili jsme dobropis a z vámi předem zaplacené částky jsme odečetli 100Kč za cenu dopravy tam a zpět...(cenu přepravy jsem samozřejmě Zásilkovně museli uhradit ) a obratem jsme vám odeslali platbu zpět na váš účet.
    Co je na našem postupu nekorektního?
    Proč se domníváte, že budeme doplácet na vaše firemní nepořádky?

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nedoporučujeme Vás proto, že jsme prodejci v Karlovarském kraji.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Pokud to chápeme správně, naše služby jsou 100% ale konkurujeme vašemu obchodu?
    Děkujeme za kompliment!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod dostatečně daleko, abych tam nedojel a nevrazil nefunkční toner do řiti tomu zmetkovi, co mi zvednul telefon. Jo a dost by ho to bolelo, protože ty tonery byly dva.
    • prodávají nekvalitní šunt, neuznají chybu a snaží se problém svést na zákazníka
    • frajer na telefonu neskutečně arogantní kok*t
    • NEVER MORE

    Koupil jsem dva tonery a oba byly vadné. Zavolal jsem tam co s tím a týpek mě okamžitě obvinil, že jsem toner zničil při instalaci......po telefonu byl docela hustej, tak jsem chtěl znát hrdinovo jméno. To ale panáček dostal bobky a odmítnul se představit.....
    Koupil jsem toner jinde a samozřejmě žádný problém. Tiskárna funguje.
    S reklamací se ani nebudu obtěžovat, protože s tímto přístupem k zákazníkovi bych akorát zaplatil další poštovné.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Hájku,
    Vaši recenzi nebudeme podrobněji komentovat, není to třeba.
    Na základě telefonátu opravdu reklamace řešit neumíme a rozumný člověk si vytvoří vlasní názor ihned po přečtění několika vašich vět...
    Za kvalitu našich služeb hovoří recenze ostatních zákazníků..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Možná jsem špatný toner objednal já, možná byla chyba na webu. Obojí se může stát. Reakce, resp. nereagování zákaznické podpory, je však neakceptovatelné.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Ing. MBA, LL.M.
    Dne 24.10.2022 jsme vám jednozačně odpověděli, viz email níže.
    Je nám líto, pokud nejste s naší odpovědí spokojen ale chyba není na naší straně.

    Dne 24.10.2022 v 17:26 RMA napsal(a):
    Dobrý den,
    Bohužel, objednal jste jiný toner…
    https://www.cybermedia.cz/naplne-do-tiskarny-BROTHER-MFC-L2712DW.html

    S pozdravem
    ROYAL office & telecom s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neodpověděli na dotaz.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Jendrejčáku,
    Objednal jste u nás zboží dne 19.02.2022 18:37 a zvolil jste platbu předem.
    Platbu jste neuhradil a zboží je stále rezervováno na našem skladu.
    Žádný email jsme od vás neobdrželi.

    Proč nám nyní nám píšete negativní recenzi?
    Zkuste si někdy zamést před vlatním prahem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ten samý produkt je expedován ze stejného místa a je zde u dvou dalších obchodech sídlících na stejné adrese levnější.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Pastore, děkujeme za recenzi.
    Ano, je běžné, že se ceny v obchodech liší ..

    Jsme rádi že jste unás nakoupil za nejvýhodnějších podmínek!
    Jsme rádi, že vám naše kazety dobře tisknou!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Doba dodání
    • Ceny
    • kvalita

    Lákavé ceny a rychlé dodání, ale riziko nekvalitního zboží.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Nováku,
    Nerozumíme vaší recenzi...
    Źádnou reklamaci jsme od vás neobdrželi...!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží - tisková kazeta nefunkční - reklamace uznaná. Vrácena částka bez poštovného při objednání zboží. Nemám kazetu a prodělal jsem na tom.
    Dlouho jsem vybíral kde koupím uvedené zboží a vybral jsem špatně. Tady už nic nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Radime Vodičko,
    Asi jste se chybně podíval na vratku/dobropis.
    Vrátili jsme vám peníze za reklamovanou kazetu včetně dopravného.

    Je nám líto že nejste spokojen. Za kvalitu našich služeb a zboží jasně hovoří recenze našich zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dostal jsem kus se skrytou vadou. Nikoho tím vinit nechci. Ale na otázku doporučuji nemohu říct ano. Škoda. Zkusím to ještě jednou a pak snad.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Ŕezáči,
    Je nám líto že nejste spokojen, ale žádnou reklamaci jste nám zatím nezaslal...Bohužel netušíme co považujete za produkt se skrytou vadou....?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodávají zboží, které je datumově prošlé. Pokud reklamujete, setkáte se s arogantním jednáním. Nesolidní obchod s podivnými praktikami. Obchod rozhodně nedoporučuji!!!

    Objednané zboží (toner) bylo datumově prošlé. Dokonce datum spotřeby byl přelepen a původní datum bylo rok staré. Doručeno bylo 8/2019 a datum spotřeby 10/2018. Požadoval jsem vrácení peněz na což jsem slyšel pouze odpověď, že zboží mohu normálně používat, že mu nic není. O vrácení nebo výměně nechtěli ani slyšet. A to se jednalo o věc za pouhých Kč 200,-. Pokud reklamujete, setkáte se s arogantním jednáním. Žádná omluva, pouze trhni si a neotravuj... Nesolidní obchod s podivnými praktikami. Obchod rozhodně NEDOPORUČUJI !!!

    Reakce obchodu Cybermedia

    Jsme firma, které spotřební materiál vyrábí, je zodpovědná za jeho kvalitu a současně také za stanovení data doporučené spotřeby...
    Námi dodaná kazeta byla označena v souladu se zákony ČR a náš postup označení jsme ověřovali u ČOI.
    Pokud se vám náš výrobek "nelíbil" měl jste právo odstoupit od smlouvy a my bychom vám obratem vrátili zaplacenou částku.
    Zboží jste nereklamoval a od smlouvy jste neodstoupil..
    Jsme rádi že vám naše kazeta úspěšně tiskne.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Toner přišel rozbalen a přelepen izolační páskou po vložení do tiskárny samozřejmě nefungoval. Po objednání nového už přišel originálně zabalen a funguje. Jenom musím reklamovat první toner takže je to nepříjemná skutečnost.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Je nám líto vašeho zklamání, a nevím co na to říct...?
    Snad jen to, že na skladě máme pouze originál zabalené zboží a nedokáži si vysvětlil jak by k výše popsanému stavu mohlo dojít. Vaši reklamaci jsme zatím neobdrželi...
    Chybu na naší straně obratem napravíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už to bude skoro 2 týdny co jsem zakoupil toner. Protože jsem ho nutně potřeboval, koupil jsem hned ráno a zaplatil kartou. Načež mi podpora (po urgencích) odpověděla, že ho určitě mít nebudu (jak klamavě inzerují), protože platbu kartou uvidí další den (to jsou jediný shop v ČR, co nevidí na platební bránu!). Nakonec toner stejně neodeslali následující den, ale až později (asi reálně nebyl skladem) a nyní je někde u přepravce. Ten záhadně "ztrácí" doručovací adresu ať mu ji pošlu SMS nebo nadiktuji operátorce a domoci se něčeho je zcela nemožné. Jen slibují, že se pokusí doručit. Toner jsem koupil již jinde, jelikož reakce eshopu byla, že je zboží u PPL a mám smůlu :(

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Stanislave Vasko z Prahy...
    Neplatil jste kartou ale bankovním převodem.
    Platba nám byla doručena ve čtvrtek dne 30.11.2017
    V pátek 1.12.2017 jsme zboží odeslali...
    A PPL do dneška doručuje, včetně jakési změny doručovací adresy kterou jste si u PPL zařídil...(viz záznam PPL níže)

    1.12.2017 20:56 Zásilka se nachází na vstupním depu.
    1.12.2017 20:59 Zásilka se nachází na centrálním překladišti.
    4.12.2017 7:33 Zásilka se nachází na doručujícím depu.
    6.12.2017 12:24 Zásilka je doručována.
    6.12.2017 15:12 Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jinou adresu.
    8.12.2017 14:29 Zásilka nebyla doručena z důvodu neúplných či neplatných údajů potřebných pro doručení.
    12.12.2017 16:31 Zásilka bude po dohodě s odesílatelem vrácena zpět.

    Je nám líto že s naší kazetou netisknete, ale tento průšvih jsme nespáchali...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Náplň do tiskárny dorzila, bohužel tiskla tak špatně, že jsem měl obavu o tiskárnu. Dělala pruhy na papíře a sypal se z ní toner. Předpokládal jsem alespoň výměnu kus za kus a svoz kurýrem, jak je to běžné u konkurenčních firem. Paní v telefonu mi ovšem oznámila, že musím zaslat sám a oni posoudí a případně opraví....
    Za mě od tohoto prodejce již nikdy nic nekoupím. Naštěstí v dnešní době je již dost prodejců, co v případě problémů dokážou problém opravdu řešit rychle. Moje chyba, že jsem se domníval, že takto prozákaznicky se chová i Cybermedia.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Co na to říct...?
    Je nám líto pokud máte s naší kazetou problém.
    Při řešení reklamací postupujeme zodpovědně a s maximální korektností! Pokud je kazeta opravdu vadná, musíme závadu diagnostikovat a upravit postup výroby tak, aby takovéto závadě již nemohlo dojít.

    Pokud bude vaše reklamace shledána oprávněná, uhradíme i náklady na přepravu.

    Reklamace opravdu neřešíme po telefonu..

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jsou to Paka!

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Rychtecký z Hlinska. Zboží jsme odeslali okamžitě po doručení Vaší platby, přesně tak jak jste si přál..Jistě pochopíte, že za zpoždění vaší platby nemůžeme..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní zboží, které reklamuji

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážený pane Mgr. Aleši Liberdo z Prahy,
    Zboží Vám bylo odesláno dne 27.4..2017..
    Do dnešního dne 12.5.2017 jsme od vás jakoukoliv reklamaci neobdrželi..

  • Před více než 10 dny jsem objednala zboží, které mi dosud nebylo dodáno.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Vážená paní Paulišová ,
    Objednala jste zboží, které nebylo skladem a jednoznačně jsme vás informovali že neznáme termín naskladnění a kdy vám zboží zašleme!
    viz text . v potvrzení objednávky:
    "Předpokládaný termín doručení této objednávky nejsme schopni určit, v objednávce jsou položky, které nejsou skladem. Zapsáno: 24.3.2017 8:54:56"

    Je nám líto, ale některé položky nestačíme vyrábět v dostatečném množství...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Náplň do tiskárny Canon MP 240 byla nefunkční, sice levnější, ale na hovno. Zahodil jsem 314,- Kč a už nikdy. Pouze originál.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Někteří zákazníci jsou hulváti..
    Někteří si ale přečtou návod a pak úspěšně tisknou...
    Zkuste to také!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • výborné ceny
    • Dvě z pěti zakoupených tiskových kazet nebyly funkční. Bylo nám sděleno, že je sice můžeme poslat na reklamaci, ale že pravděpodobně nebude uznána. Vzhledem k nízké ceně kazet by se nám nevyplatilo hradit poštovné pro reklamaci. Příště ale objednáme raději jinde.

    Reakce obchodu Cybermedia

    Váže pane Psohlavče,
    Zakoupil jste barevnou sadu 4ks kazet do tiskárny Epson v ceně 14,25 kč za 1 ks. Daný typ kazet má poruchovost 0,7%. Je tedy velice nepravděpodobné, že vám nefungují 2 kazety ze 4ks zakoupených. Na základě našich zkušeností předkládám, že jste je nesprávně instaloval! Kazety je nutné (stejně tak jako originál) instalovat po jedné, tak jak vám docházejí jednotlivé barvy. Vraťte do tiskárny předchozí vypsané kazety a zopakujte instalaci našich kazet po jedné. Předpokládám, vše bude již OK. Během telefonického rozhovoru jste nám potvrdil nesprávný způsob instalace...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakupeny cartridge mi v tlačiarni nefungoval, pri reklamacii mi ju zamietli, že u nich sa závada neprejavila.
    Pri zakúpení originálneho cartridge od iného dodávateľa už funguje ako má, takže obchod moc seriózne nejedná...

    Reakce obchodu Cybermedia

    Co k tomu říct? Je nám líto že nejste spokojen..
    Jsme výrobce a každou reklamaci podrobně zkoumáme.
    Kazetu jsme otestovali a ona bez jakéhokoliv problému tiskne.Proč pochybujete o naší serioznosti?
    Pevně věříme že pokud kazetu opět vložíte do tiskárny, budete spokojeně tisknout. ,